Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emmää tiiä sitä itekkää, mutta äidinkielen oikeinkirjoitus testeissä oli paljon punaista opettajan käsittelyn jälkeen. Kun mää kirjotan niin mä vaan kirjotan voi tulla pitkä litannia tekstiä, kieliopille ei ollu varmaan kovalevyllä sit riittäväks tilaa :D

Ps. Yleenshänä sitä ajatellaan ensin sen jälkeen oikoluetaan ja sit vielä toisen kerran, mä joskus ajattelen ensin aiheen sitten kirjotan sit mä keksin lisää kirjotettavaa ja lisää ja lisää sit lähetän.

Piti vielä mainita, että ammattikoulussa tehdyssä testissä jossa testattiin lukihäiriötä niin tulokseni oli aivan rajalla että on lukihäiriö eli toisinsanoen kieliopillisesti mun teksti voi olla täyttä hepreaa koulussa mulla on ollut pahimmat oppimisvaikeudet oikeinkirjoituksessa ja matikassa. Saattaa siis juontaa juurensa miten saan kahdeksan riviä kolmella lauseella. :D hyvin yleistä jos porukka lukee mun tekstejä täällä niin voi huomata että voi puuttuu kirjaimia, pisteitä pilkkuja samaten pitkiä tekstejä lukiessa hyppään riviltä yks riville 10 ja selaan ees taas.

Haen muijan duunista:"Miten täällä on aina näin sotkusta?" Ja menee makuuhuoneeseen mököttämään ja päiväunille.
->Pesen vessan ja kaikki tasot ja peilit ja heitän purkit laatikoihin. Heitän olkkarissa lehdet pinoihin ja pyyhin tasot. Keittiössä astiat koneeseen ja pesen pannun ja kattilan minkä jälkeen pyyhin tasot ja ruokin kissat. Sitten vien kaikki roskat ulos ja keitän kahvit.
->Tuntia myöhemmin muija herää:"mulla on nälkä. Luulin että täällä ois ollut ruoka valmiina."

Menkat. A battle you cannot defeat.

Edit. Ainiin viikkasinhan mä miljoona paria sukkia ja alushousujakin kaappiin narulta ja laitoin parit kauluspaidat hengareihin.

Muutto, pyykkikone 7kg täytöllä, 3 kerros ja kierreportaat, ei hissiä. Lähtö taitaa onneksi olla helpompi kuin tulo.

Naiset voi suuttua mistä vaan, ihan mistä vaan. Sit jos mies suuttuu, nainen mököttää ja sitten tulee riita. Ihan sama mistä asiasta on kyse. Omalla kohdalla en ymmärrä miten naisen mielipide voi muuttua niin jumalattoman nopeesti eka ollaan tyytväisiä johkin että miehellä on omaakin aikaa ja näkee kavereita, toisinaan taas väitetään että kaikki muu menee naista edelle.

Naisten kanssa on vähän sama kun tanssis miinakentällä, koskaan ei tiedä milloin räjähtää.

Sitten ne pitäis aina yrittää pitää tyytyväisenä, välillä tuntuu että naiset on tyytyväisiä kun mennään niiden pillin mukaan. En nyt kuitenkaan yleistä vaikka puhun monikko muodossa.

Miksi ihmiset jättävät sen hemmetin folion margariineihin/voipaketteihin? EI YMMÄRRÄ!

Pitäisi perustaa oma ketjua Facebookkia varten.

Mutta kuinka moni seuraa jotain yleistä Facebook ryhmää? Voi vittu että alkaa vituttamaan ihmiset, jotka eivät saa profiiliinsa muuta kuin 1000 kuvaa omasta koirastaan. Muista tietää edes ulkonäöltä, kuka taas avautuu. Mutta ei näistä. Ja sama mistä kirjoittaa, niin näiltä tulee vastaukseksi "voi voi ompa pienet ongelmat". Yleensä viestitkin täynnä yhdys sana virheitä. Joka threadiin pitää tulla vähättelemään tai heittelemään jotain elämänviisauksia. Mutta auta armias, jos ovat nähneet jossain koiran autossa yli minuutin ominpäin. Tai joku menee arvostelemaan koiranpaskoja jalkakäytävällä. Silloin loppuu näiltä happi päästä ja kaatuvat violetteina maahan makaamaan. Caps-lock paukahtaa pohjaan välittömästi ja tulee tapposaatanapurkaus faceen.

Jos vaan kehtaisi, niin tekisi mieli joskus avautua takaisin oikein huolella. Kertoa pari mielipidettä alemman sosiaaliluokan kyvyistä osallistua julkisiin keskusteluihin. Vaan eipä taitaisi enää kehdata kylillä naamaansa näyttää. Pitäisi sitä ennen varmaan pistää faceen vaan oma koira profiilikuvaksi. Ja muuttaa oma nimi kokonaan pienillä kirjaimilla kirjoitetuksi. Työpaikka/koulun kohdalle tietty "elämänkoulu".

Lukolliset Molokit, ne joissa on lukko kannen vieressä eikä itse kannessa. On tehty roskiksen avaaminen todella vaikeaksi, vaatii käytännössä aina kaksi kättä. Helvetti sitä balettia, kun pitäisi useampi roskapussi yhdellä reissulla saada niihin sisälle, pahviroskista puhumattakaan.

Tilasin itselleni HDMI-piuhan. Paketissa lukee for Galaxy S4. Ei toimi S4:llä eikä tabilla :/
Onneksi kuitenkin taloudesta löytyy yksi S3 jolla saatiin toimimaan. Tosin ei helpota mun elokuvien katselua yhtään, koska ei oo oma luuri.

Toi sää esim...... NASA sääsatelliitin havainnot maailman säästä... ja kappas Suomi se siellä Pohjoismaiden kera ihan sinisenä .....

CKW9GAOUMAAD43_.png

Ja vielä kaupanpäälle tää on tulossa ......

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1437459399525.html

ja tämä......

http://www.taloussanomat.fi/politii...lisata-suomen-vastuita/20159229/12?pos=armpit
...... miljardi lisää taakkaa Suomelle.....
http://www.taloussanomat.fi/ulkomaa...otuksista-kreikalle-on-jo-sovittu/20159222/12

Ja sitten vielä joku sammakoidenpurija valtion lehti hehkuttaa Suomea superrikkaana öljyvaltiona ...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015072220071798_ul.shtml

ja joten summa summarum ..... mutiaisvirta senkun kiihtyy kun tuo ed. oleva tieto saavuttaa noiden loisten kuuloelimet...
suuntana Suomi ......

http://static.*******.net/uploads/2015/04/italy-migrants-refugees-asylum-seekers-1.jpg

Ihan vaan pikkuasioita joille ei voi yhtään mitään :D
.....mut ärsyttäää....

..... mutiaisvirta senkun kiihtyy kun tuo ed. oleva tieto saavuttaa noiden loisten kuuloelimet...
suuntana Suomi ..

Ärsyttää netin pikkurasistit jotka puhuu ihmisistä kuin jostain punkeista. Käy jossain, tutustu erivärisiin ihmisiin, ennenku puhut paskaa (tietysti netissä, naamatusten et sano mitään).

Ärsyttää netin pikkurasistit jotka puhuu ihmisistä kuin jostain punkeista. Käy jossain, tutustu erivärisiin ihmisiin, ennenku puhut paskaa (tietysti netissä, naamatusten et sano mitään).

Sain varmaan syövän sun viestistä. Ärsyttävien asioiden selailun lomassa typerät vastaukset niihin on jotain niin raskasta.

Sain varmaan syövän sun viestistä. Ärsyttävien asioiden selailun lomassa typerät vastaukset niihin on jotain niin raskasta.

Tämä myönnetty. Ärsyttää että olen vieläkin se aspergerlapsi joka käyttäytyy impulsiivisesti väärissä paikoissa, ja joutuu naurunalaiseksi. Tämä ei kyllä taida olla pikkuasia ainakaan henk koht elämässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom