Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joku paskaflunssa joka alkoi jo maanantaina. Keuhkot vinkuu ja rohisee, lievää lunssa huimausta mutta ei lämpöä ja nyt sitten nokka vuotaa.
Positiivista on pakollinen lepoviikko salilta joka olisi jo oikeastaan pitänyt ollla, keventelyäkään kun ei vaan osaa tehdä.

Pikkulapset dösässä. Käy vähän korviin se parkuminen ja huutaminen. Brr.

Äänekkäät aikuiset on vielä pahempia, varsinkin kun ovat yleensä sitä ryhmää joka ei edes tajua hävetä ja jutut on aivan perseestä.

Onpas kiva asioida lähikaupassa.

- Näitä karjalanpiirakoita ois ollu 4 kpl eurolla..?
- Ok, ihan sama.
- Tuleeko muuta?
- Ei kiitos muuta.
- Onko bonuskorttia?
- Ei oo.
- Kuittia?
- En tarvi kuittia kiitos
- Pins- tarroja?
- Mitä, en tarvi.
- Haluaisitko kerätä näitä?
- MÄ HALUAN VAAN NÄMÄ PIIRAKAT JA LÄHTEÄ VITTUUN TÄÄLTÄ

(Jos jollain vaaliehdokkaalla on agendassaan itsepalvelukassat pakollisiksi joka kauppaan, äänestän välittömästi)

K-ketjun kaupoissa kun oot jo näppäilemässä pankkikortin numeroa maksulaitteeseen niin vielä kysytään onko plussakorttia (semmoinen on, mutta ei aina jaksa kiireessä alkaa kaivamaan lompakon syövereistä jonkun pikkuostoksen takia). :D

Onpas kiva asioida lähikaupassa.

- Näitä karjalanpiirakoita ois ollu 4 kpl eurolla..?
- Ok, ihan sama.
- Tuleeko muuta?
- Ei kiitos muuta.
- Onko bonuskorttia?
- Ei oo.
- Kuittia?
- En tarvi kuittia kiitos
- Pins- tarroja?
- Mitä, en tarvi.
- Haluaisitko kerätä näitä?
- MÄ HALUAN VAAN NÄMÄ PIIRAKAT JA LÄHTEÄ VITTUUN TÄÄLTÄ

(Jos jollain vaaliehdokkaalla on agendassaan itsepalvelukassat pakollisiksi joka kauppaan, äänestän välittömästi)

Haluisitko vielä porukka-vikingloton?

Hyrylässä ja parissa muussa paikassa ärsytti R:n tekopirteät myyjättäret, jotka lähes pakkomöivät aina päivän Keno- ja muita kimppoja. Jotkut franchising-yrittäjät ovat kovin epätoivoisen oloisia tai sitten ahneita. -ttu niissä viitti käydä, ku ihmiset näkevät ihmisissä vain kävelevän raha-automaatin.

-kakshaaranen kusi
-huonosti pyyhkivät sulat tuulilasissa
-se kun kannat lautasta, niin haarukka tai veitsi tippuu reunalta lattialle

:curs:

Isäni likettää jokaikistä asiaa, jonka tuotan Facebookiin. En tiedä, miksi tämä ärsyttää minua, mutta se vain ärsyttää. Lisäksi isäni lähettää minulle tekstareita televisio-ohjelmien esitysajoista, vaikka vastaan aina, ettei minulla näy televisio.

Isäni likettää jokaikistä asiaa, jonka tuotan Facebookiin. En tiedä, miksi tämä ärsyttää minua, mutta se vain ärsyttää. Lisäksi isäni lähettää minulle tekstareita televisio-ohjelmien esitysajoista, vaikka vastaan aina, ettei minulla näy televisio.

Sitä se on. Aina on joku serkun vaimo, joka tykkää ihan kaikesta. Vaikka paskan vääntäisin ämpäriin ja ottaisin kännykällä kuvan, niin 5min sisään on liketetty. Muksuista kun on kuva, niin sitten ihan kommentoidaan "oi mun ihania pikku mussukoita". Joskus vielä vastaan, että mitä vittua. Pari kertaa olet meillä joskus käynyt ja tuskin tunnetaan.

Sitten on ne, joilla ei ole kuvaa, tietoja, statusta ym. ikinä. Mutta 10 kertaa päivässä tulee kutsua johonkin typerään peliin. Ostaisi pleikkarin. Kuka pelaa nykyään feisbook pelejä really?

edit: vaan kyllä meikällekin äiti soittaa usein keskellä iltaa ja hehkuttaa, että nyt on kuule telkkarissa perähikiältä missä kävin 30v sitten niin sen Anni-Teron poika telkkarissa. Sen mikä ajoi -83 traktorilla saunan ikkunan ohi, muistatko? Että vaihda ny äkkiä kanavaa niin näät sen...Se on siellä haastateltavien taustalla se känninen pipopää.

Kuka on facebookissa nykyään :D
Viimesimmän tutkimuksen mukaan 68% suomalaisista. Tosta kun otetaan pois alaikäset ja vanhukset, niin aika moni. Noiden tilastojen mukaan, turha koittaa tehdä mitään numeroo "kuinka mä olen nykyaikanen, enkä käytä enään moista vanhanaikasta ja turhaa sovellusta".

Viimesimmän tutkimuksen mukaan 68% suomalaisista. Tosta kun otetaan pois alaikäset ja vanhukset, niin aika moni. Noiden tilastojen mukaan, turha koittaa tehdä mitään numeroo "kuinka mä olen nykyaikanen, enkä käytä enään moista vanhanaikasta ja turhaa sovellusta".
Joojoo vilu, se oli hieman sarkastinen heitto. Onhan siellä nyt "kaikki". Edelleenkin. Oma sieltä poistuminen 1.5 v sitten vaan oli niin positiivinen kokemus, että sais muutkin koittaa. Aina kun voi palata. Tosin, jos asiaa ei koe ongelmaksi tai se ei arjessa ole liian suuri ajan viejä. Niin siitä vaan, antaa olla naamakirjassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom