Normipäivän komediaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Pyöräilin tossa yks ilta salilta kotiin, niin matkalla katoin että mitä vittua yks mummo oikeen duunailee. No sehän kiillotteli katuroskiksen kantta omalla syljellään :D
Sylkäs siihen kannen päälle aina kunnon räkämällit ja paperilla hinkkas sen jälkeen. Tais roskis kiiltää sen jälkeen kuin juutalaisen kulli

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Salilla hauiskääntöä käsipainoilla himmeni salilla lamput, kun meikällä sytytti. Muijan synttärit tänään. Harpoin jo ulko-ovea kohti ku käsipainot kolahti lattialle. Kauhialla syötöllä ajoin pullapirtille hakkee sahher-kakkua ja vielä lujempaa ajoin kukka kauppaan :D Onnistumisen tunteet oli läsnä.

No siinä vähä koitin kotona laitella lappusta ja sen sellasta koristeeksi. Kukatki on söpösti mäkkäristä saadusta kokislasissa. Ei kai tosimiehellä nyt mtn maljakoita ole hyväne aika.

Nyt sitten iltavuorossa töissä piirtelin päivämääriä lippuihin ja lappuihin, kunnes sytytti.

Muijan synttärit on vasta tasan kuukauden päästä :lol2: :face:

Hiire verra on sekavat tunteet ja jännittää mennä iltavukista kotio :D

Se kun istuu julkisella paikalla ja hymyilee itsekseen, tyhjä katse kun on omissa ajatuksissaan. Sit huomaakin että on "tuijottanut" mummoparkaa hymyillen monta minuuttia. Olipas vikkelä lähtö rollaattorinsa kanssa :D

Vikkonloppuna oltiin kavereiden kanssa istumassa iltaa eräässä baarissa. Kuten yleensä niin naisistahan siinä keskusteltiin pöydässä. Musiikki pauhasi ja ihmisten puheensorina oli melkoinen niin joutui melkein puoliksi huutamaan kun keskusteli. No siinä sitten selitin kun on ollut säätöä erään toisella paikkakunnalla asuvan muijan kanssa joka oli lupaillut tulevansa käymään joku viikonloppu kylässä niin juuri vaihtui kajareissa biisi tai tuli hiljaisempi kohta kun omaa äänenvoimakkuutta laskematta tokaisen "Mut en mä oikeestaan haluu muuta sen kanssa ku vaan panna!" Ja viereisessä pöydässä istuvat tyttöset vilkaisevat meihin päin hieman huvittuneena.

Ex-valmentajan tytär oli ollu jossakin neuvolassa tässä taannoin ja oli sitte ollu ainoa joka ei itkeny kun laitettiin rokotus. Hoitaja oli sit kehunu, että olipa reipas tyttö jne. No tää 4v oli sit tokassu: "ei isikää itke ku se ropittaa".

Kai tämä tähän ketjuun osuu jollain tavalla.

Olin äsken kaupassa kun sain viestin. Whatsapp oli aktiivisena vaikka puhelin oli taskussa, koska siellä oli kauppalista. Otin puhelimen taskusta, vedin lukituksen auki ja luin lyhyen viestin ja kun koitin vastata siihen, ei tapahtunutkaan mitään pariin sekuntiin, joten hakkasin vastauskenttää kunnes ruutuun lävähtää kamera ja kuuluu räps. Eli olin sitten vahingossa aktivoinut kameran, mutta puhelin jäätyi sillä hetkellä aika hyvin ja luulin että olen siellä whatsapissa. Tämä ei vielä ole hauskaa, mutta se on, että otin vahingossa ohikulkijasta kuvan ja se tietysti huomasi sen. Katsoi vähän pitkään ja mä siinä räplään luuria kuin mitään ei olisi tapahtunut. Puuttui enää "viaton" viheltely niin vanha kunnon komediaelokuvahetki olisi ollut taattu.

Samalla reissulla oli nauru aika lähellä kun kuulin äidin uhkailevan lapisaan: "Jos ette nyt rauhoitu niin vien suihkusaippuan ja hammasharjat pois!" Aika rankka uhkaus. :D

Tarttis kai vähän laihduttaa kun sohvalle käy näin:

sohva.jpg

vaimo raskaana, mentiin yhdessä neuvolaan ensikäynnille. molemmat pihalla, uutta ja ihmeellistä. hoitajatäti sanoi vaimolle, että pitäisi antaa virtsanäyte. vaimo sanoi, että voivoi, just kävin kotona. mina siihen: "mina en käynyt, voin antaa näytteen." voi elämä:confused::confused::confused:. sekunnin päästä, kun suu oli mennyt kiinni, ääniaaltojen merkitys rekisteröitiin otsalohkoissani, ja punainen lehahdus tuli kasvoilleni. mina olen siis ihan pokkana kuseksimassa raskaana olevan vaimon puolesta näytekippoon.

vaimo raskaana, mentiin yhdessä neuvolaan ensikäynnille. molemmat pihalla, uutta ja ihmeellistä. hoitajatäti sanoi vaimolle, että pitäisi antaa virtsanäyte. vaimo sanoi, että voivoi, just kävin kotona. mina siihen: "mina en käynyt, voin antaa näytteen." voi elämä:confused::confused::confused:. sekunnin päästä, kun suu oli mennyt kiinni, ääniaaltojen merkitys rekisteröitiin otsalohkoissani, ja punainen lehahdus tuli kasvoilleni. mina olen siis ihan pokkana kuseksimassa raskaana olevan vaimon puolesta näytekippoon.
Itse taas voisin kuvitella, että ois leikannut tuossa tilanteessa ja heittänyt tuon vitsillä :D Ottiko hoitaja sen vitsinä?

Itse taas voisin kuvitella, että ois leikannut tuossa tilanteessa ja heittänyt tuon vitsillä :D Ottiko hoitaja sen vitsinä?

:D Aivan. Ei ottanut, katseli vaimon kanssa hämmentyneenä vaan:rolleyes:. Mulla on ollut vielä sellasta sosiaalisten tilanteiden jännittämistä koko aikuisikäni ennen korvaushoitoa, niin mähän nolostuin niin helvatasti.

Pyöräilin tossa yks ilta salilta kotiin, niin matkalla katoin että mitä vittua yks mummo oikeen duunailee. No sehän kiillotteli katuroskiksen kantta omalla syljellään :D
Sylkäs siihen kannen päälle aina kunnon räkämällit ja paperilla hinkkas sen jälkeen. Tais roskis kiiltää sen jälkeen kuin juutalaisen kulli

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom