"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
Originally posted by Hulkki

No eikö muka olisi? :D

No olisi. Mutta miksi ottaa mallia Jenkeistä ja sallia pelkkä efedriini, aivan yhtä hyvin voi valittaa ettei apteekista saa edes mietoja steroideja ilman reseptiä. Joo se menee taas siihen tylsään natu/roinaaja-rajanvetoon, mutta noin niinkuin periaatteessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin olen jenkki-lehdistä lukenut.... lol, ainakaan ei pääse roina loppumaan siltä ukolta!

Originally posted by Tahvo Tohveli
No eikös Dennis James asu Thaimaassa ? On kyllä USA:n kansalainen, mutta asuu siellä.

Mulle tuli joskus ajat sitten yks vanhempi mies kyselee roinan käytöstä.. Luulin et se on joku kauppias, mutta kertoikin vaan "opettavaisen" tarinan omasta nuoruudestaan: Oli vetänyt rojua ja kertoi kasvaneensa hullun lailla, mutta sitten loppu käyttö kun oli kuulemma aamiaispöydässä kuunnellut mutsinsa nalkutusta, heittänyt pöydän seinään ja mutsinsa sairaalakuntoon.

Ilmeisesti tämän piti olla mulle varoitukseksi, mutta repesin nauramaan. En tiedä oliko kauheen korrektia... :p

Originally posted by Keith
Mulle tuli joskus ajat sitten yks vanhempi mies kyselee roinan käytöstä.. Luulin et se on joku kauppias, mutta kertoikin vaan "opettavaisen" tarinan omasta nuoruudestaan: Oli vetänyt rojua ja kertoi kasvaneensa hullun lailla, mutta sitten loppu käyttö kun oli kuulemma aamiaispöydässä kuunnellut mutsinsa nalkutusta, heittänyt pöydän seinään ja mutsinsa sairaalakuntoon.

Ilmeisesti tämän piti olla mulle varoitukseksi, mutta repesin nauramaan. En tiedä oliko kauheen korrektia... :p

Heh. Kuinkahan vanhaksi se oli asunut mutsinsa kanssa ?? :D

Originally posted by JJJ
Mä oon käytännössä natu.

Ja sen kyllä huomaa :D . Ihan kun äijä olis hiukkasen kasvanut, mutta se johtuu varmaan kreatiinistä ja glutamiinistä, LOL.

Originally posted by Hulkki

Tämä tukee mun ajatusta siitä, että noi pollin lukemat olisivat hieman erilaiset, jos Suomi ei olisi jäykkä-dildo-jokaisen-päättäjän-peräsuolessa-maa josta ei saa edes yrttiefeä. Eli jos olisi kuten USA:ssa ja efeä voisi myydä kuka tahansa varmasti todella paljon suurempi osa jengistä käyttäisi.

Noh kyllä mä efee käytänkin, tarkotin muuta roinaa...

Mua taas ei noi rasvanpolttohässäkät kuten clen,efe,T3/4 yms paljoa nappaa.

Coffaria ja kunnon kahvia menee komppanian verran päivässä ihan vaan huvikseen ja väsymykseen ja mielialan ylläpitoon.
Savukkeita tai mitään päihteitä (edes alkoholia) en käytä lainkaan!

Organon silti lähettää ISON hedelmäkorin vuosittain.
Lähettää varmaan vielä kauan senkin jälkeen kun lopetan, kun olen VIP-joulukori listalla!!

mm. ana, testo, HCG, HGH, tamo kuuluvat perusruokavalioon ;)

Täys natu mut kuitenkin otan hiilihydramiitteja ja ennen veronpalautuksia otan palautusjuomaa reilummin, kun sheikkeriin mahtuu.;)

Originally posted by onion
Täys natu mut kuitenkin otan hiilihydramiitteja ja ennen veronpalautuksia otan palautusjuomaa reilummin, kun sheikkeriin mahtuu.;)

LOLLOTILOO Vittu mä repesin ja nauraa hörötin! :p

pari vaihtoehtoa lisaa:

kaytan kilpparihormoneja mutta en muuta
kaytan kilppareita seka anaboleja

seka mahdollisesti:

kaytan lisaravinteita jotka lisaavat T-tuotantoa (esmes. ALCAR)

ALCAR (Acetyl-l-Carnitine toimii aika hyvin mutta menetelma perustuu siihen etta se lisaa LH ja FSH hormonien tuotantoa)

Ylimmän ruksasin

Miksei "natu" voisi selailla näitä sivuja? Voihan sitä olla kiinnostunut aiheesta vaikka ei ite vetäskään mitään,vai?

Miten muuten on - Arvostaako tollanen kunnon roinaaja natu-veivaajaa ollenkaan. Tarkoitan siis sitä et jos natu kyykkää vitosen 150llä ja melkeen pyörtyy. Katsooko se 135kg setä et OK-hyvä tsemi vai et `ttu mitkä neiti painot?

Tää kuullostaa kai naiviilta - mutta kun tulokset kuitenkin liikkuu niin eri tasoilla natujen ja roinaajien välillä. Kyllähän sitä itse ainakin vertaan itseäni ja kehitystäni muihin salilla kävijöihin. Mutta en mä nyt kuiteskaa lähe mihinkään ns. kisaan jonkun "avoimesti" roinaavan kanssa.

J.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom