Natujen syyttely roinaajiksii - kehu vai loukkaus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei voi kuin nauraa kuinka tosissaan porukka ottaa tälläset :lol2: Mitä väliä sillä on, jos joku luulee roinaajaksi?

No kyllä se semmonen homma on, että roinajutuista on pelkkää hallaa työelämässä. Onko susta jotenkin mahdoton kuvitella että jos sun työpaikalla alkais levitä perättömiä huhuja asian suhteen, että niistä vois olla jotain haittaa tulevaisuuden urakehityksen kannalta? Monissa ammateissa kun on oikeasti merkitystä, minkälainen julkisuuskuva sulla on. Ite kun oon myyntityössä suhteellisen pienellä paikkakunnalla niin perättömät huhut alkaisi vaikuttamaan tilipussiin jos oikein kunnolla lähtisi huhu kiertämään. Suurin osa ihmisistä rinnastaa dopingin huumeisiin ja arvaamattomaan käytökseen. Kyllä mun päätöksentekoon vaikuttaa se minkälainen tausta palveluaan myyvällä henkilöllä on, oli se sitten totta tai keksittyä. Jollekin rividuunarille varmaan yks lysti, mutta mulle ei.

No kyllä se semmonen homma on, että roinajutuista on pelkkää hallaa työelämässä. Onko susta jotenkin mahdoton kuvitella että jos sun työpaikalla alkais levitä perättömiä huhuja asian suhteen, että niistä vois olla jotain haittaa tulevaisuuden urakehityksen kannalta? Monissa ammateissa kun on oikeasti merkitystä, minkälainen julkisuuskuva sulla on. Ite kun oon myyntityössä suhteellisen pienellä paikkakunnalla niin perättömät huhut alkaisi vaikuttamaan tilipussiin jos oikein kunnolla lähtisi huhu kiertämään. Suurin osa ihmisistä rinnastaa dopingin huumeisiin ja arvaamattomaan käytökseen. Kyllä mun päätöksentekoon vaikuttaa se minkälainen tausta palveluaan myyvällä henkilöllä on, oli se sitten totta tai keksittyä. Jollekin rividuunarille varmaan yks lysti, mutta mulle ei.

En usko, että mun ammatissa siitä olisi juuri mitään haittaa, jos olen itse kuitenkin asiallinen ja rauhallinen. En jaksa tuollaisista stressata. Johan näyttelin muijan alastonkuvia firman risteilyllä ja (ilmeisesti) liehuin ilman paitaa loppuyöstä laivan yökerhossa ja käytävillä. Ei oo niin justiinsa. Älkää ressatko pojat.

Onneksi ei ole edes pelkoa, että kasvaisin liian isoksi! :dance:

En usko, että mun ammatissa siitä olisi juuri mitään haittaa, jos olen itse kuitenkin asiallinen ja rauhallinen. En jaksa tuollaisista stressata. Johan näyttelin muijan alastonkuvia firman risteilyllä ja (ilmeisesti) liehuin ilman paitaa loppuyöstä laivan yökerhossa ja käytävillä. Ei oo niin justiinsa. Älkää ressatko pojat.

Onneksi ei ole edes pelkoa, että kasvaisin liian isoksi! :dance:

Ei kyse ollutkaan siitä, onko just sun ammatissa siitä haittaa vaan vastasin tuohon sun kommenttiin kun ihmettelit miten ketään voi tuommoiset turhat syytökset haitata. Kyllä ne vaan monissa hommissa haittaa jos oikein äärimmäisyyksiin menee. Onhan tuota itekin tullut törttöiltyä kaikenlaista julkisesti, mutta ei aivan kotikulmilla enää nykyisin. Nuo sun touhut kuulostaa aivan normitouhulta omassa kaveripiirissä :). Noihin roinasyytöksiin riittää joillekin että käy aktiivisesti salilla. Ei siihen välttämättä mitään lihaksiakaan tarvi :)

Ei kyse ollutkaan siitä, onko just sun ammatissa siitä haittaa vaan vastasin tuohon sun kommenttiin kun ihmettelit miten ketään voi tuommoiset turhat syytökset haitata. Kyllä ne vaan monissa hommissa haittaa jos oikein äärimmäisyyksiin menee. Onhan tuota itekin tullut törttöiltyä kaikenlaista julkisesti, mutta ei aivan kotikulmilla enää nykyisin. Nuo sun touhut kuulostaa aivan normitouhulta omassa kaveripiirissä :). Noihin roinasyytöksiin riittää joillekin että käy aktiivisesti salilla. Ei siihen välttämättä mitään lihaksiakaan tarvi :)

No, kyllä ymmärrän, että JOILLAIN saattaa haitata. Mutta normi roinasyytökset tapahtuu varmaan... no ei ainakaan tärkeässä paikassa.

Silloin tällöin joku kyselee, että ootko natu, johon vastaan että tietysti oon. Yleensä näitä kyselyjä on tullu dieetin loppupuolella ku alkaa lihaserottuvuutta olemaan enemmän. Moni näkee kireän kropan suurempana ja massiivisempana ku sen perus höttökunnon mikä normaalisti on. Ja koska epäilijät eivät itse ole tarpeeksi motivoituneita suorittamaan yhtä isoa urakkaa oman kroppansa eteen niin eihän sitä tietenkään kukaan muukaan voi tehdä. Paitsi aineilla, tietenkin. Joskus kommentit ärsyttää, joskus ei. Riippuu tilanteesta.

Varmaan perus bodarille ei oo niinkään iso juttu - lähinnä kohteliaisuus, mutta jos kilpailee ja on kirjoittanut ADT-sopparin sekä vakavasti syytetään roinaamisesta, niin on kyseessä huomattavasti kovempi syytös. Vitsit vitseinä ja heitot heittoina.

Tämä. On kyllä joutunut kuulemaan epäsuoria syytöksiä useampaan otteeseen nyt kesän jälkeen, kun tulokset ovat lähteneet todella hyvään nousuun. Nämä syyttelijät ovat juuri niitä jotka treenaavat vuodesta toiseen samoilla painoilla enkä ole kertaakaan nähneet heitä edes hikisenä salilla.

ikuinen on tämä "mömmö-juttu". sanotaan lyhyeesti että useimmat ns. "kovat reenarit", jotka viikot vetää 4 hauis reenii ja 7 penkkireenii ja palkkariks hk:n hamburgerin ja viikonlopun putkee viinaa, ja pysyy koko ikänsä siinä samassa ruipelomallissa, niin ne ku näkee sen huikan isomman jäbän salilta joka omistautuu reenille, syö ruokaa eikä eineksiä, juo protskua eikä viinaa, nii silloin tulee kuultua tota "arvaappa vaa kuinka paljo nappei toi vetää aamupalaks" ja "ei tollaseks pääse ilman kovempaa kamaa". mua ainakin ärsyttää ihan sairaasti. vois mielummi tulla kysymää vaik et vaikuttaako ruoka kehitykselle ja haittaako se kehitystä jos juo viinaa eikä nuku kunnolla.
mun mielipide, ei tarvii hyökätä :rolleyes:

Jos ihan randomit heittää jotain roinaepäilyjä, onhan se kuitenkin aika epäkohteliasta. Vähänniinku jollekki heittäis, että "ompas sulla kauniit kasvot, oot varmaan käyny virossa kauneusleikkauksessa?".

Joskus kun vanhoja kavereita näkee pitkästä aikaa ja heittävät vitsillä jotain tyyliin "hirvee roinahirviö!!", niin noihan ottaa ihan huumorilla.

Noi, joilta eniten saa kuulla roinapäilyjä, on usein sellasia ihmisiä, jotka treenaa muttei tiedä hommasta mitään. Niitä äijiä, joita näkee salilla usein ja joka vuosi mutta aina saman kokoisina. Sellasia harrasteljoita, jotka eivät tajua ruokavalion tärkeydestä mitään eivätkä osaa erottaa lisäravinteita ja anabolisia lääkkeitä. Nää on usein niitä kateellisia, kun ei ite kehity ja näkee kun toinen on kehittynyt nopeammin samassa ajassa -> roinaaja.

Noiden jälkeen on kyllä tullut pienissä määrin nautittua voisilmää puurossa. Oikeastaan, tässä vaiheessa vituttaa vielä enemmän roinapäilyt, kun ne ovat totta. Totuus sattuu, eikö niin? :D Ehkä kunnon HC roinaajia harmittaa vähemmän tuollaiset, kun se on niin itsestään selvää. Itellä ei oo tarkotus kuitenkaan kasvaa massiviiseksi, vaan ennemmin hillitysti auttaa omaa kehitystä joka alkoi jo olla natuna vähän turhankin hidasta vuosien treenauksen jälkeen. Nuo aiemmat esimerkit kuitenkin sillon kun oli vielä 100% naturaali.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jouduin n vuosi sitten sairaalaan muutamaksi päiväksi sydämen rytmihäiriöiden takia. Ensimmäinen minut tutkinut lääkäri, ryssä, kysyi ensimmäiseksi et olenko vetänyt jotain steroideja. Sanoin että en todellakaan ja kysyin että näyttääkö siltä. Saman kysymyksen esitti vielä samassa sairaalassa kaksi muutakin lääkäriä ja jouduin kovaan ääneen vakuuttelemaan heille et en todellakaan ole niin vitun idiootti että vetäisin roinaa. Ammattitaidottomia lääkäreitä sanoisin, jos kerta savolainen viljasika näyttää steroidipelleltä. Onhan nuo rytmihäiriöt kai horkkaa vetävilä nuorilla miehillä suht yleinen vaiva, mutta onneksi kohdallani selvittely loppui kun rintaosastolta löytyi rakenteellista vikaa ja maksa ym. arvot oli kunnossa.

Loukkaus ehdottomasti!

....jätkä reenaa ja se näkyy, tulee odottamattomia rytmihäiriöitä ja lääkäri kysyy roinaatko jotta rytmihäiriöiden syy ja hoito saadaan selvitettyä ja sut terveeks... ja se on loukkaus? just joo.

joo ja jos lääkärin asialliseen kysymykseen alkaa rageen että en TODELLAKAAN käytä näyttääkö siltä, ja "kovaan ääneen" vakuuttelee niin onhan se nyt epäilyttävää. Miks et vastannut vaan että "en". Et ehkä näytä steroidipelleltä mutta ainakin vaikutat steroidipelleltä tollasien reaktioiden jälkeen joten ei ihme jos ne varmistelee asian useempaan kertaan

Mutta miettikääpäs asia toisinpäin. Olisit roinannut ihan vitusti ja kokoajan lisää silti kaikki ilkkuisi sinua natuksi. Siinä voisi alkaa v-käyrä nousemaan. Tulokset vain nousisivat samalla kun finnitkin ympäri kehoa. Porukka salilla kuittailisi kuitenkin "vitun natupelle"!

Työterveyslääkäri kysy aikanaan et olenko käyttänyt anabolisia, sanoin vaan et en, jollet anna reseptiä, huumoria nääs pitää olla. Ja kyllähän jotkut varmaan luulee et tällänen vanha rimpulakin jotain käyttäis, ku on aknenarpinen naama vaikka 4-kymppiä lähenee. En kuitenkaan ole itse mitenkään hormonikielteinen et jokainen käyttäköön ketä uskaltaa, ei se ole multa pois ja diggaan hurjia voimailusuorituksia seurata netistä, käyttäköön vaikka mitä.

Syyttelyt johtuu varmasti siitä, ettei tiedetä, millaiseksi voi kasvaa ilman aineita tai aineilla.

Itsekin olen miettinyt, että olisi mielenkiintoista nähdä kuvasarja tyyliin "Treenannut 5 vuotta natuna", "treenannut 5 vuotta natuna ja kaksi roinat kierrossa" yms.

Itse otan sen kehuna, ja olen aina vastannut näin: kyllä roinaan jatkuvasti (vaikken ikinä sitä siis ole tehnyt) ja kerron että ilman steroideja treenaaminen on lähes turhaa, ja lihakset ei voi kasvaa paljoa ilman hormoneja. Kyllä ne kenelle se tieto oikeasti kuuluu (lähipiiri) tietää oikeasti että roinaako, jos ne sitä kysyy niin vastaan totuudenmukaisesti.

Jos pitää roinankäyttöä halveksuttavana asiana ja haluaa pysyä erossa moisesta typeryydestä niin silloin mielestäni on luonnollista, että roinaepäilyt voivat loukata.

Tuntemattomien kohdalla, evvk, ihan sama. Jos taas joku ystävä tai lähisukulainen epäilee, niin pidän pienen luennon, miten tämä natu/roinaaja asia menee, ettei jää epäselvyyttä. Pääpaino luennossa on siinä, minkä verran mielestäni naturaalina voi lihasta ja voimaa saada itse kukin ja miten minä en mielestäni ole lähelläkään ns. natumaksimiani, koska en ole kaikkia keinoja sen saavuttamiseen käyttänyt. Eli lähinnä myönteisessä hengessä koetan tuoda esille sitä, mikä nyky-yhteiskunnassa on unohtunut, eli miten vahva ja lihaksikas ihminen loppujen lopuksi voi olla, jopa ilman roinaa. Toki lisään siihen senkin, mitä roinalla suunnilleen voi saada aikaan. Yleensä ihmiset luulevat dopingin olevan ihmeaine ja taikasana, mutta eihän se tietenkään niin ole.

Jotenkin niin huvittavaa aina (viimeksi eilen) kuulla aikuisilta miehiltä, miten esim. 100kg penkkipunnerrustulos olisi kova ja tavoiteltava. Eihän se ole keskikokoiselle aikuiselle miehelle muuta kuin nopeasti ohitettava välietappi, jos kunnolla ruetaan reenaamaan. Toki jos hinkkaa tuntumapumppipotailua vuodesta toiseen, niin eipä tule maksimivoemoo kummoisesti. Viittaan siis tuollakin 100kg penkkituloksella miehille siihen, miten hukassa suurimmalla osalla on edes se, minkä verran vaikka sählyäkin pelaavalla terveellä aikuisella miehellä voi olla voimaa. Jatkuvasti tulee vastaan ihmisiä, joiden mielestä 10kg laukku tai kassi on painava, mitä helvettiä?!? :wtf:

Multa on kerran vakavalla naamalla tultu kysyyn, tai no oikeestaan jossain kekkereissä vedetty vähän sivuun ja alettu tivaamaan että mitä on kierrossa, decaa sustaa jne. Aluksi luulin että kyseessä on joku hauska läppä ja naureskelin vaan äijälle mutta sitten homma alko mennä jo siihen että tämä puolituttu koulukaveri vaati saada tietää mitä aineita käytän ja mistä niitä saan koska kuulema hän on treenannut kohta 10 vuotta ja tietää ettei tuollasta kroppaa saada ilman horkkaa. Hetken koitin vääntää että mitään en käytä enkä ole käyttänyt, mutta kun tyypin mielipide asiasta ei muuttunut tyydyin haistattamaan pitkät ja lähdin kävelemään tilanteesta.

Oikeestaan ihan sama, mutta vähän paska maku siitä suuhun jäi. Tyyppi on kuitenkin samassa koulussa ja voisin arvella että jos se kehtaa multa tulla jo tohon tahtiin asioita tivaamaan, jutustelee se selkänikin takana asiasta jos jotakuta sattuu vain kiinostamaan. Varsinkin kun mulla paloi se sen päällekäyminen kiinni ja vähän piti ärähtää.

Jotenkin niin huvittavaa aina (viimeksi eilen) kuulla aikuisilta miehiltä, miten esim. 100kg penkkipunnerrustulos olisi kova ja tavoiteltava. Eihän se ole keskikokoiselle aikuiselle miehelle muuta kuin nopeasti ohitettava välietappi, jos kunnolla ruetaan reenaamaan. Toki jos hinkkaa tuntumapumppipotailua vuodesta toiseen, niin eipä tule maksimivoemoo kummoisesti. Viittaan siis tuollakin 100kg penkkituloksella miehille siihen, miten hukassa suurimmalla osalla on edes se, minkä verran vaikka sählyäkin pelaavalla terveellä aikuisella miehellä voi olla voimaa.

Taas toisaalta, 100 kg penkki tuntuu minusta kovalta luvulta. On vaan niin hidasta itsellä voimien kasvu. Ja jos vielä sattuu olemaan yhtä hitaasti voimistuva kaveri, olettaa helposti normaalitason olevan saman kuin oma taso. Ei se sitten ihme ole, että epäilee vaikka 150 kg penkkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom