No en tiiä onko kuin komediaa, mutta tänään erään kaupan rahkahyllyllä tapahtui kummia. Olin ottamassa rahkaa käteen ja siinä oli jotain tahmaliimaa kannessa, säikähdin sitä ja näin ollen rahka tippu lattialle ja levis siihen ihan mun jalkojen juureen. Nolostuin ja nappasin äkkiä pari rahkaa ostoskoriin, kipitin pois ja aattelin että katoan äkkiä paikalta. MUTTA tajusin että pitää ottaa maitoakin vielä ja sehän oli siinä rahkojen vieressä, joten jouduin palaamaan rikospaikalle ja tottakai katoin sitä rahkaa kuinka-joku-kehtaa-tiputella-rahkoja-ilmeellä... kuten pari muutakin sille hyllylle ilmestynyttä teki :D Oon ihan kamala enkä ees kehannu sanoo kassalla siitä tippuneesta rahkasta ku panikoiduin.
Tästä tuli mieleen vuonna 1 ja 2 kun oulun rintamäeltä olin ostamassa keinomatoja pilkkimistä varten. Madot tulee pilttipurkin näköisessä läpinäkyvässä säiliössä. Ihailen siinä, kuinka ne kumimadot näyttää ihan eläviltä, jos purkkia vähän heiluttaa. Urheilupuolella ei näkynyt myyjiä ja jouduin siten kumimatopurkin kanssa vaatepuolelle maksamaan.
Ojennan purnukkaa keski-ikäiselle naismyyjälle ja myyjä siinä antaa semmosen WTF ilmeen että mitähän se jotain purkkia nyt tänne tulee ostamaan. Myyjätär sitten sattuu huomaamaan ne melko elävän oloiset kumimadot ja kiljahtaa ääneen ja alkaa heiluttamaan käsiä :D :D minä yritän lohduttaa, että ei ne ole eläviä, että elä nyt siinä ainakaan kuolemaan ala. Lähellä oli ettei se myyjätär ois sitä purkkia heittänyt lattialle.