"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
Tässä pari päivää sitten teki mulla semmosen, ettei enää päästäny anaboliosastoa lukemaan ja kun piti sitten Mtmm:ltä kysäistä, niin eipä antanut privamessageakaan laittaa. Yläkulmassa luki nimi, että olin kyllä loggautunut ja siis hetkeä aiemmin vielä toimi normaalisti... Mutta sitten ku vaan häippäsin ja tulin vähän päästä takasin, niin taas pelitti. En muista, loggasinko kahesti ulos, vai kerran. Ekan kerran jälkeen ainaki vielä vittuili... Nyt on tosiaan taas pelittäny kunnolla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän uuden moottorin jälkeen mulla kaatuu koko kone jos meen aloitussivulta valitteen anaboliosaston. Lyö jonkun virheilmotuksen josta on pakko klikata "Ok" namiskaa, jonka jälkeen selain häviää ja ruutuun jää pelkkä taustakuva, ilman ikoneita saatika mitään muutakaan. Mikään näppäin ei toimi, eikä myöskään mikään näppäinyhdistelmä -> pakko sammuttaa kone käsipelillä. Viikko sitten teki tuon viimeksi, enää ei riitä mielenkiintoa kokeilla.

Onneksi on tuo kätevä "View new topics" tai vastaava linkki, sen kautta kyllä kaikki linkit toimii...

Kun tuota tilaston satoa alkaa kattelemaan, niin eipä täällä ihan jokainen vielä ole hc-roinamies...

Tohon edelliseen kirjoitukseen lisäten:

Siis oikeesti herätys nyt! Kuinka kukaa voi uskoa tuon äänestyksen tulosta???! siis hei , ihan oikeesti , kuka tänne nyt vaivautuisi jos olisi natu? hey c´moon! minkälainen idiootti täällä pyörisi(paitsi roinajätkä) , kun eihän tällä saa edes natikan ansaitsemaa kunnollista keskusteluseuraa! Sehän on jo aikoja sitten todettu että bodarit on tyhmiä ja varsinkin ne roinaajat....

Ps. P-R-O-V-O :p

Olisko ne niitä, mistä kuulee puhuttavan, muttei oikein koskaan tapaa... :p

Originally posted by niclas
"Kyllä, mutta vain efedriiniä. Mutta aion todellakin käyttää, hetikun käsiin saan." ois mun vaihtoehto =)

Tämä tukee mun ajatusta siitä, että noi pollin lukemat olisivat hieman erilaiset, jos Suomi ei olisi jäykkä-dildo-jokaisen-päättäjän-peräsuolessa-maa josta ei saa edes yrttiefeä. Eli jos olisi kuten USA:ssa ja efeä voisi myydä kuka tahansa varmasti todella paljon suurempi osa jengistä käyttäisi.

Hulkki, usko tai älä, niin olen mielummin Suomessa, koska jenkkien kongessissa dildojen sijaan niiden hanureissa on pesäpallomailat.........
Harvassa sivisdtysvaltiossa saa meinaan 100 susta-ampullista vankeustuomion, koska kusipäisen jenkit rinnastaa ne koviin huumeisiin.

Originally posted by Hulkki

Tämä tukee mun ajatusta siitä, että noi pollin lukemat olisivat hieman erilaiset, jos Suomi ei olisi jäykkä-dildo-jokaisen-päättäjän-peräsuolessa-maa josta ei saa edes yrttiefeä. Eli jos olisi kuten USA:ssa ja efeä voisi myydä kuka tahansa varmasti todella paljon suurempi osa jengistä käyttäisi.

Niin ja pollin tulokset olisivat varmasti erilaiset jos Suomen apteekkipolitiikka olisi samanlainen kuin esim Thaimaassa. Taas meitä sorretaan. On se niin väärin...

(vrt "Jos tätillä ois munat niin se ois setä")

Originally posted by kfd
Niin ja pollin tulokset olisivat varmasti erilaiset jos Suomen apteekkipolitiikka olisi samanlainen kuin esim Thaimaassa.

No eikö muka olisi? :D

Originally posted by kfd
Niin ja pollin tulokset olisivat varmasti erilaiset jos Suomen apteekkipolitiikka olisi samanlainen kuin esim Thaimaassa. Taas meitä sorretaan. On se niin väärin...

Ei kyllä nyt tule mieleen yhtään thaimaalaista bodaria....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom