Nosto vyö.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu ei kannata käyttää vyötä koska se "houkuttelee" käyttämään isompia painoja. Yeah right!
Käännetäänpä toisinpäin , eli vyöstä on juuri se etu että pääsee käyttämään suurempia painoja(voimanostajalle)..Sarjanostajille vyöstä olevia haittoja/hyötyjä en tiiä koska työskentelen aina maksimi ykköseen. GM kyllä kannattaa tehdä ilman vyötä , sitten kun on tekniikka kunnossa.

hmm :confused:
Voihan sitä työskennellä ylös maksimiykkösiin ilman vyötäkin ja sitten tehdä ne todelliset maksiminostot vyöllä jos näkee sen tarpeelliseksi. Mitä järkeä on pitää sitä kaikissa nostoissa? Vai tarkoititko nimenomaan rajoittamista maksiminostoihin?

Vyö tulee mukaan ihan automaattisesti mukaan esim.vedossa ja kyykyssä kun mennään yli 70% maksimista. Ja yleensä laitan vasta aivan maksiminostoihin vyön tiukalle. Mitä järkeä on työskennellä ensin maksimiykköseen ilman vyötä , kun sen tuoma hyöty kiloissa suhteellisen pieni , verrattuna vyön tuomiin hyötyihin vammojen ehkäisijänä? Itsellä kun on tarkoitus nostaa vielä tulevaisuudessakin:lol2:

Vyö kovimpiin sarjoihin mukaan mave,kyykky ja jos siltä tuntuu niin penkki/vinopena. Aloittelija tuntee varmasti itse milloin on syytä ottaa varusteita mukaan,jos suoritustekniikka on oikeanlainen.

Sen kuin käytät

Jos Voimakone haluaa käyttää vyötä, niin käyttäköön. Itse otan vyön käyttöön vasta aivan maksimissa - mutta en todellakaan kauramoottorina kisko treeneissä tappiin saakka. Sitäkin olen kokeillut. Kehitys pysähtyi laakista. Lihas ei osaa muuta kuin supistua, joten se on saatava palautumaan ennen seuraavaa yliärsykettä ja iän karttuessa pitäisi muutenkin harjoitella useammin kuin kaksikymppisenä. Olkaa onnellisia ja kadehdittuja, mikäli alituisella tappitreenillä saa hinattua kiloja maksimiin.

En esitä kaiken kattavia treenimantroja, vaan käytännössä kokeiltuja ja mietittyjä juttuja.
Vuodesta 1975 salilla käyneenä (on/off/on) en ole kertaakaan vammauttanut itseäni, vaikka olen kiskonut kuin aikamiehet. Oikotietä onneen ei masturbaation lisäksi ole; ensin tekniikka, sitten tehot ja tulokset. Siihen ei vöitä tarvita. Todellinen kisamaksimi on toinen juttu, mutta se nykäistään pikaisesti esiin ohjelman päätteeksi ja palataan muutaman päivän levon jälkeen jälleen pohjustamaan seuraavaa näytön paikkaa.

Keskustelu polkee paikallaan ja äijät nakkelevat ammuksia poteroista. Tyydytään siihen. Jokainen treenaa tyylillään. Sopii mulle.

Itsellä kehitys on ollut parempaa sen jälkeen kun jätin vyön käytön pois ja keskityin tekniikkaan enkä vetänyt loppuun asti treenisarjoja isoissa liikkeissä.

Mutta se siitä...

Suositut

Back
Ylös Bottom