Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vajaan 6 tunnin yöunilla mennään, la ja su tulee nukuttua päiväunet. Jaksamisen kanssa ei mitään ongelmia mutta kyllähän se mietityttää että miten vaikuttaisi lihaskasvuun ja voimatasoihin jos nukkuisi kunnon yöunet...?
Miksi kysyt täältä kun voit kokeilla ihan itse miten se toimii?Jaksamisen kanssa ei mitään ongelmia mutta kyllähän se mietityttää että miten vaikuttaisi lihaskasvuun ja voimatasoihin jos nukkuisi kunnon yöunet...?
Miksi kysyt täältä kun voit kokeilla ihan itse miten se toimii?
Kuinka monesti joudutte yöllä herämään kuselle? Kaikista vituttavinta nukkumisessa on se että itse joudun 2-5 kertaa yöllä nousemaan kuselle. Joka perkeleen yö: ~ viiden vuoden sisään ainoastaan kaksi yötä, jolloin ei ole tarvinnu nousta kuselle. Muulloin normi yö menee siten että ekat 3h menee hyvin ja sitten nousu kuselle, sen jälkee tasaseen tahtiin loppuyö parin tunnin välein. On kokeiltu olla juomattakin koko päivä, ei auta. Lääkärin mukaan ei ole vikaa eturauhasessa koska se on vanhojen ukkojen tauti... No sain kuitenkin lähetteen neurologille uniapnea tutkimuksiin. Ei pelkstään eturauhasen takia vaan kun kihlattu luki uniapneasta juttua niin ainoastaan liikalihavuus ei täsmännyt minun ja uniapnea kanssa.
Pitäis varmaa katetri hankkia öitä varten
Laitetaas tännekin!
Eli kannattaako mennä nyt salille kun tietää että yöllä on bileet ja vähän ryyppäämistä, ja ei tule nukuttua yhtään ennen huomista iltaa varmaa, lähdetään samoilla silmillä messuille 5.30.. :D fiksua tai ei. näin aateltiin.
Kerran kuussa kun on hyvät bileet niin ei missata niitä! ; ) mutta ei myöskään treeniä eli salille.Kysy mielummin että kannattaako ryypätä?
Yleensä käyn 7 aikaa illalla salilla, kasilta kotiin, jotain ruokaa turpaan ja iltatoimet siinä + suihku. Ja unta palloon, hyvin tulee uni vaikka viime kahvikupposesta aikaa max tunti pari.
Itellä vähä fucked up toi unirytmi tai jotain kun oot nukkunu 10h täyttä päätä, niin aamulla väsyttää niin perkeleesti. Sitten, kun oot nukkunu 4-6h max, niin aamulla ei väsytä, ja päivällä taas ihan ketusti. :wtf:
Joo no pitäähän sitä välillä elämääkin olla ja antaa mennä. Ettei mee ihan yksin pimeessä rahkan mussuttamiseksi tää touhu :DKysy mielummin että kannattaako ryypätä?
Onko kellään muulla semmosta ongelmaa, että heräätte liian aikaisin? Jätin kahvinkin pois parempien yöunien toivossa, mutta nyt sama rumba jatkuu taas. Saatan herätä esim. neljältä aamuyöllä, jonka jälkeen en meinaa saada unta enää, ja loppuajan saa väkisin nukkua heräillen vähän väliä. Pitkään oon herännyt jo ilman herätyskelloa, joten silläkin sais heittää vesilintua. Olis kiva joskus saada nukuttua edes viikonloppuisin vaikka kahdeksaan. Mutta ei kun kuudelta vaan ylös! Aivan sama onko mennyt nukkumaan kolmelta vai ennen yhtätoista.
No väsyttääkö sua sitten päivällä? Jos heräät neljältä, niin nouse ylös, lukaise lehti ja vedä vaikka pieni yöpala. Valvo 20-60 minsaa ja mene takaisin nukkumaan. Veikkaan, että nukut loppuyön paremmin kuin että yrittäisit kärvistellä ja nukkua väkisin.