No Shampoo -challenge

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu
Sitähän tämä koko ketju on ollut alusta asti. Ne jotka ei käytä shampoota EI VOI OLLA mitään muuta kuin likaisia, haisevia hippejä. Jännä juttu.. kauhean harmaa on tämä maailma.

Heheh... ja samalla itketään että kun tiedotusvälineissä ja jokapaikassa yleistetään että "bodarit on tyhmiä ja käyttää hormooneja jotka tekee ne hulluiks" :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmeellisesti taas on vaihtoehtona joko guido liimaletti wannabenuori tai purjehdushousuissa ja harmaassa villapaidassa oleva ryppyinen pappa :D Onneksi voi olla oikeasti tyylikäskin.
Itse taisit antaa vaihtoehtona vain joko nelikymppisen bodarin tai vastakohtana arvokkaasti vanhentuva charmikas mies. Joten katsotaanpas sinne peiliin välillä. Sullehan se maailma oli pieni laatikko, jossa ei vain voi pukeutua miten huvittaa, vaan pitää olla laatikon sisällä. Se vain vähän kiinnostaa että miksi noin kovat kilarit jos joku on nuorekkaammin kuin joku toinen?

Ja kun nyt ollaan laatikon sisällä, niin milloin menee liian pitkälle eikä missään nimessä saa niin tehdä? Jos farkuissa on yksi tasku liikaa? Käyttää ylipäätänsä farkkuja? Lippalakki? Huivi? Korvakoru? Rannekoru? Vai onko se merkkikohtaista? Eli Aholaidan t-paita on ok, mut Ed Hardy on jo aivan liikaa? Mites autot? Saako olla BMW? Mut jos BMW, niin onko M3 sitten jo liikaa ja on wannabenuori? Entäs jos se on M5 tai X6?

Ja sitten tuhannen taalan kyssäri. Mistä tietää, minkä ikäinen joku on? Jos se 40v liimaletiltä näyttävä kaveri onkin kulahtanut 25v? Mites sitten toimitaan?

Nyt maxwortheiolekovis näkee varmaan pussin josta puhuu.

Viimeisessä kuvassa selkeästi ylläpidettiin foorumia tupakki kourassa ja hiukset trendikkäästi söpisteltynä :)
Ei, siinä oltiin juuri kommentoitu sinne jotain nasevaa ;)

No kyllähän Sylvester ja Edward näyttäisi aivan noloilta noissa tamineissa ellei olisi julkkiksia. Omastakin mielestä aika surullisia näkyjä nämä kolme-nelikymppiset liian kireissä Ed Hardyissa Onnelan VIPissä kymmenen vuotta nuorempien seurassa. Itse ainakin toivon että olisi siinä iässä jotain muuta sisältöä elämässä. Purjehduslookissa ei ole mitään vikaa, sopii ihan hyvin yli kolmekymppisille.

Autoasiassa voitaisiin verrata M3:n sijaan tuning-räpellykseen jollaisia yleensä näkee 18-kesäisillä.

Google löysi "Old Douchebag" hakusanalla mm. tällaisen.
jeff-reed-arrested-moron-douchebag.jpg

No jos nyt on Onnelassa ylipäätänsä, niin en ihan kamalasti arvostelisi siellä olevia, samassa junttilassa te kaikki olette :D

Mut miten tuo ikä määritellään? Mennäänkö eka kysymään ikä ja sitten arvotetaan millä vaatteilla saa olla ja autolla ajaa? Jos nyt vaikka joku 28v näköinen jätkä tulee sun viereen sinne Onnelan tiskille, niin et kiinnitä mitään huomiota, oli se sitten 20v tai 40v. Mut jos sen ikä selviää ja se on 40v, niin automaattisestikö se on sitten noloa? Multa menee vähän siis ohitse tuo pointti tuossa Ed Hardyssä. Eikös lookki yleensä perustu vähän yleisesti kokonaisuuteen? Eli piippu kädessä parta leuassa sopii ehkä toiset kuteet ja taas naama posliinina tukka värjättynä violetiksi toiset kuteet, oli sitten ikä mitä tahansa.

Old douchebag on urpon näköinen, mut mieti Axelpass jos tuo on 29v ja vain vähän kulahtanut? Niitä meinaan riittää, pälvikaljuja ennen 25v.

Se ikä nyt on ihan sama. Ne hyvännäköset tyypit on hyvännäkösiä ja rumat rumia, ihan sama onko 20v vai 40v. Oletuksena tietenkin että on pitäneet itsensä suht tikissä kunnossa. Perkeleesti vaikuttaa onko sitä läskiä\pöhöä esim. naamassa. Suomalaisilla elintavoilla sitä kun tuntuu kertyvän jo monille päälle parikymppisillekin. Ei muutama ryppy tai juovakaan sitä lärviä hirveästi rumenna, monille se tuo vaan miehekkyyttä. Joku Selänteen Teemu on aika hyvä esimerkki. Äijä on 40v ja melkeinpä vaan paranee vanhetessaan.

Mä kyl ymmärrän hyvin ton "ikääntyy arvokkaasti". Tullu ravintolassa työskennellessä nähtyä aika monetki yli-ikäiset pissikset nähtyä. Siitä vanhasta mersusta, kun ei enää saa tän vuoden mallia vaikka kuinka tuunais. :D

Jokainen tyylillään toki. Ikä on numeroita, lookki taas antaa vain kuvan oletetusta iästä. Mitähän sitä itse pitäisi pukea tai miten letti pitäisi laittaa 35 vuotiaana, että olisi mahdollisimman normien mukainen, ettei vain vahingossakaan näyttäisi yhtään ikäistään erilaiselta. Jossain varmaan on joku taulukko, jossa ikävuosien mukaan prototyypit.

Jokainen tyylillään toki. Ikä on numeroita, lookki taas antaa vain kuvan oletetusta iästä. Mitähän sitä itse pitäisi pukea tai miten letti pitäisi laittaa 35 vuotiaana, että olisi mahdollisimman normien mukainen, ettei vain vahingossakaan näyttäisi yhtään ikäistään erilaiselta. Jossain varmaan on joku taulukko, jossa ikävuosien mukaan prototyypit.

Toki joo, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :) Tiedät varmaan mistä tässä puhuin. Pari kertaa tehnyt mieli sanoa, ettei tää oo mikään vanhan tavaran näyttely, kun 50v mamma on itsensä ahtanut leopardi kuvioiseen minihameeseen.

Nykyäänhän jo 9-vuotiaat pitää samanlaisia vaatteita kun parikymppiset. Ehkä se on sitten ihan ok, että näin tapahtuu myös toisesta päästä. Arvokas vanheneminen suuckks! Mickey Rourke on tehnyt sen tyylillä minun mielestä.
mickey-rourke-3.jpg

Madonna ois musta oikeen tyylikäs esimerkki siitä kuin ollaan muodissa ja tyylikäs näyttämättä kuitenkaan yli-ikäiseltä pissikselltä tai naurettavalta.

Eiköhän aika suuri osa nykyisistä kaupunkilaisista alle nelikymppisistä pukeudu samaan tyyliin. Jos haluat massasta erottua niin osta se purjehdustakki :D

Ootteko te tässä onnistuneet kenties jossain hiusverkko duunissa vai miten kehtasitte kuljeskella ympäriinsä ekat pari viikkoa? :P

Mulla ei hiukset menny missään vaiheessa mitenkään ihan järkyttävän näköiseksi. Jossain välissä oli joku parin päivän setti, kun tuntu että ei jumalauta miten rumat hiukset, mutta sit pelleilin veden lämpötilan ja vedenpaineen kanssa, niillä sai homman taas kuosiin. Mut enemmän silloin kampasin hiukset sellaiselle kampaukselle, ettei rasvaisuus näkyny. Tiedättehän kun naiset kampaa etuhiukset otsalta taaksepäin ja kiinnitetään pinneillä? Sillä lailla. Toiset kai pitää ponnaria. Miehistä en tiedä.

Itse taisit antaa vaihtoehtona vain joko nelikymppisen bodarin tai vastakohtana arvokkaasti vanhentuva charmikas mies. Joten katsotaanpas sinne peiliin välillä. Sullehan se maailma oli pieni laatikko, jossa ei vain voi pukeutua miten huvittaa, vaan pitää olla laatikon sisällä. Se vain vähän kiinnostaa että miksi noin kovat kilarit jos joku on nuorekkaammin kuin joku toinen?

Ja kun nyt ollaan laatikon sisällä, niin milloin menee liian pitkälle eikä missään nimessä saa niin tehdä? Jos farkuissa on yksi tasku liikaa? Käyttää ylipäätänsä farkkuja? Lippalakki? Huivi? Korvakoru? Rannekoru? Vai onko se merkkikohtaista? Eli Aholaidan t-paita on ok, mut Ed Hardy on jo aivan liikaa? Mites autot? Saako olla BMW? Mut jos BMW, niin onko M3 sitten jo liikaa ja on wannabenuori? Entäs jos se on M5 tai X6?

Ja sitten tuhannen taalan kyssäri. Mistä tietää, minkä ikäinen joku on? Jos se 40v liimaletiltä näyttävä kaveri onkin kulahtanut 25v? Mites sitten toimitaan?

Nyt maxwortheiolekovis näkee varmaan pussin josta puhuu.

Ai sori mä olinkin väärässä laatikossa. Pääseekö sinne laatikkoon, jossa kaikkien tulisi käyttää ylikalliita kosmetiikkatuotteita tai muuten on likainen mummoutuva hippi? En missään vaiheessa ole kirjoittanut, että joku ei saisi pukeutua tietyllä tavalla. Sen kun näyttää Ed Hardy douchebagilta, siitä vaan. On mulla silti oikeus olla huvittunut.

Vaikka kuinka yrittäisi vääntää, niin todella harva nelikymppinen näyttää oikeasti nuorelta. Kyllä sen kasvoista silti näkee. Tällöin liian nuorekkaat vaatteet saattavat antaa hölmön/epätoivoisen vaikutelman. Ei uskalleta vanheta vaan tarraudutaan nuoruuten. Nössöjä sanon mä :) Ei vaan. Ei se ole niin vakavaa.

Noi Ed Hardy/Silver Star/Audigier/jne. tyypeistä muuten harvoin voi sanoa onko kyseinen henkilö 25- vai 35-vuotias. Kaikki näyttävät yleensä kolmefemmalta. Toi muuten todellakin on ns. douchebag muotia jenkeissä ja kanukeissa.

^ Miten määritellään nuorekkaat vaatteet?

Helevetin hyvä kysymys. Tässä keskustelussa heitetään musta ilmaan sellaista aikuisten pukeutumista jota ei nykyään ole. Näyttäkää mulle joku nelikymppinen jolla on suorat huosut, kauluspaita ja slipoveri muuta kuin työnsä puolesta päällä. Kaikillahan on nykyään trendifarkkua ja merkkihupparia päällä ja tennarit jalassa. Jos porukka on kasvanut nelikymppiseksi ja pukeutuu vielä silleen, tekeekö se vieläkin siitä pukeutumisesta nuorekasta. Eikä siinä mitään, ite pukeudun samalla tavoin, mutta hehkuttaminen että pukeutumistyyli olisi jotenkin tosi nuorekasta on kyllä imo turhaa.

Ai sori mä olinkin väärässä laatikossa. Pääseekö sinne laatikkoon, jossa kaikkien tulisi käyttää ylikalliita kosmetiikkatuotteita tai muuten on likainen mummoutuva hippi? En missään vaiheessa ole kirjoittanut, että joku ei saisi pukeutua tietyllä tavalla. Sen kun näyttää Ed Hardy douchebagilta, siitä vaan. On mulla silti oikeus olla huvittunut.

Vaikka kuinka yrittäisi vääntää, niin todella harva nelikymppinen näyttää oikeasti nuorelta. Kyllä sen kasvoista silti näkee. Tällöin liian nuorekkaat vaatteet saattavat antaa hölmön/epätoivoisen vaikutelman. Ei uskalleta vanheta vaan tarraudutaan nuoruuten. Nössöjä sanon mä :) Ei vaan. Ei se ole niin vakavaa.

Noi Ed Hardy/Silver Star/Audigier/jne. tyypeistä muuten harvoin voi sanoa onko kyseinen henkilö 25- vai 35-vuotias. Kaikki näyttävät yleensä kolmefemmalta. Toi muuten todellakin on ns. douchebag muotia jenkeissä ja kanukeissa.
Sä taidat nyt vähän kierrellä kun itsekin huomaat ongelman. Jos joku 25v näköinen pukeutuu miten pukeutuu, niin mistä sä sen voit tietää onko se epätoivoinen 40v. Ja omituinen fiksaatio sulla noihin kolmeen merkkiin. Miten noi nyt eroaa Adidaksesta tai muista merkeistä(muutakuin että ne on homosti kalliimpia ja sekö siinä harmittaa?).

Oiskohan aika vaikka perustaa tälle jutulle oma rupsahdus-mummottumis-purjehdushousu-ryppybotox-doucebag-biotherm-ketju? Aika kaukana ollaan jo alkuperäisestä aiheesta, ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä löi aika ällikällä, miten negatiivisesti (tai jopa vihamielisesti) jotkut ihmiset suhtautuu tällaiseen. Vaikka se no shampoo ei nyt ihan olisi se oma juttu, niin eikö voisi antaa muiden ihmisten tehdä vaan omaa juttuaan? Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja niin edelleen? :piis:

T: haiseva kettumummo

Kyllähän Halo sunkin lookki on muuttunut radikaalisti kun aloit tähän shampoottomaan ja muotoilutuotteettomaan elämään. Pistä vierekkäin Pakkotoiston venyttelyopas ja uusin Probody. Pienellä muutoksella tuli ikää lisää vuosia, vaikka edelleen toki olet aina nätti kuin possu pienenä, ei sillä siis. Toki leikkaus on eri, joten sekin voi antaa kuvan radikaalista muutoksesta.

Mummottumisella meinaan juuri tuota huolitellun lookin pois jättämistä ja se kertaantuu sitten kun aletaan pukemaan hampusta tehtyjä vaatteita, johon se primal-juttu lopuksi sitten johtaa.

Ihan sama, älkää peskö hiuksia shampoolla, tai älkää käykö suihkussa, mutta olkaa ainakin nättejä hinnalla millä hyvänsä.

Yritän epätoivoisesti pelastaa mimmit syöksyltä siihen, ettei enää niin välitetä miltä näyttää, kunhan on luomua. Onneksi tuo on vain väliaikaista, 10minuutissa ollaan takaisin normissa säihkyssä jos haluaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom