Nuorille hiustyyliä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli flashback tuosta tomin kuvailemasta mallista, itse kävin parturissa vaihteeks jossain muualla kuin siellä missä tavallisesti ihan sen takia että jos sais vaikka uuden mallisen pehkon. Eikö siellä perkele joku puol homo (vaikutti homolta) suositteli mulle sellasta tosi hienoo muoti juttuu ja sen piti olla tosi komee, ajattelin rohkeena miehenä sitten että ei se nyt niiiin paha voi olla. On tosi masentavaa olla väärässä, se oli todellakin niiiiin hirvee kun vaan voi olla. Sellanen kaikki eteenpäin versio mitkä loppuhuipennukseks kääntyy kaikki samaan suuntaan sivulle.

Se oli niitä kertoja kun olen ollut todella iloinen siitä että on nopea hiusten kasvu, en enää ikinä poikkea muualla kun omalla tutulla jo vuosien takaa takuu varma parturillani joka osaa leikkaa ne kaks siistii perusmallia :)

-Marchi- sanoi:
Ja flickornien top10:ssä 7 blondia :rock: No 1:sen hiusvärillä ei sitten ole merkitystä ollenkaan...
.
heh joo taitaa se huomio kiinnittyä ekana johonkin aivan muualle kuin hiustenväriin :D ;)

:offtopic: Tietäneeköhän joku Joensuusta parturia joka tuntee "nuorten" hiustyylit eikä veloita huimia taksoja? Paikka/paikkoja mistä ootte saanu hyvää palvelua ja mieleisen letin? :kippis1:

Oisko kova, jos vaikka kasvattais/leikkauttas jonkun itselleen mieleisen tyylin? Oisko?

Sumu sanoi:
Oisko kova, jos vaikka kasvattais/leikkauttas jonkun itselleen mieleisen tyylin? Oisko?
Zack%20Mullet.jpg

Jos lopputulos on tuollainen niin ei, ei olis kova :D

Olisi tosiaan kiva jos jollain ois linkkiä johonki sivulle missä hiusmalleja löytyisi. En mäkään oo tyyliä vaihtanu sitten ties koska viimeks. Aina samalle parturille ja "Vedä lyhyeks vaa". Mielikuvitus :5:

Itse suosin miehillä (tai siis omallani) sellaista 3mm sänkeä (täysin silee kalju on liian "kova" makuuni, ei tosin olla kokeiltu). Parhaiten onnistuu sellaisella vekottimella, kun ajelee (minä), säästää parturikuluissakin.

Nykymuotiin en kommentoi mitenkään :jahas: Sanon vaan että onneksi en ole sinkku.

Janne sanoi:
Zack%20Mullet.jpg

Jos lopputulos on tuollainen niin ei, ei olis kova :D
:wanha: ;)
Mutta ketjun aloittajalle, kuten sumu sanoi, olisi varmaan ihan mielekästä leikata ihan joku tyyli joka itseä kiinnostaa ja miellyttää...

Hape sanoi:
poikien topissa järjestään kaikilla tomin kuvailema homoletti tai siitä muokattu rehulettipörröpääversio :urjo:
Kuinkahan monella homolla on kalju? Veikkaisin että hyvin suosittu on se, samoin kuin parin millin siili.

Itse olen jos usean vuoden leikkauttanut lyhyeksi otsatöyhtöllä, mutta kampaan tän aina niin vituiksi, että varmasti on omaperäinen :hyper:

Pitäisköhän alkaa haukkua naisten hiuksia seuraavaksi, sen verran suoraa teilausta on taas sieltä päin esitetty. :jahas:

Takatukka oli ainakin tovi sitten kova juttu:) ts muuten ihan siisti mutta jättää takaa vähän pitkäksi. Itse olen usein hieman kertonut millaisen haluan ja antanut vapaat kädet mitä muuhun tulee..

Edit: Edelliseen viestiin viitaten, lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis:

Ketä vittua kiinnostaa millanen tukka on muilla?
Niin ja threadin aloittaneelle...mene hyvälle kampaajalle ja anna vapaat kädet.

Ps. Mulla on homotukka

rocky6 sanoi:
Edit: Edelliseen viestiin viitaten, lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis:

Etutukan omaavat tulisi kivittää, sukupuolesta välittämättä. Heti tavattaessa.

Yhdyn edelliseen puhujaan.
Missukka sanoi:
Itse suosin miehillä (tai siis omallani) sellaista 3mm sänkeä (täysin silee kalju on liian "kova" makuuni, ei tosin olla kokeiltu). Parhaiten onnistuu sellaisella vekottimella, kun ajelee (minä), säästää parturikuluissakin.
Ei täysin sileeksi sitä kaljua saakaan (jos tukka kasvaa, siis). Mä ajelen terällä kupolini n. 5 päivän välein ja melkoista kyytiä se heviruoska sieltä näkyviin puskee.

njietro sanoi:
Natalie Portman nykyään, yhyy... :( Ei sovi sille!

Sille mun mielest nimenomaan sopii-

rocky6 sanoi:
Edelliseen viestiin viitaten, lyhyet hiukset naisilla ovat kamalat. :piis:
Makuasioita taas kerran. Kyllä naisille lyhyet hiukset sopii mielestäni. Toki voi olla montaa mieltä mitkä on lyhyet ja mitkä taas liian lyhyet. Mutta siis mulle ainakin uppoo kaikki pitkästä lyhyeen mutta ei liian lyhyeen (lähes kalju).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom