Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
pystyykö esimerkiksi edellä postatun kuvan mukaisilla meikeillä (noita näkee) treenaamaan siten, ettei ne meikit a) leviä ja b) jos leviää, niin se ei sitten haittaa?
Urheilumaailman raskaiten meikattuja mimmejä taitaa löytyä tästä lajista (Joo, kisapäivinä):
synchronized-swimming-trailer-1499127711.gif

...ja jos tuota pystyy tekemään ilman meikkien leviämistä, a) uskoisin että myös salitreeni on teknisesti mahdollista meikit päässä, mikäli näin halutaan. b) Ei se meikkien leviäminen hikoillessa itsevarmoja tyyppejä varmaan haittaa. Toki kaikki eivät kasvojen alueelta edes hikoile valtaisan paljon.

Voisin kääntää kelkkani ja olla eri mieltä, jos joskus näkisin naisen täydessä tällingissä treenaavan oikeasti kovaa - tähän mennessä se on 100% ollut lähinnä 85 sykkeellä crosstraineria ja parit vatsalihasliikkeet -treeniä.
No mutta eikös tämä oo vähän sellainen muna vai kana -kysymys. Kannattaako kilometrin työmatkakävelyä varten vaihtaa juoksutrikoot? Jos tarkoituksena on vähän vemppailla crosstainerissa ja tehdä pari vatsalihasliikettä, miksi ihmeessä kantaa huolta siitä kestääkö meikki hc-hikoilun? Ja kumpi tässä on se ongelma, se etteivät nuo naiset treenaa tarpeeksi kovaa, vai se, että niiden meikit ei kestäis kovaa treeniä, jos ne sellaista vahingossa tekisivät?

weird viking, kyllä kiroilla saa. Hyvä vaan olis muistaa, että se ei maalaa sinusta ihmisenä kovin järkevää kuvaa, kun kaikki mitä täällä susta nähdään on sun kirjottelut. Silloin kun ruvetaan kiroilemaan ja haukkumaan toista, on väittely yleensä hävitty.

Pitäydytään ihan vaan siinä itseasiassa. Erimieltä saa ja pitääkin olla, ääliötä ei vaan tarvi itsestään tehdä.

Kunnon pakkelikerros salilla itseä näin naisenakin kiinnittää huomiota, mutta miten kevyt arkimeikki tai pieni freesaus esim sävyttävällä kosteusvoiteella, finnien sun muiden piilotus, kerros ripsaria ja kulmien laittaminen muka vaikuttaisi treeniin? Useasti tulee jälkimmäinen tehtyä ennen salille lähtöä, vaikka ei muuten olisi meikannut koko päivänä. Siihen ei kuitenkaan mene paria minuutia kauempaa. Kivempi treenata, kun peilistä ei näy silmäpussit ja väsyneen näköinen naama. Se sitten on eri asia onko meikkiä enää treenin jälkeen jäljellä, mutta silti :D

Niinkun joku täällä mainitsikin, omallakin kohdalla kivat treenivaatteet ja tuollainen pieni ehostus on nimenomaan sitä parempaa fiilistä. Samalla tavalla treeni kulkee ilman meikkiä kuin meikilläkin, molempia on kokeiltu.

Nimimerkillä salille juuri lähdössä ja naamassa yllämainittu pikafreesaus
10620907 10152475497804425 1325798224 n

Oli puntilla tällanen stereotyyppinen laihaläski juomassa shakerista ja istumassa 30min tekemättä mitään :D better bodiesit oli

WeirdViking päätyy nyt kyllä omankii arvostelun kohteeks. kun setä nyt vähän kiroilee. "jalkaprässis menee y määrä paskaa" joo tähän pysty sit viimeistää lopettaa tän sun avautumisen lukemisen. Ymmärsin tossa lauleessa että et ymmärrä mistää mitää, koska ketään ei kiinnosta joku jalkaprässi ykkönen ja miten voit kuvitella että jotain kiinnostais. Ja veikkaan että itseasissa niitä joita kiinnostaa Kyykky, penkki ja mave tulokset on huomattavasti suurempi määrä kuin uskotkaan, myös naispuolisia nostajia tiedän.
Tainnut sulla käyä nyt sillälailla, että osunu ketju nyt vähän arkaan paikkaa. Eikös tässä ketjussa nyt niin ku kuitenkin pohdita, sitä yleistä fitness hössötystä ja kuinka jotkut naiset käyvät salilla vaa näyttäytymässä ja postailee niitä puuro/lisäravinne kuvia ja hommaa kaikenmailman reenivaatteet. eihän tässä nyt kuitenkaa vissiin kaikkien naisten reenaamista oo millää tavalla tuomittu.

alkuperäsen kirjottajan kanssa olen kyllä monesta asiasta samaa mieltä ja ainakin omalla kohdalla kyllähän niitä hössötys tyttöjä löytyy viisin kertanen määrä niihin "oikeesti" treenaaviin.

ps. puolissakaa noista sun argumenteista ei kyllä ollu järjen hiventäkää ja aika lapsellista kitinää ja kielenkäyttöä.

Kai mä vaan yhdyn tähän et peput pystyssä minnepäivaa, nätit tytöt, vaikka vähän selffiee tai belffiee tuleeki peilin edessä, niin sarjatauoille ihan asiaviihdettä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No mutta eikös tämä oo vähän sellainen muna vai kana -kysymys. Kannattaako kilometrin työmatkakävelyä varten vaihtaa juoksutrikoot? Jos tarkoituksena on vähän vemppailla crosstainerissa ja tehdä pari vatsalihasliikettä, miksi ihmeessä kantaa huolta siitä kestääkö meikki hc-hikoilun? Ja kumpi tässä on se ongelma, se etteivät nuo naiset treenaa tarpeeksi kovaa, vai se, että niiden meikit ei kestäis kovaa treeniä, jos ne sellaista vahingossa tekisivät?

Ei kannata kilometrin takia vaihtaa. Tässä vain stereotypia kohtaa todellisuuden harvinaisen todennäköisesti; eli on erittäin helppoa ennalta-arvata joistain naisista sekunnin vilkaisulla, että salilla ollaan lähinnä näyttäytymässä ja siksi koska se nyt sattuu olemaan "in". Parasta kun tähän vatsalihastreeniin sitten yhdistetään vielä iPhone ja saliselfiet tekstillä "NO PAIN NO GAIN!!", että varmasti myös facebook-kansa näkee ja saat 50 "go girll!!! omg aina salil"-tykkäystä :D. Ja kyllä, asia ei oikeasti ole ongelma tai häiritse yhtään - enemmänkin aiheuttaa vähän hilpeyttä.

mutta miten kevyt arkimeikki tai pieni freesaus esim sävyttävällä kosteusvoiteella, finnien sun muiden piilotus, kerros ripsaria ja kulmien laittaminen muka vaikuttaisi treeniin?

Ei varmasti haittaa ketään. Suurin osa miehistä nyt ei edes tajua sinun meikanneen tuossa vaiheessa. Ja varsinkaan ei haittaa kun menet jonkun pakkislaisen penkkitreenin jälkeen toteamaan hänelle, että jätä vain painot paikoilleen, sinä jatkat tästä.

Mun puolestani jokainen saa olla millasessa tällingissä hyvänsä. Salilla jolla käyn, ei vahvasti meikattuja naisia ole näkynyt kuin pari. Ja ovat olleet hyvin kevyesti treenaavia. Viime viikolla näin myös yhden parivaljakon tälläytyneenä, joka valitteli mm. salin hajusta =D Ja jotkut naiset nyt vaan ei lähde edes kauppaan ilman ehostusta, niin kai se on ymmärrettävää ettei salillekaan.

Musta ei kyllä saa millään lailla edustavaa salilla. En käytä meikkiä, koska mun hiuspehkoni jo hikoilee sen verran, että sitä hikeä valuu ihan lattialle asti. Mun persuksiin ylettyvien hiusten latvatkin on märät treenin jäljiltä. Joo, ehkä siinä joku ripsari vois vauhdissa pysyä, mut en mä koe että mun tarvis ottaa selvää. Enköhän mä pärjää ilmankin. Ja jos ei kukaan oo kuollu meikittömien miesten rumuuteen, niin ei kai sitten meikittömien naistenkaan :)

Vaatetuksesta sen verran, että vetäsin kerran pari pojan collarit jalkaan treeneihin. Ei ne vaan vörkkiny. Liian löysät, olivat tiellä. Ja AIVAN liian kuumat, hikoilu oli entistä kamalampaa. Joten kyllä käytän näitä tiukkoja, ihonmyötäisiä, erikoismateriaaleista mitä-lie tehtyjä vaatteita :)

Oon monta kertaa ihmetelly, että miten ne kollarit on tiellä tai häritsee treenaamista, jos ovat sopivan kokoiset. Toki varmaan jotkut trikoot voi olla paremmat, en tiedä en ole testanut.

Ja toivon, että hyvännäköiset naiset käyttää jatkossakin mahdollisimman tiukkoja/paljastavia vaatteita salilla.

Vaatetuksesta sen verran, että vetäsin kerran pari pojan collarit jalkaan treeneihin. Ei ne vaan vörkkiny. Liian löysät, olivat tiellä. Ja AIVAN liian kuumat, hikoilu oli entistä kamalampaa. Joten kyllä käytän näitä tiukkoja, ihonmyötäisiä, erikoismateriaaleista mitä-lie tehtyjä vaatteita :)

Jouduin kerran menemään salille perus puuvillaisessa naruolkaintopissa, koska olin unohtanut treenitopin kotiin. Never again! Paidasta olisi voinut puristaa litran hikeä treenin jälkeen, koska materiaali ei hengittänyt yhtään. En halua edes tietää millaista olisi treenata collareissa, koska hikoan alakropasta kaikista eniten :D Esimerkkinä harmaat collarit salille=kuset housussa efekti olisi taattu omalla kohdalla :face: Eli liputan tiukoille teknisille materiaaleille ihan jo tästäkin syystä.

Oon monta kertaa ihmetelly, että miten ne kollarit on tiellä tai häritsee treenaamista, jos ovat sopivan kokoiset. Toki varmaan jotkut trikoot voi olla paremmat, en tiedä en ole testanut.

Ja toivon, että hyvännäköiset naiset käyttää jatkossakin mahdollisimman tiukkoja/paljastavia vaatteita salilla.

En mä tiedä, mä en oo tottunu käyttämään niin löysiä housuja, ne jää jumiin joka paikkaan :) Mä oon sellanen jumittaja, mun hiuksetki jää kassahihnan väliin, auton oven väliin, niistä roikkuu milloin mitäkin =D Mut ikävin pointti oli tosiaan se, et ne oli sairaan kuumat. Ehkä sit talvella kokeilen uudestaan, mä yritin kuitenki hommata niillä katu-uskottavuutta =D

...saatanan... ...puhdasta paskaa... ...vitutti... ...vitun pahvilaatikkossa... ...vittu... ...kullis... ...vitun... ...saatanan... ...örinäurpolle... ...turpaan... ...hevonpaskaa... ...helvetin... ...apinat... ...vittu... ...apinan... ...turpaan... ...helvetin jälkeenjäänyttä... ...vittua... ...Ei vittu... ...hitto... ...perse... ...vitun... ...Ei vittu... ...paskaa... ...saatanan jälkeenjääny paviaani... ...vittu... ...helvetti... ...saatanan olympia tason ämmä... ...vitun... ...paskanjauhannasta...

85351-dale-shhh-gif-the-walking-dead-pzrw.gif

Oli vaan vähän tylsää... vapaapäivä töistä.

...

Tää ei ole Suffeli72 sulle, mutta ihmettelen sitä että mistä johtuu että löysät vaatteet ns. wörkkii miehillä tosi hyvin mutta naiset ei pysty treenaan kuin trikoissa tosissaan.

Tää ei ole Suffeli72 sulle, mutta ihmettelen sitä että mistä johtuu että löysät vaatteet ns. wörkkii miehillä tosi hyvin mutta naiset ei pysty treenaan kuin trikoissa tosissaan.

Oletko sitten kokeillut trikoita vertailukohdaksi? Ei taida vaan miehillä olla niin hyväksyttyä käyttää niitä tiukempia housua, on se joistain tälläkin palstalla käydyistä keskusteluista tullut hyvin esille. Minulle ei kyllä ole mitään väliä millaisissa kamoissa kukakin treenaa.

Muutaman kerran olen unohtanut treenitrikoot narulle kotiin kuivumaan, ja joutunut sitten treenaamaan päällä olleilla collareilla. Ihan hirveetä, kauhea hiki, housut märät, liimautuu reisiin ja krinnaa kun eivät liu'u iholla kunnolla. Miehet ei selvästikään tiedä paremmasta :D Sen sijaan olen omistanut löysemmät teknisestä materiaalista olleet housut, jotka oli ihan hyvät, valitettavasti ne ei nyt vaan ole kovinkaan muodikkaat.

- - - Updated - - -

Lisäksi tässä nyt voi olla ihan sellaistakin tottumuskysymystä, että ylipäänsä naiset pitävät kireämpiä housuja kuin miehet ihan arjessakin. Jos on tottunut kulkemaan piukissa farkuissa niin ne trikoot tuntuu jo itsessään ihan taivaallisilta. Voisin veikata, että miehen vetäessä ihonmyötäiset housut jalkaan tuntuu jo ihan lähtökohtaisesti paljon vieraammalta. Vai?

Meikä voi käyttää millaisia housuja vaan ja olen mies. Suurin osa suomalaisista miehistä on niin ahdistuneita ja rajoittuneita, kuten palstan kaljupäistä huomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom