Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsehän pidän trikoita joka jumalan lenkillä syksystä kevääseen, tosin sortsit päälle ihan lämmön takia. Salille laitoin kerran, mutta hikoilutti liikaa, muuten käyttäisin varmasti. Mutta mähän nyt olen tällainen 70-kiloinen hölkkäävä sählyhinttari muutenkin.

Siis trikoot nyt vaan on kaikista mukavimmat treenihousut, varsinkin kun valittee kunnolla hengittävää ja joustavaa materiaalle. Oma perse on ainakin vielä niin mitätön ettei sitä edes kehtaa yrittää korostaa millään :D

Miten tämä nyt trikoisiin menee? Itse olen vankasti keski-ikäinen mies ja käytän trikoita kaikissa treeneissä, enkä mistään hinnasta menisi jossain kinnaavissa verkkareissa, kollareissa tai sortseissa mihinkään treeneihin. En kuitenkaan olemikään vitnespeipi mistään suunnasta. En usko tyttöjenkään käyttävän niitä provosoivita syistä.

Onko Pakkiksella olemassa miesten salikulttuuri-ketjua? Eli kuvia Gaspin windbreikkereistä ja jauhosäkeistä.

Itse aiheeseen, näin joku viikko takaperin salilla naisen, jolla oli Gaspin tanktoppi päällä, onko tämä yleistä? Olen käsittänyt, että kyseinen merkki on aika miesmäinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kai se on itekki vastailla tänne :D Eli siis tiukat trikoot on parhaat housut treenaamiseen! Oon harrastanut yleisurheilua ja siinä oli iso plussa juoksussa ettei ne laahannu yhteen haarovälistä tai hiilautunu persvakoon toisin ku collarit ja korkeushypyssä ne tiukat housut saatto olla jopa pelastavat tietyissä tilanteissa ja niissä hyppiessä jopa voitin itteäni päätä pidemmältä loikkakoipiselta tytsyltä kultamitalin nokan edestä. Pesiksessä niitten trikoiden paremmuus näkykin sitten hyvinki selvästi. On muuten hemmetin ärsyttävää juosta kesällä treeneissä 30 asteen helteillä hikiset collarit persvaossa kun valkut huutaa vieressä vetämään lujempaa.... saati sitten kun pitää tehdä vatsoja tms ja ne löysät collarit hiilautuu semmosiksi möykyiksi pyllyn alle. Sama pätee nykyisin myös salilla, ei joudu laitteissa korjaileen housujen asuntoa ettei ärsyttävät märät möykyt paina pyllyä tai koko ajan joudu nostelemaan housuja. Lisäksi nuo trikoot kuivaa niin nopeeta että alle 10min se hikiläiskä perseestä on jo ihan kuiva kun taas collareissa näytät vielä tunti salin jälkeen ku olisit kussu housuun :D Kun olin vielä vähän tuhdimmassa kunnossa (+10kg) ja exä haukku pyllyn laatikkomaiseksi niin pidin ihan muiden salilla käyjien mielenterveyden säilymisen vuoksi pitkää toppia+ isoa löysää teknisestä kankaasta olevaa paitaa ettei vaan pylly vilku ja silloin joutu sitte korjaileen jatkuvasti löysän paidana asentoa. Yhtään pyllykuvaa en oo mihinkää ladannu vaikka niitä otankin jotta voin myöhemmin vertailla tuloksia ihan itsenäisesti. Salille ku mennään niin sillon vejetään muuten sitte täysillä! On ne monet mua kattonu oudosti ku on vähän hyvä pintaverenkierto kasvoissa niin oon aina treenin jälkeen helakanpunainen ja ihan hiestä märkä. Puntti-Rapet joskus anto oudoksuvia katseita ku vetelin sarjat loppuun sen näkösenä että kohta älähtää ilmoille komeat mörähdykset. Myös pienet painot ja pitkät sarjat jalkoja treenatessa sai arvostelevia katseita vaan noh kuntoutan tällä hetkellä polvien rustoja ja virheasentoisia lonkkia niin ortopedi ja fys.terapeutti käski näin treenaamaan. Tein joskus viime keväänä oman ig accon mun ruuille ja treenijuomille(ite tykkään kans katella ig:stä näille omistettuja tilejä)

^Aivan, mutta trikoiden käytössä on yksi ehto, Mikko Alatalo sen jo aikainaan sanoi:

(kiva kroppa ja trikoot on taas todella hyvä yhdistelmä)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis trikoot nyt vaan on kaikista mukavimmat treenihousut, varsinkin kun valittee kunnolla hengittävää ja joustavaa materiaalle. Oma perse on ainakin vielä niin mitätön ettei sitä edes kehtaa yrittää korostaa millään :D

Näin. Mutta niin ei kannata ajatella, ettei mitätöntä persettä kannata korostaa. Korostavissa trikoissa se juuri näyttää ihan ok:lta. Kun taas oikeasti muhkea perse saattaa näyttää niissä jo yliampuvalta.

Näin. Mutta niin ei kannata ajatella, ettei mitätöntä persettä kannata korostaa. Korostavissa trikoissa se juuri näyttää ihan ok:lta. Kun taas oikeasti muhkea perse saattaa näyttää niissä jo yliampuvalta.

Näin ikuisen isojen pyllyjen ystävänä pakko olla eri mieltä. Jos on kunnolla persettä niin kyllähän se näyttää ainoastaan hyvältä tiukoissa trikoissa. Kuten kaikissa muissakin housuissa. Siis jos kyse on treenatusta pyllystä eikä esimerkiksi mun äidistä :D

Tosi harvoin kyllä näkee pyllyä, joka olisi kokonsa puolesta mitenkään överi.

Veikkaan, että parin vuoden sisällä lanseeraamani EatFatStayFit-elämäntapa lyö läpi, ja naiset alkavat postailla Instagramiin puuro- ja salaattikuvien sijaan kuvia mättöaterioistaan.

Näin ikuisen isojen pyllyjen ystävänä pakko olla eri mieltä. Jos on kunnolla persettä niin kyllähän se näyttää ainoastaan hyvältä tiukoissa trikoissa. Kuten kaikissa muissakin housuissa. Siis jos kyse on treenatusta pyllystä eikä esimerkiksi mun äidistä :D

Tosi harvoin kyllä näkee pyllyä, joka olisi kokonsa puolesta mitenkään överi.

Asenteeni on varmasti itsesuojelua, sillä mun pyllygeeneillä en tule ikinä kantamaan muhkeaa ahteria :hyper: vaan kiinteys olisi realistinen tavoite...

Tosi mukavat jalassa muuten nämä better bodiesin trikoot :D

- - - Updated - - -

Veikkaan, että parin vuoden sisällä lanseeraamani EatFatStayFit-elämäntapa lyö läpi, ja naiset alkavat postailla Instagramiin puuro- ja salaattikuvien sijaan kuvia mättöaterioistaan.

Haa, olen tehnyt sitä jo vuosia, mutten Instaan vaan Facebookiin, koska olen vanha :D

Itselläni on aika paljon ruokakuvia, toki välillä terveellisiäkin mutta useimmiten vahvassa roolissa ovat herkut (juustokakku) ja pihvit. :D

Toi Instagram on kyllä mielenkiintonen paikka. Ainut miinus vaan esim. nois reenaritypyjen profiileissa on se, etä monella on oikeasti ihan vaan pelkkiä selfieitä. Ei niitä jaksa mitenkään seurata.
Voiko jonkun elämä olla oikeesti noin yksinkertasta, ettei oo yhtään mitään muuta kuvattavaa kun se oma pyllykkä siel salilla tai oma naama? Tai voihan se olla että elämässä on muutakin sisältöä, mutta instassa sitten korostuu ne mielenkiinnonkohteet, jotka tossa kohtaa on se oma keho ja reenit.

Mulla on aina ollut muhkea pylly ei sivulle vaan taaksepäin ja ylä-asteella parhaat kaverit sanoivat ghetto bootyksi :D Mutta joo vielä silloin 65kg painossa olin melko häpeissäni isohkosta pepustani, eikä hieman narsistisen exän puheet kyllä kovin kannustavia välillä olleet niin koitin sitte peittää pyllyni parhaani mukaan. Nyt oon vaan ylpee mun pyllystä ja näistä geeneistä jotka mulle on sattunu (periytyny pyllygeeni äiskältä) Aina ollut lihaksikkaat reidet ja isot pohkeet mutta yläselkä ja kädet ongelmana niin niitä en mielelläni esittele kovin tiukoissa paidoissa (näky on lähinnä pin-up girl gone rekkalesbo), Vaan nykyään kannan pyllyni ylpeänä ja nyt kunhan tästä viikoksi sänkyyn kaataneesta röhästä pääsen eroon niin salille mars ja trikoot jalkaan ja peppu esille ;D Tällä hetkellä tosiaan saanut painoa lähtemään 10kg treenaamisen aloittamisen jälkeen ja vielä ehkäpä pari kiloa rasvaa vois tästä 58kg/165cm kropasta lähteä ja sitä lihasta alkaa sitten muodotumaan. Salille kunhan pääsen palaamaan niin lähtee varmana treeni iloisella mielellä liikkeelle. Ja tosiaan treenaan ihan vaan itteäni varten, on sitte kiva iltasin pumpata peilin edessä kun alkaa nähdä tuloksia :D Ja siitä meikkihommasta vielä. Yleensä itse menen salille päivän päätteeksi ja putsaan vaan meikkivoiteet pois kavovedellä ja jätän silmämeikit kun käytän vedenkestävää ripsaria, jonka voin ihan hyvin pestä pois vasta treenin jälkeen ja mulla on punapäänä luonnostaan ohut silmänympärysiho---> tosi tummat silmänaluset niin näytän lähinnä kuolleelta ilman meikkiä (joskus ilman meikkiä ollessa multa on kyselty että voinko mää hyvin/ oonko sairaana kun näytän niin kalpealta ja huonovointiselta)

Toi Instagram on kyllä mielenkiintonen paikka. Ainut miinus vaan esim. nois reenaritypyjen profiileissa on se, etä monella on oikeasti ihan vaan pelkkiä selfieitä. Ei niitä jaksa mitenkään seurata.
Voiko jonkun elämä olla oikeesti noin yksinkertasta, ettei oo yhtään mitään muuta kuvattavaa kun se oma pyllykkä siel salilla tai oma naama? Tai voihan se olla että elämässä on muutakin sisältöä, mutta instassa sitten korostuu ne mielenkiinnonkohteet, jotka tossa kohtaa on se oma keho ja reenit.

No se taas riippuu siitä, mistä syystä seuraakoko Instagramia. Täytyy tunnustaa, että itse jaan instassa lähes 80 % omia treenivideoita ja -kuvia. En siksi, etteikö mulla olisi myös muuta elämää, vaan siksi, että sen osan elämästäni haluan jakaa muiden kanssa. Seuraan myös itse pääsääntöisesti (omien kavereiden lisäksi) ammattinostajia ja vähän vähemmän ammattilaisia, joilla sattuu olemaan kiva profiili.

En kokkaa, en sisusta, minulla ei ole lemmikkejä eikä lapsia, joten minkään näiden aihealueiden kuvat eivä voisi vähempää kiinnostaa (paitsi niiden omien kavereiden). Matkakuvatkin ovat aika tylsiä, jos joka kohteesta jaellaan kuvia vain jostain rakennuksista. Kaikkein tylsimmät kuvat ovat niitä, joissa on otettu "tunnelmallinen" kuva ikkunalaudan tuikusta ja kuvatekstinä on jotain latteaa joulun odotukseen tai vuodenaikaan liittyvää. En kestä, enkä varsinkaan seuraisi tuntematonta ihmistä ja hänen tuikuntäyteistä tunnelmointiaan.

Toisaalta en seuraa yhtäkään sellaista profiilia Instagramissa, jonka pääasiallinen tarkoitus on laittaa kuvia hyvännäköisestä ihmisestä vaatteet päällä tai ilman, edestä ja takaa, salilla ja kotona. Treenasi tai ei.

No se taas riippuu siitä, mistä syystä seuraakoko Instagramia. Täytyy tunnustaa, että itse jaan instassa lähes 80 % omia treenivideoita ja -kuvia. En siksi, etteikö mulla olisi myös muuta elämää, vaan siksi, että sen osan elämästäni haluan jakaa muiden kanssa. Seuraan myös itse pääsääntöisesti (omien kavereiden lisäksi) ammattinostajia ja vähän vähemmän ammattilaisia, joilla sattuu olemaan kiva profiili.

En kokkaa, en sisusta, minulla ei ole lemmikkejä eikä lapsia, joten minkään näiden aihealueiden kuvat eivä voisi vähempää kiinnostaa (paitsi niiden omien kavereiden). Matkakuvatkin ovat aika tylsiä, jos joka kohteesta jaellaan kuvia vain jostain rakennuksista. Kaikkein tylsimmät kuvat ovat niitä, joissa on otettu "tunnelmallinen" kuva ikkunalaudan tuikusta ja kuvatekstinä on jotain latteaa joulun odotukseen tai vuodenaikaan liittyvää. En kestä, enkä varsinkaan seuraisi tuntematonta ihmistä ja hänen tuikuntäyteistä tunnelmointiaan.

Toisaalta en seuraa yhtäkään sellaista profiilia Instagramissa, jonka pääasiallinen tarkoitus on laittaa kuvia hyvännäköisestä ihmisestä vaatteet päällä tai ilman, edestä ja takaa, salilla ja kotona. Treenasi tai ei.
Itse tykkään kyllä treenivideoista, ja niitä itsekin olen kattonut. Ne on motivoivia ja informatiivisia. Mua kiinnostas näiden mainitsemani tyyppien sekä bikini/fitnesskisaajien treenivideoita kattoa, mutta harvoilla on yhtäkään videota vaan lähinnä posekuvia. Haluisin itsekin laittaa videoita reeneistä, mut mun kännyssä ei ole sellasta vaihtoehtoa...en tiedä miks?

Muuten, tässä on mielenkiintoinen profiili jota seuraan.
Instagram

Treenipainotteisuus ei siis todellakaan ole haitaksi, tällä tyypillä varsinkin upeita juttuja!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom