Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, ja mun mielestä naisten salitkin on aivan naurettavaa pelleilyä ja miesten sortamista. Naispomo anto just treenipasseja ladylinelle firman pöydälle(yhen käynnin arvo 20€:jahas. Siinä about ainoa työsuhde-etu. Siinä niitä on vieläkin, kun firman naisille maistuu mielummin karkki, jäätelö, keksi jne. Kunnon jenkkakahvat löytyy vaikka joillakin ikää alle 30v.Hohhoijaa, jos ei kestä miehiä salilla niin menköön sitten naisten salille. Niitä on ihan sitä varten, että saavat rauhassa treenata ilman sikaniskojen tuijottelua, painojen kolistelua tai örinää.
Koska miesten tapauksessa siinä ei ole mitään positiivista erityispiirrettä (voisikohan sellaista edes missään asiassa olla?). Muistin hieman väärin tuon maahanmuuttajien uimavuoron, se olikin maanmuuttajanaisten uimavuoro. Oma vuoro näille naisille on positiivinen asia, koska se apulaisoikeusasiamiehen mukaan "edistää tosiasiallista yhdenvertaisuutta". Samalla tavoin perustellaan kaikki naisten syrjivät erityisoikeudet, joita miehet eivät voi tietenkään saada. Sinänsä miesten vuoroa en edes kaipaisi, tuskin muutakaan miehet, suurin osa pitää naisista.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/maahanmuuttajien-oma-uimavuoro-ei-syrji/art-1288338759338.html
Noista naisten vuoroista noin yleisesti oon sitä mieltä, et ne on varmasti lopulta enemmän positiivinen kuin negatiivinen juttu. Jos niin suunnattomasti kyrsii se, että viikossa on pari sellaista tuntia, että munattomat treenaa, niin valittakaa ihmeessä ylöspäin tai vaihtakaa salia. Itsekkin oon aloittanut kunnan salilla käymällä nimenomaan naisten vuoroilla, koska tuntui, että se kynnys oli matalampi.
Vaikka tuommonen erillinen vuoro kummaliselta itsestänikin tuntuu niin ei se mun mielestä mikään tasa-arvo kysymys kuitenkaan ole? Naisissa sattuu olemaan sellaisia ööö...ehkä yksityisempiä tyyppejä ja siksi tällaselle on ollu varmaan kysyntää ja jos jotkut haluaa siitä maksaa, niin kyllä se yrittäjälle varmasti kelpaisi. Luulen että osalle miehistäkin tällainen olisi toivottu juttu, mutta tosi harva varmaan kehtaisi tällaista edes kysyä, kun naisten salivuoroistakin ollaan näin negatiivista mieltä? Paljonhan on naisia ketkä esimerkiksi ujoilee ihan naisten pukuhuoneessakin? Heille varmaan tuottaa jonkinnäköistä ahdistusta myös nuo miehet sitten salin puolella?
Kyse on vain ja ainoastaan tasapainoilusta salimaksujen ja asiakkaiden määrissä. Myös ujoilta mammoilta rahat pois, mikäli ei liikaa vaikuta miestreenareiden määriin. Jos on esim. yleinen uimahallin sali, niin tee valitus.
Ei peruskäyttäjällä ole varaa olla kovin yksityinen. Ja jos varaa on, niin rakentaa vaikka oman salin sitten kotiin tai johonkin. Sitten saa ihan itekseen treenata.
Tää on ehkä isompikin yhteiskunnallinen kysymys. Nykyään arvoilmapiiri tuntuu olevan sellainen, että erityisryhmille pitää järjestää asioita selkeästi enemmistön kustannuksella.
Mitenhän peruskoulussa nykyään? Minun aikanani opettaja tuli varmistamaan että KAIKKI käy suihkussa vaikka olis kuinka pieni pippeli jota ei kehtaisi kavereille näytellä. Ja luokan eteen piti kaikkien mennä pitämään esitelmää vaikka kuinka jännittäisi ja ujostuttaisi.. Nykyään varmaan ei tarvi sitäkään tehdä jos on diagnosoitu paniikkihäiriö tai joku muu.
Sinne vaan reenaamaan. Kyllä se ujous lähtee kun menee vaan. Ja moni arka nainen saisi varmaan hyviä treenivinkkejäkin miehiltä.
Mitä ovat VH-ämmät?
niin naisten kuntosalivuorot ovat aika lailla feminismin vastaisia.
Tottakai VH-ämmät (jotka eivät uimahallissa edes ikinä käy, koska uinti on homojen hommaa) alkavat tästä itkeä koska osapuolina ovat NAISET ja MUSLIMIT ja MAMUT.
Niinhän mä tuossa uskoakseni koitin sanoa ;)Niin, jos feminismiä ajatellaan tasa-arvoon tähtäävänä asiana. Naisten vuoro heikentää tasa-arvoa, koska se asettaa naiset erilaiseen asemaan.
Muslimeista tuli mieleen, että muistan lapsuudesta kaukalovuorot lestadiolaisille. Se tuntui jo silloin erikoiselta, mutta lestadiolaiset halusivat jotenkin erottua tavallisista ihmisistä (eli syntisistä) omalla vuorollaan. En tiedä onko tuo käytäntö edelleen olemassa.