Naisten salivuoro

Luulis olevan parempiakin vitutuksen aiheita kuin naisten salit ja vuorot? :face:
On varmasti. Ihmistä voi kuitenkin vituttaa useampi kuin yksi asia kerrallaan. Itseäni ottaa kaikkein eniten päähän nykyisen hallituksen talouspolitiikka yms, mutta ei se silti estä sitä että myös naisten omat salivuorot ärsyttävät. Olen vankkumaton tasa-arvon kannattaja, eli naisille ei kuulu antaa positiivista diskriminaatiota kun sitä ei ole miehilläkään. Olen vähän niin kuin feministi, mutta miesten puolesta. Olenko siis sovinisti? =/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulis olevan parempiakin vitutuksen aiheita kuin naisten salit ja vuorot? :face:
En tiiä, on tässä mun mielestäni aihetta vitutukseen.
Kyllä mua vitutti pistää treenivaatteet päälle, polkee 2 x 7 km salille (sateessa), sekoittaa palkkari valmiiksi kuullakseni että on joku saatanan naistenvuoro. Mua ei olisi häirinnyt tippaakaan olla ainoa äijä siellä, olisin tehnyt treenini musat korvilla, välittämättä kenestäkään mitään ja painunut sen jälkeen tieheni, kuten aina. Mutta olisin pilannut naisten treeni-ilmapiirin, joten jouduin lähtemään takaisin kotiin ja pitämään välipäivän, kun ei huvittanut kahta tuntia seisoskella salin liepeillä odottamassa että arvon leidit saa jumppansa loppuun.
Jos on vaikeuksia ymmärtää tuosta aiheutuvaa vitutusta, niin kannattaa kuvitella itselle samanlainen tilanne.

Ei asioista tarvi tehä liian monimutkasia, senkus kyselee miehille oman vuoron niin ei tarvitse marista siitä, että salin OMISTAJA on päättänyt laittaa naisille oman vuoron. Tai sitten vaan me katalat naiset olemma junailleet yhteistuumin tämänkin asian ihan vaan miesten harmiksi ja kiusaksi. Muutenkin menee jotkut tyhjänpäiväiset asiat ihme napisemiseksi ja samalla lailla näyttää nämä mies "feministisovinistimitkälie" nostavan päätään. Mutta edelleen samalla lailla sinne voi mennä vaatimaan vaikka ihan henkilökohtaista vuoroa, niin ei ole kukaan häiriöksi. Kai se vuoro on siellä siksi, että ilmeisesti on ollut kysyntää.

Itelle käy kyllä monesti monesakin asiassa niin ettei pääsekkään reenaamaan kun on ilmaantunut peruutus tai ovet on lukossa mulle tuntemattomasta syystä, ei se silti mun päivää pilaa. Mulle on yks ja se hailee minkä takia noin on päässyt käymään, sillä sen verta joustoa ja mielikuvitusta löytyy, että reenejä voi siirtää tai tehdä jotain muuta mikä mahdollista sille päivää. Veikkaan, että jos sali olisi muuten vain ollut kiinni niin ei olisi moista haloota noussut.

alzhu ois voinu vitutukseen siirrellä vaikka akkojen pyörät uuteen järjestykseen ylläriksi salivuoron menetyksestä.

Auta armias kun jollain salilla olisi salivuoro vain miehille tai Suomalaisille yms. Olisi kyllä kaikki maailman femakot ja vihervasurit mellakoimassa kaduilla.

Ei asioista tarvi tehä liian monimutkasia, senkus kyselee miehille oman vuoron niin ei tarvitse marista siitä, että salin OMISTAJA on päättänyt laittaa naisille oman vuoron. Tai sitten vaan me katalat naiset olemma junailleet yhteistuumin tämänkin asian ihan vaan miesten harmiksi ja kiusaksi. Muutenkin menee jotkut tyhjänpäiväiset asiat ihme napisemiseksi ja samalla lailla näyttää nämä mies "feministisovinistimitkälie" nostavan päätään. Mutta edelleen samalla lailla sinne voi mennä vaatimaan vaikka ihan henkilökohtaista vuoroa, niin ei ole kukaan häiriöksi. Kai se vuoro on siellä siksi, että ilmeisesti on ollut kysyntää.

On olemassa saleja, jotka ovat pelkästään naisille. Naiset, jotka eivät halua treenata miesten kanssa samaan aikaan, menevät näille saleille. Melko simppeliä, ei monimutkaista.
Itse en todellakaan tiedä, onko käyttämälläni salilla naisten vuoroja. Jos on, ei ole mitään aikomusta siirtää treeniä asian takia tai lähteä sieltä pois, missään allekirjoittamassani sopimuksissa ei ole ko. asiasta mainittu.

Sali jossa käyn on varattu kaikkina parhaina aikoina seuroille. Joskus naamioiduin thaiboxaajaksi laittamalla mun shooto housut jalkaan ja pääsin treenaamaan

Itseäni ainakin vituttaa, kun oman työpaikan salilla on maanantaisin ja keskiviikkoisin naistenvuorot klo 15-18:30. Eli tosta pääsisi kätevästi heti töiden jälkeen jumppailemaan, mutta ei voi. Lähinnä tästä syystä olenkin joutunut ostamaan salikortin, kun tykkään tehdä treenit heti töiden jälkeen.

Yksityisellä puolella saa olla vaikka vihreiden yksikätisten somalilesbokääpiöiden vuoro tai sali. Siihen ei kellään pitäisi olla mitään nokan koputtamista. Julkisella eli verovaroin tuotetulla puolella taas kaikki "positiivinen" syrjintä on ihan perseilyä.

Pienistä vitutuksen aiheista syntyy iso vitutus ja siitä sitten lopulta vitutuksen multihuipennus ja siitä sitten mahdollinen menehtyminen vitutukseen, asia on vakava. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin naisten salivuoroissa ei ole mitään vikaa kunhan ne on silleen suht järkevään aikaan esim. puolen yön jälkeen klo. 24.00-01.00 tms.

Naisten vuoro? Ei haittaa, mikäli se on järkätty esim. aikajaksoille klo. 6-9, tai 21-24. Ihan siksi jotta näiden ihmisten, jotka katsovat kaikenlaisten kummallisten myönnytysten kuuluvan heille, elämä ei menisi täydelliseksi kermaperseilyksi.

Eräässä kunnassa ainakin järjestyi miesten vuorotkin salille, kun joku valitti naisten vuorojen olevan syrjiviä. Eli onnistuu se näinkin julkisella puolella ainakin.

Eräässä kunnassa ainakin järjestyi miesten vuorotkin salille, kun joku valitti naisten vuorojen olevan syrjiviä. Eli onnistuu se näinkin julkisella puolella ainakin.

Mun mielestä tää miesten vuoro on sitten vaan saman typeryyden jatkamista. Ei kaksi älyvapaata asiaa tee yhtä järkevää. Voihan niitä miesten vuoroja vaatia jos haluaa alentua olemaan samanlainen kilipää kuin nämä naisten vuoroja vaativat prinsessat ja luulosairaat.

Toisaalta ymmärrän naisten salivuorot. Sillä on oikeasti sellaisia naisia, jotka ei uskalla mennä miesten kanssa yhtäaikaa. Ujostelevat tms. ovat arkoja muutenkin.
Mutta toisaalta naisten vuorot ja naisten salit on olleet kokemuksena aika karuja nuoruudessa. Ainakin niihin, missä kävin, pesiytyi joku vaatteilla ja meikeillä kilpailu. Rahaa ei liiemmältä nuorena ollut, joten ei ollut varaa ostella viimeisen päälle kiiltävää ja pinkkiä salikampetta. Voi sitä mimmilaumaa siellä salin lattialla, jotka jossain venytysasennossa luki naistenlehtiä kun väännyin vanhoilla verkkareilla ja t-paidalla salille.

Enemmän minulta itsetuntoa vaati naistensalille meneminen kuin sekasalille. Se hyytävä ilmapiiri ja ne katseet vie rohkeuden jos olet hiukan arempaa sorttia. Tätä samaa ilmiötä ei ikinä ole ollut miesten kanssa.

Tämä naistenvuoro -systeemi on kyllä saatanasta.

Mutta kaiken huippu oli se, kun kävin eräällä paikkakunnalla liikuntatalon pienessä salissa treenaamassa muutaman kerran. Mulla oli kännykässä ylhäällä "varatut vuorot" ja menin eräänä päivänä näiden vuorojen jälkeen salille.

Puolivälissä treeniä hallimestari kävelee saliin: "Sun pitää mennä tonne kellarisaliin treenaamaan, tänne tulee yks ryhmä..."

No mitäpä siinä alkaa haastamaan riitaa, mutta vittu kun olen sen huimat 4e maksanut siitä eikä ole etukäteen mistään lisävuoroista ilmoitettu. Olisi pitänyt prkl avautua, mutta oon vässykkä.

Työpaikalla eräs rouva kääntyi salin ovella takaisin, eikä suostunut tulemaan trenaamaan kun ei ollut naisten vuoro (oli muistanut väärin ajankohdan). Kehotettiin toki tulemaan jumpalle, mutta rouva tokaisi siihen tylysti että "en taatusti tule" ja häipyi paikalta.

Täytyy kyllä vielä mainita, että tasa-arvon vuoksi työpaikan salilla on myös miesten vuoro kalenterissa. Tosin sitä epäillään jonkinlaiseksi teekkaripilaksi.

Mä en vain ymmärrä mikä naisissa on vika, kun eivät voi muiden ihmisten kanssa samaan aikaan olla salilla?

Joillakin naisilla voi olla esim: huono itsetunto, pelkoja, eivät tykkää kun tuijotetaan tai heitetään nohevia kommentteja miesten suunnalta esim: "tuokin lukee lehteä kuntopyörällä polkiessa" yms yms.. syitä on monia.

Vaikka muut ihmiset eivät ajattelisikaan niistä naisista niin, niin silti heistä tuntuu tuolta. Tiedän montakin tyttöä, jotka haluaisivat käydä kuntosalilla. Mutta eivät käy nuiden rajoitteiden vuoksi. Sille nyt vaan ei voi mitään. Musta on ihan kiva et niitäkin voisi edes tuolla naisten vuoro verukkeella saada kuntoilemaan. Sitten se musta ois jo ongelma, jos joka päivä olis se naisten vuoro. Mutta kun yks kerta viikossa.. Huoh..

Jos just silloin on PAKKO päästä salille tai muuten maailma räjähtää, niin pitäiskö silloin vaihtaa sellaiseen saliin, jossa ei olisi näitä idiootti-vammasia naisten vuoroja?tai pitäiskö sitä omaa asennetta vaihtaa? ;)

Joillakin naisilla voi olla esim: huono itsetunto, pelkoja, eivät tykkää kun tuijotetaan tai heitetään nohevia kommentteja miesten suunnalta esim: "tuokin lukee lehteä kuntopyörällä polkiessa" yms yms.. syitä on monia.

Vaikka muut ihmiset eivät ajattelisikaan niistä naisista niin, niin silti heistä tuntuu tuolta. Tiedän montakin tyttöä, jotka haluaisivat käydä kuntosalilla. Mutta eivät käy nuiden rajoitteiden vuoksi. Sille nyt vaan ei voi mitään. Musta on ihan kiva et niitäkin voisi edes tuolla naisten vuoro verukkeella saada kuntoilemaan.

Miehilläkin on samoja syitä ujosteluun, mutta he eivät pääosin välitä muiden (kuvitellusta) arvostelusta vaan menevät ja tekevät omat juttunsa siitä riippumatta.

Voisiko kyseessä olla myös tekosyy omalle saamattomuudelle urheilun suhteen?

Vaikka muut ihmiset eivät ajattelisikaan niistä naisista niin, niin silti heistä tuntuu tuolta. Tiedän montakin tyttöä, jotka haluaisivat käydä kuntosalilla. Mutta eivät käy nuiden rajoitteiden vuoksi. Sille nyt vaan ei voi mitään. Musta on ihan kiva et niitäkin voisi edes tuolla naisten vuoro verukkeella saada kuntoilemaan. Sitten se musta ois jo ongelma, jos joka päivä olis se naisten vuoro. Mutta kun yks kerta viikossa.. Huoh..

Jos just silloin on PAKKO päästä salille tai muuten maailma räjähtää, niin pitäiskö silloin vaihtaa sellaiseen saliin, jossa ei olisi näitä idiootti-vammasia naisten vuoroja?tai pitäiskö sitä omaa asennetta vaihtaa? ;)

Milloin tulee naisille omat baarit ja kaupunginosat?

Miettikääs sitä kauhistusta jos huonon itsetunnon omaava nainen joutuisi kohtaamaan kadulla miehen, saatikka juttelemaan sellaisella baarissa. Hui!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom