normaali kehitys?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by kilkkinen
suoralla

Eli alle vuoden treenin, jossa puolen vuoden tauko, ilman urheilu/voimailu taustaa teet hauiksilla sarjaa 60 kilolla, mikä on penkin tanko + 20 kilon lätkät :rolleyes: voisivatko ihmiset kertoa paljonko tällasia aloittelijoita löytyy saleiltanne? hei, paljonkos penkki on?

voi tietty jotenki pitää paikkaansa, että sulla on vaan "hyvin" kehittyneet hauikset:)

jokunen vuosi= enemmän kuin yksi vuosi. onkos sulla joku lukihäiriö ? Kerropas miksi olet niin kiinnostunut siitä millä painoilla ihmiset liikkeitä tekee. Ja hei, sä oot -88. Ihan lapsi vielä, et sä voi jotain punttituloksia vertailla miesten kanssa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, iisisti vaan ja reeniä :)

Originally posted by kilkkinen
jokunen vuosi= enemmän kuin yksi vuosi. onkos sulla joku lukihäiriö ? Kerropas miksi olet niin kiinnostunut siitä millä painoilla ihmiset liikkeitä tekee. Ja hei, sä oot -88. Ihan lapsi vielä, et sä voi jotain punttituloksia vertailla miesten kanssa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, iisisti vaan ja reeniä :)

ai se olikin jokunen vuosi...:rolleyes: :) en taas viitsiny kiinnittää huomiota. No joo, turhahan nistä on keskustella jossain netissä:)

onne vaan treeneihin:kippis1:

Originally posted by Sakkeus
Työpaikan salilla on muuten sellanen hemmetin iso z-tanko ihan kulunut ja tumma varmaan seitkytluvulta ja se on 12.5 tai 15 kiloo. Tavallisestihan ne on jotain 7.5. Ei sillä kyllä mitään tee, ei raskalaista eikä habaa kun se on niin kieron muotonen ja pitkä, yhtä paksukin kuin tavallinen 20 kilon tanko. Enpä onneks montaa kertaa vuodessa oo sillä salilla käynykkään.
semmonen vanha se onkii mil mä teen ku se ei käy ranteisiin niin paljoo ku semmonen pikku tanko ja mä teen sil myös ranskalaisia

Originally posted by ZeiZei
'

muuten tosta sun prässi tuloksesta tuli mieleen semmosta, että voihan se ollakkin totta. Jotenkin ku sanoit, et jalat menee 90 asteen kulmaan niin ajattelin, et ne menee ihan alas, mut eihän toi 90 asteen kulma oo lähelläkään sitä. Ite tein, ennen ku lopetin prässissä tekemisen about 170 kg KUNNON TOISTOJA:D eli sellassia, että reidet menee ihan rintaa vasten. Eli aika paljon syvempiä kuin 90 astetta, näin luulisin. paljonko muuten teet ranskalaisessa punnerruksessa, vai teetko sitä?
jossain 45-50kg paikkeilla

´juuu, en itsekkään usko oikeen tota. meijän salilla käy eräs suht kokenu bodari ja se vetää hauskiääntöö vaan jollain 50 kilolla sarjaa ja sillä tosiaan on voimaa ja kokoa hauiksissä. Siis mietippä nyt 70 kiloinen alle vuoden treenannut pojankloppi tekee hauskiäännössä kunnollista sarjaa z-tankolla jossa on 20 kilon kiekot, aika hurjalta näyttäisi:)

Mutta nyt riittää tästä. Jos Karvajoen tulokset ovat tota tasoa ilman xiittiä niin hienoa voit olla ylpeä ittestäsi. itse en kuitenkaan usko tuloksias,i varsinkaan "oikeaa tekniikkaa" ja "kunnollisia toistoja", mitkä tuntuvat olevan vähän suhteellisia käsitteitä:rolleyes: toivottavasti pistät joskus kuvia tänne ja liityt VIP jäseneksi, niin nähtäis kehityksesi. Ite pistän kuvia ja muuta juttua ittestäni tänne tossa kesäkuun aikana.
Onnea treeneihin:kippis1:
ei mua ne painoja saaha nostettua niinkää kiinnosta vaan se et miten sais habaan enemmän kokoa

nii kertokaa mulle mite ootte saanu habaan kokoa ja miten kauan ootte treenannun sen tähden(ne joillla on isompi ku 36cm)

saatte nähä kuvani kuhan saan otettua ne ja laitettua nettiin

Originally posted by karvajoki
nii kertokaa mulle mite ootte saanu habaan kokoa ja miten kauan ootte treenannun sen tähden(ne joillla on isompi ku 36cm)

saatte nähä kuvani kuhan saan otettua ne ja laitettua nettiin

No ite oon treenannu kohta 1,5v ja hauis on jotain 39cm:n luokkaa. Aloitan yleensä z-tangolla (20 kilon painot + lukot =50kg) tekemällä kymppejä 2-3 sarjaa seisten, sit jollain 45 kilolla scotissa ja lopuks taljassa yhellä kädellä. Välillä teen myös käsipainoilla. No eipä oo hauis hääppönen mut kyl se kasvaa ku vaa jaksaa treenata. Ja tos nyt kuva meikän hauiksesta muutama kk siitten paskassa valossa ja seliseli..:) http://koti.mbnet.fi/jtsm/kasi.jpg

Originally posted by VahvaJussi
No ite oon treenannu kohta 1,5v ja hauis on jotain 39cm:n luokkaa. Aloitan yleensä z-tangolla (20 kilon painot + lukot =50kg) tekemällä kymppejä 2-3 sarjaa seisten, sit jollain 45 kilolla scotissa ja lopuks taljassa yhellä kädellä. Välillä teen myös käsipainoilla. No eipä oo hauis hääppönen mut kyl se kasvaa ku vaa jaksaa treenata. Ja tos nyt kuva meikän hauiksesta muutama kk siitten paskassa valossa ja seliseli..:) http://koti.mbnet.fi/jtsm/kasi.jpg

kiva hauis:kippis1: eihän tuossa kauheen "huono" valotus taida olla kun ihan hyvin erottuu ja muutenkin?:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiva hauis:kippis1: eihän tuossa kauheen "huono" valotus taida olla kun ihan hyvin erottuu ja muutenkin?:)

Niin no joo tää kamera ei vaan tykkää pelkästä kattolampun valosta niin toi kuva on vähän surkealaatuinen ku tuli joskus aamuyöstä otettuu. Ja kyl se täs vielä yli 40 -senttiseks kasvatetaan:evil:

Ihme että jengiä kiinnostaa se hauis niin paljon. Kuitenkin saadakseen ison H:n niin joutuu miehen tahi naisenkin olemaan enemmän tahi vähemmän yhtälailla iso.

Originally posted by Ämmbee
Ihme että jengiä kiinnostaa se hauis niin paljon

Niinno, joitain se kiinnostaa ja joitain se ei voisi vähempää kiinnostaa. Itse en nykyään meinaa jaksaa treenata hauiksia lainkaan. Muutama sarja viikossa tulee yleensä tehtyä.

En tajua miksi vastaan tähän, mutta toi karvajoki taitaa vedättää meitä kaikkia nyt oikein kunnolla, jos kerran ranskalaisen sarjapainot on yli puolet penkin ykkösestä. Mulla ranskalaisen sarjapainot on jotain 30% penkin ykkösestä. Ja hauiskäännössä tangolla on suunnilleen sentti per kilo :), eli 40 senttiselllä haballa ja vähän vajaa 40 kilolla tehdään toistoja. Ja tosiaan, kuten pattipete sanoi, niin hauiksien treenaaminen on aika ahdistavaa touhua - vatsatreenin ohella...

Originally posted by tappara
En tajua miksi vastaan tähän, mutta toi karvajoki taitaa vedättää meitä kaikkia nyt oikein kunnolla, jos kerran ranskalaisen sarjapainot on yli puolet penkin ykkösestä. Mulla ranskalaisen sarjapainot on jotain 30% penkin ykkösestä. Ja hauiskäännössä tangolla on suunnilleen sentti per kilo :), eli 40 senttiselllä haballa ja vähän vajaa 40 kilolla tehdään toistoja. Ja tosiaan, kuten pattipete sanoi, niin hauiksien treenaaminen on aika ahdistavaa touhua - vatsatreenin ohella...

juuri tällasta mietin ittekkin kyseisen henkilön kohdalla:) mutta minkäs teet, tämä on internet, valehtelun tyyssija. Totuutta on vaikea saada tietää.

Originally posted by tappara
miks mun pitäis valehella tuloksistani ku ei siitä oo mitää hyötyä!!!!ja kun alatte lisäämään painoaja ilman armoa ja keskitytte tekemiseen ni kyl sillei pitäis nousta enemmän painoja ku nyt

miks mun pitäis valehella tuloksistani ku ei siitä oo mitää hyötyä!!!!ja kun alatte lisäämään painoaja ilman armoa ja keskitytte tekemiseen ni kyl sillei pitäis nousta enemmän painoja ku nyt

Öh, jaa meillä pitäisi nousta? Ei mulla ole mitään tarvetta saada jotain yksittäisen lihasryhmänkuritusliikkeen sarjapainoja ylös keinolla millä hyvänsä. Pysytköön vaikka 10 vuotta noissa samoissa painoissa jos kehitystä tulee. Jotkut tuntuvat luulevan että kehitystä on vain se että saa joka kerta lyötyä lisää painoa sarjapainohin. Jos saisi vaikka hauiskäännössä 2,5 kg laitettua joka kerta sarjapainoihin, niin vuoden päästä aloituksesta sarjapainot olisivat 130 kiloa kovemmat kuin aloittaessa! Ja kymmenen vuoden päästä 1300 kiloa. Eikä keskittyminen mitään auta jos ei saa yhtään puhdasta toistoa, mitä minä en varmaankaan saisi noilla mainitsemillasi painoilla.

Re: Re: Re: Re: Re: jonkinlainen kehitys

mul on monta todistajaa sille et oon tehny 330kg:llä kuuden toiston sarja ja jalat on ollu 90 asteen kulmas.

Nythän mää sen keksisin. Prässi on valmiiksi 45 asteen kulmasssa maahan nähden eli karviksen tarvitsee vain taittaa hieman jalkoja että hän saa tuon maagisen 90 asteen kulman reisien ja lattian välille. ( taitaa olla silloin toi liikerata jotain 30cm ):evil:

Täytyy vielä mainita tohon hauis juttuun, että itselläni menee hauiksessa 4x50 puhtaasti(uusi ennätys), haba n. 37. Yleensä hauis sarjapainot on pienemmät koska teen rinnan jälkeen ja pidempiä. Mut tuli nyt vaan pari päivää sit kokeiltua ihan muuten vaan..

Asiasta kolmanteen..

Kysymys: Miten paljon saatte/olette saaneet kehitettyä RAW penkin tulostanne vuodessa? Tarkoitan suurin piirtein sen jälkeen, kun olette saaneet tuloksen tonne 120-130kg:n nurkille. Itsellä kehitys on n.10kg vuodessa, treenin ollessa voima- ja bodytreenin välimailta, tosin ennen maksimikokeiluja olen aina hieman "herkistellyt". Vapun tienoilla olisi 140 kiikarissa :rolleyes:

Sitä 10 kg luokkaa se nousu on vuodessa ollu. Että ei mitään dramaattista kehitystä joka reeniin tapahdu.

Suositut

Back
Ylös Bottom