Nivelkipuja kässissä!? Perkele

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mhyle
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tässä sitä taas ollaan!

Käden niveliä särkee koko (etenkin kyynär niveliä ja vähän olkanivelissä) ajan vähän kun menee salille niin ei tahdo tankoa pystyä puristamaan eikä penkkiä tekemään?
Kipu tuntuisi olevan sekä lihaksessa, että syvällä nivelessä? Ei ole ennen koskaan ollut mitään nivelkipuja!

Juuri kun treeni alkaa sujua niin vittu kädet on kipeenä!

Onko kenelläkään koskaan ollut vastaavaa???
Olisi kiva jos joku guru tietäsi jotain! :worship:
Vai pitääkö vaan ottaa koko kesä kaljaa ja olla töissä :kippis1:

Hartiat on kyllä ollut jäykkinä pitkän aikaan ja pientä allergienuhaa tai jotain vastaavaa on hiukan koko ajan päällä, mutta ei mitään suurempaa!

Oon kuitenkin treenennut salia noin 5 vuotta enemmän ja vähemmän viime vuosina enemmän, eikä ole kyllä tullut vastaan aikaisemmin. :rock:

Ikää oli noin 26v, pituus 179cm ja paino nyt 100kg (oli vielä 3kk sittten 110kg)!

Kiitos miljoonasti vastuksista ja niitä vastauksia kaivataan!

Mulla on myös ollu kyynärpäiden, olkapäiden ja ranteiden kanssa ongelmia ja kyseiset paikat on välillä ollu niin kipeinä ettei oo pystyny treenaamaan lainkaan. Oon nyt viimeset kolme tai neljä vuotta syöny hainrusto-vihersimpukka-inkivääri-sinkki-msm tabletteja (siis yks tabletti, joka sisältää noita kaikkia) ja paljon vähemmän on ollu kipuja. Kyseisen tuotteen esitteessä kerrottiin että sopii hyvin mm. reumapotilaille :)

Toisaalta olen myös tehnyt enemmän ns. vahvistavia liikkeitä lämmittelyksi (esim. kuminauhan veivaukset), joten aika vaikea sanoa kummasta on ollu enemmän apua. Ei silti oo tyhmin kohde sijoittaa muutama euro jos vaikka olis apua.

Suosittelisin vierailua jossain luontaistuote kaupassa mistä saa homeopaattisia tuotteita.

Waltteri sanoi:
...homeopaattisia...

Uskoo ken tahtoo :) Tulehduskipulääkekuuri päälle ja viikon treenilepo + kylmäpussia kipeille nivelille pari kertaa päivässä 15min sen viikon.

Pekkaniska sanoi:
Uskoo ken tahtoo :) Tulehduskipulääkekuuri päälle ja viikon treenilepo + kylmäpussia kipeille nivelille pari kertaa päivässä 15min sen viikon.
Ei varmaan yhtään hasumpi vaihtoehto ;)

Tollaset oireet on tavallisia etenkin treenaajilla jotka ei piittaa alkulämmittelystä lainkaan vaan syöksyvät heti painojen kimppuun..Jos haluu rikkoa ittesä ni mikä ettei!!

Nudi sanoi:
Tollaset oireet on tavallisia etenkin treenaajilla jotka ei piittaa alkulämmittelystä lainkaan vaan syöksyvät heti painojen kimppuun..Jos haluu rikkoa ittesä ni mikä ettei!!

Ja niillä ketkä treenaa vitusti ja vitunkovaa. Ite ainakin kokeilin jossain vaiheessa et paljon se kroppa kestää vääntämistä..ei ehkä paras idea, mutta ainakin selvis.

Mulla on kans oikeen kyynernivelen kanssa ollu ongelmia. Kipeytynyt kun HST:ssä tehnyt vikoja viitosia. Sen verta raskaat painot että penkissä ja hauiskäännössä (tangolla seisaalteen) ei oikeen ole tykännyt.

Viimeks tuli kipeeks viikko sitte KE. jätin PE treenin väliin ja seuraavan kerran MA niin ei enää ollut kipee.
Sama vika ollut viime syklissäkin. Pitää nyt lämmitellä vähän paremmin jos se vaikka auttais.

Kattelin ensin, että otsikko oli "nivelkipuja kasseissa", mutta onneksi luin väärin :D. Niinkun tossa jo vähän epäsuorasti mainittiin, kannattaa jättää ne kaikenmaailman rannerullaukset yms. pikkuliikkeet vähemmälle ja pitäytyä kokonaisvaltasissa liikkeissä. Tuntuu melkosen helposti kipeytyvän kyynärät/ranteet/olkapäät jos hinkkaa pari viikkoa kaikenmaailman pikkuliikkeitä. Noh, itellä nyt selvis noitten kipeytymisien syy ja niihin toisaalta ei vaikuta juurikaan, että mimmosilla painoilla/mitä liikkeitä tekee. Kannattaa myös mahdollisesti jättää ihan vaan tekemättä semmoset liikkeet, mitkä tuntuu ikävältä nivelissä parin viikon ajan. Turha sitä itteesä enempiä on teloa :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mua sattu aina niin helvetisti kun habaa tein, otti ranne nivelistä ihan helvetisti. Mä oon tehny runkkulihastreeniä ja kädenvääntölihastreeniä, se on auttanu tosi paljon. Sit toi lämmittely on kans tosi hyvä idis. Mut onko kellään vinkkiä miten haban tulosta vois nostaa, sillä oon jotenkin jämähtäny sille 15kg käsipainolle ja 30kg tangolle... eli siis miten tuloksen sais taas nousemaan niinkuin alussa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom