"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
jannepoo sanoi:
Olisi kiva nähdä polli siitä miten aineita on ruvettu käyttämään roinaforumin löytymisen jälkeen tyyliin:
Ennen forumia en ottanut mitään, nyt käytän:

1.en edelleenkään mitään
2.efeä pelkästään
3.clenuja
4.teollisuusmyrkkyjä
5.pitkiä kalsareita
6.jne..

Jätkä ei oo tainnu paljoo lukea esim. roinaforumin threadejä? Aika usein kyllä jonkun kokeilu ideaan vastataan "jätä kokeilematta" jne. IMO roinaforumi on "vähentänyt" monien haluja ottaa se eka kuuri, mikä on ihan hyvä että joku viitsii käyttää sitten enemmän aikaa sen pohjan tekemiseen ja asioiden tutkimiseen.

Natu kunnes tunnen kroppani. Eli pitkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
arni sanoi:
itse olen aina haaveillut natu-urasta...ja tietysti haluan pysyä sillä linjalla mahdollisimman kauan...mutta realistina....

eli minusta ei saa hc-roinaajaa tekemälläkään mutta kevyitä, hieman buustia antavia saatetaan ottaa, mikäli siihen tilanteeseen jostain syystä joudutaan...kuitenkin elämänarvot pyörivät muunkin kuin pelkästään lihasten ja voiman ympärillä.

tällä hetkellä 110% natu!

Entäs sen jälkeen kun olet ottanut muutaman "kevyen" kuurin ja tulosta ei enää tule......

Natu4ever!

Natuna porskutellaan. Yhdyn myös edellisiin eli roinaforumin lukeminen kyllä vähentänyt haluja aloittaa roinaaminen vaikka vielä tuossa vuosi sitten oli hirveet halut kokeilla kunnon kuuritusta.

Natuna olen ollut koko ikäni. Tosin olen miettinyt asiaa. Sitten kun ikä alkaa painaa ja tulokset ei enää nouse vaikka mitä tekisi ja tukkakin on jo puolittain lähtenyt päästä, niin voisihan sitten kokeilla. Ehkä.

neutraali sanoi:
Mutta en tiedä minne asti ehkä loppuun tai sitten ei, sen näkee sitte joskus.

Itse kun en tule koskaan kilpalavoilla pyörimään niin eipä ole tullut mieleen alkaa roinaamaan. Periaatteena on se, että kuntosaliharrastus on terveyttä edistävää toimintaa ja ainakaan tällä hetkellä en ole vakuuttunut roinan vaarattomuudesta. Ketään en tuomitse tms. Omasta perseestä tässä vastuu kannetaan. :thumbs:

No dope ja siinä pysytään. Treenaamisen on tarkoitus edistää terveyttä ja hyvinvointia, ei tuhota sitä. Muutenkaan ei "tuulitulokset" kiinnosta vaan itestä pitää löytyä mitä löytyy tai sitten pitää vaihtaa lajia jos ei lahjat ja hermot riitä odottamaan niitä tuloksia. Kiitettävän paljon on tuota ykköskohtaa äänestetty, hienoa!

Äänestin tähän joskus vuosia sitten, toivottavasti ruksasin ylimmän :) .Eli natuna mennään. Mutta sitä olen miettinyt, että mitä tapahtuisikaan, jos treenikaverina oliski hc roinaaja? Ja tuohon kun lisäsi vielä naimattomuuden?
Oon päätynyt siihen, että jotain mietoa kuuria harkitsisin vakavasti.
Nyt ei treenin buustaaminen lääkkeillä ei edes kiinnosta. Tai kiinnostaa, mutta koska tätäkin keskustelua seuraan. Mutta se ei ole todellinen vaihtoehto.
Turhaa spekulointiako?

Onko muita, jotka erilaisissa olosuhteissa miettis asiaa toiselta kannalta?
Nimittäin kavereiden vaikutus on ihan valtava kasvavilla nuorilla miehillä.
Meinaan vaan sitä, että kun paras kaveri roinaa, niin saattaa itsekin harkita vähän eri kantilta asiaa. Verrattuna sellaiseen tyyppiin, joka ei tiedä ainuttakaan roinaajaa + eikä konstia, mistä aineita sais.

emiliana sanoi:
Siis voiko kahvin,cola tms. juonnilla saada liikaa kofeiinia? Mikää on liika määrä jotta siitä tulee dobingi? :eek:

Tiettävästi kofeiini ei ole enään dobing listalla. Eli surutta voi kitata kumpaakin
näistä.

Mites tämmönen mielenkiintonen(?) rajojen vääristely?
Laitoin ruksin ekaan, mutta hetken mietittyäni jälkeenpäin, muistin, kun skidinä oli erinäisten sairauksien takia ongelmia kilpirauhasissa ja pituus- ym. kasvussa ja jouduin ottamaan lääkärinmäärämänä mieskasvuhormonia ja kilpirauhashormoonia. Tietenki, lääkärin määrämät annokset ei kai lähentele douppaamismääriä, mut kuhan piti tämmöstä kirjotella :)

Mr_E sanoi:
Laitoin ruksin ekaan, mutta hetken mietittyäni jälkeenpäin, muistin, kun skidinä oli erinäisten sairauksien takia ongelmia kilpirauhasissa ja pituus- ym. kasvussa ja jouduin ottamaan lääkärinmäärämänä mieskasvuhormonia ja kilpirauhashormoonia.

Siis kasvuhormonia vai mieshormonia (testosteroni)? Ehkä pilkun viilaamista, muttakun kyseessä on TÄYSIN eri aineet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom