Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lukkopainitreeneihin ostin pitkät trikoot ja on ne niin mukavat päällä, että nykyään myös kyykky- ja mavetreeneissä on aina trikoot jalassa! Se pieni kompressio mitä trikoot aiheuttaa tuntuu varsinkin polvissa hyvältä, vaikka vedänkin siihen päälle vielä neopreenilämppärit.

Musta ois kummallista treenata collareissa, koska en käytä melkein koskaan lökäreitä. Omistan yhdet collarit. :D Muuten käytän arkena istuvia farkkuja tai legginsejä. Kotonaki käytän yleensä legginsejä. Jos naisten pitäis alkaa käyttää collareita treenatessa, niin vaadin miehille trikoot!

Aina huonointa T-paitakertaa ja toiseksi huonoimpia shortseja käytän bodaamisessa. Samoilla tasapohjaisilla tossuilla (ei siis lenkkarit) käynyt salilla viisi vuotta. Paras treenipaita oli exän ent. yöpaita, jossa piirrettynä isot nallehahmot. Ihan tykkäsin pitää, koska salilla on tyypeillä monesti jotain metallihenkistä sekavaa ja yliampuvaa kuviota paidoissaan. Hohhoijaa...

Tavallaan ihme, että trikoita verrataan usein juuri collareihin? Eihän collareissa treenaa monikaan ainakaan kotisalillani. Ehkä jotkut vanhanliiton 2h penkkimaksimia 10min palautuksilla mankkua samalla syöden jauhavista möröistä käyttävät jotain vanhoja reikäisiä collareita, mutta muuten noita kohtalaisen harvoin mielestäni näkee. Ja syystä, kyllähän paksut collarit ovat oikeasti kuumat treenatessa ja kannattaa jättää kotisohvalle. Ainakin omien havaintojeni perusteella miesten yleisin treenihousu on juurikin shortsit. Ne nyt eivät ainakaan ole kyykätessä edessä tai liian kuumat, varsinkaan jotkut 80-luvin fudis-/tennismalliset (ei sillä, että näitä suosisin). Kiereät trikoot tuovat, noh, vähän pakostakin aika selkeästi perseen muodon (+reidet) esiin ja osa naisista saa tästä varmaan jotain kiksejäkin (enkä sano, etteikö ne voisi olla ihan ok treenatessa). Itse en ole koskaan trikoita kokeillut enkä koe tarpeelliseksi edes kokeilla. Enkä edes epävarmuuttani vaan noh - tuntisin oloni aika idiootiksi ellen olisi esim. juoksemassa maratoonia.

Tässä oli hyvin sanottu:

Shortsit tosiaan muuten jees, mutta en ole löytänyt/etsinyt itselleni sopivan mallisia. Käytin kesällä muutaman kerran aika lyhyitä ja on erittäin ärsyttävä tunne kun reidet jää kiinni laitteisiin sen vähänkin mitä niissä käy vetkuttamassa. Plus mulla oli muutaman kerran epämiellyttävä tunne, että ne ovat valahtaneet liian ylös. Ja jos mulla olis yhtään selluliittia, en taatusti lyhyitä päälleni pukisi =D Joo, olen itsekriittinen. Trikoothan ovat siitäkin jees, että ne peittävät mahdolliset selluliitit kätevästi.

Mutta en mä ymmärrä toisaalta naisten ja miesten salivaatteiden vertailuakaan. Tiedätteks miehet kuinka kiva viileä kesämekko on helteisellä säällä? Niinpä :) Sekin tuntuisi varmaan miestenkin päällä mukavalta, mutta kaikki ymmärtävät etteivät niitä silti käytä :)

Ja vaikka mulla trikoot jalassa on, en mä oleta miesten mun persettä kyttäävän. Ja jos joku nyt välttämättä ehdottomasti haluaa, niin se varmaan kyttäisi kenen tahansa persusta, ei se mun itsetuntoani kohota. Ei niin että se kohotusta kaipaakaan :) Mut ehkä mä en vaan tajuu. Mun eteen mies saa tulla kyykkäämään trikoissa tai vaikka munasilleen, lupaan katsella ihan muualle eikä tee edes mieli vilkaista =D

Shortsit tosiaan muuten jees, mutta en ole löytänyt/etsinyt itselleni sopivan mallisia.

Eikä minun mielestäni (eikä oikeasti lähes kenenkään heteromiehen) sinun/naisten tarvitsekaan väkisin alkaa käyttämään shortseja, mitä enemmän muotoja maailmassa sitä parempi paikka maailma on.

Mutta koko vaatekeskustelu menee jotakuinki näin:
MiesX: "Naiset käyttää better bodies housuja siks ku haluu esitellä persettään ja heruuttaa salilla"
NainenY: "Eihän halua esitellä. Ne on vaan paljon mukavammat ja paremmat treenihousut ku collarit! Ootko saanu pakit joltain?"

Eli poljetaan ympyrää molempien ollessa osittain oikeassa. Ja jokainen varmaan tajuaa kuinka monta yleistystä ja asiavirhettä jo noihin mahtuu.

Äläs ny! Kyl mä ainakin saan jonkinlaista viihdettä ku miehellä on trikoot päällä :) En kyl tiiä miks, mä oon kuitenki tasa-arvon kannattaja :D

trikoot reeneissä ihan parhaat kun ei oo mavessakaan sääret ruvella. muut pitkät houst ainakin itelle liian kuumia. haluan kuitenkin kyykätä rauhassa kuolaajilta niin vedän shortsit siihen päälle.

Hmm, avasin viestiketjun peppukuvien toivossa. Vähän kyllä nyt pojat kuulkaas petyin.

Joo, tämä ketju on kyllä mennyt ihan sivuraiteille.

Tässä joku ruotsalainen fitnessbloggari:

image39.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näitä six deucen kamppeita näkyy suht mukavasti salilla. Diggaan noiden ulkonäköä, on tollasia tiiviin ja kiiltävän näköisiä verrattuna johonkin arvatenkin halvempiin trikoisiin. Valo jotenkin kivasti peilaa noista.

192ea11c23b611e3982f22000a9f3c23_7.jpg

blogger-image-592818323.jpg

Aattelin ostaa naiselle trikoot synttärilahjaksi. Mitkäköhän ois hyvännäköset perseelle, kun aattelin että se pitä niistä vain himassa

Eli siis järkyttävimmät persehousut

Aattelin ostaa naiselle trikoot synttärilahjaksi. Mitkäköhän ois hyvännäköset perseelle, kun aattelin että se pitä niistä vain himassa

Eli siis järkyttävimmät persehousut

Jos ei ollu trolli, niin Bia Brazilit on yhden koon, joten koko ei voi mennä vituiksi. Kuoseja ja malleja onkin sitten joka lähtöön ja voit selata niitä Body Actionin nettisivuilta. On kyllä parhaimmat treenitrikootkin, mutta kyllähä niillä himassakin viihtyy jos ei tykkää alasti viipottaa :)

Eikös baarissa dokaamine. Ja pillun jakaminen ole white trash?

Mwinasin tilata six deucet kun näytti siisteiltä, mutta nyt en uskalla, ettei mun muijaa kaikki pidä valkoroskana

Jos näyttää sinun silmääsi miellyttäviltä niin anna mennä. Haters gonna hate kuitenkin aina ja jokaisessa asiassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom