Normipäivän komediaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Siis ei ollu mistään voimankäytöstä kyse, ovesta jääty joku lukkotsydeemi. Kyllä se lukon nuppi nous, mutta ovesta joku lukitusjuttu jääty kiinni. Ois hajonnu koko lukko jos ois repiny väkisin auki. Tai en mä tiedä, en oo mikään autoexpertti mutta näin mä kuvittelin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis ei ollu mistään voimankäytöstä kyse, ovesta jääty joku lukkotsydeemi. Kyllä se lukon nuppi nous, mutta ovesta joku lukitusjuttu jääty kiinni. Ois hajonnu koko lukko jos ois repiny väkisin auki. Tai en mä tiedä, en oo mikään autoexpertti mutta näin mä kuvittelin :D
Juu kyllä se noin voi jäätyä. Kaverin autolle kävi pari kuukautta sitten niin, että se avasi takaoven ja koitti laittaa kiinni, niin ei mennyt. Kun se vihdoin sai sen kiinni, ei auennut enää millään. Sulattamisen jälkeen on toiminut ihan hyvin tähän päivään asti.

Etkä sä siitä muuten lukkoo olisi rikki saanut, vaan kahva olisi jäänyt käteen.

Nyt kaikki tulee innoissaan lukemaan, kun "Normipäivän komediaa" on saanut uuden viestin ja sen on pakko olla jotain hauskaa. No, väärässä olitte ja saattekin kuulla vain jotain, mikä ei ole hauskaa kuin minun mielestäni. Juttu menee siis niin, että melkein joka päivä käyn töiden jälkeen lähi-K-kaupassa, kun se on tossa ihan matkan varrella. Olen kaupassa vähän ennen kolmea ja joka ikinen päivä näen siinä pihalla samat jonnet. Ei taida jätkillä olla koulua, kun aina notkutaan siinä. Ja joka jonnella on aina ES kädessä ja välillä käydään kaupasta ostamassa lisää. Siinä ne palloilee oven edessä ja syljeskelee samalla kun vetää ES. Siis koko komedian ydin on noi kyseiset ES-jonnet, jotka on niin stereotyyppisiä tapauksia, kuin vain voi olla. Ne ei tajua, miten huvittavia ne on. Se on niin vitun cool notkua just siinä kaupan oven edessä kuin näytillä ja vetää muodikkaasti ES. Kymmenen vuoden päästä niille tulee joku päivä flashbackinä mieleen miten sitä aikaansa kuluttikaan silloin.
"Oh why" ne miettii ja vetää itselleen naamapalmun.

Olin eilen revetä naurusta kun olin lasteni kanssa stockmannilla. Oltiin kahvilassa ja esikoiseni 3v heitti aika hyvän jutun.
Takanamme istui ehkä noin vajaa nelikymppinen nainen. Poikani sanoi tomerasti hänelle että terve kiva täti.
No tämä nainen alkoi nauraan ja sanoi, että sulla hauska poika. No sittenpä poikani jatkoi ja sanoi naiselle, että oletko mun tyttöystävä. No nainen lähti mukaan, juttuun ja sanoi, että joo. Sit poikani sanoi, että kiva juttu.. mut hetken tuumaili ja sanoi tälle naiselle, että olet kyllä liian iso tyttöystävä mulle. Aloimme minä ja tämä nainen nauraan ja sitten tämä nainen vielä sanoi, että taidan olla myös liian vanha. Poikani sanoit muitta mutkitta, että joo taidat olla ja sit sanoi vielä että no olet ainakin kiva täti. Nainen sanoi lähtiessään, et tuli kiva mieli ja sai hyvät naurut.
Tää juttu oli jotenkin niin koominen, että pitkään vielä nauroin lähtiessäni. Noilla lapsilla on niin hauska toi ajatuksen kulku.

Kahvipöydässä nauratti joskus :

"otatko kakkua kahvin sekaan?" "ööö.....ei kiitos, mulla on täällä jo maitoa"

Joskus joku alkaa selittää jotain huonolla äänellä ja kuulet vaan muminaa ja vielä melua taustalla etkä viitti koko ajan sanoo ai mitä, hä, täh. Lähdet tähän juttuun mukaan vastaamalla et juu juu tai joo ja sit tuleeki ilmi että se toinen on kysyny jotain... :D

Olin työmätkalla ihan Helsingissä asti ja asustin hotellin yläkerroksissa. Olin illalla menossa ulos ja odottelin hissiä. Hissi saapuikin ja sieltä kömpi ulos sammumispisteessä oleva, haiseva kaupparatsu, jonka viimeinen leija oli hajusta lähtien lähtenyt aika paksulla narulla.. Menin henkeä pidätellen tähän paskalle haisevaan hissiin ajatellen selviäväni hengittämättä alas asti. Kerrosta alempana hissit ovet aukesivat ja sisään tuli kaksi bilevaatteissa ja -tunnelmissa ollutta Pan Amin lentoemänniltä näyttävää kolmekymppistä kaunotarta.

Naisten ilmeistä päättelin pelini pelatuksi.

Olin työmätkalla ihan Helsingissä asti ja asustin hotellin yläkerroksissa. Olin illalla menossa ulos ja odottelin hissiä. Hissi saapuikin ja sieltä kömpi ulos sammumispisteessä oleva, haiseva kaupparatsu, jonka viimeinen leija oli hajusta lähtien lähtenyt aika paksulla narulla.. Menin henkeä pidätellen tähän paskalle haisevaan hissiin ajatellen selviäväni hengittämättä alas asti. Kerrosta alempana hissit ovet aukesivat ja sisään tuli kaksi bilevaatteissa ja -tunnelmissa ollutta Pan Amin lentoemänniltä näyttävää kolmekymppistä kaunotarta.

Naisten ilmeistä päättelin pelini pelatuksi.

Hetkiä, jolloin pelisilmän käyttö on sallittua :)

Hissi saapuikin ja sieltä kömpi ulos sammumispisteessä oleva, haiseva kaupparatsu, jonka viimeinen leija oli hajusta lähtien lähtenyt aika paksulla narulla..

Voi vain kuvitella miltä voi haista kännisen mallasripulipieru. Tuossa olisi jo melkein kannattanut koettaa itsekin tuhnutella, jos se olisi vaikka peittänyt tuota vanhempaa käryä.

Tänää, kun lähdin olin lähdössä salilta, hörpin palkkaria ja katselin ulos ikkunasta. Siitä sitten juoksi ohi 3 nuorta naista untuvatakeissa ja farkuissa. Ei siinä muuten mitään, mutta juoksu tyyli ei näyttänyt sellaiselta pika spurtilta autolle hakemaan unohtunut kännykkä vaan oli sellainen ihan lenkkeilytyyli :D No jokainen tavallaan

No en tiiä onko kuin komediaa, mutta tänään erään kaupan rahkahyllyllä tapahtui kummia. Olin ottamassa rahkaa käteen ja siinä oli jotain tahmaliimaa kannessa, säikähdin sitä ja näin ollen rahka tippu lattialle ja levis siihen ihan mun jalkojen juureen. Nolostuin ja nappasin äkkiä pari rahkaa ostoskoriin, kipitin pois ja aattelin että katoan äkkiä paikalta. MUTTA tajusin että pitää ottaa maitoakin vielä ja sehän oli siinä rahkojen vieressä, joten jouduin palaamaan rikospaikalle ja tottakai katoin sitä rahkaa kuinka-joku-kehtaa-tiputella-rahkoja-ilmeellä... kuten pari muutakin sille hyllylle ilmestynyttä teki :D Oon ihan kamala enkä ees kehannu sanoo kassalla siitä tippuneesta rahkasta ku panikoiduin.

Aika härskiä toimintaa. Voisit kompensoida tekosi tekemällä jotain hyvää lähimmäisillesi, esim. antamalla rahaa hyväntekeväisyyteen tai postaamalla uusia otoksia jääkaapilla -ketjuun, hehe.

No mutta siinä rahkan kannessa oli TAHMALIIMAA nii kyllä se must oikeuttais tuhoomaan jotain muutakin kuin pelkästään ton yhden purkin. Ihan vaan kostoksi julmasta maailmasta...

Jokunen vuosi sitten kun kävin aina samalla salilla, ja ennen salille siirtymistä oli samat rutiinit. Eli juomapullon kanssa vessaan, ensin kuselle ja sitten käsienpesu ja pullon täyttö lavuaarissa. Kerran ei sitten mennyt ihan niinkuin piti, menin kyllä vessaan ja kusin, mutta hetken kustuani havahduin siihen, että katselen itseäni peilistä, eli kusin lavuaariin :) itseäni ainakin nauratti, joten kai se oli normipäivän komediaa.

Kerran laitoin vahingossa sukat vessanpönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin.

Heh, tuosta tuli mieleen edellisen kämpän lavuaari-vessanpönttö -kombo. Kolme kertaa sattui nimittäin niin, että hammaslankaa kaapista ottaessani se lipesi kädestä ja putosi lavuaarin laidalle sinkoutuen siitä eteenpäin suoraan pönttöön. Liikerata oli jokseenkin täydellinen, eli toiselta laidalta pohjan kautta toiseen laitaan ja siitä mäkihyppääjän tavoin keskelle pönttöä. Hassua tässä oli se, että millään muulla esineellä samaa ei tapahtunut, vaan kyseessä oli jokaisella kerralla hammaslankarasia. Tapahtumahetkellä normipäivän vitutusta, nyt jo komediaa...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom