Natujen syyttely roinaajiksii - kehu vai loukkaus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pari vuotta sitten kun oma isäni kysyi asiasta niin otin lähinnä kehuina. Ajattelin vaan että olipas ensimmäinen dieettini onnistunut hyvin. Nykyään lähinnä ärsyttää jos joku kavereista kysyy. Enhän mä edes ole niin isossa kunnossa, rasvat vaan on alhaalla.

Itse otan kehuna mutta kyllähän siinä loukkaantuu jos aletaan kivenkovaa valehtelijaksi haukkumaan, pari kertaa näin käynyt.. Ei kyllä nykyään ole enään syytöksiä tullut :)

Meikä ottaa kyllä yleensä noi syytökset loukkauksena. Varsinkin kun kilpailee ADTn alaisuudessa ei ole mukavaa jos joku syyttää roinaajaksi.

itsellä 115 kiloa pelkkää lihasta niin kyllä moni roinaajaksi syyttelee vaikken koskaan oo mitään kokeilukkaan

Paljon sä sitten painat jos pelkkää lihasta löytyy 115 kiloa?

E: ettei nyt menisi ihan offtopiciksi, niin olen huomannut, että epäonnistuneet roinaajat ovat yleensä niitä, jotka epäilevät jokaista +120 kiloa penkkaavaa roinaajaksi, joten eipä ainakaan noiden epäonnistujien epäilyt hirveästi itseä paina.

Mulla kasvaa metrin kokoinen vehje otsaan näiden tyyppien kanssa, joiden mielestä ihan mikä tahansa kehitys on automaattisesti merkki roinaamisesta. Kehoilupiireissä tuo nyt tuskin on kovin vakava juttu, mutta urheilupiireissä doping-syytös on suora loukkaus.

Kun ensimmäisen kerran salinoven aukaisee, saa olla varma jos punttikärpänen puree, että jossain vaiheessa aletaan puhua "joo varma nappiveijari". Ja tulostenhan ei tarvitse olla hirmuisia, vähän isommat raudat tai lihakset ku naapurin Arskalla, niin noidankehä on valmis. Ja mulle nyt voi vittuilla pelkästään siitä ku käyn silloin tällöin nostamassa ns. villinliiton kisoissa, sehän on varma merkki et käyttää.... Vaikka tulokset onkin ihan keskinkertaisia ja taitaa mun vaimokin jotain ottaa kuulemma ku kerran kävi nostamassa kisoissa, missä ei kuulemma ole niitä toupinki sopimuksia eikä testejä. Mutta jokaisen terveellä itsetunnolla varustetun ei kannata olla millänsäkään, kun itse tietää missä mennään on kaikki hyvin.

Eräs hieman vanhempi sukulaisrouva sai paskahalvauksen kun puhuttiin proteiinin määrästä mun ruokavaliossa isäni kanssa, joka on lääkäri, ja se rupes mesoomaan et "Et kai sää vedä niitä proteiineja!". :face:
Oma äitini kanssa joskus tapaa kysellä "Ethän sä vaan enää käytä niitä jauhoja? Eikö ne oo vaarallisia?" vaikka olen kyllä lukemattomat kerrat hällekin selittäny, että proteiini ei oo ihan sama asia ku steroidit...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin monta kertaa on kysytty olenko vetänyt jotain että olen menny laskuissa sekaisin... Useimmiten kysyjä ei itse treenaa tai treenaa päin vittua ilman tuloksia. Mutta ihan sama mitä vastaa niin osa ihmisistä on jo itse päättänyt että olen muka käyttänyt. Ikinä en ole edes harkinnut roinaamista. Mutta en ota niitä kehuna enkä vittuunnu, en treenaa muiden takia.

Mistä sä tiedät mitä susta puhutaan selän takana kylillä, duunissa tai koulussa? Mä en ees jaksa alkaa miettii mitä jengi musta puhuu. Oikeat kaverit ei puhu paskaa selän takana ja ne jotka puhuu, niin niiden kanssa en halua olla missään tekemisissä

Melkonen ristiriita tossa sun sanomassas... Mistä sä tiiät puhuuko ne sun kaverit paskaa sun selän takana? Menee off topic, mutta mieti ny mitä sanot, ku ei tossa oo nyt mitään järkee.

Tosiaan, itteeni ei kiinnosta mitä muut ajattelee, mut sitten alkaa miettii jos alkais kilpailee. Mulle riittää, että ite tiiän miten oon lihat hankkinu.

Melkonen ristiriita tossa sun sanomassas... Mistä sä tiiät puhuuko ne sun kaverit paskaa sun selän takana? Menee off topic, mutta mieti ny mitä sanot, ku ei tossa oo nyt mitään järkee.

Kyllä se paskanpuhuminen yleensä paljastuu vuosien saatossa. Yleensä oikeilla kavereilla ei ole kovin hirveää tarvetta jauhaa paskaa susta selän takana. En edes ymmärrä miksi joku haluaa olla kaveri, jos on hirveä tarve kuitenkin jauhaa paskaa susta selän takana. Tai mistä mä tiedän millaisia kavereita sulla sitten on...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom