normaali kehitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by ZeiZei
SIIS MITÄ VITTUA?? sä teet ranskalaista 60 kilolla? puhtaasti?? tämän haluaisin nähä?:rolleyes: mahdoitko nyt tarkoittaa mun kysymystä.

eikun hauiskääntöö..kun joku tuol vissii aikasemmi epäili....
:kippis1:

Okei uskotaan, mut lähinnä vaan hämmentää noi suhteet kyykyn ja prässin kanssa ja muidenkin liikkeiden kanssa. Teen prässin kympin noin 1,5 kertaa sillä millä kyykyn vitosen.

Originally posted by miuli
eikun hauiskääntöö..kun joku tuol vissii aikasemmi epäili....
:kippis1:

huomasin muuten erään kohdan mitä on vaikea uskoa. sanoit alottaneesi hauskäännön 30 kilolla. mikä on kait se mutkikkais tanko + 10 kilon läpyskät. Tämä on jo suht suuri paino, enkä tajua miksi sun hauikset olivat ilman treeniä olivat vahvemmat kuin ojentajat ja rintä(penkki). sillä itse teen tällä hetkellä 35 x 8 (ihan hyvää toistoo, paitsi jos kympin tahtoo niin pietä heijausta havaittavíssa:) ja penkki on 85, itte teit hauskääntöö 5 kiloo vähemmällä, mutta penkki oli ihan syvältä:confused: tietysti, mua kiinnostais, hauskäännössä tangon paino ja onk ose siis z-tanko? treenaatko muuten voimapainotteisesti ja body tyylisesti.

edit: anteeksi epäuskova ja syyttävä tyyli. Mutta haluisin silti kuulla selityksen tälle?

Originally posted by tappara
Hauiskäännössä 8x52,5 :confused: Itsellä tuppaa olemaan noin 35-40 kiloa tuommoisissa sarjoissa... Ja mitä nää "kamppeet" tuossa kyykyssä olivat, onko siis polvisiteitä käytetty tuossa prässin "ennätys"sarjassakin, sehän muuttaa asiaa?

´juuu, en itsekkään usko oikeen tota. meijän salilla käy eräs suht kokenu bodari ja se vetää hauskiääntöö vaan jollain 50 kilolla sarjaa ja sillä tosiaan on voimaa ja kokoa hauiksissä. Siis mietippä nyt 70 kiloinen alle vuoden treenannut pojankloppi tekee hauskiäännössä kunnollista sarjaa z-tankolla jossa on 20 kilon kiekot, aika hurjalta näyttäisi:)

Mutta nyt riittää tästä. Jos Karvajoen tulokset ovat tota tasoa ilman xiittiä niin hienoa voit olla ylpeä ittestäsi. itse en kuitenkaan usko tuloksias,i varsinkaan "oikeaa tekniikkaa" ja "kunnollisia toistoja", mitkä tuntuvat olevan vähän suhteellisia käsitteitä:rolleyes: toivottavasti pistät joskus kuvia tänne ja liityt VIP jäseneksi, niin nähtäis kehityksesi. Ite pistän kuvia ja muuta juttua ittestäni tänne tossa kesäkuun aikana.
Onnea treeneihin:kippis1:

Originally posted by ZeiZei
huomasin muuten erään kohdan mitä on vaikea uskoa. sanoit alottaneesi hauskäännön 30 kilolla. mikä on kait se mutkikkais tanko + 10 kilon läpyskät. Tämä on jo suht suuri paino, enkä tajua miksi sun hauikset olivat ilman treeniä olivat vahvemmat kuin ojentajat ja rintä(penkki). sillä itse teen tällä hetkellä 35 x 8 (ihan hyvää toistoo, paitsi jos kympin tahtoo niin pietä heijausta havaittavíssa:) ja penkki on 85, itte teit hauskääntöö 5 kiloo vähemmällä, mutta penkki oli ihan syvältä:confused: tietysti, mua kiinnostais, hauskäännössä tangon paino ja onk ose siis z-tanko? treenaatko muuten voimapainotteisesti ja body tyylisesti.

edit: anteeksi epäuskova ja syyttävä tyyli. Mutta haluisin silti kuulla selityksen tälle?

tarkoitus tuossa lopussa oli siis kysyä, treenaatko voima VAI body tyylisesti?:)

Pakko ottaa tähän keskusteluun hieman osaa..

Ensinnäkin miten jotakuta voi kiinnostaa jonkun hauiskäännön tulos? Voimapuolella sillä ei ole merkitystä , eikä kehonrakennuksessakaan mahdollisimman suurta sarjapainoa tavoitella , vaan lihasta. Lopettakaa nyt jo toi hössötys tuosta tuloksesta , oli se totta tai ei. Voin vakuuttaa , että ketään ei kiinnosta , paljollako teet hauista , vaan se hauiksen koko. Hauistahan reenataan vain ulkomuodon takia , tämänpä takia on aivan sama vaikka vääntäisit kympin sarjoja 100kilolla , jos hauiksesi on silti alle 50cm.

Joten kerropa nyt Karvajoki 8x52.5kg habamies , että paljonko se hauiksen koko on , siitä sen hauislihaksen kehittymisen näkee , ei painoista.

Originally posted by Kraftwerk n

Ensinnäkin miten jotakuta voi kiinnostaa jonkun hauiskäännön tulos? Voimapuolella sillä ei ole merkitystä , eikä kehonrakennuksessakaan mahdollisimman suurta sarjapainoa tavoitella , vaan lihasta. Lopettakaa nyt jo toi hössötys tuosta tuloksesta , oli se totta tai ei. Voin vakuuttaa , että ketään ei kiinnosta , paljollako teet hauista , vaan se hauiksen koko. Hauistahan reenataan vain ulkomuodon takia , tämänpä takia on aivan sama vaikka vääntäisit kympin sarjoja 100kilolla , jos hauiksesi on silti alle 50cm.

Joten kerropa nyt Karvajoki 8x52.5kg habamies , että paljonko se hauiksen koko on , siitä sen hauislihaksen kehittymisen näkee , ei painoista.

No tähän mielipiteeseen on pakko heittää oma kommentti.

Vaikka hauiskääntö ei olekaan mikään ns. kuningasliike, jolla mitataan voimaa kiloissa, kuten kyykky, maastaveto ja penkkipunnerrus, niin kyllähän lihaskasvun välttämätön sivutuote on kuitenkin voima ja mikäs sen helpompaa keinoa testata voimaa, kuin testata paljonko menee. Kyllähän tässä esimerkissä jalkaprässi ajaisi periaatteessa saman asia kuin nyt tuo hauiskääntö, eli eihän silläkään mitään missään lajissa mitata, mutta kyllä siitä tuloksesta kiinnostuneita silti ollaan.
Toisilla on hanskat sen tyyliset muutenkin ettei lihaa oikein tartu, niin kyllähän sitä kehittymistä voi seurata myös tuloksilla. Eihän kuitenkaan kaikilla kenellä on 50cm haba, ole välttämättä toisiinsa verrattuna voimaa saman verran.

Ainakin itse treenaan kaikkia lihaksia niin ulkomuodon, kuin voimankin takia.

Kukapa ei treenaisi voiman ja ulkonäön takia, mulla tällä hetkellä ulkonäkö menee silti edellä. Hauista tällä hetkellä "raavaat" 37,5cm :worship: ja sarjat teen ~40kg:lla.

Tulosten yleinen vertailu on vähän niin ja näin, jokainen kun pistää omiinsa kilon tai pari lisää ja tekee eri tekniikalla jne.

Tuo ainainen kansaan juurtunut penkkituloksen vertailu on lähinnä ärsyttävää.. ja ne "kovimmat" jätkät jotka sitä hehkuttaa, vääntää sen usein perse ilmassa ja ukko kaksinkerroin, ensin toinen puoli ylös ja sitten toisella kädellä... Not.

Miten te aina jaksatte tosta prässistä kiistellä!! Siellä salilla missä mä käyn ni on sellanen prässi johon ehkä vuoden jalkoja treenannu voi lyödä niin paljon rautaa ku siihen menee eli noin 400Kg. Ja sama jannu saa sitte kyykystä ehkä Max120.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ettekste poijjaat nyt tajuu, et karvajoki laskee sen 8 kilon z-tangon 20 kiloseks (siis ihan niinku penkissäkin juu). Ja siihen vielä lukot ni kyllähän se 52,5 on!

Originally posted by Kraftwerk n

mun hauis on 36 ja 37cm väliltä jote aika pien

Originally posted by VahvaJussi
No ettekste poijjaat nyt tajuu, et karvajoki laskee sen 8 kilon z-tangon 20 kiloseks (siis ihan niinku penkissäkin juu). Ja siihen vielä lukot ni kyllähän se 52,5 on!
anteeks vaa mut meillä päi se tanko painaa n. 15kg

Originally posted by karvajoki
anteeks vaa mut meillä päi se tanko painaa n. 15kg
hahhhahhaha.. vai painaa z-tanko 15 kiloo!!! lol!!! sithän mäkin tekisin sarjaa 40 kilolla! lol, vaik mitäpä tolla väliä olis. jaaha, sulla on muuten taitaa olla pienempi hauis ku mulla, täytynee mitata huomenna:rolleyes:

Työpaikan salilla on muuten sellanen hemmetin iso z-tanko ihan kulunut ja tumma varmaan seitkytluvulta ja se on 12.5 tai 15 kiloo. Tavallisestihan ne on jotain 7.5. Ei sillä kyllä mitään tee, ei raskalaista eikä habaa kun se on niin kieron muotonen ja pitkä, yhtä paksukin kuin tavallinen 20 kilon tanko. Enpä onneks montaa kertaa vuodessa oo sillä salilla käynykkään.

Olen kyllä käsittänyt ettei hauiksen ympärysmitalla ole sittenkään suurta merkitystä reenipainojen kanssa, kun se ojentaja tuppaa vähän tulemaan niihin mittauksiin mukaan :) . Pelkkää habaa jos tekis vaan ja ojentaja ois kuiva viiru luun alla niin voishan sitä olla reenipainot vaikka mitä, vaikkei se ympärysmitta hääppösiä olis. Aika pienillä painoilla porukka kyllä tota hauista tekee, mutta jokaisella on kai oma parhaaksi kokemansa tekniikka

Originally posted by kilkkinen
Olen kyllä käsittänyt ettei hauiksen ympärysmitalla ole sittenkään suurta merkitystä reenipainojen kanssa, kun se ojentaja tuppaa vähän tulemaan niihin mittauksiin mukaan :) . Pelkkää habaa jos tekis vaan ja ojentaja ois kuiva viiru luun alla niin voishan sitä olla reenipainot vaikka mitä, vaikkei se ympärysmitta hääppösiä olis. Aika pienillä painoilla porukka kyllä tota hauista tekee, mutta jokaisella on kai oma parhaaksi kokemansa tekniikka

ja voisiko Kiikkinen kertoa milla itse tekee, iän, painon, treeni taustan, alotuspainot?

24, 183, 85, reeniä jokunen vuosi enempi vähempi, puolen vuoden tauko talvella nyt taas kuukauden käyny. teen kuudellakympillä yleensä sarjaa, ja hei zeizeizei ei se mitään jos teet pienemmillä, kato käyt salilla niin kyllä se siitä nousee. joku on jossain liikkeessä vahva ja toinen toisessa. ota iisisti vaan :D

Originally posted by kilkkinen
24, 183, 85, reeniä jokunen vuosi enempi vähempi, puolen vuoden tauko talvella nyt taas kuukauden käyny. teen kuudellakympillä yleensä sarjaa, ja hei zeizeizei ei se mitään jos teet pienemmillä, kato käyt salilla niin kyllä se siitä nousee. joku on jossain liikkeessä vahva ja toinen toisessa. ota iisisti vaan :D

teetko z tangolla?

suoralla

Suositut

Back
Ylös Bottom