normaali kehitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by jjj84
Nythän mää sen keksisin. Prässi on valmiiksi 45 asteen kulmasssa maahan nähden eli karviksen tarvitsee vain taittaa hieman jalkoja että hän saa tuon maagisen 90 asteen kulman reisien ja lattian välille. ( taitaa olla silloin toi liikerata jotain 30cm ):evil:

Täytyy vielä mainita tohon hauis juttuun, että itselläni menee hauiksessa 4x50 puhtaasti(uusi ennätys), haba n. 37. Yleensä hauis sarjapainot on pienemmät koska teen rinnan jälkeen ja pidempiä. Mut tuli nyt vaan pari päivää sit kokeiltua ihan muuten vaan..

tämän just ittekkin tajusin. Nyt saadaan luultavasti kuulla jotain selittelyä:rolleyes: :)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by ZeiZei
tämän just ittekkin tajusin. Nyt saadaan luultavasti kuulla jotain selittelyä:rolleyes: :)
nii saattekii...
anteeks vaa mut se 90astetta muodostuu säärien ja reisien välille tai oikeestaa pohkeiden ja sen lihaksen mikä on reiden alapuolla

Originally posted by tappara
Öh, jaa meillä pitäisi nousta? Ei mulla ole mitään tarvetta saada jotain yksittäisen lihasryhmänkuritusliikkeen sarjapainoja ylös keinolla millä hyvänsä. Pysytköön vaikka 10 vuotta noissa samoissa painoissa jos kehitystä tulee. Jotkut tuntuvat luulevan että kehitystä on vain se että saa joka kerta lyötyä lisää painoa sarjapainohin. Jos saisi vaikka hauiskäännössä 2,5 kg laitettua joka kerta sarjapainoihin, niin vuoden päästä aloituksesta sarjapainot olisivat 130 kiloa kovemmat kuin aloittaessa! Ja kymmenen vuoden päästä 1300 kiloa. Eikä keskittyminen mitään auta jos ei saa yhtään puhdasta toistoa, mitä minä en varmaankaan saisi noilla mainitsemillasi painoilla.

Niinpä, monesti salilla näkee, että painojen lisääminen on se tärkein homma. Sitten ne tekniikat onkin mitä sattuu.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by ZeiZei

--------------------------------------------
Ota nyt Zei Zei iisisti, mailmassa on varmasti suakin vahvempia ihmisiä.:kippis1:

Muakin kyllä hieman ihmetyttää Kyykyn ja prässin suhde.
mulla ainakin menee suunnilleen niin että jalkakyykky1 + oma paino=8sarja prässitulos mutta niitä prässejä on edelleen erilaisia..

Originally posted by Raven
Niinpä, monesti salilla näkee, että painojen lisääminen on se tärkein homma. Sitten ne tekniikat onkin mitä sattuu.
emmä tarkottanu et painoja pitäis lisätä mut ku tuo zeizei ja tappara ei taho millää uskoa et toisilla voi olla enemmän painoja sarjoissa ni käskin sitä lisäämään painoja et ei tarvii valittaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by karvajoki
nii saattekii...
anteeks vaa mut se 90astetta muodostuu säärien ja reisien välille tai oikeestaa pohkeiden ja sen lihaksen mikä on reiden alapuolla

Ihme tapa katsoa asiaa, kulmia tai vaakatasoa maahan nähden katsotaan perinteisesti nivelistä, koska muuten pulleat nostajat saisivat etulyöntiaseman... Älä siis laske tuolla menetelmällä mitään.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by Ämmbee
Ihme tapa katsoa asiaa, kulmia tai vaakatasoa maahan nähden katsotaan perinteisesti nivelistä, koska muuten pulleat nostajat saisivat etulyöntiaseman... Älä siis laske tuolla menetelmällä mitään.

Niinpä, noin äkkiseltään mietittynä tuo 90 asteen kulma tuolla alkuperäisellä metodilla prässissä tuntuu aika olemattomalta liikeradalta. Tätä samaa laskentatapaa tunnutaan suosivan myös kyykyssä :(

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by tappara
Niinpä, noin äkkiseltään mietittynä tuo 90 asteen kulma tuolla alkuperäisellä metodilla prässissä tuntuu aika olemattomalta liikeradalta. Tätä samaa laskentatapaa tunnutaan suosivan myös kyykyssä :(
työ teette miten teette ja mä teen siten miten mä teen...
mä käyn kyykyssä istumaan penkille ja nousen siitä(eikä oo korkea penkki)

Noi vuoden päähän tehdyt tavotteet tuppaa yleensä heittämään aika lailla, joko ylös tai alaspäin, riippuen tekijästä.
Niitä on tietenkin kiva tehä motivaation kohentamiseks, mutta mielestäni kehittävämpää on yrittää tehdä jokainen treeni pikkuisen paremmin kuin edellinen.
Jos esim. sait viimekerralla dipattua 3x6 25 lisäkilolla niin kokeile ens kerralla vaikka 3x7 25 lisäkilolla.
Jokaviikkoinen tulosten nostaminen ei tietenkään onnistu erkilitäkään ja silloin ei auta kuin yrittää parhaansa ja pitää reenien tasoa yllä.
Itellä ei ole mennyt tää talvi ollenkaan nappiin reenien kannalta, kun nyt iski jo VIIDES flunssa tänä talvena, ja vitutuskin on sen mukainen. Normaalisti oon ollu yks tai kaks kertaa voudessa kipiä, yleensä vain pari päivää kerrallaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten Lexington olet treenannut, jotta olet saavuttanut nuo tulokset, kun itseäni juuri kiinnostaisi kehittyä painonnostoliikkeissä.:confused:

Antti; Suurin osa harjoittelusta on tekniikkaharjoittelua pienillä painoilla, senverran rautaa tangossa, että on jonkinmoinen vastus mutta ei liikaa. Tekniikkaharjoittelua siis joka reenikerran alussa, sekä "välipäivinä" n. 10 min, pistää mukavasti veren kiertämään eikä häiritse palautumista.
Kerran viikossa katson missä tasossa maksimit kummassakin liikkeessä ovat. Apuliikkeet selälle on maastaveto ja leuanveto lisäpainoilla joskus kulmasoutu, työntäville lihaksille penkkipunnerrus, vinopenkki kapealla, pystypunnerrus ja nopeusvoimapenkki, reisille ja keskivartalolle kyykky, etukyykky ja voimapyörä.
Tärkeintä on kuitenkin tekniikka !

huomenna mä kokeilen prässissä sillee et ihan rintaan asti...
ootteko muuten kokeillu yhen jalan päiviä??
kuvia luvassa vapun jälkeen...

no nii...
SYVÄ prässi oli 9x245kg...(ikinä en oo tehny)
piti kokeilla teiä mieliks ja sitä paitsi liikerata ei kasvanu ku 5cm
joten taian pysyä 90 asteen kulmassa(tämän on todennu moni muukii) joka tuntuu paremmalta ja ei mee paikat paskaks nii helposti...

Jeps, pitänee minullakin nyt ensimmäinen viesti tänne pakkotoistoon nakata.. Meikäläisen lähtökohdat oli pelkkää luuta ja nahkaa --> n.173cm ja 52kg, penkkihuiput siinä 30kg. Viime syksystä olen treenannut säännöllisesti & suhteellisen tasapuolisesti, ja kiinnittänyt syömiseen huomiota, paino on noussut n. 64 kiloon, ja penkkihuiput 75 kiloon, maastavedon olen ottanut mukaan treeneihin vasta pari kuukautta sitten, enkä kyykkyhuippujakaan ole kokeillut. Mitäs mieltä olette tähän kehitykseen? Itse olen ylpeä tuosta painonnoususta, kun satun vielä olemaan mallia läpipasko niin 'massan kerääminen' on uskomattoman ruokamäärän takana, lisäravinteita en ole vielä päätynyt ostamaan vaan raskaalla kotiruoalla olen tsempannut eteenpäin.

Suositut

Back
Ylös Bottom