"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
Re: Ylimmän ruksasin

Originally posted by J.Jake
Miksei "natu" voisi selailla näitä sivuja? Voihan sitä olla kiinnostunut aiheesta vaikka ei ite vetäskään mitään,vai?
Totta kai voi selailla. Toi äänestyksen tulos puhukoon puolestaan.

Originally posted by J.Jake

Miten muuten on - Arvostaako tollanen kunnon roinaaja natu-veivaajaa ollenkaan. Tarkoitan siis sitä et jos natu kyykkää vitosen 150llä ja melkeen pyörtyy. Katsooko se 135kg setä et OK-hyvä tsemi vai et `ttu mitkä neiti painot?
Aina pitää arvostaa, kun joku antaa kaikkensa - oli se natu, roinaaja tai jotain siltä väliltä. Mä en taas arvosta niitä, ketkä tulee salille lukemaan uusimman Seiskan tai muuten vaan keskittyy kaikkeen muuhun, kuin treenaukseen - oli natu tai roinaaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Ylimmän ruksasin

Originally posted by Tomi77
Aina pitää arvostaa, kun joku antaa kaikkensa - oli se natu, roinaaja tai jotain siltä väliltä. Mä en taas arvosta niitä, ketkä tulee salille lukemaan uusimman Seiskan tai muuten vaan keskittyy kaikkeen muuhun, kuin treenaukseen - oli natu tai roinaaja.
Jep mikää ei voi otta enempää pannun kuin kyseiset jäbändeerit\naikkoset jotka tulevat salilla ja istuksivat laitteissa hölisevät KOKO ajan tyhjää *****...

Kerranki yks mokkakorvahoppari istu pipo päässä salilla ja teki about puolen tunnin tauoilla haukkaria ja möllisteli ,että mitä muut tekevät...:mad:

Moon natu

Tulen salille alasti ja sit syön vain rautaa ja paskannan kettinkiä...

Ja semmoiset penkinvaltaaja risukepit kyllä pelästyy ja juoksee pakoon, kun menee niitten luo ja sanoo: "Mä tuun nyt tekemään tähän."

Naiset onneks valtailee lähinnä noita reiden lähentäjä ja loitontaja laitteita tms. joillei tee mitään. Mut kyllähän ne ryhmissä yleensä liikkuu ja voi sitä kalkatusta... Kannattais varmaan hommaa korvalaput treenien ajaksi.

Wimps and posers leave the hall!
:D

Originally posted by vezzu
hei! onkos toi hedelmäkori juttu tosi?

Tottakai, lähettäessäsi jokaisen käyttämäsi roinapurkin etiketit organonille saat tietyn rajan ylittyessä hedelmäkorin jouluna. Lisäksi osallistut uuden Ford Mondeon arvontaan ja pitkäaikaisimmat roinan vakiokuluttajat kutsutaan grilli-iltoihin. Myös "Olen geneettinen koekaniini. Vain taivas on kattona, eikä luultavasti sekään"-vaihtoehto tulee ottaa kirjaimellisesti eli se tarkoittaa että tämän vaihtoehdon valitsijat todellakin elävät koekaniineina laboratoriossa pienessä häkissä syöden porkkanaa ja salaattia. Kun tietty lääkemäärä on heihin kokeiltu, joudutaan nämä koekaniinit lopettamaan, mikä on surullista.

Ps. :lol2:

Help!

Voisko joku neuvoo, miten vois käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita, turvota vuoren kokoiseksi, mutta pysyä silti naturana :hmmm:

Originally posted by Persetan
Help!

Voisko joku neuvoo, miten vois käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita, turvota vuoren kokoiseksi, mutta pysyä silti naturana :hmmm:

Vastaus on: Cell Tech :D

Onko nää ny jotain vitsejä, vai olenko vain liian väsynyt:rolleyes:

Ylimmän palkin prosenttiluku näyttää olevan nousussa sen palstan nimenvaihdoksen jälkeen. Muutkin kuin roinavaikot uskaltautuvat pikkuhiljaa mukaan... :)

En käytä nyt mitään kiellettyä.
Enkä ole käyttänyt aikaisemminkaan.
Koska en ole yleisurheilija enkä hiihtäjä.

Help!

jos haluut turvota vuoren kokoiseksi, mene sumokouluun! tai ainaskin otat dietin: 26 l olutta / vrk ja syöt kaiken minkä onnistut saamaan käsiisi!:lol1:

Olisi kiva nähdä polli siitä miten aineita on ruvettu käyttämään roinaforumin löytymisen jälkeen tyyliin:
Ennen forumia en ottanut mitään, nyt käytän:

1.en edelleenkään mitään
2.efeä pelkästään
3.clenuja
4.teollisuusmyrkkyjä
5.pitkiä kalsareita
6.jne..

Originally posted by Antijape
Näyttäis tuo vastaus olevan :D -luokkaa, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä/mitä on cell tech?

Lisäravinnevalmistaja. "Jeesusta purkissa ja jos tilaat nyt, saat 100kpl 300mg Moosesta kaupan päälle!!"

edit: Tai lisäravinnevalmistaja tai tuoteryhmä...whatever.

Re: Re: Ylimmän ruksasin

Originally posted by Tomi77
Mä en taas arvosta niitä, ketkä tulee salille lukemaan uusimman Seiskan tai muuten vaan keskittyy kaikkeen muuhun, kuin treenaukseen - oli natu tai roinaaja.

Hei mistä salilta löytyy Seiska!? Mä vaihdan sinne, mulla ei riitä tukkaa käydä joka viikko parturissa lukemassa... ;)

Help!

Hankit itsellesi skitsofrenian! Sun parempi kova-persoona alkais sitten käyttää kaikkia mahdollisia (ja mahdottomia) aineita ja turpois vuoren kokoiseksi, mutta sun nössö-persoona silti kuvittelis et sä olet natu. Eikös olekin helppoa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom