Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onpas kiva asioida lähikaupassa.
Onpas kiva asioida lähikaupassa.
- Näitä karjalanpiirakoita ois ollu 4 kpl eurolla..?
- Ok, ihan sama.
- Tuleeko muuta?
- Ei kiitos muuta.
- Onko bonuskorttia?
- Ei oo.
- Kuittia?
- En tarvi kuittia kiitos
- Pins- tarroja?
- Mitä, en tarvi.
- Haluaisitko kerätä näitä?
- MÄ HALUAN VAAN NÄMÄ PIIRAKAT JA LÄHTEÄ VITTUUN TÄÄLTÄ
(Jos jollain vaaliehdokkaalla on agendassaan itsepalvelukassat pakollisiksi joka kauppaan, äänestän välittömästi)
Isäni likettää jokaikistä asiaa, jonka tuotan Facebookiin. En tiedä, miksi tämä ärsyttää minua, mutta se vain ärsyttää. Lisäksi isäni lähettää minulle tekstareita televisio-ohjelmien esitysajoista, vaikka vastaan aina, ettei minulla näy televisio.
Viimesimmän tutkimuksen mukaan 68% suomalaisista. Tosta kun otetaan pois alaikäset ja vanhukset, niin aika moni. Noiden tilastojen mukaan, turha koittaa tehdä mitään numeroo "kuinka mä olen nykyaikanen, enkä käytä enään moista vanhanaikasta ja turhaa sovellusta".Kuka on facebookissa nykyään :D
Joojoo vilu, se oli hieman sarkastinen heitto. Onhan siellä nyt "kaikki". Edelleenkin. Oma sieltä poistuminen 1.5 v sitten vaan oli niin positiivinen kokemus, että sais muutkin koittaa. Aina kun voi palata. Tosin, jos asiaa ei koe ongelmaksi tai se ei arjessa ole liian suuri ajan viejä. Niin siitä vaan, antaa olla naamakirjassa.Viimesimmän tutkimuksen mukaan 68% suomalaisista. Tosta kun otetaan pois alaikäset ja vanhukset, niin aika moni. Noiden tilastojen mukaan, turha koittaa tehdä mitään numeroo "kuinka mä olen nykyaikanen, enkä käytä enään moista vanhanaikasta ja turhaa sovellusta".