Niin pienet, mutta ai niin ärsyttävät asiat elämässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Facebookista mielellään häipyisi mutta..

a) suurin osan pippaloista yms. on oikeasti Facebook eventtejä, mihin tulee tietoa jota ei muualta saa ellei erikseen pyydä
b) työ vaatii että on tili siellä

Ekan kohdan kanssa voi viel varsin helposti elää, mutta toka kyllä torppaa heti lähtöaikeet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä ärsyttääkö vai säälittääkö juurikin facebookissa kun joku kulahtanut ylipainoinenkin nainen laittaa uutta kuvaa ja kaverit kilvan postaa ihana ja kaunis kommentteja, tiedetään ettei ketään saisi arvostella ulkonäön mukaan mutta kun siinä on vain ja ainoastaan käsillä se ulkonäkö niin onhan se aika koomista selkeästi rumaa ihmistä kehua kauniiksi.
Niin ja itse olen kuin tappuralla pehmennetty saarioisten jauhelihapizza naamasta niin en kuvittele olevani komea, siksi en kyllä omia kuvia postaa sinne(kkään).

Facessa vanhemmat, sukulaiset ym. tietysti merkitään acquintanceiksi ja oletuksena laitetaan kaikki materiaali näiltä näkymättömiin ;)

Helpottaa kummasti.

Isäni likettää jokaikistä asiaa, jonka tuotan Facebookiin. En tiedä, miksi tämä ärsyttää minua, mutta se vain ärsyttää. Lisäksi isäni lähettää minulle tekstareita televisio-ohjelmien esitysajoista, vaikka vastaan aina, ettei minulla näy televisio.
Sulla on aika ihana faija. Mun faija poisti mut facebook kavereista :jahas:.

Vähän vitutti hirveä jono autopesuun. Ei jaksanut venata, jos ajelisi illalla kattelemaan uusiksi.

Koottavat. Rautakaupassa kotikärrykin tulee osina. Saatana kohta myyvät lapiotkin samalla tavalla. Tässä metallia ja kotisepän paketti. Sitten vaan masuuni kuumaksi ja takomaan.

Hitusen otti pattiin cooper tulos jonka yritin juosta viime viikolla, toisaalta olihan se odettavissa tämmösen muhkean liikunnan jälkeen mitä oon viime aikoina aktiivisesti harrastanut.

2080 metriä oli tulos. Otan tavoitteeks armeijaan mennessä parantaa roimasti tulosta olin ylä-asteellakin paremassa jamassa mitä nytten.

Eurojackpotissa oli 1+1 oikein 1+2 tai 2+1 oikein niin ois tullu ees rahat takas ja vähän voitolle.

Koottavat. Rautakaupassa kotikärrykin tulee osina. Saatana kohta myyvät lapiotkin samalla tavalla. Tässä metallia ja kotisepän paketti. Sitten vaan masuuni kuumaksi ja takomaan.

Ai jumalauta joo :) Huonekalut varsinkin. Vielä kun tuohon lisätään helvetin huonot ohjeet, mahdollisuus kasata osia väärinpäin ja kertakäyttö työkalut niin vittu että syö miestä..

Mää joskus työharjoittelijna kasasin välillä muutaman kottikärryn näytemalliks muutaman kerran ku joku osti näytemallin (lopulta näytemalli laitettiin kettingillä kii tolppaan ettei kukaan osta sitä) ja asiakkaalle kerran ihan paketista kasasin koska työharjoittelijat saa aina kaiken mitä kukaan muu ei jaksa/kerkeä tekemään.

Tulipa siinäkin harjoittelu jaksossa rikottua muutaman kasaamisen jälkeen oma kottikärryn kasaamis ennätys harmi vaan ku en muista paljon se oli, ekaa kertaa meni hemmetin kauan kun kattelin ohjeita ja yritin miettiä että mikä näistä osista kuvaa mitäkin osaa "onko tää toi osa, ei kyllä yhtään näytä siltä mut kai se on".

Jos ei Ikean huonekaluja osaa koota, niin sitten on kokoajassa vika

Ainii kaikki huonekalut ostetaan ikeasta :D Ja joo kyllähän ne on kaikki saatu kasattua, joskus on vaan joutunut purkamaan melkein valmiin sen takia kun joku levy on mahdollista laittaa väärinpäin. Ikean huonekaluista muuten sen verran että käytiin siellä muutama kuukausi sitten, hyvää mainosta kamoille kun on alkujaan jo väärin kasattu ja esimerkiksi ovet eivät istu.

Olisi hyvä business myydä niitä kalliimmalla koottuna. Kun vauhtiin pääsee niin varmaan menee 10min per kottikärry. Ekaa kertaa kootessa menee aina tunti kun hajotelmakuvista ei saa mitään selvää.

Soitin sieltä Terrassa missä oltiin myös K-rautaan. Sama vastaus vain koottavia tarjolla.

Ja parhaat on sitten näitä missä on joku vika, mutta ei sen takia jaksa lähteä vaihtamaan, vaan fiksaa itse. Meillä on tuollainen teräksinen sohvasänky vierashuoneessa, jostain Sotkasta taisi olla, ja ai hitto mutta se oli hassu koota. Yksi osa hitsattu niin päin vittua, että sitä ei olisi heikompi mies kasannutkaan. Mä mavetin sitä osaa kohdilleen ja emäntä väänsi ruuvin kiinni. :dance:
Ei helvetti mitä hommia. Terassikalustuksen pöydän kanssa oli vähän samanlaista vaivaa ja siihenkin sai soveltaa väkivaltaa ennen kuin ruuvin reiät kohtasi. Halvalla ei saa hyvää. Mutta ei saa aina kalliillakaan ja siitä taas on todisteena olohuoneen pöytä mistä puuttuu yksi kiinnike kun joku oli jo ennen meikäläistä vääntänyt siitä kierteet soiroon. Pitäisi kai olla niin rikas että voisi ostaa valmiiksi kasattuja niin ei tartte aina soveltaa.

Hommasin ite sellasen pienen knoppar sohvan ikeasta runko oli metallista valmistettu joka piti sitten kasata että oli 2 käsinojaa, nojat piti yhdistää parilla palkeilla kasaaminenhan ei ollut mitään rakettitiedettä mutta hermot meni pelkästään siinä kun yritti saada osia kohdilleen välillä sai vähän vasaraa käyttää kun piti paukuttaa osia yhteen jostain kohdin oli ihan vinksallaan tai sitten ei käsivoimin saanut osaa menee paikalleen, käsi puuttu kun yrittää yhtä palkkia saada siihen nojaan kiini ja sitten pitää saada vielä toiselle puolella noja, no meni se lopulta ihan kivasti.

Sen päällysen kanssa tuli jossain vaiheessa jotain säätämistä kun siinäkin joku julmetun metalli tanko joka pitää ekana rullata kireelle ja kiristää että se istuin kohta oo sellanen lörppö, toisen puolen ruuvi meni kohdalleen mutta toisen puolen tökkäsin ihan väärästä kohtaa ja oon antanu pysyykin sellasenaan hyvin se sohva parvekkeella menee. Mä een tiedä millä järjellä sen ois saanu kiristettyä kun jos toinen puoli menee ihan mallikelpoisesti nii eks se oo ihan normaalia et se toisenkin pitäis mennä?

Retiisit.

Rakastan retiisiä, mutta kun ei nämä nykyajan tehotuotetut vesipallerot maistu yhtään millekkään. Kakruna kun keväällä kaivettiin huussin tynnyrin sisältö kasvimaahan niin kyllähän oli makua ihan luonnollisista lähteistä.

Hommasin ite sellasen pienen knoppar sohvan ikeasta runko oli metallista valmistettu joka piti sitten kasata että oli 2 käsinojaa, nojat piti yhdistää parilla palkeilla kasaaminenhan ei ollut mitään rakettitiedettä mutta hermot meni pelkästään siinä kun yritti saada osia kohdilleen välillä sai vähän vasaraa käyttää kun piti paukuttaa osia yhteen jostain kohdin oli ihan vinksallaan tai sitten ei käsivoimin saanut osaa menee paikalleen, käsi puuttu kun yrittää yhtä palkkia saada siihen nojaan kiini ja sitten pitää saada vielä toiselle puolella noja, no meni se lopulta ihan kivasti.

Sen päällysen kanssa tuli jossain vaiheessa jotain säätämistä kun siinäkin joku julmetun metalli tanko joka pitää ekana rullata kireelle ja kiristää että se istuin kohta oo sellanen lörppö, toisen puolen ruuvi meni kohdalleen mutta toisen puolen tökkäsin ihan väärästä kohtaa ja oon antanu pysyykin sellasenaan hyvin se sohva parvekkeella menee. Mä een tiedä millä järjellä sen ois saanu kiristettyä kun jos toinen puoli menee ihan mallikelpoisesti nii eks se oo ihan normaalia et se toisenkin pitäis mennä?

Sori off topic, en osaa tuohon kysymykseen vastata. Ihmettelen vaan kuinka sä sait tehtyä kahdeksan riviä tekstiä vain kolmella lauseella... :D

Retiisit.

Rakastan retiisiä, mutta kun ei nämä nykyajan tehotuotetut vesipallerot maistu yhtään millekkään. Kakruna kun keväällä kaivettiin huussin tynnyrin sisältö kasvimaahan niin kyllähän oli makua ihan luonnollisista lähteistä.

Ite ne pitää kasvattaa. Ei kaupan retiisit ikinä oo maistunu millekkään.

Sori off topic, en osaa tuohon kysymykseen vastata. Ihmettelen vaan kuinka sä sait tehtyä kahdeksan riviä tekstiä vain kolmella lauseella... :D

Emmää tiiä sitä itekkää, mutta äidinkielen oikeinkirjoitus testeissä oli paljon punaista opettajan käsittelyn jälkeen. Kun mää kirjotan niin mä vaan kirjotan voi tulla pitkä litannia tekstiä, kieliopille ei ollu varmaan kovalevyllä sit riittäväks tilaa :D

Ps. Yleenshänä sitä ajatellaan ensin sen jälkeen oikoluetaan ja sit vielä toisen kerran, mä joskus ajattelen ensin aiheen sitten kirjotan sit mä keksin lisää kirjotettavaa ja lisää ja lisää sit lähetän.

Tää holhousvaltio meininki, pidetään kaikkia ihmisiä aivottomina simpansseina jotka eivät erota oikeaa väärästä, fiksua käytöstä spedeilystä. Tämäkin että on helvetin vaikea löytää netistä tarpeeksi tehotonta laser pointteria että se tulisi tullista kuin vettä vaan läpi.
Mihin tämäkin voi johtaa, mulle ainakin kävi mielessä tilata sitten joku överi tehokas, jos ryssii niin ryssii sitten kunnolla, eipä tuosta muita sanktioita ole kuin takavarikointi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom