Ja #testobuusteria ja superhyperkuitua :D
Mahtaa tulla paska liukkaasti niistä perseistä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja #testobuusteria ja superhyperkuitua :D
Happiness, enjoy the little things, Wellness | Elämää Venlan silmin
Siinä Salkkari-likalta melko "takapainotteinen" postaus. Vau!
Eikös baarissa dokaamine. Ja pillun jakaminen ole white trash?
Jos naapuri dokaa baarissa ja jakaa pillua, niin sekin on white trash?
Tulin tänne kattelemaan kuvia niistä pyllyistä ja puurosta. Pettymys :lol2:
Siis trikoot nyt vaan on kaikista mukavimmat treenihousut, varsinkin kun valittee kunnolla hengittävää ja joustavaa materiaalle. Oma perse on ainakin vielä niin mitätön ettei sitä edes kehtaa yrittää korostaa millään :D
Näin. Mutta niin ei kannata ajatella, ettei mitätöntä persettä kannata korostaa. Korostavissa trikoissa se juuri näyttää ihan ok:lta. Kun taas oikeasti muhkea perse saattaa näyttää niissä jo yliampuvalta.
Näin ikuisen isojen pyllyjen ystävänä pakko olla eri mieltä. Jos on kunnolla persettä niin kyllähän se näyttää ainoastaan hyvältä tiukoissa trikoissa. Kuten kaikissa muissakin housuissa. Siis jos kyse on treenatusta pyllystä eikä esimerkiksi mun äidistä :D
Tosi harvoin kyllä näkee pyllyä, joka olisi kokonsa puolesta mitenkään överi.
Veikkaan, että parin vuoden sisällä lanseeraamani EatFatStayFit-elämäntapa lyö läpi, ja naiset alkavat postailla Instagramiin puuro- ja salaattikuvien sijaan kuvia mättöaterioistaan.
Itselläni on aika paljon ruokakuvia, toki välillä terveellisiäkin mutta useimmiten vahvassa roolissa ovat herkut (juustokakku) ja pihvit. :DVeikkaan, että parin vuoden sisällä lanseeraamani EatFatStayFit-elämäntapa lyö läpi, ja naiset alkavat postailla Instagramiin puuro- ja salaattikuvien sijaan kuvia mättöaterioistaan.
Toi Instagram on kyllä mielenkiintonen paikka. Ainut miinus vaan esim. nois reenaritypyjen profiileissa on se, etä monella on oikeasti ihan vaan pelkkiä selfieitä. Ei niitä jaksa mitenkään seurata.
Voiko jonkun elämä olla oikeesti noin yksinkertasta, ettei oo yhtään mitään muuta kuvattavaa kun se oma pyllykkä siel salilla tai oma naama? Tai voihan se olla että elämässä on muutakin sisältöä, mutta instassa sitten korostuu ne mielenkiinnonkohteet, jotka tossa kohtaa on se oma keho ja reenit.
Itse tykkään kyllä treenivideoista, ja niitä itsekin olen kattonut. Ne on motivoivia ja informatiivisia. Mua kiinnostas näiden mainitsemani tyyppien sekä bikini/fitnesskisaajien treenivideoita kattoa, mutta harvoilla on yhtäkään videota vaan lähinnä posekuvia. Haluisin itsekin laittaa videoita reeneistä, mut mun kännyssä ei ole sellasta vaihtoehtoa...en tiedä miks?No se taas riippuu siitä, mistä syystä seuraakoko Instagramia. Täytyy tunnustaa, että itse jaan instassa lähes 80 % omia treenivideoita ja -kuvia. En siksi, etteikö mulla olisi myös muuta elämää, vaan siksi, että sen osan elämästäni haluan jakaa muiden kanssa. Seuraan myös itse pääsääntöisesti (omien kavereiden lisäksi) ammattinostajia ja vähän vähemmän ammattilaisia, joilla sattuu olemaan kiva profiili.
En kokkaa, en sisusta, minulla ei ole lemmikkejä eikä lapsia, joten minkään näiden aihealueiden kuvat eivä voisi vähempää kiinnostaa (paitsi niiden omien kavereiden). Matkakuvatkin ovat aika tylsiä, jos joka kohteesta jaellaan kuvia vain jostain rakennuksista. Kaikkein tylsimmät kuvat ovat niitä, joissa on otettu "tunnelmallinen" kuva ikkunalaudan tuikusta ja kuvatekstinä on jotain latteaa joulun odotukseen tai vuodenaikaan liittyvää. En kestä, enkä varsinkaan seuraisi tuntematonta ihmistä ja hänen tuikuntäyteistä tunnelmointiaan.
Toisaalta en seuraa yhtäkään sellaista profiilia Instagramissa, jonka pääasiallinen tarkoitus on laittaa kuvia hyvännäköisestä ihmisestä vaatteet päällä tai ilman, edestä ja takaa, salilla ja kotona. Treenasi tai ei.