Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sit kerran tuli joku vanha merimies näytti leimat kädestä ja kaikki, kerto siin samalla et mitkä on parhaat liikkeet tohon lihaksen kasvatukseen...
itsellä 115 kiloa pelkkää lihasta niin kyllä moni roinaajaksi syyttelee vaikken koskaan oo mitään kokeilukkaan
Oma äitini kanssa joskus tapaa kysellä "Ethän sä vaan enää käytä niitä jauhoja? Eikö ne oo vaarallisia?" vaikka olen kyllä lukemattomat kerrat hällekin selittäny, että proteiini ei oo ihan sama asia ku steroidit...Eräs hieman vanhempi sukulaisrouva sai paskahalvauksen kun puhuttiin proteiinin määrästä mun ruokavaliossa isäni kanssa, joka on lääkäri, ja se rupes mesoomaan et "Et kai sää vedä niitä proteiineja!". :face:
Mistä sä tiedät mitä susta puhutaan selän takana kylillä, duunissa tai koulussa? Mä en ees jaksa alkaa miettii mitä jengi musta puhuu. Oikeat kaverit ei puhu paskaa selän takana ja ne jotka puhuu, niin niiden kanssa en halua olla missään tekemisissä
Melkonen ristiriita tossa sun sanomassas... Mistä sä tiiät puhuuko ne sun kaverit paskaa sun selän takana? Menee off topic, mutta mieti ny mitä sanot, ku ei tossa oo nyt mitään järkee.