Natujen syyttely roinaajiksii - kehu vai loukkaus?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä sillä on väliä, jos joku nyt jotain aineisiin liittyvää heittää? Niistä kommenteista suurin osahan on ihan puhtaasti läpällä heitettyä tai ihan tietämättömyyttä tai stereotypioihin nojaavaa. Kokeeko joku saavutuksiaan väheksyttävän vai mikä siinä on? Nyt siis ihan saliharrastajan näkökulmasta.

Salituttujen kanssa heitetään aina roinaläppää toisistamme hyvällä huumorilla. Suuri osa näistä vielä IPF-nostajia, joten eipä ne oikeasti roinaa, mutta pitäähän sitä nyt vähän piruilla;). Ite aina vähän hämmennyn, kun joku alkaa roinaamisesta kyselemään. Hierojalle saa melkein joka kerta todistella omaa natuuttaan:face:. Thaimaassa kun oltiin niin kauppiaat kyseli mitä aineita käytän ja samoin känniset britit. Eipä noista nyt loukkaannuttua ole tullut vielä tähän mennessä. Joskus oon sanonu, että luuletko että oisin näin paskassa kunnossa näin pitkällä treenitaustalla jos oisin roinaillu?

Joskus kun myyntipalaverissa töissä joku heittää "hauskan" roinaläpän, niin silloin ei oikein huumori tahdo riittää. Paikalla kun on enemmän varttuneenpaa porukkaa, jotka saattavat itsekin sitten leimata nappimieheksi. Tuohon tilanteeseen on tosi hankala reagoida niin ettei vaikuttaisi siltä, että koittaa salata asiaa:david:

Kyse on kateudesta. Nämä roinaajaksi sinut leimaavat toivovat, että käytät aineita. Sitten voidaan omaa huonoa kuntoa puolustella sillä, että kyllä minäkin olisin hyvässä kunnossa, jos vetäisin horppaa. Tähän syyllistyvät niin kynikset, läskimahat, että vuosia salilla ilman tuloksia treenaavat. Huono itsetunto purkautuu tällä tavalla. Pahimmillaan roinaepäilyjä ei kerrota pelkästään natutreenaajalle, vaan levitellään juttuja kaikille muille varmana tietona. Ja joskus kun on oikein huono itsetunto, niin uskotaan itsekin omat jutut. Näin on sitten helpompi elää.
Jos oma itsetunto on kohdillaan, niin eihän tuosta pitäisi välittää, vaan naureskella hiljaa itsekseen. Hyvä jos tuohon joku pystyy, mutta itseä kyllä vituttaa. Varmaan ensimmäiset roinaepäilyt saattavat jopa tuntua hyvältä, mutta sitten kun jo tietää olevansa keskivertojantteria lihaisammassa kunnossa ilman muiden jatkuvaa huomauttelua, niin alkaahan se rasittamaan. Ja aika hauskaa, miten vähän sitä lihasta tarvitsee olla joutuakseen roinaepäilyjen kohteeksi

Luin otsikon aluksi: "Narujen syyttely roinaajiksi" :D

Monenkos vuoden treenaamisen (onnistuneen) jälkeen noita roinaepäilyjä alkaa tulemaan keskimäärin? Itse olisin ainakin otettu, jos joku moista epäilisi/syyttelisi. Toki kovassa kunnossa oleville natuille varmasti turhauttavaa jatkuvat roinaepäilyt.

Miten ottaisitte / otatte Pakkiksen natut jos joku epäilee teidän roinaavan?

Minä ottaisin ihmeenä.

Jos olisin toisenlaisessa työssä, voisi kunnianloukkaussyyte tulla mieleen. Ei siksi että minun kunniaani nyppisi, mutta esim. myyntityössä voi vaikuttaa tulokseen myös myyjän oletettu tausta ja persoona. Onneksi oma työ ei ole tuollaista.

Jos tosissaan joku epäilee roinauksesta, ainakaan kun ei ole bulkki pöhnässä, niin on kyllä lahjakkuutta tähän lajiin.

Eli siis suurin mahdollinen kehu minkä voi saada, JOS sanoja uskoo kielteisen vastauksen (eikä rupea inttämään valehtelijaksi yms.)

hymähdyksellä itellä menee ohi noi jutut, "sä hikoiletki testoa" letkautukset lähinnä saa mulle aikaan vaan myötähäpeän tunteen väitteen esittäjää kohtaan.

häpeä siksi, että ihmiset ei tajua millaista työtä joutuu oikeasti tekemään vähienkin lihojen eteen. Ei missään baareissa vkl voi hillua/syödä paskaa.

kaveri joskus valitteli että alkas käymää salilla jos muija antais käyttää roinaa, totesin vaan ettei ne roinat sua salille vie, oot vaan saamaton ja läski.

olitkos sitten nii bulkilla että ei kireyttä paljoa joten ois näyttäny syntholilta? :D :D

Mähän oon siis aina suht tuhdissa kunnossa :D Mut en kyllä omasta mielestäni oo koskaan näyttäny ihan niin turvonneelta et vois mitenkään luulla mun läträävän sen aineen kanssa -__-

Ei mua noi läppäjutut mitenkää hirveesti loukkaa, mutta se on aika kiusallinen tilanne, kun joku yrittää kysellä sulta pukuhuonees jotain roinaan liittyvää. Yritä siinä sitten sanoo yhtään mitään, jos siel seinäntakana on joku isokorva kuuntelemas nii sen mielestä sä oot sen jälkee roidari... Noilla huhuilla kun tuppaa oleen haittavaikutuksia

Kai se vähän riippuisi kuka syyttää. Keskiverto ihmisen, jonka mielestä kreatiinikin on jotain hormoonia, syytteistä ei paljoa kannata loukkaantua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alussa otin kehuna, nyttemmin vihjailujen/läppien lisäännyttyä ruvennut vituttamaan. Oikein meinasin hermostua jokunen viikko sitten kun pyysin puolitutun varmistamaan penkkisarjaa jollain 140 kilolla ja tämä sitten suhteellisen suoraan vihjaisi sarjan jälkeen, että kovia rautoja, JOS siis natuna mennään. Nimenomaan äänenpainoista jne tulkitsin hänen sillä tarkoittavan, että ei varmaan mennä. Sanoin sitten etten ole niin tyhmä että penkkituloksen takia rupeaisin terveydellä leikkimään.

Joka tapauksessa kaikki mut tuntevat ainakin toivottavasti tietävät että natuna mennään nyt ja aina, se on tärkeintä. Eihän sen pitäisi mua liikuttaa mitä muut ajattelee, mutta varmaan eniten siksi, etten itse pidä roinaajia oikein missään arvossa, meinaa vihjailut vituttaa.

Ei ole minulle mikään yleinen ongelma, mutta olen ainakin salaa tyytyväinen, että joku huomaa meikäläisen ylipäätään treenanneen joskus jotain.
Kerran on tainnut joku puolivakavissaan kysyä käytäntö mitään aineita (ja kyseessä oli siis täysin urheilua harrastamaton, joten siitä "erehdys". Selitin vain huvittuneena, että en olisi näin onnettoman heikko ja pieni, jos käyttäisin.

Jouduin n vuosi sitten sairaalaan muutamaksi päiväksi sydämen rytmihäiriöiden takia. Ensimmäinen minut tutkinut lääkäri, ryssä, kysyi ensimmäiseksi et olenko vetänyt jotain steroideja. Sanoin että en todellakaan ja kysyin että näyttääkö siltä. Saman kysymyksen esitti vielä samassa sairaalassa kaksi muutakin lääkäriä ja jouduin kovaan ääneen vakuuttelemaan heille et en todellakaan ole niin vitun idiootti että vetäisin roinaa. Ammattitaidottomia lääkäreitä sanoisin, jos kerta savolainen viljasika näyttää steroidipelleltä. Onhan nuo rytmihäiriöt kai horkkaa vetävilä nuorilla miehillä suht yleinen vaiva, mutta onneksi kohdallani selvittely loppui kun rintaosastolta löytyi rakenteellista vikaa ja maksa ym. arvot oli kunnossa.

Loukkaus ehdottomasti!

Myöskin sitä mieltä että loukkaus.. Työnjohtaja vihjaillu töissä roinaajaks, ens kerralla lähtee kunnianloukkaus syyte. Taustalla ehkä vitutus siitä että ollut läski koko ikänsä.

- - - Updated - - -

Myöskin sitä mieltä että loukkaus.. Työnjohtaja vihjaillu töissä roinaajaks, ens kerralla lähtee kunnianloukkaus syyte. Taustalla ehkä vitutus siitä että ollut läski koko ikänsä.

Kunninaloukkaussyytteitä kun joku epäilee roinaajaksi...vittu mitä jengiä.

Itse aiheeseen. Kehunahan se on otettava. Itse olen tosin niin läski ettei mua juuri ulkonäön perusteella epäillä roinaajaksi, tuloksista kun puhutaan moni alkaa kyselemään olen dropitellut. Ihan rauhassa vaan vastaa että en ole, mulle se on aivan sama uskooko muut mua vai ei.

Ei voi kuin nauraa kuinka tosissaan porukka ottaa tälläset :lol2: Mitä väliä sillä on, jos joku luulee roinaajaksi?

Vois kuvitella että nuo kysymykset kolahtaa pahiten tälle "lahjattomat roinaajat" ryhmälle, jotka roinaa mutta ei saavuta silti sitäkään kuntoa minkä moni natu saavuttaa.

Miksi roinaajaa vituttaisi jos joku epäilee roinaajaksi? Enemmän kai niitä luulisi harmittavan jos ei edes epäillä, sillon ei olla saatu näkyvää tulosta edes niillä lääkkeillä.

Toisaalta kyllä natua luulisi vituttavan vihjailut kun jokainen lihasgramma on hankittu omalla työllä ilman oikopolkuja, mua ainakin vituttaa.

Jos olisin natuna ammattilainen tai edes puoliksi sellainen niin loukkaus, mutta tälläisenä tavallisena kesäksi 2015 kuntoon kaveriksi yks vitun sama.

Luulispa muaki joku... Kukaan ees tiedä että käyn salilla. Pitäs varmaan alkaa facebookissa aina ilmottamaan salitreenit.

Sama kerranki ku sanoin jollekki käyväni salilla niin sain vastaukseks ai sä käyt salilla? Koskas oot salilla alkanu käymää :D

E: kuinkakohan lihaksikas tarvii ees olla että epäillään roinaajaks?

Suositut

Back
Ylös Bottom