Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pankkikorttien jatkuvasti pidetyvä voimassaoloaika hieman ärsyttää. Taas oli uuteen korttiin tullut vuosi lisää käyttöikää, vaikka toi muoviläpyskä ei meinaa kestää tota entistä kolmee vuottakaan hyvänä. Pikkusen alkoi loppuaikana maksutapahtumat tökkimään ton sirun osalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elohiiri. Tällä kertaa takaolkapäässä. Nyppinyt tuossa viimeisen tunnin. Menee sit ihan kohta naama jumiin.
Voin muuten kertoa, että reidessä oleva elohiiri tuntuu jännältä.

Se, että omassa pakkisprofiilissani klikkailemalla päädyn käyttäjän yaya (ilman väliviivaa) profiiliin, joka siis on eri ihminen kuin minä. Ei muuten, mutta oisin halunnu löytää linkin, joka oli mun vierasviesteissä joskus aiemmin. No, ei sitten.

Jää formulat näkemättä, viikonlopuksi Santahaminaan opiskelemaan. Taitaa jäädä steak & BJ-päivän pihvi saamatta ja ihan helkkaristi toivon suikkarin jäävän pois.

Ruoka mikroon 3 minuutiksi ja se on korkeintaan vähän vähemmän kylmä kuin jääkaapista tullessa. Huomaat tämän vasta käveltyäsi alakertaan syömään, eikun takaisin. Elämä on kestämätöntä.

Ihmisten tapa puhua toisesta ihmisesta nimella "se". Minulle on aina opetettu etta "se" viittaa elaimiin ja esineisiin, ihmisesta puhutaan nimella "han". "Se" on mielestani aarimmaisen loukkaava ja junttimainen tapa nimittaa ihmista, mutta valitettavasti tata kuulee jopa televisiossa juontajien jne. suusta :wtf:

Ihmisten tapa puhua toisesta ihmisesta nimella "se". Minulle on aina opetettu etta "se" viittaa elaimiin ja esineisiin, ihmisesta puhutaan nimella "han". "Se" on mielestani aarimmaisen loukkaava ja junttimainen tapa nimittaa ihmista, mutta valitettavasti tata kuulee jopa televisiossa juontajien jne. suusta :wtf:

Hällä väli miten on opetettu, nykyään on ihan ok sanoa ihmisestä "se". Toi "hän" kuulostaa useimmiten liian viralliselta ja jos eläimistä puhutaan niin ihan dorkalta.

Hällä väli miten on opetettu, nykyään on ihan ok sanoa ihmisestä "se". Toi "hän" kuulostaa useimmiten liian viralliselta ja jos eläimistä puhutaan niin ihan dorkalta.

Onko? En kuvailisi omaa puhetyyliani kovinkaan viralliseksi vaikka sanon aina "han" ihmisesta puhuttaessa. Kuuluu hyviin kaytostapoihin IMO. Ihminen ei ole mikaan "se".

Ainakin emakosta on käytetty muotoa hän ennen. [emoji14]

Mua ärsyttää urpot, jotka katsoo videoita tai kuuntelee musiikkia julkisella paikalla ilman kuulokkeita.

Ei tulis mieleenkään.

Mua ärsyttää urpot, jotka katsoo videoita tai kuuntelee musiikkia julkisella paikalla ilman kuulokkeita.

Ei tulis mieleenkään.
Heh, tässä on kunnostautuneet ystävämme latino-opiskelijat yliopiston ruokalassa. Siellä huutaa joku paikallinen saippuasarja aina saatanan kovaa ruokalassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom