Natujen syyttely roinaajiksii - kehu vai loukkaus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luin otsikon aluksi: "Narujen syyttely roinaajiksi" :D

Monenkos vuoden treenaamisen (onnistuneen) jälkeen noita roinaepäilyjä alkaa tulemaan keskimäärin? Itse olisin ainakin otettu, jos joku moista epäilisi/syyttelisi. Toki kovassa kunnossa oleville natuille varmasti turhauttavaa jatkuvat roinaepäilyt.

itseni ei tarvinnut käydä salilla kuin reilu vuosi niin johan alkoi roinaepäilyjä tulemaan... Mutta kyllähän ne voi kaveripiirissä ihan läpällä ottaa mutta kun alkaa puolitutut syyttelemään ja levittään juttua kaupungilla se ottaa kupoliin :D

Tällaset hommat ei vaan vaikuttais muhun millään tasolla. En "tajuais" loukkaantua tuosta, koska ensinnäkään se, mitä joku muu ajattelee mun tekevän tai ajattelee mun olevan, ei riitä millään tasolla (ei millään tasolla) vaikuttamaan mun käyttäytymiseen, tai mun identiteetin vahvuuteen. Se vaan ei mee niin. Enkä voi käsittää ihmisiä joille se menee niin, koska se on niin vierasta. En vaan kokis tarpeelliseksi todistella olevani jotain mikä on jo mulle oletusarvo mun identiteetissä. Se ois vaan turhaa energiahukkaa.

Nyt ymmärsit vähän väärin jutun pointin... en minäkään siitä loukkaannu, ei vaikuta mihinkään mitenkään mitä joku on mieltä eikä murenna itsetuntoa enkä mene nurkan taakse nyyhkyttämään tai yritä todistella toisin.

Mutta... kyllä se kommenttina silti on loukkaus, jos sanoja tosissaan on sitä mieltä eikä huumorilla heitä, niin myös vain ja ainoastaan loukkaukseksi tarkoitettu. Joten ei siitä silloin kehua ainakaan saa mitenkään.

Suurimpana määrittäjänä kommentissa ja onko se kehu vai loukkaus on se, että kuka, millä mielellä ja missä tarkoituksessa sen sanoo.

Tommmi on oikeassa. Voisin ottaa loukkauksena sen että joku ei usko sinulla olevan sitä itsekuria ja tahtoa tehdä natuna "ison" kasan lihaa tai olla kirea tai kovat voimannosto tulokset ja väittää että sait nuo vain puoliperseilemällä ja thaikkukuurilla. Kehuna taas tietenkin jos joku epäilee että olet saavuttanut jotain mikä yleisesti ottaen on "natulta" saavuttamattomissa. Toivottavasti joku ymmärti aamupöhnässä kirjoitetun sekavan tekstin pointin.

Tietysti jos olet kilpaurheilija ja koet tätä samaa. Silloinhan sua syytetään huijariksi ja valehtelijaksi ja se on loukkaus.

Amatööribodarin kohdalla ei tätä ongelmaa ei ole. Käyttö ei tietääkseni vieläkään ole laitonta?

Nyt ymmärsit vähän väärin jutun pointin... en minäkään siitä loukkaannu, ei vaikuta mihinkään mitenkään mitä joku on mieltä eikä murenna itsetuntoa enkä mene nurkan taakse nyyhkyttämään tai yritä todistella toisin.

Mutta... kyllä se kommenttina silti on loukkaus, jos sanoja tosissaan on sitä mieltä eikä huumorilla heitä, niin myös vain ja ainoastaan loukkaukseksi tarkoitettu. Joten ei siitä silloin kehua ainakaan saa mitenkään.

Suurimpana määrittäjänä kommentissa ja onko se kehu vai loukkaus on se, että kuka, millä mielellä ja missä tarkoituksessa sen sanoo.

Watevö.

Yksi syy miksi varsinkin tavallisten ihmisten sanomana roinausepäilyt ovat pahempi asia kuin bodarien sanomana on tietämys asiasta. Niille jotka eivät tiedä kehonrakennuksesta tai steroideista mitään, on roinaaminen käytännössä taikanappi, jolla lihakset kasvaa jättimäisiksi vaikka istuisi sohvalla juomassa kaljaa. He eivät tiedä että roinaajankin pitää tehdä paljon töitä sen eteen että näyttää isolta. Kun tavallinen ihminen sanoo sinua roinaajaksi, hänen silmissä sinä olet vain ilman vaivaa kasvanut isoksi pelkästään piikittämällä jotain mömmöä ihon alle.

Eiköhän se niin mene, että jos sellasista kyselyistä/syytöksistä kilahtelee (varsinkin ihan vitusti) ni se on aika selvä roinaaja se. Kyllä jokaista oikeasti natua vaan lähinnä naurattaa ihan vitusti sellaset. Onhan se aika ultimaallinen kehukin jos natuna saa sellasta kehitystä aikaan, että edes kaveri tai pari jotai epäilis.

edit: mua vituttais kyllä enemmän roinaajat ku väittää olevansa natuja, koska se on oikeesti muilta treenaaajilta pois. Siis jos niitä uskoo. Sitten väännetää salilla jonkun ja ajatellaa, että on niin paskat geenit, ettei varmaan toisella ihmisellä maapallolla löydy yhtä paskoja. Varmaan koko maailman säälittävimmät kynisgeenit. Vaikka tosiasia ois että isot pojat on vaan roinannu, ja ilman niitä ois ihan yhtä paskoja.

edit2: tosiaa noi on omat kokemukset sieltä 18v ajoilta, kun vanhat rinnakkaisluokkalaiset turpos niin helvetisti. Tajusin asian laidan vuosia myöhemmin uimahallissa kun siellä oli yks niistä pienen vauvansa ja vaimonsa kanssa, ja nahat vaa roikku ku joutunu kuurittelun lopettaa kokonaa. :D Se oli sellanen näky ettei siitä voinu erehtyä. Siitä lähtien oon ollukki geeneihini ihan tyytyväinen, vaikka ne nyt silti ei ole mitkään huippugeenit. :D

edit: mua vituttais kyllä enemmän roinaajat ku väittää olevansa natuja, koska se on oikeesti muilta treenaaajilta pois. Siis jos niitä uskoo. Sitten väännetää salilla jonkun ja ajatellaa, että on niin paskat geenit, ettei varmaan toisella ihmisellä maapallolla löydy yhtä paskoja. Varmaan koko maailman säälittävimmät kynisgeenit. Vaikka tosiasia ois että isot pojat on vaan roinannu, ja ilman niitä ois ihan yhtä paskoja.
Totta. Nuoret pojat turhautuu kun eivät tajua mistä on kyse. Alkavat herkemmin itsekkin käyttämään jotain ylimääräisiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jaa-a, vittuilusta tai vitsailusta nykykunnolla ottaisin. Mutta jos tässä itsensä joskus jonkinlaiseen kuntoon saa, asiaa ei yhtään auta se, että kaljua alkaa pikkuhiljaa pukata ja selässä on aknearpia.

Itse en välitä ollenkaan jos joku ajattelee että roinaisin tai en roinaisi. Mitä vitun väliä sillä loppupeleissä edes on? Kunhan kunto on vain kova, niin se kertoo työn määrästä olipahan sitä naturaali tai ei.

Kunhan itse tiedän hyvällä omallatunnolla olevani puhdas niin se on tärkeintä. Ja ADT on aina tervetullut testaamaan jos siltä tuntuu. :D

Eli kehunahan se otetaan tottakai...

Entisellä salilla mis kävin kävi yks tyyppi, joka oli esittäny väitteitä et todennäkösesti dropittelen. Sen itteeni pari vuotta nuorempi poika käyttelee huumeita ja tästä mulla on varma tieto, koska on yhteisiä frendejä. Kuulin sit yhteiseltä frendiltä tost jutusta ja mun mielestä aika koomista koko homma. Huomaa et joillain ihmisillä on tapana keskittyy hiukkasen vääriin asioihin :) Itelle kyl ihan vitun sama mitä nuo asiasta tietämättömät ajattelee, kun ei siitä mulle mitään haittaa synny.

Näin talviaikaan, tykkään treenata huppari päällä, kun meidän salilla vetää kylmää ilmaa ikävästi. Tänään sitten treenasin t-paidalla ja eräs n.35v herra tokaisi, että "Oletko sinä jonkun kuurin ottanut?" Minä:"Reps, en ole kuuria ottanut, painoa tosin 11kg syyskuusta, kiva jos joku huomaa kehitystä." "Ihan selvästi olet turvonnut kesästä."
Ehdottomasti positiivisena kommenttina otan, tosin jos rupeaa tosissaan väittämään roinaajaksi, niin jätän omaan arvoonsa.

Juu riippuu kuka sanoo. Salilla vihjeet voi ottaa kehuna, mutta jos esim. lääkäri vihjaa niin se on musta jo ammattitaidottomuuden puutetta. Muiden sanomisilla ei paljoa ole väliä, kun osa ei edes näe eroa proteiinin, rasvan ja hiilarin välillä.

Eräs hieman vanhempi sukulaisrouva sai paskahalvauksen kun puhuttiin proteiinin määrästä mun ruokavaliossa isäni kanssa, joka on lääkäri, ja se rupes mesoomaan et "Et kai sää vedä niitä proteiineja!". :face:

Eräs voimailua harrastava sukulaispoika on roinannu viime vuosina aika rankasti ja tää samainen täti-ihminen uskoo sinisilmäisesti et se vaan treenaa niin paljon et se on sen takia niin lihaksikas. Faijan kanssa naureskeltu et semmonen yli 30kg tiukkaa lihaa tuleekin parissa vuodessa tosta vaan kun vaan syö oikein ja treenaa paljon. Tosin se ei uskonu edes yhden tutun entisen SM-bodarin roinanneen vaikka se narahti poliiseille auton takakontti "täynnä" roinaa. Kun se sano et ei se oo käyttäny :D

Yleensä roinaamisesta kuulee saamattomien paskamahojen suusta. Itse ottaisin vittuiluna. Vituttaa muutenkin kun roinaavat kaverit vetää ohi tuloksissa. Sitten jos minu vaivalla hankittua hernettä perusteltaisiin roinalla, niin hermostisin

Tällä postauksella onkin hyvä aloittaa joskus vuosia sitten katkennut Pakkotoisto.com -foorumointi.

Jokunen viikko sitten työterveydessä törmäsin tilanteeseen, jossa menin vanhaa ja uudelleen ärtymään alkanutta kiertäjäkalvosinvammaa näyttämään ja hetken katseltuaan alkoi lääkäri tivaamaan, käytänkö mitään kiellettyjä aineita. Kielsin totuudenmukaisesti asian ja ajattelin, että kai tuon voisi jonain kohteliaisuutenakin ottaa, varsinkin kun en nyt mikään iso ole. Loukkauksen puolelle se taisi mennä siinä viaheessa kun asiasta piti alkaa kyseisen lääkärin kanssa enemmänkin jankkaamaan, ennenkuin hän päätti luovuttaa.

Pakko ottaa kehuna, koska oon tällänen ikuinen paskamaha. Joku 5 kertaa tullu jossain baarin röökikopissa vääntää jostain et "mikä kuuri päällä?" sanonu vaa et lähinnä joku 12-packi ja pari snapsii... On kyl huvittavii. Sit kerran tuli joku vanha merimies näytti leimat kädestä ja kaikki, kerto siin samalla et mitkä on parhaat liikkeet tohon lihaksen kasvatukseen...

Riippuu omalla kohalla et miten asian kysyjä esittää... Jos tullaan kysyyn esim. "et reenaatko natuna"?, ei siin mitään vastaan ihan hyvillä mielellä että joo, mut jos tullaan periaatteessa sanomaan suoraan et "jätkä käyttää ihan varmasti jotain aineita" ni se alkaa ihan minimaalisen paljon ottaan kupoliin..:curs:
Tosiaan aika kakspiippunen juttu..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom