Super-mokasta(vaimistälie) on mulla vyö valmistettu. Hinta oli kohtuullinen kestävyyteensä nähden , vyö on nyt 1,5v vanha ja silti kuin uusi:p Kovassa käytössä ollut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Olbe
mm. Bobbyltä saat mielestäni erinomaisesti toimivan Fastin vyön melko huokealla. MuscleFactoryllä oli kanssa,joskus mutta viimeksi kun kävin(ja siitä on helvetisti aikaa) olivat tosin loppu. Bobbylle ostoksille!(mutta älä hullu sinne treenaamaan jää!)
Mitä vikaa Ilmossa on?:DOriginally posted by PorinKarhu
Mitäs vikaa Bobbyssa on.:lol2: Paitsi mulkku henkilökunta ja hieman ihmeelliset järjestyssäännöt.:D
Originally posted by PorinKarhu
Mitäs vikaa Bobbyssa on.:lol2: Paitsi mulkku henkilökunta ja hieman ihmeelliset järjestyssäännöt.:D
Originally posted by gynecomastia
Sanokaapa minua viisaammat mistä saa KOTIMAISIA voimanosto vöitä? Onko esimerkiksi KARHUN valmistamia? (nehän tietääkseni tekee ainakin voimanosto kenkiä)
Onko yhtään hyviä? Vai ostanko ameriikkalaasen??
Originally posted by Huen
Tästä tuli mieleen että mitä eroa on voimanosto- ja bodausvyöllä?
h.
Originally posted by leoko
Voimanostovyö on leveämpi ja paksumpi, muutenkin jämäkämpi. Bodivyö on mukavampi pitää ja se haittaa vähemmän liikkeitä tehdessä. Maksimaaliseen tukeen voimanostovyö on ehdoton, kuten kyykkyyn ja vetoon. Jos ei treenaa voimanostoa bodivyö on hyvä hankinta. Ite käytän siis kahta vyötä, kyykyssä ja vedossa voimanostovyötä ja muuten bodivyötä, esim. penkissä, hauis- ja ojentajatreeneissä jne.
edit. ja yleensä bodivyö on takaa leveämpi kuin edestä, kun taas voimanostovyö on koko matkalta yhtä leveä. poikkeuksiakin on.

Originally posted by Hano
Onko tuo Wrangen Tricolor ja BW sama vyö, mutta väri vaan eri? Ainaki hinta on sama ja näyttääki samalta kuvissa.
Originally posted by lappari
Mites on käyttääkö porukat vyötä kyykätessä? Jos käytätte niin minkälaisii painoi käytitte ennen vyötä?
Ite oon päättänyt, että vyötä "kehtaa" käyttää sitten kun saan vedettyy sarjaa jollain 150kg:llä. Nyt saan 10 jollain 80kg:llä. Matkaa vielä on...:D
Ja kyykyt mä vedän aina ihan pohjiin asti, niin alas kuin vaan pääsee (joskus jopa poistan paineet alhaalla, ja odotan joku pari sek.)
KYYKKÄMINEN ON KURKOA!:thumbs:
t: perkeleen hyvä jalkapäivä tänään salilla.;)