- Ikä
- 39
Mä näin muuten kanssa useesti painajaisia siitä että lettini leikataan pakolla, kun kasvatin ite pitkää reuhkaa :D Kummallista...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh joo taitaa se huomio kiinnittyä ekana johonkin aivan muualle kuin hiustenväriin :D ;)-Marchi- sanoi:Ja flickornien top10:ssä 7 blondia No 1:sen hiusvärillä ei sitten ole merkitystä ollenkaan...
.
Jep. Kuvaosiolla lisää kuvia.hekottaja sanoi:offtopic: Tomi, onko toi sun kätes tossa avattaressa?
Sumu sanoi:Oisko kova, jos vaikka kasvattais/leikkauttas jonkun itselleen mieleisen tyylin? Oisko?
:wanha: ;)Janne sanoi:
Jos lopputulos on tuollainen niin ei, ei olis kova :D
Kuinkahan monella homolla on kalju? Veikkaisin että hyvin suosittu on se, samoin kuin parin millin siili.Hape sanoi:poikien topissa järjestään kaikilla tomin kuvailema homoletti tai siitä muokattu rehulettipörröpääversio :urjo:
rocky6 sanoi:Edit: Edelliseen viestiin viitaten, lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis:
Ei täysin sileeksi sitä kaljua saakaan (jos tukka kasvaa, siis). Mä ajelen terällä kupolini n. 5 päivän välein ja melkoista kyytiä se heviruoska sieltä näkyviin puskee.Missukka sanoi:Itse suosin miehillä (tai siis omallani) sellaista 3mm sänkeä (täysin silee kalju on liian "kova" makuuni, ei tosin olla kokeiltu). Parhaiten onnistuu sellaisella vekottimella, kun ajelee (minä), säästää parturikuluissakin.
Natalie Portman nykyään, yhyy... :( Ei sovi sille!rocky6 sanoi:...lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis:
njietro sanoi:Natalie Portman nykyään, yhyy... :( Ei sovi sille!
Makuasioita taas kerran. Kyllä naisille lyhyet hiukset sopii mielestäni. Toki voi olla montaa mieltä mitkä on lyhyet ja mitkä taas liian lyhyet. Mutta siis mulle ainakin uppoo kaikki pitkästä lyhyeen mutta ei liian lyhyeen (lähes kalju).rocky6 sanoi:Edelliseen viestiin viitaten, lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis: