Naisten salivuoro

Kyllä mua vitutti pistää treenivaatteet päälle, polkee 2 x 7 km salille (sateessa), sekoittaa palkkari valmiiksi kuullakseni että on joku saatanan naistenvuoro. Mua ei olisi häirinnyt tippaakaan olla ainoa äijä siellä, olisin tehnyt treenini musat korvilla, välittämättä kenestäkään mitään ja painunut sen jälkeen tieheni, kuten aina. Mutta olisin pilannut naisten treeni-ilmapiirin, joten jouduin lähtemään takaisin kotiin ja pitämään välipäivän, kun ei huvittanut kahta tuntia seisoskella salin liepeillä odottamassa että arvon leidit saa jumppansa loppuun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kysymys kuuluu, että millä salilla on nämä naisten vuorot eikä miesten vuoroja. Jos on yksityinen sali, niin sitten sen pitäisi olla omistajien ja asiakkaiden välinen asia. Jos ei tykkää, niin vaihtaa salia. Jos taaas julkinen, niin se rikkoo tietenkin perustuslakia vastaan, jolloin ainoa vaihtoehto liene valittaminen EU-tuomioistuimeen vai mikä lie. Suomen oikeuslaitos tuskin tulee tuomitsemaan.

Viittasanki taisi kuvitella tämän olevan ketju hauskoille kuville. Kuvitteli ehkä jopa olevansa hauska.

Niitä varmaan pelottaa salilla isoissa porukoissa treenaavat köriläät, jotka varaa laitteet ja jättää raskaita painoja laitteisiin. :D Ei siis sillä, että naiset eivät itse koskaan tekisi näin. Tai sitten niitä pelottaa, että joku kokeneempi tulee korjailemaan liikkeitä tms. Turha juttu, ei tota oikeen voi edes kunnolla perustella millään.

Mun kaveri käy naistensalilla siksi että siellä ei tarvitse hävetä (???) sitä että tekee naistenliikkeitä, pienemmillä painoilla yms. Ja ja... No, huono itsetunto hällä muutenkin, joten varmaan noi on tsemppaamaan naisia mukaan. Tai siis että jos toi on kynnyskysymys, sali saa nämäkin naiset asiakkaikseen kun on akkojenvuoroja?!

Kaukanahan tämä on tasa-arvoisesta, mutta... Ymmärrän kyllä tämän siltä kantilta että jollain 40v mammalla on aika helvetin suuri kynnys lähteä salille pumppailemaan miesten keskelle. Tekemään jotain takakyykkyä tai jotain.

Ymmärrätkö myös sitten kiellot neekereille, juutalaisille, kristityille, vanhuksille, rumille jne, kun aina on joku uusnatsi, muslimi tai pintaliitävä bimbo, jota kyseinen ryhmä häiritsee olemassaolollaan? Jos ihmisellä on ongelmia jonkin väestönryhmän kansas, niin sen pitäisi olla hänen oma ongelmansa, eikä ole mitään oikeutta ulkoistaa sitä ongelmaa niille ärsyttäville väestönryhmille.

Ymmärrän kyllä tämän siltä kantilta että jollain 40v mammalla on aika helvetin suuri kynnys lähteä salille pumppailemaan miesten keskelle. Tekemään jotain takakyykkyä tai jotain.
No mutta pitääkö muiden sitten kärsiä sen takia ettei se kehtaa?

Eiköhän ne salit oo huomannu sen hyväks rahastustavaksi. Feministi lortotkin tulee salille kun on "Naistevuoro" jolloin niitten ei tarvitse katsoa hirveitä testosteroni olioita. Vituttaahan toi vähän.

Eiköhän ne salit oo huomannu sen hyväks rahastustavaksi. Feministi lortotkin tulee salille kun on "Naistevuoro" jolloin niitten ei tarvitse katsoa hirveitä testosteroni olioita. Vituttaahan toi vähän.

Tuo vituttaa ylitsepääsemättömän paljon, vittu jos mun kotisalille (joka on siis kyykkyteline jonka välissä penkki) menee ykskään akka (omaa lukuunottamatta ja sekin vaan sen takia että vie pyykkejä kaappiin) nii nostan semmosen metelin ettei oo ikinä kuultu, vittu täällä on vaan miesten vuoroja ja paska sekä mieshiki haisee 24/7!!! Painukaa vittuun muut!!!

Ja jos joku ei huomaa niin tässä on "pientä" liioittelua mukana, mutta kyllä siellä seassa mun mielipidekkin on...

Mun mielestä toi on oikeestaan hyvä homma, jos se saa jotkut huonosta itse tunnosta kärsivät naiset ja sellaiset, jotka ei miesten kanssa viitsi käydä käymään siellä. (Tosin tälläisille miehille, jotka eivät kehtaa käydä salilla, koska ovat heikko yms. ei ole vielä omaa salivuoroa)

Mun kaveri käy naistensalilla siksi että siellä ei tarvitse hävetä (???) sitä että tekee naistenliikkeitä, pienemmillä painoilla yms. Ja ja... No, huono itsetunto hällä muutenkin, joten varmaan noi on tsemppaamaan naisia mukaan. Tai siis että jos toi on kynnyskysymys, sali saa nämäkin naiset asiakkaikseen kun on akkojenvuoroja?!

Taman takia akkoja sanotaan akoiksi.

Naistensalin ymmärrän hyvin, sillä se varmaan on ihan toimiva pisnesidea, mut normisalilla oleva naistenvuoro on jonkun sairaan ihmisen kieroutunutta huumorintajua. Tämä siis oma mielipiteeni asiasta.

Aihetta sivuten vaadin pakkotoiston foorumille Punttimiehet -osion tasa-arvon vuoksi.

Kannatan. Mä en ainakaan uskalla oikein kirjoitella muualle ku pelkään et naiset lukee näitä viestejä. Punttimiesten foorumilla sais olla rauhassa :/ Ois jo pari threadia mielessä; "millaiset hiukset teillä miehillä", "mistä uudet kisatangat", "uudet kengät pitäis saada", "syntholia tisseihin", "meisselin pidennyksiä - mutta mistä", "kaljamahasta eroon viikossa - onnistuuko", "miehet armeijassa - onko muita", "tulee hiki treenatessa - kohtalovereita?" ja viimeisenä muttei vähäisimpänä "mikä tänään on niin upeeta ja ihanaa?" -thread.

Luulis olevan parempiakin vitutuksen aiheita kuin naisten salit ja vuorot? :face:
Miesten pitää aina saada valittaa naisista. :rolleyes:

Eipä se minusta ole niiiiiin vaikea asia, jos parina tuntina viikossa mummot saavat käydä heiluttelemassa reiden lähentäjiä, kun
tasa-arvosta huolimatta (ainakin meidän) salin käyttäjäkunta on suureksi osaksi miehiä. Mun puolesta parina tuntina viikossa voi olla
samantein miesten vuorokin, mutta luulen, että kävijäkunta ei paljon normaalipäivästä silloin poikkeaisi. :D

Viime viikolla naisten vuorolla joku vasta kortin hankkinut häiskä tunki salille. Sanoin tyypille, että eihän mua haittaa (salilla oli sillä
hetkellä yksi nainen lisäkseni), mutta eihän se mun päätettävissä ole. Salin omistaja tuli hetken päästä kuitenkin heivaamaan
tyypin pihalle... Harvemmin salilta käännytetyt miehet vittuuntuneilta tilanteesta näyttävät.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom