Neuvoja treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaGle
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kumpi näistä 2-jakoisista ohjelmista on parempi aloittelevalle treenajalle? Käyn 2 kertaa viikossa salilla. Ois tarkotus saada lihasmassaa jonkun verran.

Päivä 1
Kulmasoutu käsipainoilla 3×15
Pystypunnerrus käsipainoilla 3×15
Olankohautukset 3×15
Hauiskääntö taljalla 3×15
Pecdeck 3×12
Pullover 3×8
Olkapäälaite 3×8
Penkki 3×15
Ylätalja niskantaakse 3×15
Ylätalja rinnalle 3×15

Päivä 2
Vatsalaite 3×15
Selänojennus 3×12
Vartalonkiertolaite 3×15
Reiden lähentäjä 3×15
Reiden loitontaja 3×12
Pohkeet seisten 25+20+15+10+5
Pohjelaite (istuen) 3×20
Ylätalja (niskantaakse) 3×15
Jalkaprässi 3×8

vai

Päivä 1
Penkki 3x6-8
Vinopenkki käsipainoilla 3x8-10
Ranskalainen mutkatangolla 3x8
Vipunostot sivuille 3x8
L-Flyer 2x15
Pystypunnerrus kp 3x10
Vatsalauta 2x12
Vatsapenkki kiertäen 2x14-20
Etunoja 2x30sek

Päivä 2
Maastaveto 4x6 (Parilliset viikot)
Kyykky 4x15 (Parittomat viikot)
Leuanvato 2xmax
Hauis mutkatangolla 3x6-8
Alatalja 2x10
Kulmasoutu käsipainoilla 2x12
Ojennus selkäpenkissä 2x max
Pohkeet seisten 3x20
Rannerullaus tangolla 2x15
Hauiskääntö mutkatanko myötäote 2x12

Aloittelijalle vois toimia 3 kertaa viikossa joku "kuultaisen kuusikon" tyylinen ohjelma... meinaan että natuna kerran viikossa rasitettu lihas ei kehity varsinkaan alussa lähellekkään yhtä hyvin kuin useamman kerran rasitettu.

no tuon ohjelma nro.1 ei kuulosta ainakaan kovin hyvältä koska sarjat on melko pitkiä jos haluat lihas massa lisää. tuo toinen pienellä muokkauksella vois ehkä toimia mutta kannatan edelleen tuon edellisen postauksen mukaista treeniä.:thumbs:

No mullahan hard-core oli ihan ensimmäinen ohjelma 2-jakonen, jos et muista.:D Ja mun mielestä tuli ihan hyvin tulosta. Tämmönen oli silloin;

Maanantai ja torstai:
- Jalkaprässi leveällä jalkojen asennolla 3*8
- pohkeet prässissä 3*10
- maastaveto 3*8
- ylätalja 3*8
- alatalja 3*8
- hauiskäännöt käsipainoilla 3*8
- keskitetty hauis z-tangolla 3*10

Tiistai ja perjantai:
- Penkkipunnerrus 3*8
- vinopenkki käsipainoilla 3*8
- peck deck 3*10
- ojentajat taljassa 3*10
- viparit 3*8
- epäkkäät 3*10

Jotenki noinhan se oli, eikö ollukki? Korjaa jos oli väärin...:david: Mutta anyway tuo toimi mulla sillon ku alottelin.
-

No mullahan hard-core oli ihan ensimmäinen ohjelma 2-jakonen, jos et muista.:D Ja mun mielestä tuli ihan hyvin tulosta. Tämmönen oli silloin;

Maanantai ja torstai:
- Jalkaprässi leveällä jalkojen asennolla 3*8
- pohkeet prässissä 3*10
- maastaveto 3*8
- ylätalja 3*8
- alatalja 3*8
- hauiskäännöt käsipainoilla 3*8
- keskitetty hauis z-tangolla 3*10

Tiistai ja perjantai:
- Penkkipunnerrus 3*8
- vinopenkki käsipainoilla 3*8
- peck deck 3*10
- ojentajat taljassa 3*10
- viparit 3*8
- epäkkäät 3*10

Jotenki noinhan se oli, eikö ollukki? Korjaa jos oli väärin...:david: Mutta anyway tuo toimi mulla sillon ku alottelin.
-

Jotaki tuohon tyyliin se oli ku treenattiin sillon. kyllä 2-jakonen toimii mutta 2 kertaa viikossa treenaus ei tule koskaan antamaan maksimaalista hyötyä natuna :) Mutta Qwerty90:lle suosittelen lämpimästi 3kert.vk. treenaus menetelmää koska itse alottelin sillä ja tulosta tuli kovasti.. Mutta täytyyhän se muistaa että jos tulosta ei tule vaikka olisi mikä ohjelma niin kannattaa kääntyä ruokapuolen hiomiseen ja nukkumis ajan pidentämiseen jos vajautta löytyy niistä,:thumbs:

Jotaki tuohon tyyliin se oli ku treenattiin sillon. kyllä 2-jakonen toimii mutta 2 kertaa viikossa treenaus ei tule koskaan antamaan maksimaalista hyötyä natuna :)

Juu mutta jos haluaa 2-jakosella mennä niin se olis hyvä se 4krt viikossa.. Se sun 3krt viikossa oli 1-jakonen eikö niin?

Kyllä Kyllä:) 2-jakonen toimii mutta nimenomaan 4 kert per.vk treenattuna...

Niin juuri.. ku en ollu edes eka huomannu tuota että tuo Qwerty90:n ohjelma oli vaan kaks kertaa viikossa.. Mahdotontahan se olisi jos 2-jakonen 2krt viikossa toimis täydellisesti. Kyllähän se saattais joten kuten tulosta tuoda, koska alussa on muutenkin huomattavasti nopeampaa tuo lihaskasvu, mutta järkevämpää on vetää tuolla 1-jakosella 3krt viikossa tai 2-jakosella 4krt viikossa jos haluaa saada sen maksimaalisen hyödyn irti, kuten tuo hc sanoki jo :)

Miltäs teistä viisaammista kuullostais jos treenaisin joka toinen viikko 4x10 sarjoilla vähän kevyemmillä painoilla ja sitten seuraavalla viikolla vähän pienemmillä sarjoilla ja isoilla painoilla. et ekana viikkona penkki sun muut 4x10 seuraava viikko penkki 2x6 ja muutkin liikkeet pienemmillä sarjoilla 3x6 hauiskääntö jne. eiks se sitten menis et joka toinen viikko lihasten kasvatus pumppia ja joka toinen maximeja!?
Mielipiteitä tohon. Jos kuulostaa/vaikuttaa fiksulta muidenkin, kun mun mielestä, niin ens viikosta eteen päin alotan tollasen.

Miltäs teistä viisaammista kuullostais jos treenaisin joka toinen viikko 4x10 sarjoilla vähän kevyemmillä painoilla ja sitten seuraavalla viikolla vähän pienemmillä sarjoilla ja isoilla painoilla. et ekana viikkona penkki sun muut 4x10 seuraava viikko penkki 2x6 ja muutkin liikkeet pienemmillä sarjoilla 3x6 hauiskääntö jne. eiks se sitten menis et joka toinen viikko lihasten kasvatus pumppia ja joka toinen maximeja!?
Mielipiteitä tohon. Jos kuulostaa/vaikuttaa fiksulta muidenkin, kun mun mielestä, niin ens viikosta eteen päin alotan tollasen.

Minusta kyllä ainakin kuullostaa aika pahalta. Itse oon aina treenannu joko voima- tai massatreeniä putkeen vähintään 2kk. Jos niitä alkaa sekottelemaan niin se lihas ei edes ehdi tottua niihin sarjan pituuksiin missään vaiheessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minusta kyllä ainakin kuullostaa aika pahalta. Itse oon aina treenannu joko voima- tai massatreeniä putkeen vähintään 2kk. Jos niitä alkaa sekottelemaan niin se lihas ei edes ehdi tottua niihin sarjan pituuksiin missään vaiheessa.

Homma selvä. Teen sitten itekkin 2kk putkee toista. Kiitoksia!!:worship:

no tota noin... 2-jakoseen upotettuna tuo menetelmä toimii kutakuinkin näin. eka päivänä liikkeet kovempana esim.3x7.. ja seuraava päivä esim.3x12 mittasta hiukan kevympää settiä..
mutta tuosta sun menetelmästä en oo ihan varma toimiiko mutta Puhdasta massa-treeniä ja HC-voima treeniä ei oikeen voi sekoittaa kokonaan toisiinsa jos aikoo saada molemmista maksimaalisen hyödyn irti.. mutta voit kai koittaa, sillähän se selviää:thumbs:

Eikö sulla ole se yksi ohjelma käytössä josta kommentoin suuntaan jos toiseenkin ??? ei kai koko ajan kannata olla ohjelmaa vaihtamassa.

Tossa hard-core on mun nykyinen ohjelma omasta mielestäni tosi hyvä. Aika paljon liikkeitä poistettu!

Maanantai
Käsivarret:
*Hauiskääntö tangolla 4x10
*Hauiskääntö myötäotteella 2x10
*Penkkipunnerrus kp. 4x10
Hartiat:
*Pystypunnerrus tangolla 2x6 tai 4x10
*Vipunosto sivulle käsipainoilla seisten tai kulmassa 4x10
*Pystysoutu 4x10
Vatsa:
*Voimapyörä max.

Tiistai
Rinta:
*Penkkipunnerrus 2x6 tai 4x10
*Penkkipunnerrus käsipainoilla 4x10
Selkä:
*Kulmasoutu tangolla 4x10
*Maastaveto 2x6 tai 4x10
*Pystysoutu kp. 4x10
*Olkapäiden nosto käsipainoilla 4x10
*Vatsatreeni

Keskiviikko
Jalat:
*Takakyykky 2x6 tai 4x10
*Pohjeprässi istualtaan tangolla 4x20
Pakarat:
*Askelkyykky 4x10
*Vatsatreeni

Tuo nimenomaan.. Tuotahan sun piti ruveta tekemään? :eek: Miksi et otakkaan?

Siis? Tota ohjelmaa mikä on nyt muokattu, niin sitä käytän kokoajan. En oo mitään uusia ohjelmia pyytänyt.

Joo okei.. sori en heti tajunnu että meinasit tuohon vanhaan ohjelmaan muokata tuon voima- , massa-ohjelman.:nolo: Mutta anyway pitäydyn siis neuvossani että vähint. 2kk putkeen jompaa kumpaa ja vaihdella sitten. :)

Joo okei.. sori en heti tajunnu että meinasit tuohon vanhaan ohjelmaan muokata tuon voima- , massa-ohjelman.:nolo: Mutta anyway pitäydyn siis neuvossani että vähint. 2kk putkeen jompaa kumpaa ja vaihdella sitten. :)

Juu näin teen.

Hyvin noi treenit tuntuu sujuvan ilman lisäravinteita..tai ehkä paremminkin kun ei vatsa vittuile. Oon alkanu syömään enemmän ruokaa ja yritin saada vähän painoa lisää, kun söin viime viikolla koulussa joka tauko kaikenlaisia leivoksia yms. Ja muutenkin oon yrittäny kaikella tavalla saada painoa takaisin 85kg. 1kg on jo tullut lisää. Mutta en enään kyllä leivoksia viitti syödä, kun korkeentaan yhden kahdessa viikossa.

Hyvin noi treenit tuntuu sujuvan ilman lisäravinteita..tai ehkä paremminkin kun ei vatsa vittuile. Oon alkanu syömään enemmän ruokaa ja yritin saada vähän painoa lisää, kun söin viime viikolla koulussa joka tauko kaikenlaisia leivoksia yms. Ja muutenkin oon yrittäny kaikella tavalla saada painoa takaisin 85kg. 1kg on jo tullut lisää. Mutta en enään kyllä leivoksia viitti syödä, kun korkeentaan yhden kahdessa viikossa.

Ite syön tauoilla tonnikalaa tms. suosittelen semmosta syömistä, koska luultavasti haluat mahd. paljon lihasmassaa lisää... :)

Ite syön tauoilla tonnikalaa tms. suosittelen semmosta syömistä, koska luultavasti haluat mahd. paljon lihasmassaa lisää... :)

Jep. Se olikin sellanen testi. Täytyy ottaa kouluun tauoille kaikkea järkevää..kahviossa jos leivoksia syön, niin musta tulee kauhee läski. Sitten kun pitää taas alkaa läskejä diettaamaan, niin sitten oon samassa jamassa ku paino putos :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom