Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Kynäniska
Hankit itsellesi skitsofrenian! Sun parempi kova-persoona alkais sitten käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita ja turpois vuoren kokoiseksi, mutta sun nössö-persoona silti kuvittelis et sä olet natu. Eikös olekin helppoa!
Originally posted by Jylli81
Ei löytynyt aivan sopivaa vaihtoehtoa(, joka olisi ollut; kokeilin yrttiefeä treeniboosterina vajaan 10 annosta ja ainoa, mitä sain oli tukeva ylikunto, joten nyt olen siirtynyt takaisin pelkkiin Cofi-Tabseihin), joten ruksasin kohdan "Käytän Efedriiniä". En kai minä voi sitten enää koskaan sanoa olevani naturaali :(, vaikka tuo määrä ei aiheuttanutkaan mitään positiivisia muutoksia kuntoon, päinvastoin.
Originally posted by Nat_Ural
No et todellakaan voi! Kyllä isovanhempien täytyy olla ainakin kolmanteen polveen asti olla natuja, että voi valehtelematta kutsua itseään natuksi. Sanomattakin on selvää, ettei mitään lääkkeitä saa KOSKAAN käyttää. Tuo kofeiinikin on harmaata aluetta ja lähellä roinausta.
Originally posted by paistijauheliha
Itte ruksasin alimpaan.
Joo kylhän sen huomaa jo sun selästäkin... :lol2:Originally posted by JJJ
Mä oon käytännössä natu.
Originally posted by apophis
Mielenkiintoisinta olisi saada sellainen rasti kyselyyn, että onko tämän foorumin lukeminen muuttanut mielipiteitä / ehkä vaikuttanut jonkin roinan kokeilemiseen.
Originally posted by apophis
Mielenkiintoisinta olisi saada sellainen rasti kyselyyn, että onko tämän foorumin lukeminen muuttanut mielipiteitä / ehkä vaikuttanut jonkin roinan kokeilemiseen.
Originally posted by Kynäniska
Sun nössö-persoona alkais sitten käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita ja turpois vuoren kokoiseksi, mutta sun kova-persoona silti kuvittelis et sä olet natu.