Negatiivisuus aloittelevia kehonrakentajia kohtaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jezeli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omasta kokemuksesta tähän topiciin voin sen verran sanoa, että olen nyt 15 vuotta treenannut tavoitteelliset salilla ja pari CBB SM-mitalia löytyy enkä vielä tähän päivään mennessä ole kokenut tarvetta mihinkään foorumille tai missään muuallakaan mennä huutelemaan, että olen kehonrakentaja (tai edes fitnessmies). Ja jos joku joskus sattuu kysymään, että mitä harrastan, niin sanon, että "käyn salilla". Mutta jos oikeasti on kehonrakentaja, niin sitä ei tarvitse kertoa eikä kukaan sitä kysy vaan sen näkee kyllä päältä päin.

Kilpailu ei ole pakollista, mutta sitten on kehonrakentaja kun se näkee kropasta että on kehonrakentaja ja ennen sitä on vain saliharrastaja.

...IMO

Kun on liituraitaa päällä ja siitä huolimatta tullaan kysymään paljonko penkki, tulee jo vähän sellainen tunne ettei ole turhaan salilla rehkinyt.

DSC01471.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikka edes pystypunnerrus 60 penkki 100 kyykky 140 mave 180. Noi saa todella nopeasti, jos syö kunnolla ja ei treenaa aivan päin helvettiä.

Esim. Teen penkkiä 3 sarjaa, 15-15-12/failure toistoilla, niin osaatko arvata, että meneekö ykkösenä 100kg?

Harrastatko itse salilla käyntiä? Jos harrastat, niin montaki sarjaa/toistoa sinä sitten teet, tavoitellen lihaskasvua?

Hmmh, itse otit puheeksi paljon nousee (nouseeko 100kg).. ja kerroin, että jos noi on sun sarjas, ni ei nouse.. ja toki jos tollasta kysellään niin lukijalle tulee mieleen, että jonkunlaisena tavoitteena on se 100kg nostaa ja toi treenityyli ei palvele sitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Sori jos pahoitit mielesi, ei ollut tarkoitus.

ja toki jos tollasta kysellään niin lukijalle tulee mieleen, että jonkunlaisena tavoitteena on se 100kg nostaa ja toi treenityyli ei palvele sitä parhaalla mahdollisella tavalla.
Sori jos pahoitit mielesi, ei ollut tarkoitus.

Tavoitteenani on lihasmassan kasvu. Ja ei, en pahoittanut mieltäni kommentistasi.

Olen vajaa viikko sitten ottanut elämäni suunnaksi kehonrakentamisen. En haluaisi kuulostaa mitenkään hätiköitsijältä, mutta alku on tuntunut aivan mahtavalta ja hymy on kokoajan korvissa, jopa ensimmäisessä kovassa treenissä eilen!

Mahtava aloitusposti! Olen kuullut ihmisten saavan samanlaisia viboja rakastuessaan, liiityessään Jehovan Todistajiin, ryhtyessään raakaruokafanaatikoiksi tai ostaessaan uuden iPhonen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika kovat sivuolkapäät sulla, jos noilla otat 12-15 toiston sarjoja... ;) (Vai tarkoittaaks toi kahden kässärin yhteispainoa?)

ehkä se on se tyyli jossa käsipainot pidetään paikallaan tuossa ylävatsan kohdalla ja nostellaan kyynärpäitä ylösalas. Meidän salilla se on ainakin hyvin yleinen suoritustapa

Mahtava aloitusposti! Olen kuullut ihmisten saavan samanlaisia viboja rakastuessaan, liiityessään Jehovan Todistajiin, ryhtyessään raakaruokafanaatikoiksi tai ostaessaan uuden iPhonen.

Mikä osa viestistäsi koskee ketjun aihetta?

- - - Updated - - -

ehkä se on se tyyli jossa käsipainot pidetään paikallaan tuossa ylävatsan kohdalla ja nostellaan kyynärpäitä ylösalas. Meidän salilla se on ainakin hyvin yleinen suoritustapa

Tuntuu mahtavalta kun ihmiset ovat noin epäluuloisia, jos yks tekee asian näin, niin kaikki muutkin tekee. Laittelen joku kerta videota kun teen tämän liikkeen. :) Voit sen jälkeen sitten esittää epäluulosi johonkin toiseen liikkeeseen, kun tästä liikkeestä osoitan epäluulosi vääräksi :)

Mikä osa viestistäsi koskee ketjun aihetta?

Minä en voinut olla virnuilematta tuolle "Olen vajaa viikko sitten ottanut elämäni suunnaksi kehonrakentamisen" -lausahdukselle. Jos julistat kaikille tuollaista intoa ja riemua niin en lainkaan ihmettele, jos ihmiset katsovat kieroon harrastustasi.

Mutta ei muuta kuin onnea matkaan! Muista, että heikot sortuvat bodytiellä. No pain, no gain ja Gaspin kuteita päälle!

^onhan TapOuttiakin monella jäbällä päällä, vaikka ei kehässä olisi oltu kertaakaan. Toki siinäkin on omat ongelmansa. Itseä pienempien kynisten pitäisi vähän väistellä ja kunnoittaa, kun on kuitenkin UFC relettä niskassa. Mutta toisaalta toivottavasti kukaan ei tule tuuppimaan, kun turpaanhan sitä tulisi vaikka salilla on tehty pari kertaa kuussa hauiskääntöä ja youtubesta tsekattu muutama MMA clippi. Naista ehkä kuitenkin voisi saada, vaikka eipä se edellinen Kiitos-paitakaan tuottanut haluttua tulosta.

Zone-sarja -42%
Aika kovat sivuolkapäät sulla, jos noilla otat 12-15 toiston sarjoja... ;) (Vai tarkoittaaks toi kahden kässärin yhteispainoa?)
aika kova ku mä en saa ees 3 kilon kässäreil puhdasta 15 toisto sivuviparisarjaa, ja _väitän_et mul on isommat olkapäät, ja tää ei ole millään pahalla vaan tekniikka vinkiks...

_väitän_et mul on isommat olkapäät

Mihin tämä väitteesi perustuu?

- - - Updated - - -

Minä en voinut olla virnuilematta tuolle "Olen vajaa viikko sitten ottanut elämäni suunnaksi kehonrakentamisen" -lausahdukselle. Jos julistat kaikille tuollaista intoa ja riemua niin en lainkaan ihmettele, jos ihmiset katsovat kieroon harrastustasi.

Mutta ei muuta kuin onnea matkaan! Muista, että heikot sortuvat bodytiellä. No pain, no gain ja Gaspin kuteita päälle!

On niitä onnistujiakin "samoista" lausahduksista tullut. Taannoin Mika Nyyssölä sanoi blogissaan, että kun ensimmäisen kerran astui tosissaan salille, niin päätti ottaa kehonrakennuksen elämänsä suunnaksi. Mutta kiitos kannustuksestakin!

aika kova ku mä en saa ees 3 kilon kässäreil puhdasta 15 toisto sivuviparisarjaa, ja _väitän_et mul on isommat olkapäät, ja tää ei ole millään pahalla vaan tekniikka vinkiks...
Määritteles huviksesi puhdas, nimittäin tuolla painolla ottaa pikkutyttökin puhtaan sarjan. Ettei nyt vain olisi niin, että sulle puhdas on kun sarja kestää viisi minuuttia ja paino on niin tiukassa ylikontrollissa ja haetaan ihan pelkkää tuntumaa painoista välittämättä, että riittävää mekaanista rasitusta ei saada aikaan? Jossain menee raja tuntuman tavoittelussakin ja ihan sun sarjoja näkemättä on pakko arvata, että nyt on menty sinne puolelle ja pitkälle. On toi niin naurettava paino. Mun vaarikin tekee isommilla painoilla. Ja se on kuollut.

^Minulla on vipunostoissa sivulle pystypunnerruksen jälkeen 4...6kg painoja/käsi. Suoraa sarjaa alas jarruttaen 2...3 sekkaa, ylös ripeästi. Et ei toi nyt ihan mahdotonta ole :) Tehdään vaan se liike sivuolkapäillä, eikä selkä, epäkäs, olkapää-liikeyhdistelmällä ;)

Back
Ylös Bottom