Normipäivän komediaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Prässillä sarjaa pumpatessa tulin siihen tulokseen, että kohta tulee paskat housuun. No ei muuta kuin sarja kesken ja vessaan. Jaa, paperista ei tietoakaan. No treenit oli muutenkin jo lopuillaan, joten puin päälle ja hörppäilin palkkaria lähtöä tehdessäni. "Joo ei tässä hirveetä kiirettä ole" -totesin lämmitellessä pyörää. Kolme minuuttia ja rukoilin kaikkia mahdollisia jumalia itkun partaalla. Jollain ihmeen tuurilla sitten huomasinkin selvinneeni lähes kotikujalle asti samalla pusertaen kyyneleitä ja riisuessani ajokamppeita vauhdista. No tietenkin jotkut aasit oli sitten parkkeeranneet talon ojien viereen, joten täytyi hieman pujotella. Sitten tömistelin kuistia pitkin viskoen vaatteita helevettiin ja viimeinkin sukelsin talon sisälle.

No tottakai siellähän oli hervoton sukukokous olohuoneessa. Vannon yrittäneeni parhaani annostelussa, mutta varsin vikkelään tulin siihen tulokseen ettei homma ei ollut enään kehon hallussa. Huusin viimeisen neuvoni: "Peittäkää lasten korvat" ja vapautin sadan tsunamin tuhovoiman. Olohuoneesta lähtenyt käläkätys loppui kuin seinään käydessäni huolellisesti läpi kaikkia orkesterin soittimia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lintu lensi kovaa ikkunaan ja siitä pökerryksissä maahan, keräili ihteään joku 10min ja pääsi "istumaan". No se istuskeli tossa varmaankin sen toisen 10min ja koitin koluttaa hiljaa ikkunaa, että pääseekö liikkeelle niin eiköhän se säikähtäny ihan vitusti ja pasko alleen tuohon terassille. Tilannekomediana ainakin toimi. :D

Lintu lensi kovaa ikkunaan ja siitä pökerryksissä maahan, keräili ihteään joku 10min ja pääsi "istumaan". No se istuskeli tossa varmaankin sen toisen 10min ja koitin koluttaa hiljaa ikkunaa, että pääseekö liikkeelle niin eiköhän se säikähtäny ihan vitusti ja pasko alleen tuohon terassille. Tilannekomediana ainakin toimi. :D
Linnuilla on joku tarve mennä jokaista ikkunaa päin :D http://www.youtube.com/watch?v=RkAavAstfBc

Katottiin yleisurheilun EM-kisoja. Poika 4v huomasi ihan mustaihoisen naisen ruudussa --> tokaisi 3v siskolle: "katso äkkiä!" sisko ehti nähdä vilauksen ennenkuin kuva vaihtui --> "oliko se Rölli?" :D piti sitten käydä pieni rotuopin luento lasten kanssa ettei tuollaisia päästellä kaupungilla kulkiessa.

Ja vaimon sisko oli mennyt ostamaan gekolle terraarioon cincillahiekkaa --> kysyi pokkana myyjältä onko heillä godzillahiekkaa...

Olin joskus reilu parikymppisenä Ylellä töissä. Juonsin mm. ohjelmaa Sinun laulusi jonne mammat ja papat sai soittaa levy toiveitaan. Eräs nainen toivoi kappaletta "Näinkö meille aina käy". Vastasin sille että kyllä käy(tarkoitin siis että kappaleen soittaminen käy). Meni mammalla jauhot suuhun ja itse vedin facepalmit.

Kerran mulle tuli isompi hätä ja menin vessaan. Usein jätän oven lukitsematta kun olen kotona lapsen kanssa, koska vaikka lapsen pärähtäminen vessaan kesken istunnon on rasittaavaa, niin vielä rasittavampaa on jos lapsi huutaa ja renkuttaa ovenkahvaa ulkopuolella. Tälläkin kertaa ovi siis oli auki. Tyttäreni (joka on nelivuotias) tuli sitten siihen kohta pällistelemään ja kysyi "Äiti, ootko sä kakalla?" Mä sitten tympääntyneesti huokaisten totesin että "Joo, äiti on kakalla." Tyttäreni sanoi "Sun pitää sitten pinnistää ja ponnistaa!" johon mä vastasin, ettei mua ole tarpeen kannustaa toimituksessani. Tästä innostuneena lapseni alkoi huutaa "Äiti! Äiti! Äiti! Äiti!" ja taputtaa samalla huutojensa tahdissa.

Olisihan se kakka tullut ilmankin, mutta kyllähän tuo vähän tsemppasi.

Kerran mulle tuli isompi hätä ja menin vessaan. Usein jätän oven lukitsematta kun olen kotona lapsen kanssa, koska vaikka lapsen pärähtäminen vessaan kesken istunnon on rasittaavaa, niin vielä rasittavampaa on jos lapsi huutaa ja renkuttaa ovenkahvaa ulkopuolella. Tälläkin kertaa ovi siis oli auki. Tyttäreni (joka on nelivuotias) tuli sitten siihen kohta pällistelemään ja kysyi "Äiti, ootko sä kakalla?" Mä sitten tympääntyneesti huokaisten totesin että "Joo, äiti on kakalla." Tyttäreni sanoi "Sun pitää sitten pinnistää ja ponnistaa!" johon mä vastasin, ettei mua ole tarpeen kannustaa toimituksessani. Tästä innostuneena lapseni alkoi huutaa "Äiti! Äiti! Äiti! Äiti!" ja taputtaa samalla huutojensa tahdissa.

"Jaksaa jaksaa!! Yks vielä!! EI VOI jättää kesken!!" :D

Jokseenkin omituiselta tuntui istua suihkussa tietokonetuolissa, mutta kai siihenkin voisi tottua.

Mitä ihmettä! Eihän naiset käy kakalla?

Tässä pari päivää sitten olin menossa duuniin mun hienolla halpispyörällä, olin vähän aikataulusta jäljessä, joten yritin päästä mahdollisimman nopeasti. Siinä sitten jonkun risteyksen jälkeen lähdin seisaaltaan polkemaan, että saisin mahdollisimman nopeasti kiihdytetyksi, niin eikös tämä paska pudottanut ketjunsa, polkemisesta kaikki vastus pois, tyylikäs ilmalento, ja faceplanttaus asfalttiin.

Menin silti töihin, koska olen niin ruma, ettei naama ainakaan rumemmaksi muuttunut, ja rahalle on tarvetta. Kollegat nauravat varmaan vieläkin.

Tänään lähijunassa oli känninen virolainen joka sössötti omiaan jatkuvasti, mukana herralla oli Pepsi-ja Jallupullo. Junan pysähdyttyä kyytiin nousi intialainen pariskunta. Heti ne nähtyään virolainen huusi kovalla äänellä ''WELCOME TO INDIA!''. Jostain syystä toi tilanne oli livenä vitun koominen ja ei voinu olla nauramatta.

Menin eilen illalla suihkuun ja tyypilliseen tapaan oven oltava auki jotta reilu 1v. poika saa leikkiä leluarsenaalin kanssa
oven suussa. Näin voin tarkkailla pojan leikkiessä, ettei tee pahaa suihkussa ollessani. Aina on tähän asti sujunut hyvin.
Mutta en tajua mitä eilen pikku pojan päässä välähti. Mulla oli juuri shamppoot päässä ja olin viruttamassa hiuksia, kun pelästyn
käden tarraavan jalkaani. Siis tää pikkumies on kontannut vaatteet päällä jalkojeni juureen... no äkkiä hana poikki, ettei poika enempää kastu. Katson sitten mitä pikkumiehen käsissä on, no hänellä on auto toisessa kädessä ja toisessa kädessä peräkärry.
Edelleen märkänä ojentelee niitä mulla kun seison siinä alasti shamppoot vielä päässä. Siksi tämä veijari luokseni tuli kun halusi,
että äiti laittaa peräkärryn kiinni autoon, jotta pääsisi leikkimään niillä... no sit jo rupesi naurattaan koko tilanne.

Kävelin kämpälle päi eilen ja käppäilin kerrostalon ohi. Kerrostalon ovelta oli loiva alamäki tielle ja etäisyyttä muutamia metrejä. Ovella oli äiti pojan ja tytön kanssa, poika varmaankin 6v ja tyttö opetteli ajamaan pyörällä ilman apupyöriä. Äiti sitten käski poikaa lykkäämään pikkusiskolleen vähän vauhtia, jotta pääsisi mukavasti liikenteeseen ja poikahan sitten lykkäs menemään vähän reilummin alamäkeen. Heti perään kuuluu äidin suusta huuto: "Perhana, eihän se osaa kääntyä vielä!" Ja perään kahesta suusta huudot "Käänny, käänny!!" Että tervemenoa vaan tielle :)

Kävin lasten kans kaupassa ja piti sitten ostaa siteitä ja tamppooneja kun taas se aika kuusta. 4-vuotias poikani sitten laukoo isoon ääneen, että ostaako äiti taas noita pikkuvaippoja, kun on vaippa-aika kuten vauvalla (pikkuveljellään) ja eikös noita tikkuja sitten laiteta pyllyyn. Vieressä olevat ihmiset alkoi hymyileen ja oli mullakin naurussa pitelemistä ja vähän nolotti.
Mistä ihmeestä toi poika tollasia päässään keksii.

Tänään nolotti, mutta näin jälkeenpäin ko. keskustelu lääkärin kanssa lähinnä naurattaa.

"Mites viime yö, yskitkö ?"
"Joo yksin olin"
"Siis yskittikö sinua viime yönä ?"
"Ahaa... yskitti"

:face:

Olin yks päivä koiran kanssa metsässä lenkillä ja siellä oli myös joku porukka lasten kanssa. Yhdellä niistä lapsista oli joku iso puunkarahka käsissä ja oli polvillaan puun vieressä ja kysyi äidiltään: ''Äiti, onko tää hyvä väijytyspaikka singolle?'' :)

Oli duunissa atk-sälää uusjaossa ja pomo nohevasti ensimmäisenä paikalle ehtineenä roudasi omalle pöydälleen 30 tuumaisen näytön. Pientä kateutta toki herätti se. Ruokikselta palatessa työpöydällään odottikin sitten ikivanha kuvaputkitelkkari. :)

Nainen kävi kampaajalla. Nyt tarvii kuulemma ostaa uusi shampoo ja pari hoitoainetta. Ehdotin jo, että vaihetaan samantien verhojen väri paremmaks, mutta ei ole kuulemma tarpeen

Pakko nostaa vanha ketju, kun kävi niin hauskasti... Kävin hakemassa rautakaupasta (nimessä yksi iso konsonantti ennen väliviivaa) pari peitelistaa ovenpieliä varten enkä viitsinyt ottaa peräkärryä moista varten. Laitoin sitten listat auton takaluukusta sisään siten, että päät tulivat apukuljettajan ikkunan kohdalle aiheuttamatta merkittävää näköestettä. Kävin kotimatkalla liikennemyymälässä (kolme isoa kirjainta) ja palatessani autolle jouduin liikennemyymälään lounaalle tai munkkikahveille tulleen poliisipartion puhuteltavaksi.

Poliisi: Nuo listat haittaa näkyvyttä. Ei autoa saisi lastata tuolla tavalla.
Arde: Ei noi mitään haittaa. Paljon enemmän haittaisi, jos muija istuisi vieressä.
Poliisi: Niin, voihan se niinkin olla... En tosin tunne rouvaa. Hyvää päivänjatkoa ja ajakaa varovasti.

Muistuipa mieleen tapaus mopo/kevariajoilta. Oltiin isän kanssa paikallisessa MP-myymälässä katselemassa ajotarvikkeita. Soviteltiin siinä yhdessä hanskoja, kun about parikymppinen, helvetin hyvännäköinen naismyyjä saapuu paikalle ja kysyy jos hän voisi auttaa. Faija sanoi siihen että "nuorelle miehelle ajohanskoja tässä katellaan". Myyjä valitsi hyllystä hanskat, ja ojensi ne minulle. Isä sanoi: "noh, vedä käteen". Kuulin, että myyjä tirskahti hieman, ja hävetti niin että en pystynyt katsomaan häntä silmiin. Tunsin kuinka punastuin, mutta onnistuin pitämään naaman peruslukemilla. Epäselväksi jäi, jos tuo oli faijan kieroa huumoria vai tajusiko hän itsekin sananvalinnan menneen hitusen pieleen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom