Normipäivän komediaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Tapahtui torstaina työmaalla. Olin unohtanut ns. "kulkulupalätkän" kellarikerroksen sosiaalitiloihin kun nousin hissillä ekaan kerrokseen. Hissi siis lukittu. Painelin ulos ja näin naamatutun putkarin tupakalla. Minä juttusille että "unohdin lätkän alas, ootko kellariin pian menossa?" Hän tempasee henkoset ja rykäsee kohta ja alkaa jutustelemaan: "Huomenna en tule töihin" johon minä että aha, jokin loma vai. Hän: On varattu aika (mainitsee lääkäriaseman nimen) varjoainekuvauksiin" ja vetäsee henkoset. Minä; o: toivottavasti ei mitään vakavaa?" Hän: "hengästyn niin helposti nykyään, ei tarvitse kuin nostaa jotain" ja vetäsee savut. Minä: "aha, toivottavasti ei löydy mitään vakavaa" Hän:no seuraava toimenpide on sitten pallolaajennus" vetäsee vielä savut ja suvaitsee lähteä ovea ja hissiä kohti. Hetki hiljaisuutta ja hississä Hän: isälläkin oli sydänvikaa, saattaa olla suvussa" Minä: (tietäväisenä)"joo, suvussahan nuo kulkee"(ajatellen samalla että lisää röökiä, sillähän tuo paranee) Hissi onneks alhaalla ja pääsen tyypistä eroon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vakavemmalla asialla liikutaan, mutta kerta nauroin itsekkin, niin kerrottakoon..

Työkaverin vanha komppis oli vähän viinaan menevä ja jonku päivän rännin jälkeen oli nyykähtäny kesken ryypyn. Ryyppytoveri oli käynyt sitte naapurissa, että kai se tuo N.N kupsahti ja pitäs noutajat soittaa hakemaan vainaja pois.

Ruumisauton kuljettajilla oli kuulemma naama venähtänyt, kun vainajan toveri oli tokassu: "On tässä se hyvä puoli, että ei tarvinu N.N:n lähteä selvinpäin oudon porukan matkaan." :lol2:

Kävin ostamassa koiralle rustoluita paikallisesta eläinkaupasta. Myyjänä oli nuori nainen valkoisessa minihameessa. Meinasi mennä myyjältä pasmat sekaisin kun tajusi että luut ovat arkkupakastimessa pohjimmaisena ja minihameen helmassa ei mitta riittänyt kumarteluun. En ojentanut auttavaa kättäni vaan nautin maisemista. Näytti olevan siniset stringit hameen alla.
Pari askelta taaksepäin ja:

stephen-colbert-popcorn-gif.gif

Oltiin tulossa takaisin epäonnistuneelta Bukhansanin valloitukselta (damn you rain!) tuossa pari tuntia sitten. Wangsimnin metrosta kun noustiin katutasolle niin eiköhän siinä heti viereisen talon seinän vieressä ollut n. kuusikymppinen korealainen täti kyykkypissalla. Keskellä päivää, ilman mitään näköesteitä housut vaan alas ja menoksi. Lähellä olisi ollut useampi suojaisa kuja sekä metron vessat, joten tuota ei vaan kukaan meistä ymmärtänyt. Pistettiin tämä yllättävä näky kulttuurishokin piikkiin kun ei mitään järkevää selitystä keksitty.

Aikanaan omassa tuttavaporukassani oli kaveri, joka oli nätisti sanottuna yksinkertainen. Helvetin iso ja pelottavan näkönen, kova käymään salilla, mutta lanttu ei leikannut.
Yksi tapaus jäi mieleen erityisesti. Ko. herra oli juuri saanut ajokortin (oli jo lähempänä 25v) ja oli ensimmäistä kertaa pimeällä ajamassa ja tultiin risteykseen missä ei ollut katuvaloja tai muutakaan valaistusta. Ihmeteltiin sitten kaverin kanssa, että mitä helvettiä se nyt jumittaa risteyksessä kun tie on tyhjä? Totesi, että "helvetti kun on niin pimeetä, että ei nää tuleeko autoja vai ei?"

^ tuostapa tulikin mieleen kuinka itellä pää jumitti oikein huolella auton ratissa. Pääsin yövuorosta, kaupunki oli ihan pimeä eikä muuta liikennettä ollut. Pysähdyin risteykseen ja tuijotin liikennevaloa ikuisuuden, kiroilin kun se ei vaihdu enkä pääse nukkumaan. Noh, 5 minuutin kuluttua tajusin ettei ne valot oo ees toiminnassa.. :nolo:

Aamulla oli taas melko priceless moment kun herätin tuon 5v tytön. Tää nousee istumaan sängynreunalle prinsessapikkareissaan tukka pystyssä ja sanoo että "Isi, mä tapan nukkumatin veitsellä."

No sitten lisää. Pari päivää sitten oltiin kävelemässä aamulla neuvolaan ja tää kerto kuinka Pyry oli näyttänyt Joelille keskisormea tarhassa. Mietti vähän aikaa ja kysy että mitä se oikeen tarkottaa, kun näytetään keskisormea. Sanoin siihen että se on vähän sama kun jos sanois toiselle että "Haista kakka" ja että se on aika rumaa näyttää toiselle keskaria. Käveltiin hetken aikaa eteenpäin ja satuin kattomaan alaspäin, niin tää oli ottanu tumpun kädestä ja kulki vaaleenpunanen Hello Kitty-pipo päässä siinä vieressä ja näytti keskisormea aamuruuhkassa ajaville autoille.

Lopuks vielä yks random one-lineri viime-viikolta: "Isi, sitten kun sä oot ihan pappa niin sulla on tosi iso pippeli ja sun posket roikkuu ku sukat!"

En tiiä että onko kasvatuksessa menny joku kauhistuttavalla tavalla pieleen, vai oonko onnistunu todella hyvin :D

Mä sain isänpäiväkortin ja mun 5v poika oli sanellut näin: Isä, sun kanssa on kiva leikkiä taisteluleikkejä. Osaat pelata hyvin tietokonepelejä ja tulet iloiseksi kahvista. Hyvää isänpäivää! Haluan antaa sulle tyttöystävän lahjaksi :D Poika vissiin pitää mua vähän saamattomana hemmona :D

Loistavaa. Mutsi on pari viikkoa meuhkannut kuinka heidän tietokone on rikki. Olen yrittänyt saada puristettua puhelimitse vinkkiä mikä voisi olla vialla tekniikkaskilli miinus sata henkilöltä, joka nostaa tassut pystyyn heti kun jokin ei toimi. Kun on tullut kommentteja ettei koneessa tapahdu mitään kun pistää virrat päälle niin olen veikannut poweria tai emoa.

Nyt sitten välähti: joku oli painanut näytön virtanapin pois päältä

Olen yrittänyt saada puristettua puhelimitse vinkkiä mikä voisi olla vialla tekniikkaskilli miinus sata henkilöltä, joka nostaa tassut pystyyn heti kun jokin ei toimi.

Tämä on muuten uuvuttavaa touhua, varsinkin jos neuvottava on äiti tms. jolle ei oikein voi huutaa, ilmeillä sentään voi :) Ei käy kateeksi helldesk-tyyppejä.

Pikkusisko oli kylässä, käytiin Makuunissa ostamassa evästä sen kunniaksi. Sisko: "hei ostetaan vaahtokarkkeja!! Ollaan taas sitä leikkiä et pitää tunkea aina vuorotellen 1 vaahtokarkki suuhun ja sit pitää sanoo et pehmeä jänis!!!" porukkaa vähän hymyilytti. Punastuen vastasin, että et ole mun kanssa leikkinyt, vaan varmaan kavereidesi kanssa. "olen sun kanssa!! Etkö muista!! " en muistanut, mutta leikittiin sitten illalla kun en hennonnut pilata pikkusiskon viatonta iloa. :D kaikkeen sitä ryhtyy..

Tää nyt mikään super hauska juttu oo, mut kuitenkin jänskä ku jos siirryn koneelta kattoo telkkua, otan langattomien kuulokkeiden vastaanottimen pois koneesta ja laitan sen telkkuun kiinni. No siinä sit katon jonku ohjelman ja sit ku meen takas koneelle ja laitan kuulokkeet päähän, enkä muista yhtään et vastaanotin on telkussa kiinni. Kuuluu vaan pölinää ja katon mistä ihmeen välilehdestä se ääni tulee ja katon onko bsplayer päällä yms. Mistään ei pitäisi kuuluu ääntä ja alan miettii oonko tullut hulluksi. Sit suljen koneen ja pölinää vaan jatkuu. Siinä vaiheessa mietin jo että MITÄ VITTUA, kunnes muistan et ääni tulee telkusta.:david: Muutaman kerran käynyt tolleen.:D

Tänään työntelin mopedia päiväkodin ohitse menevällä kävelytiellä. Olin juuri ostanut kaupasta pitsaa. Kersat oli juuri sillä hetkellä ulkona leikkimässä ja eräs poika huuti kovaa ääneen: "kattokaa, kattokaa! tuolla on moottoripyörä jolla on pitsa!" :D

En keksiny laittaa pitsaa muuallekkaan kuin takalipan päälle.

Tuli kyllä eeppisin tekstari koskaan tyttöystävältä

"puhun sun munasta"

piti viis kertaa lukee ja tuijotin tonnin seteli ilme päällä että luinko mä nyt varmasti oikein ja sen jälkee armoton repeäminen ku tajusin että luki siinä. :D

E: en välttämättä ois halunnu kyllä tietää tätä mut nii...

Tuli kyllä eeppisin tekstari koskaan tyttöystävältä

"puhun sun munasta"

piti viis kertaa lukee ja tuijotin tonnin seteli ilme päällä että luinko mä nyt varmasti oikein ja sen jälkee armoton repeäminen ku tajusin että luki siinä. :D
Arvaa vaan mitä se siitä puhuu :rolleyes:

Vaimo uskalsi lähteä salille ("emmä, ku kaikki siellä kuitenkin nauraa mulle") ja opetin kotona harjanvarren kanssa kyykkyä ja mavea ennen tätä. Kohta 2-vuotias poika leikki siinä vieressä omiaan. Kun saatiin valmiiksi ja laskin harjanvarren maahan, poika tuli ottamaan sen ja teki juuri samanlaista maastavetoa, mitä äsken vaimolle näytin.

Se on pojan tulevaisuus tähtiin kirjotettu! Voit siis hyvin unohtaa lätkä ja fudismaksut. Gaspin housua ja vetoremmejä, kyllä se siitä.

Olin pari päivää sitten kodikoneliikkeessä ja seisahdin katsomaan monesta telkkarista samaan aikaan tulevaa jalkopallon MM-peliä, jossa molemmilla puolilla oli pääasiassa mustia pelaajia. Viereen pysähtynyt lakisääteistä eläkeikää hipova papparainen katsoi peliä hetken ja totesi: "Neekerit on rumia, niillä on huulet kumia".

Lähdettiin perheen kanssa lomalle. Ensimmäinen lentokonematka muksuille. 5-vuotias poikani katseli nousussa ikkunasta.
- Mennäänkö me pilvien läpi??
- Juu kyllä lentsikka lentää nin korkealle.
- Kohta me nähdään Jeesus!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom