Sen kuin käytät
Jos Voimakone haluaa käyttää vyötä, niin käyttäköön. Itse otan vyön käyttöön vasta aivan maksimissa - mutta en todellakaan kauramoottorina kisko treeneissä tappiin saakka. Sitäkin olen kokeillut. Kehitys pysähtyi laakista. Lihas ei osaa muuta kuin supistua, joten se on saatava palautumaan ennen seuraavaa yliärsykettä ja iän karttuessa pitäisi muutenkin harjoitella useammin kuin kaksikymppisenä. Olkaa onnellisia ja kadehdittuja, mikäli alituisella tappitreenillä saa hinattua kiloja maksimiin.
En esitä kaiken kattavia treenimantroja, vaan käytännössä kokeiltuja ja mietittyjä juttuja.
Vuodesta 1975 salilla käyneenä (on/off/on) en ole kertaakaan vammauttanut itseäni, vaikka olen kiskonut kuin aikamiehet. Oikotietä onneen ei masturbaation lisäksi ole; ensin tekniikka, sitten tehot ja tulokset. Siihen ei vöitä tarvita. Todellinen kisamaksimi on toinen juttu, mutta se nykäistään pikaisesti esiin ohjelman päätteeksi ja palataan muutaman päivän levon jälkeen jälleen pohjustamaan seuraavaa näytön paikkaa.
Keskustelu polkee paikallaan ja äijät nakkelevat ammuksia poteroista. Tyydytään siihen. Jokainen treenaa tyylillään. Sopii mulle.