normaali kehitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
alottaes pena 40kg
hauiskäännös tais men joku 30kg pari kertaa?

nyt: pena 90kg
hauiskäännös 60kg pari kertaa....
et kai vaan ole hauispelle :rolleyes: siis ei helvetti mikä tulos tossa hauiskäännössä. vai teetkö jollain ihme heijarilla!?

kaverini jonka penkki on ~120, mave 190 ja kyykky 170(aika veikeellä tekniikalla :D) tekee hauiskääntöä 45kilolla ja saa hikisesti 5toistoa heijarilla!

meillä se kunnollinen toisto tarkottaa et jalat tekee 90 astetta. tuu ite kattoo jos et usko
"...ja meillä sen laitteen paino lasketaan olevan 200kg"

kerro muuten ihmeessä se kyykkytulos :D . "en tee kyykkyä koska urheilen" ei kelpaa vastaukseksi.

Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by tappara
Mitäköhän mahtaa olla nää "kunnon" toistot 330 kilolla?

---------------------------------------------------

Nyt täytyy taas muistaa että niitä prässejä on aika helvetisti érilaisia toisella salilla missä tulee käytyä silloin tällöi saa prässiin ladata aika huolella enemmän kiekkoja sarja painoissa on eroa
50kg .

Originally posted by vitvall

kaverini jonka penkki on ~120, mave 190 ja kyykky 170(aika veikeellä tekniikalla :D) tekee hauiskääntöä 45kilolla ja saa hikisesti 5toistoa heijarilla!

Se on kiinni miten tekee, hauista saa kasvatettua hyvin pitkillä sarjoilla ja pienemmillä sarjapainoilla mutta oon huomannut että jos sitä isoilla painoilla tekee lyhyitä sarjoja niin nousee tulos äkkiä, ehkä juuri sen takia että siinä niitä isoja painoja harvemmin käyttää kuin penkissä.. :)

Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by ZeiZei
pistää kyllä ittekkin mietityttämään karvajoen kehitys,. luultavasti vain kateutta:D kun omat kehtiys ei ole ollut niin nopeaa. Mutta miettikääs kuinka monta 16 vuotiasta alle vuoden treenannua jannua tiedätte joka tekee KUNNNOLLISTA sarjaa 330 kilolla prässissä. Tietysti nämä kunnolliset toistot voivat olla mita ovat (ei millään pahalla kuitenkaan) ja prässejähän ei oikein voi verrata toisiinsa. Itte kun oon kattonu joittenkin bodareitten tuloksia joskus netistä joskus, niin on ollut tuommoinen 330 kg prässistä ihan niille sopiva sarja tulos. Tällä huomautuksella ei tietenkään ole oikeastaan mitään väliä:)

edit: paljonko muuten kyykkäät? tuli vaan mieleen, että eihän sillä prässin tuloksella, (ainakaan minulle) ole niin paljon merkitystä. kun en itse sitä edes tee enää.
mul on monta todistajaa sille et oon tehny 330kg:llä kuuden toiston sarja ja jalat on ollu 90 asteen kulmas.(kehitys johtunee varmaa nuoruudesta,hulluudesta tai geeneistä).alotin kyykyn jonkun kuukaus sitte ni nyt se on joku 120kg jolla voi tehä sarjan mut en päässy viimeeks testaamaan 130kg:tä ku ei ollu kunnon kamppeita mukana ja varmistajia ku käyn penkille istumaan ja nousen siitä ni ei viittii heittää painoja penkille.

kerro muuten ihmeessä se kyykkytulos :D . "en tee kyykkyä koska urheilen" ei kelpaa vastaukseksi. [/B][/QUOTE] onko se niin helevitin vaikee uskoa et saa sen verran prässissä!!!!
kyykky selviää ku katot alas

Originally posted by karvajoki

kerro muuten ihmeessä se kyykkytulos :D . "en tee kyykkyä koska urheilen" ei kelpaa vastaukseksi.
onko se niin helevitin vaikee uskoa et saa sen verran prässissä!!!!
kyykky selviää ku katot alas [/B][/QUOTE] kerron nyt kaikki tulokseni et pääsette vittuilee oikeen urakalla mulle:
hauis:8x52.5kg,penkki:95kg ykköset,jalkojen koukistajat vai onks se ojentajat mis taivutetaan jalat eteen ni on 10x66kg,prässin ja kyykyn tiiätte,dippi:8xoma paino(70kg)+25kg,vinopenkki:6x70kg en jaksa kirjottaa muita mut jos on muista kysyttävää mitä en maininnu tai mainitsin ni kysykää

Hauiskäännössä 8x52,5 :confused: Itsellä tuppaa olemaan noin 35-40 kiloa tuommoisissa sarjoissa... Ja mitä nää "kamppeet" tuossa kyykyssä olivat, onko siis polvisiteitä käytetty tuossa prässin "ennätys"sarjassakin, sehän muuttaa asiaa?

Originally posted by tappara
Hauiskäännössä 8x52,5 :confused: Itsellä tuppaa olemaan noin 35-40 kiloa tuommoisissa sarjoissa... Ja mitä nää "kamppeet" tuossa kyykyssä olivat, onko siis polvisiteitä käytetty tuossa prässin "ennätys"sarjassakin, sehän muuttaa asiaa?

heijareita heijareita....:D

Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

Originally posted by sterpuska

Nyt täytyy taas muistaa että niitä prässejä on aika helvetisti érilaisia toisella salilla missä tulee käytyä silloin tällöi saa prässiin ladata aika huolella enemmän kiekkoja sarja painoissa on eroa
50kg . [/B]

Eikös kannata painoja vertaillessa lisätä se prässikelkan paino siihen tulokseen. (jos sattuu olemaan tiedossa) Näin ainakin poistetaan eripainoisten kelkkojen aiheuttamat erot....:rolleyes:

Tietenkin kelkan kiskojen kulma voi vaihdella eri prässien kesken..

nimim. 2x6x330kg viime lauantaina....:thumbs:

Mun tulokset aloittaessa:
penkki n.60kg
kyykky n.100kg
mave n.130kg

nyt:
penkki n.80kg
kyykky n.110kg
mave n.150kg

Treenattu on nyt joku 6kk, siitä 2kk tehden joka toinen päivä koko kroppa läpi, aina sitä sun tätä liikettä. :D Ruokavalio on edelleen ihan perseestä, tosin en syö karkkia ja juo limsaa enää niin paljon. Paino aloittaessa 80kg, nyt 76kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pojjaat, pojjaat. Turha noita prässituloksia sun muita on vertailla, kyseessä on koneliike jossa jokaisessa koneessa on vastuseroja jopa verrattaessa kahta ns. samaa laitetta (vaikka Davidin joku malli T-1000 perseensisentäjäkone).

Vapaapainoliikkeiden vertailu on huomattavasti kätevämpää, mutta silti tekniikkaerot voivat olla valtavat. Esimerkkiliikkeinä sotilaspenkkikisa (jalat ilmassa ja tanko koskee stopparia joka toistolla) ja salirunkkuhaistapaskapenkki (päkiät koskevat lattiaa ja äijän takaraivo penkkiä, tanko uppoaa 10 cm nostajan rintaan ja nostossa auttaa 3 kaveria).

Parhain tapa verrata voimaa on verrata liikkeitä, joissa ei oikein pysty huijaamaan. Näitä olisivat esimerkiksi
-maastaveto
-rinnalleveto
-työntö
-leuanveto dead hangista

Originally posted by turre101
Paino laskenut? syö enemmän hyvä mies. :)
Kato kun oli pieni maha jo kertynyt niin sitä tässä on koko ajan koitettu madaltaa, vielä pitäis saaha pari kiloa pois. En mä siis mikään läski ole, tohon kessin kohdalle on vaan kertynyt vähän ylimäärästä. ;)

Originally posted by ZeiZei
heijareita heijareita....:D
ei oo mitää heijareita. muutehan mä tekisin pienemmillä painoilla.
ja en käytä kyykyssä ku vyötä ja prässissä ei tulis mieleenkää käyttää siteitä..se prässi on semmonen siihen käyää istumaan ja pusketaan n.45asteen kulmas tai saattaa olla enemmän tai vähemmän mut yritin vaa selventää tätä juttua

Originally posted by karvajoki
ei oo mitää heijareita. muutehan mä tekisin pienemmillä painoilla.
ja en käytä kyykyssä ku vyötä ja prässissä ei tulis mieleenkää käyttää siteitä..se prässi on semmonen siihen käyää istumaan ja pusketaan n.45asteen kulmas tai saattaa olla enemmän tai vähemmän mut yritin vaa selventää tätä juttua
'

muuten tosta sun prässi tuloksesta tuli mieleen semmosta, että voihan se ollakkin totta. Jotenkin ku sanoit, et jalat menee 90 asteen kulmaan niin ajattelin, et ne menee ihan alas, mut eihän toi 90 asteen kulma oo lähelläkään sitä. Ite tein, ennen ku lopetin prässissä tekemisen about 170 kg KUNNON TOISTOJA:D eli sellassia, että reidet menee ihan rintaa vasten. Eli aika paljon syvempiä kuin 90 astetta, näin luulisin. paljonko muuten teet ranskalaisessa punnerruksessa, vai teetko sitä?

Itseäni ihmetyttää kun melkein kaikki sanovat kyykänneensä alussa sata kiloa tai yli :confused:

Mulla oli sellainen käsitys että jos alussa ottaa syväkyykkyä 60 kilolla pari toistoa niin on kyllä tehnyt jotain muutakin urheilua ennen sitä. Mutta sata.. kova tulos ekalle kerralle.

Esimerkkinä 15-vuotiaiden poikien lätkäjengin ekaa puntti kertaa katsoin niin siellä kovimmat otti 70 kilolla joitakin toistoja. Ja lätkänpelaajilla sentään aika hyvät "pohjat" tuolla perseessä ja reisissä.

Minkälaisia muistoja porukoilla on jostain maagisista ennätystuloksista alkuajoilta?

Itselläni ensimmäinen varsinainen salienkka , mikä on syöpynyt parhaiten mieleen on kun otin poikasena(jotain 9 tai 10) etukyykystä 40kiloa. Tämä siksi , koska silloin sai ekan kerran isot kiekot tangon päihin:D

Originally posted by gnut
Itseäni ihmetyttää kun melkein kaikki sanovat kyykänneensä alussa sata kiloa tai yli :confused:

Mulla oli sellainen käsitys että jos alussa ottaa syväkyykkyä 60 kilolla pari toistoa niin on kyllä tehnyt jotain muutakin urheilua ennen sitä. Mutta sata.. kova tulos ekalle kerralle.

Esimerkkinä 15-vuotiaiden poikien lätkäjengin ekaa puntti kertaa katsoin niin siellä kovimmat otti 70 kilolla joitakin toistoja. Ja lätkänpelaajilla sentään aika hyvät "pohjat" tuolla perseessä ja reisissä.

Viime kesän alussa, kun meidän lätkäjoukkueella (lue. ikäluokka 86 itse kumminkin 87) oli testit salilla, niin keskimäärin porukka kyykkäs vahintään ton 70kg. Paras tais ottaa 105kg. Itse sain 100kg nousemaan, vaikka salilla olin kerennyt käymään sitä ennen korkeintaan reilun kuukauden. Kyykyt eivät kyllä olleet mitään syväkyykkyjä, vaan aika vajaita ja helvetin vaarallisen näköisiä.

Originally posted by miuli
ihan puhtaal tekniikal otan sen 60kg pari kertaa....huamen kerron kyykky tuloksen ku koitan ykköst....

SIIS MITÄ VITTUA?? sä teet ranskalaista 60 kilolla? puhtaasti?? tämän haluaisin nähä?:rolleyes: mahdoitko nyt tarkoittaa mun kysymystä.

Suositut

Back
Ylös Bottom