Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hgu
Nyt on kielletty niin rullaluistelu kuin sabakin. Mitä helvettiä te luulette todistavanne, että pystytte treenaamaan ilman vyötä? Miksi helvetissä niitä vöitä sitten edes valmistetaan??

Originally posted by lappari
Ja kyykyt mä vedän aina ihan pohjiin asti, niin alas kuin vaan pääsee (joskus jopa poistan paineet alhaalla, ja odotan joku pari sek.)
Originally posted by Tuomo
mulla on sarjapainot nyt 110-115kg etureidet 90 asteen kulmas mutta en vyötä ole kokeillu. pitäsköhän se mokoma ottaa käyttöön nyt vai vasta sitten kun alkaa ongelmia ilmeneen?![]()
Originally posted by MKM
Syväkyykky on hieno liike. Toisin kuin joissakin muissa liikkeissä, ala-asennossa ei kuitenkaan kannata pysähtyä eikä ainakaan missään tapauksessa paineettomana pariksi sekunniksi. Rasitus polville on tuolloin aivan hirvittävä.
Originally posted by Hgu
Nyt on kielletty niin rullaluistelu kuin sabakin. Mitä helvettiä te luulette todistavanne, että pystytte treenaamaan ilman vyötä? Miksi helvetissä niitä vöitä sitten edes valmistetaan??
Originally posted by fullpower
ITse teen lähes joka reenissä joitakin pysäytys kyykkyjä...Pysäyttäminen ei todellakaan kuluta polvia ainakaan itselläni. Sinnehän tulee mentyä niin varovasti ,että ei polvet voi vatkata suuntaan taikka toiseen mitenkään.
Originally posted by MKM
Toiset kestävät jotakin paremmin, toiset huonommin, usein vaivat kehittyvät vuosien mittaan. Varoitukseni ei koskenut niinkään vaakatasoista pysäytyskyykkyä vaan pohjilla tapahtuvaa, jännityksetöntä istuskelua. Vatkaus ei pelota, vaan julma staattinen rasitus epäergonomisessa asennossa.