Nuorille hiustyyliä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihme kitinää hiustyyleistä. Kaljukin sopii ainoastaan, jos kallo on hyvän mallinen.

Noissa milhousen linkeissä kyllä kaikki on tosi hienoja.

Ainut ongelma noissa pitemmissä miesten hiuksissa on niitten epäpuhtaus monissa tapauksissa. :rolleyes:

Ite yritin taas vaihteeks kasvattaa hiuksia alkuvuoden verran ja hermothan siinä meni.
Pitää käyttää kaikkia hemmetin liistereitä, jotta tukka pysyis kasassa.
Nyt on taas perinteinen 0,5mm sänki ja kyllä tää on se käytännöllisin kampaus ikinä. Ei tarvi paljoo huolehtia, miten se takku siellä päässä on ja talvella varsinkin oikein kätevä kun ei haittaa vaikka pipo onkin ollut päässä viis tuntia.
Eniten vituttaa ne 14v skeittitukkaspedet, jotka on käyny viimeks parturissa ala-asteen puolivälissä ja hiukset on vitun seksikkäästi silmillä. Tekis mieli joskus laittaa kotiparturi taskuun jä kadulla vähän tasoittaa nuorison tukkaa.

Mikäs vika nyt pitkissä hiuksissa on..ihme peleilyä kun ollaan tukan takia jengiä turpaan vetämässä.. :jahas:

Kävin joskus parikomevuotta sit vetää jenkkisiilii ja blondasin sen..annoin kasvaa joku puolvuotta omast mielest oli ihan magee.. täs vähän aikaa sitten uskaltauduin taas parturiin, tällä kertaa hairstoreen. Hirveen säädön ja odottelun jälkeen pääsin leikattavaksi. Selitin siinä sitten, että millanen lettilaitetaa(korvatnäkyviin jne.). No sit tää ihan hyvän näkönen gimma heittää et "musta siit tulee ihan dorkan näkönen, anna mä leikkaan semmosen siistin"..no aattelin et mikäs siinä..no armottoman n. tunnin nyhräämisen jälkeen mulla oli sellanen smallville clark kent tukka päässä, mutta sillä poikeuksella että edes ne korvat ei ollu näkyvissä..no mullahan oli frendi siin ulkopuolel venaamas niin aattelin et nyt kyl täytyy poistuu tästä puljust..kaverin kommentti "leikkattiiks ees tota sun tukkaas"..Kaiken hyvän lisäks mulle laitettiin pitkän tukan lisät ja mallin muutos..nyt täytyis taas mennä pikkuhiljaa uudestaan..no käteen jäi ainakin vinkki että käytä runsaasti hoitoainetta et tää sun tukkas on kun piikki lankaa leikkais :D

Aika harvoin oon parturista tyytyväisenä poistunut, mutta sit vähän ajan päästä onki sellanen olo et onhan tää ihan jeesh.

Jos mahdollista niin kannattaa ottaa parturiin mukaan kuva millanen letti laitetaan, tosin itse en ole vielä koskaan onnistunut sinne sellaista kiikuttamaan. :evil:

Itsehän en kaljua viitsi pitää..näyttän ihan virolaiseltä katulapselta sellainen päässä.. :lol2: no onneks o varaa pitää tukka päässä..

Kannattaa sit oikeasti miettiä sitä pitkän tukan lyhyeksi leikkaamista. Kasvattelussa kun tulee aina vastaan se legendaarinen mikrofoni:)

Alan kasvattamaan tulevan vuoden sisään piilokaljua (kuulostaapa kamalalta). Eli siis pitkä tukka ja sivuilta + takaa kalju.

Saas nähdä kuinka jaksaa kasvattaa.. :)

Tulee tosi rock.. :)

Lyhyt tukka on ihan jees, mutta kalju on aika dorka. Kaljuuden aika koittaa kyllä sitten yli viisikymmentä vuotiaana, mutta nyt on ihan ihmistä pitää edes jonkinlaista tukkaa.
Ja nyt en vain puhu omasta mielipiteestä, vaan monet tytöt ovat ihan samaa mieltä.
Onko se nyt naisista vetävää, jos on bodattu ukko, pari suomileijona-tatuointia, kaljupää ja maastohousut tietysti jalassa. Ei, ei ole.

-Marchi- sanoi:
Onko se nyt naisista vetävää, jos on bodattu ukko, pari suomileijona-tatuointia, kaljupää ja maastohousut tietysti jalassa. Ei, ei ole.
Yllä löytyy perus clubi-ihmisen mielipide.

Itse pidän kaljua sen takia että se on 1. Helppohoitoinen, 2. Sopii ihan ok-tavalla, 3. Ehkä joku ego-kysymyskin. Mitä tulee muihin, tatuointeja en omista, en ole bodattu, ehkä vain isokokoinen, ja maastohousuja löytyy useita. Naiskysymys riippuu vain piiristä jossa liikkuu.

Anteeksi että tarrasin tuohon lauseeseen, mutta jotkut naiset niistä ominaisuuksista jotka yllä luettelit. Eikä vain jokinorsut..

skuge sanoi:
Mikäs vika nyt pitkissä hiuksissa on..ihme peleilyä kun ollaan tukan takia jengiä turpaan vetämässä.. :jahas:

Oikeasti pitkissä hiuksissa ei ole mitään vikaa, itekin hevilettiä joskus pitänyt.
Jos nyt ihan tunnustamaan ruvetaan, niin oon vähän kateellinen miehille, joilla on hyvät hiukset. Ite aloin kaljuuntumaan jo 20v, joten pidän suosiolla kuula-lookkia ettei tarvi mitään lainapeitekampauksia tällä iällä väsäillä:D
Enkä oo siis myöskään ketään hiusten takia turpaan vetämässä mutta pitkiäkin hiuksia voi pitää monella tavalla ja se tapa, jota kuvailin ei oo mun mielestä erityisen hieno.

Weeboom sanoi:
Ihme kitinää hiustyyleistä. Kaljukin sopii ainoastaan, jos kallo on hyvän mallinen.

Noissa milhousen linkeissä kyllä kaikki on tosi hienoja.

Ainut ongelma noissa pitemmissä miesten hiuksissa on niitten epäpuhtaus monissa tapauksissa. :rolleyes:

Jokaisessa kohdassa samaa mieltä :thumbs:

Ja pidemmissä hiuksissa kestää kauemmin geelailla.. itellä taas väliin semmonen perus lyhyt tukka.. hetkeen aikaan ei parturiin tarvi mennä, ehkä sit 4kk:n päästä hieman siistimistä, mutta ei näin lyhyttä, kuin nyt.

-Marchi- sanoi:
Ja kaikki kaljupääthän on uusnatseja :jahas: . Itse en ihan kaljuks leikkaa, vaan jätän semmosen millin sängen päähän. Helppohoitonen, hygieeninen eikä tule hilsettä. Joskus, kun on muutaman viikon kasvatellu tukkaa, niin tekis mieli vaan siistiä sivuilta. Parturina toimii äiti eikä se kuitenkaan osaa tehä mitään tollasta kunnolla.

Ja kaikkein suurin etuhan kaljussa päässä on, että pään näyttäessä pienemmältä vartalo näyttää isommalta :D . Ja sitten kun vanhenet ei tarvitse peitellä orastavaa pälvikaljua.

edit: Tää olis siisti letti, jos joku pitäis valita.

-Marchi- sanoi:
Lyhyt tukka on ihan jees, mutta kalju on aika dorka.

Kiitos vain.

Kaljuuden aika koittaa kyllä sitten yli viisikymmentä vuotiaana, mutta nyt on ihan ihmistä pitää edes jonkinlaista tukkaa.

Onks mun pakko pitää tukkaa jos sä et mun kaljusta tykkää?

Ja nyt en vain puhu omasta mielipiteestä, vaan monet tytöt ovat ihan samaa mieltä.

Tilanne on vähän eri 17-vuotiaiden maailmassa kuin hiukan vanhempien maailmassa. Tai sit naiset vaan kusettaa mua...

Onko kaikilla kaljuilla suomileijonat ja maastohousut? Ovatko kaikki kaljut uusnatseja? Ei, eivät ole. On se saatana, että pitää yrittää noita stereotypioita ruokkia.

P.S. Gillette Mach3 rulaa.

Sumu sanoi:
Kiitos vain.

Ole hyvä.

Onks mun pakko pitää tukkaa jos sä et mun kaljusta tykkää?

Ei, ei ole. Mutta ota huomioon mitä ehkä muut ihmiset saattavat ajatella tukastasi. Jos tytötkin tykkää, niin siitä vain.
Tilanne on vähän eri 17-vuotiaiden maailmassa kuin hiukan vanhempien maailmassa. Tai sit naiset vaan kusettaa mua...

Homma voi olla hyvinkin näin, mutta uskaltaisin myös veikata että yli 17-vuotiaat tytötkin SUOSIVAT ei-kaljuja miehiä. Ohan se ihan biologinen juttu. Eikö kaljuus miehellä ilmoita vain sitä, että mies on VANHA jatkamaan sukua. Eihän asia täysin näin mene,mutta biologisesti joo.

Onko kaikilla kaljuilla suomileijonat ja maastohousut? Ovatko kaikki kaljut uusnatseja? Ei, eivät ole. On se saatana, että pitää yrittää noita stereotypioita ruokkia.

Monella täällä, on tarkoitus näyttää isolta ja rumalta. Sitä en tosiaan ymmärrä, tämä oli niinkuin heille. Onhan maailmassa ihan kiva näköisiäkin kaljuja, muunmuassa Bruce Willis, mutta hän taitaa kyllä piiloitella aika takana olevaa hiusrajaansa sillä. Stereotypiahan tuo oli juu, mutta en tahtonut yleistää sillä.

P.S. Gillette Mach3 rulaa.
En ymmärrä, miksi jengi mainostaa jotain Gilletteä täällä. Paljon halvempia ja yhtä hyviä sheiereitä saa esim näiltä: Bic:in tuotteilta, eikä maksa jotain ihan pimeitä summia samasta asiasta. Hieno markkinointirako kyllä Gilleteltä, että he ovat näin "katu-uskottavia" ja jokaisen "tosimiehen" pitää omistaa Gilleten uusin malli, jossa on 25 terää ja viisi mooottoria. Mutta järki käteen, ei ole pakko ostaa aina sitä kalleinta (säästää jos ostaa vaikka näitä Biccejä) ja ei tarvitse tässäkään tukea USA:n tuotteita. Ainakin nää kaikki Mach3 jutut viittaavat siihen, että sieltähän tämäkin tuote on kotoisin.

Ohan se ihan biologinen juttu. Eikö kaljuus miehellä ilmoita vain sitä, että mies on VANHA jatkamaan sukua. Eihän asia täysin näin mene,mutta biologisesti joo.
Periaatteessa vois ollakkin, mutta kon se mälli on ihan toimivaa tavaraa vaikka olisi 80- vuotias. Naisilla se vois kertoakkin kyvyttömyydestä suvun jatkamiseen.
Tosiaan kyllä se kaljun pitäminenkin on ihan siitä kallon muodosta kiinni että kannattaako pitää mielummin esim. lyhyttä siiliä. Osa porukasta näyttää enemmän joltain kaljurotalta (helevetin ruma) kuin hyvältä. Kaljun pitämisessä on vielä yksi mutta , eli pitää osata sitten pukeutua oikealla tyylillä joka sopii kaljun kanssa. Tämähän ei tietenkään ole ongelma, sillä Suomalaiset miehethän ovat tunnetusti helvetin tyylikkäitä ja panostavat pukeutumiseensa reilusti muun maalaisia kumppaneitaan enemmän! Yeah right! :D

-Marchi- sanoi:
Lyhyt tukka on ihan jees, mutta kalju on aika dorka. Kaljuuden aika koittaa kyllä sitten yli viisikymmentä vuotiaana, mutta nyt on ihan ihmistä pitää edes jonkinlaista tukkaa.
Tunnutpa tietävän naisten ulkonäöllisistä ihanteista enemmän kuin me itse... :rolleyes: Tässäpä "vihjeeksi" kuvia muutamasta mimmien Maailman komeimmat miehet -threadistä poimitusta miehestä:

2_G.sized.jpg
details-jtommunro05.jpg

hostage2.jpg
b16_jpg.jpg
mirko.jpg

Onhan siellä toki kuvia niistä surffitukistakin, eikä tarkoituksenani ollut sanoa, että kalju tai siili olisi se ainut oikea hiusmalli, mutta on :anssi: väittää, etteivätkö tytöt/naiset tykkäisi (tai että kaljuus indikoisi jollain tapaa miehen suvunjatkamiskykyä tai -kyvyttömyyttä :jahas: ). Oleellisinta mielestäni on kokonaisuus ja myöskin se, etteivät kaikki miehet näytä samasta kopiokoneesta tulleilta.

-Marchi- sanoi:
En ymmärrä, miksi jengi mainostaa jotain Gilletteä täällä. Paljon halvempia ja yhtä hyviä sheiereitä saa esim näiltä: Bic:in tuotteilta, eikä maksa jotain ihan pimeitä summia samasta asiasta. Hieno markkinointirako kyllä Gilleteltä, että he ovat näin "katu-uskottavia" ja jokaisen "tosimiehen" pitää omistaa Gilleten uusin malli, jossa on 25 terää ja viisi mooottoria. Mutta järki käteen, ei ole pakko ostaa aina sitä kalleinta (säästää jos ostaa vaikka näitä Biccejä) ja ei tarvitse tässäkään tukea USA:n tuotteita. Ainakin nää kaikki Mach3 jutut viittaavat siihen, että sieltähän tämäkin tuote on kotoisin.
:anssi:
Sitten kun sullakin alkaa parta kasvaa, niin ehkä huomaat eroa hyvien ja paskojen höylien välillä. ;)

Kyllä musta noi naiset tykkää monesti kaljusta tai lyhyestä sängestä _miehellä_. Pojat ja tytöt sitten erikseen. Itekki voisin harkita kuula-lookkia, mutta kallo omituisine kumpuineen ja arpineen ottaa vastaan ikävästi. Tuli intissä koitettua.

Oma hiusmalli on kalju ja maksimissaan n. 2mm. Helvetin kätevä ja eikä tohon pillun saantiin ole muutosta tullut. Lähinnä joka mestassa tytöt tulee lääppimään ja on tota kaljua jotkut nuollukkin :)
Eihän se kaikille tosissaan sovi, mutta itselleni se on paras hiusmalli mitä tähän palloon voi saada.

P.S. Venus rulaa ;)

me.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom