pidetään kaikkia ihmisiä aivottomina simpansseina jotka eivät erota oikeaa väärästä, fiksua käytöstä spedeilystä.
99% pilaa taas lopun 1% maineen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pidetään kaikkia ihmisiä aivottomina simpansseina jotka eivät erota oikeaa väärästä, fiksua käytöstä spedeilystä.
Emmää tiiä sitä itekkää, mutta äidinkielen oikeinkirjoitus testeissä oli paljon punaista opettajan käsittelyn jälkeen. Kun mää kirjotan niin mä vaan kirjotan voi tulla pitkä litannia tekstiä, kieliopille ei ollu varmaan kovalevyllä sit riittäväks tilaa :D
Ps. Yleenshänä sitä ajatellaan ensin sen jälkeen oikoluetaan ja sit vielä toisen kerran, mä joskus ajattelen ensin aiheen sitten kirjotan sit mä keksin lisää kirjotettavaa ja lisää ja lisää sit lähetän.
Nyt kun toit asian esille niin en kyllä ymmärrä minäkään. Mikä järki? Häh?Miksi ihmiset jättävät sen hemmetin folion margariineihin/voipaketteihin? EI YMMÄRRÄ!
..... mutiaisvirta senkun kiihtyy kun tuo ed. oleva tieto saavuttaa noiden loisten kuuloelimet...
suuntana Suomi ..
Ärsyttää netin pikkurasistit jotka puhuu ihmisistä kuin jostain punkeista. Käy jossain, tutustu erivärisiin ihmisiin, ennenku puhut paskaa (tietysti netissä, naamatusten et sano mitään).
Sain varmaan syövän sun viestistä. Ärsyttävien asioiden selailun lomassa typerät vastaukset niihin on jotain niin raskasta.