Eli säkään et ole koittanut. Ei tässä jaksa enää vänkää. Nää kaksi selittää ja selittää, mutta kummallakaan ei ole käytännön kokemusta. Hakekaa testeri, ne ei maksa mitään. Olihan tuolla jo Pakkiksen heteroketjussakin jengi koittanut ja antanut palautetta, että kyllä vain on vähän vitusti parempaa. Se on ihan fyysistä mitä voit sillä huomata, ei siihen voi tinkaa vastaan. Ja Shiseido ei ole sama asia kuin Pirkka, usko pois. Tää menee aivan absurdiksi lässyttämiseksi kun heitellään mutuja hatusta.
Oletko itse testannut Pirkkaa? Uskon kyllä että Shiseidon tuote on hyvä ja kestää pitkään. Mutta ei varmana kestä kymmentä kertaa pidempään kuin Pirkka. Mitä toi Shiseido maksaa Suomessa, 30, 40, 50€? Pirkan saa kolmeen euroon tosta lähikaupasta. Oon joskus käyttänyt jotain kasvovettä naamanpuhdistukseen ja se puteli kesti varmaan 3 kuukautta, ellei pidempäänkin. Shiseidon pitäisi siis kestää ainakin 30 kuukautta, jotta se olisi yhtä järkevä ostos. Kosmetiikkahan pilaantuu yleensä jo vuoden jälkeen, hmm.
Ja ennen kuin vaahto suupielissä selitetään kuinka vitun hyvää se shiseido on ja, että joka ikinen bakteeri ja lika lähtee pois, niin totean sen, että ihan yhtä lopputulos voi tulla myös halvalla tuotteella, esim. Pirkalla. Mä en edes huomaa käytännössä mitään eroa, että pesenkö naaman vedellä vai puhdistaja+kosteusvoiteella. Ja olen kyllä ennen pessyt naamaa jos jonkinmoisella kamalla. Mutta eipä olekaa enää iho addiktoitunu tuotteisiin, joten ei aina tarvitse edes käyttää.