"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kynäniska
Hankit itsellesi skitsofrenian! Sun parempi kova-persoona alkais sitten käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita ja turpois vuoren kokoiseksi, mutta sun nössö-persoona silti kuvittelis et sä olet natu. Eikös olekin helppoa!

[offtopic] Ei jumalauta... Nii ja sitten ois vielä vieraissa kävijä-prostituutiopalvelujen käyttäjä-kännääjäpersoona.

Jatkokysymys: miten saa skitsofrenian? :evil: [offtopic]

Ei löytynyt aivan sopivaa vaihtoehtoa(, joka olisi ollut; kokeilin yrttiefeä treeniboosterina vajaan 10 annosta ja ainoa, mitä sain oli tukeva ylikunto, joten nyt olen siirtynyt takaisin pelkkiin Cofi-Tabseihin), joten ruksasin kohdan "Käytän Efedriiniä". En kai minä voi sitten enää koskaan sanoa olevani naturaali :(, vaikka tuo määrä ei aiheuttanutkaan mitään positiivisia muutoksia kuntoon, päinvastoin.

Originally posted by Jylli81
Ei löytynyt aivan sopivaa vaihtoehtoa(, joka olisi ollut; kokeilin yrttiefeä treeniboosterina vajaan 10 annosta ja ainoa, mitä sain oli tukeva ylikunto, joten nyt olen siirtynyt takaisin pelkkiin Cofi-Tabseihin), joten ruksasin kohdan "Käytän Efedriiniä". En kai minä voi sitten enää koskaan sanoa olevani naturaali :(, vaikka tuo määrä ei aiheuttanutkaan mitään positiivisia muutoksia kuntoon, päinvastoin.

No et todellakaan voi! Kyllä isovanhempien täytyy olla ainakin kolmanteen polveen asti olla natuja, että voi valehtelematta kutsua itseään natuksi. Sanomattakin on selvää, ettei mitään lääkkeitä saa KOSKAAN käyttää. Tuo kofeiinikin on harmaata aluetta ja lähellä roinausta.

Originally posted by Nat_Ural
No et todellakaan voi! Kyllä isovanhempien täytyy olla ainakin kolmanteen polveen asti olla natuja, että voi valehtelematta kutsua itseään natuksi. Sanomattakin on selvää, ettei mitään lääkkeitä saa KOSKAAN käyttää. Tuo kofeiinikin on harmaata aluetta ja lähellä roinausta.

:lol1: No joo, ehkä tuo meikäläisen aikaisempi kommentti oli vähän naurettava, myönnetään...

Tuli tässä mieleen, että tämä galluppi pitäis sulkea ja laittaa uusi samanlainen galluppi. Vaihtoehtoihin parannukset tästä threadista. Mielenkiintoisinta olisi saada sellainen rasti kyselyyn, että onko tämän foorumin lukeminen muuttanut mielipiteitä / ehkä vaikuttanut jonkin roinan kokeilemiseen.

Jokainen käyttää niin paljon kuin parhaimmaksi näkee...
mä vaan ihmettelen:confused: ja lollottelen:lol2: ja pysyn natuna:)

Edit: tällä palstalla pyörivät natu hemmot, ovat antaneet rohkaisua, että natuna mennään vielä pitkälle mun kohdalla. 75 kg tosiaan on vara saada lisää massaa:) ja usko on kova omaan kehitykseen. Kuuntelen mielelläni näitten äijien juttuja treenauksesta naturaalina, jos tarttuis hyviä vinkkejä vastaan ja kyllä roinaavilta löytyy kans hyviä näkökulmia:kippis1:

Originally posted by apophis
Mielenkiintoisinta olisi saada sellainen rasti kyselyyn, että onko tämän foorumin lukeminen muuttanut mielipiteitä / ehkä vaikuttanut jonkin roinan kokeilemiseen.

Helvetin hyvä idea

Originally posted by apophis
Mielenkiintoisinta olisi saada sellainen rasti kyselyyn, että onko tämän foorumin lukeminen muuttanut mielipiteitä / ehkä vaikuttanut jonkin roinan kokeilemiseen.

Toi olisi muuten pirun hyvä. Oma mielipide ennen tälle boardille eksymistä oli, että hormonien käyttäjät kuolee viimestään kolmikymppisinä kun sydän pettää (olettaen että on aloittanut 20-25 vuotiaana käytön). Kyllä tuohon ajatusmalliin pieni muutos on tullut kun on täällä lueskellut juttuja ja saanut linkkejä muihinkin kuin propaganda teksteihin.

Originally posted by Kynäniska
Sun nössö-persoona alkais sitten käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita ja turpois vuoren kokoiseksi, mutta sun kova-persoona silti kuvittelis et sä olet natu.

näin päin :thumbs:

itse olen aina haaveillut natu-urasta...ja tietysti haluan pysyä sillä linjalla mahdollisimman kauan...mutta realistina....

en pidä mahdottomana että otan mietoja kuureja tulevaisuudessa jos kehitys on junnannut monta vuotta paikallaan ja kaikki lailliset keinot on käytetty maan ja taivaan väliltä...toivottavasti tätä vaihetta ei koskaan tule...ymmärrän kyllä tilanteen kun haluaa kehittyä ja treeni-intoa löytyy muttei ole yksinkertaisesti edellytyksiä.

eli minusta ei saa hc-roinaajaa tekemälläkään mutta kevyitä, hieman buustia antavia saatetaan ottaa, mikäli siihen tilanteeseen jostain syystä joudutaan...kuitenkin elämänarvot pyörivät muunkin kuin pelkästään lihasten ja voiman ympärillä.

tällä hetkellä 110% natu!

Eikun sellainen vaihtoehto että: Olen maajoukkue hiihtäjä
alkup. kysymykseen natuna niin kauan, kun pysytään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom