Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esimerkkinä harmaat collarit salille=kuset housussa efekti olisi taattu omalla kohdalla :face:
Oletko sitten kokeillut trikoita vertailukohdaksi? Ei taida vaan miehillä olla niin hyväksyttyä käyttää niitä tiukempia housua, on se joistain tälläkin palstalla käydyistä keskusteluista tullut hyvin esille. Minulle ei kyllä ole mitään väliä millaisissa kamoissa kukakin treenaa.
Muutaman kerran olen unohtanut treenitrikoot narulle kotiin kuivumaan, ja joutunut sitten treenaamaan päällä olleilla collareilla. Ihan hirveetä, kauhea hiki, housut märät, liimautuu reisiin ja krinnaa kun eivät liu'u iholla kunnolla. Miehet ei selvästikään tiedä paremmasta :D Sen sijaan olen omistanut löysemmät teknisestä materiaalista olleet housut, jotka oli ihan hyvät, valitettavasti ne ei nyt vaan ole kovinkaan muodikkaat.
- - - Updated - - -
Lisäksi tässä nyt voi olla ihan sellaistakin tottumuskysymystä, että ylipäänsä naiset pitävät kireämpiä housuja kuin miehet ihan arjessakin. Jos on tottunut kulkemaan piukissa farkuissa niin ne trikoot tuntuu jo itsessään ihan taivaallisilta. Voisin veikata, että miehen vetäessä ihonmyötäiset housut jalkaan tuntuu jo ihan lähtökohtaisesti paljon vieraammalta. Vai?
Tää ei ole Suffeli72 sulle, mutta ihmettelen sitä että mistä johtuu että löysät vaatteet ns. wörkkii miehillä tosi hyvin mutta naiset ei pysty treenaan kuin trikoissa tosissaan.
Puhumattakaan näistä, jotka pitää tabletin kokoista kännykkää hauiksen ympärille kiedottuun koteloon joka on nyt kuuminta h0ttia. Miten siinä voi muka treenata...
Tää ei ole Suffeli72 sulle, mutta ihmettelen sitä että mistä johtuu että löysät vaatteet ns. wörkkii miehillä tosi hyvin mutta naiset ei pysty treenaan kuin trikoissa tosissaan.
Palstalla kirjoitteleva nimimerkki Ihmistunkkikin käyttää vissiin aina treeneissään trikoita ja on siis mies.
Mulla on salia varten pieni mp3-soitin, kun en halua isoa kännykkää kuljettaa siellä (ja itseasiassa mulla ei olekaan sellaista ollenkaan). Soittimessa oli klipsu jolla sen sai kiinni paidan kaulukseen, mutta kun hajotin sen niin tungen nykyään sen vain paidan olkaimen/kaula-aukon reunan alle.Musiikit on oltava matkassa silloinkin, kun ei ole taskuja! Toistaiseksi en ole käsivarsikoteloa parempaa paikkaa keksinyt ja mainiosti pelittää.
Ihmisten hikoilussa on eroa, yllätys Mä saisin kyllä "treenata" olemattomilla painoilla ja piiiitkillä palautuksilla ettei hiki tulis ja tuloksiakin olisi turha odottaa. Tulokset on täälläkin olleet aika loistavat vajaan puolen vuoden treenauksen jälkeen hiki roiskuen Hikoilun määrä on kyllä lisääntynyt mitä vähemmän on rasvaa. Ennen kun olin runsaammissa rasvoissa, hiki ei irronnut oikein millään.
Trikoot omaksutaan enemmän naistenvaatteksi. Se miltä vaateet 'tuntuvat' eivät ole ainoastaan fyysistä tuntemista, vaan myös sitä että miltä tuntuu henkisesti pitää jotakin vaatetta. Esim. trikoot saavat naiset tuntemaan itsensä; sporttisemmaksi tai naisellisemmaksi tms. ja tämä nostaa itsevarmuutta = tuntuu hyvälle. Miehellä trikoot voivat saada aikaan epävarmoja tuntemuksia henkisellä puolella syystä tai toisesta = ei tunnu hyvälle. Funktionaaliseti ajatellenhan trikoiden pitäisi tuntua miehistä ja naisita yhtä hyviltä/huonoilta.