"Natu or not"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

Käytätkö dopingaineita?

• En käytä dopingaineita. En edes efedriiniä, enkä lisäravinnethermogeenejä.

Votes: 3 100,0%
  • Olen käyttänyt, mutta lopetin.

Votes: 0 0,0%
  • Kyllä, mutta vain efedriiniä.

• Kyllä, mutta vain thermogeenejä (efe & klenu)

• Käytän thermogeeneja ja kilpirauhashormoneja, mutta en anaboleja.

• Käytän kaikkea yllämainittua ja DNP:tä.

• Käytän anabolisia hormoneja.

• Käytän käytännössä kaikkea, mitä markkinoilla liikkuu.

• Total voters
    3
Sumu sanoi:
Siis kasvuhormonia vai mieshormonia (testosteroni)? Ehkä pilkun viilaamista, muttakun kyseessä on TÄYSIN eri aineet.

Testosteronijohdannaiset:
"Kasvuiässä anabolisten steroidien on kuitenkin osoitettu selkeästi aiheuttavan kasvulevyjen sulkeutumisen ja kasvun ennenaikaisen pysähtymisen (Taimela ym. 1994)"

Kasvuhormoni:
"Kasvuhormonin liian korkea pitoisuus elimistössä aiheuttaa agromegaliaa; kehon ääriosien, kuten nenän, leuan, sormien ja jalkaterien kasvua (Huupponen 1998). Kasvuhormonin kliiniset käyttöaiheet ovat lasten kasvuhormonin täydellinen puutos tai vaikea vajaaeritys, sekä Turnerin syndroomaan liittyvä lyhytkasvuisuus. Kasvuhormonihoidolla voidaan vaikuttaa pituuskasvuun vain, mikäli hoito annetaan ennen pitkien luiden epifyysilevyjen sulkeutumista (Huupponen 1998)."

Tosin... testosteronista on mainittu myös:
"Testosteronin anaboliset vaikutukset kohdistuvat muiden kuin sukupuolielinten toimintaan ja näkyvät mm. lihasmassan kasvuna, rasvakudoksen vähenemisenä, talirauhasten kasvuna, ihon paksuuntumisena, kurkunpään kasvuna (ääni madaltuu), punaisten verisolujen lisääntymisenä sekä puberteetissa pituuskasvupyrähdyksenä ja epifyysilevyjen sulkeutumisena, minkä seurauksena pituuskasvu loppuu (Seppälä ym. 1995)."

Joten hyvä kysymys Sumu! Laittoi itseäkin mietityttämään että kumpaa se lekuri määräsi. Voisin itse kuitenkin veikata että testosteronia se on määrännyt? Vastausta odotellessa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toistaiseksi natu mutta muutos tulossa. tosin aika mieto kuuri mutta...

Natuna oltu aina, ja tullaan jatkossakin olemaan. Käytän vain lisäproteiinia, massanlisäysvalmisteita, protskupatukoita ja perusvitamiineja. Esim kreatiinia yms. en käytä, siihen vedän rajan. :rock:

Mielenkiintoinen vaikkakin ikivanha galluppi. Yllätys, että noissa kahdessa alimmassa luokassa on noinkin paljon vastauksia. 10 % tuntuu todella isolta osuudelta.

Pari vuotta vasta reenattu säännöllisesti joten ilman muuta vielä natu tässä vaiheessa koulutusta ja näillä tuloksilla. Kunnon pohjat pitäs ensin natuna vetää ennen kun kuureja edes harkitsen jos sittenkään.

Meikä douppaa ihan kilo kaupalla vuodessa...nimittäin kofeiini tabuja! :hyper:

Kyllä sekin jossain varmaan tuntuu... :wall: :rock: :hyper: :evil: :itku:

Todella monia laillisia menetelmiä kyllä olen ja tulen jatkossakin käyttämään, niihin mukaan luettuna erillaiset buusterit, kreatiinit sun muut naturaalit hommelit.

Esim EAS Andro-6 tyyppiset, ihmisen omaa testotasoa nostavat tuotteet kiinnostaisi, mutta ovat ikävä kyllä kiellettyjä suomessa. :jahas:

Pistin ruksin kohtaan "Olen käyttänyt, mutta lopetin". Kerran olen efedriiniä käyttänyt kun veli tyrkytti, tulihan siitä puhtia treeniin. Tämän jälkeen en ole käyttänyt, eikä olisi minulle hyväksikään kun tuo verenpaine tuppaa olemaan silloin tällöin koholla (Olen nauttinut verenpainelääkitystä jo n. 7 vuotta - 24 vuotiaasta asti).

Vastasin tähän joskus, että natu, mutta nykyään menee pseudoefedriiniä 2 kertaa päivässä 60mg.

oonks mä silti viä natu?

Eipä tule mitään käytettyä, kun treenaan vaan omaksi iloksi ilman sen suurempia tavoitteita.

Natuna mennään. Kattoo sitten uudestaan ehkä tuossa 10 vuoden päästä, jos kaikki muut asiat on hyvässä kunnossa eikä kehitystä enää tapahdu. Tai miten nyt tavoitteet muuttuu ajan myötä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom