Kyllähän Halo sunkin lookki on muuttunut radikaalisti kun aloit tähän shampoottomaan ja muotoilutuotteettomaan elämään. Pistä vierekkäin Pakkotoiston venyttelyopas ja uusin Probody. Pienellä muutoksella tuli ikää lisää vuosia, vaikka edelleen toki olet aina nätti kuin possu pienenä, ei sillä siis. Toki leikkaus on eri, joten sekin voi antaa kuvan radikaalista muutoksesta.
Radikaalein muutos on hiusten leikkaus, joka nyt johtui yksinkertaisesti siitä, etten halunnut enää vaalentaa hiuksia, vaan halusin kasvattaa oman värin näkyviin. Vaihtoehtona oli joko saatanan ruma juurikasvu tai leikkaus, ja valitsin jälkimmäisen. Ei tämä mustakaan nyt kaunein mahdollinen kampaus ole, mutta kyllä mulle lyhyetkin hiukset sopii. Ko. kuvissa kampauksen malli oli valitettavan ylikasvanut, esim. FastTV:lle tehdyissä haastatteluissa näkyy jo siistimpi fleda. Uusin ProBody on muutenkin vähän huono esimerkki, kun en ehtinyt ajanpuutteen takia laittautumaan samalla tavalla, kuin normaaleita kuvauksia varten. Kuvankäsittelystä en nyt toki ymmärrä yhtään mitään, mutta varmaan venyttelyoppaan ja ProBodyn kuvien käsittelytkin jotenkin erosivat toisistaan? Täytyy kyllä sanoa, etten jostain syystä (liian vähän meikkiä, ilmeet ei osuneet kohdalleen tms) ollut oikein edukseni lehden kuvissa, ja sain salillakin kommenttia, etten näyttänyt niissä itseltäni.
Mummottumisella meinaan juuri tuota huolitellun lookin pois jättämistä ja se kertaantuu sitten kun aletaan pukemaan hampusta tehtyjä vaatteita, johon se primal-juttu lopuksi sitten johtaa.
Ihan samanlaisia vaatteita täällä käytetään edelleen, mutta täytyy myöntää, että esim. korkokenkien käyttämistä olen vähentänyt. Tämä nyt on varmaan just sitä mummottumista, ja tosi mielelläni käyttäisinkin enemmän korkeita korkoja kun niistä tulee niin naisellinen fiilis, mutta jalkojen terveys menee valitettavasti mulla ulkonäön edelle. Käytin yhden kesän ahkerasti korkkareita, ja kehitin itselleni
vaivaisenluun alun. Mulla on liikkuvaisempi ja terveempi (joskin vähemmän naisellinen tai siisti) olo barefoot-kengissä, ja käytän duunissakin tylysti vaan villasukkia kenkien sijasta. Kun tilanne sitä vaatii, laitan toki korkkarit jalkaan ja kärvistelen niillä, mutta muuten suosin kyllä kenkiä, jotka antavat jalan olla niin kuin kenkää ei olisikaan. Olisi tietty helvetin siistiä näyttää joka päivä älyttömän hyvältä, siistiltä, laittautuneelta ja naiselliselta, mutta olosuhteiden vuoksi pitää valitettavasti joskus tehdä niitä kompromisseja mukavuuden ja ulkonäön välillä.
Samanlaisista syistä olen alkanut "luomuilemaan" muissakin jutuissa; vaihdoin esim. käsisaippuan paljon hellävaraisempaan luomupalasaippuaan ihan siksi, että normisaippua kuivattaa käsistä ihan saatanalliset korput. Onko nämäkin jutut susta vääränlaista "luomuilua"/mummottumista vaikka millään luomutekijöillä ei välttämättä olisi asian kanssa mitään tekemistä, vaan juttu olisi puhdasta mukavuudenhalua ja oman terveyden parantamista?