Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äläs ny! Kyl mä ainakin saan jonkinlaista viihdettä ku miehellä on trikoot päällä :) En kyl tiiä miks, mä oon kuitenki tasa-arvon kannattaja :D

Tämän takia en käytä trikoita. Tai siis en siksi että ujostelisin heppiäni, näytän sitä oikein mielelläni kaikille halukkaille, mutta kunnioitan kanssaihmisten siveliäisyyttä.

0907-shia-labeouf-spandex-akmgsi-4.jpg

Tuli tuossa viikonverran tehtyä empiiristä tutkimusta perseestä ja puurosta, tai siis tässä tapauksessa perseestä ja NY-lätsästä.

Viikon (5pv) aikana Helsingin TöölöGymin "isolla yleispuolella" bongasin 19 eri tyttöä ottamassa kuvia eri kulmista omasta perseestä ja näistä 11:lla oli NY-lätsä.

Toimitus huomauttaa tutkimuksen olleen sivusilmällä suoritettu oman noin yhden tunnin pituisen jumppaamisen ohella.

Perhana, en ole omalla salilla nähnyt yhdenkään mimmin kuvaavan mitään, saati persettä. Ehkä tuo trendi jalkautuu maakuntaan ens vuonna.

m_116475.webp
116471.webp

- - - Updated - - -

Tuli tuossa viikonverran tehtyä empiiristä tutkimusta perseestä ja puurosta, tai siis tässä tapauksessa perseestä ja NY-lätsästä.

Viikon (5pv) aikana Helsingin TöölöGymin "isolla yleispuolella" bongasin 19 eri tyttöä ottamassa kuvia eri kulmista omasta perseestä ja näistä 11:lla oli NY-lätsä.

Toimitus huomauttaa tutkimuksen olleen sivusilmällä suoritettu oman noin yhden tunnin pituisen jumppaamisen ohella.
Monen aikaan tämä tapahtui noin suunnilleen? Tiedän sitten tähdätä itse oikeaan aikaan paikalle.

Mä olin just viimeks Töölöllä tekemässä aerobista, kun eräs mimmi alkoi kuvaa itseään peilin kautta siinä ihan keskellä salia peilin kautta. Poseeras ihan häpeilemättä eri asennoissa. Teki mieli kyllä ottaa kuva. :D mutta kyseisten neitosten instagramit kun on osuneet silmään, niin 90% kuvista on otettukin Töölögymillä ja loput kuvista kotona peilin edessä.
Ei sillä, että selfieiden ottamisessa ois mitään pahaa, mutta onhan toi vähän hassua ehkä..

Miksei noita näy meitin salilla ollenkaan? Varmaan siksi että käy niin aikasin ettei ylipäätään näy ketään.

Mä käyn varmaan tosi friikillä salilla, kun en muista ikinä nähneeni kenenkään ottavan valokuvia itsestään eikä better bodies vaatteitakaan ole näkynyt, tai muutenkaan seksikkäitä vaatteita (paitsi jos jonkun mielestä perustrikoot ja t-paita/toppi on sellaisia). Myönnän toki itsekin käyttäväni salilla trikoita, ja nimenomaan siksi, että ne on kaikista mukavimmat. Tuntuu melkein samalta kun treenais ilman housuja :D

Mä käyn varmaan tosi friikillä salilla, kun en muista ikinä nähneeni kenenkään ottavan valokuvia itsestään eikä better bodies vaatteitakaan ole näkynyt, tai muutenkaan seksikkäitä vaatteita (paitsi jos jonkun mielestä perustrikoot ja t-paita/toppi on sellaisia). Myönnän toki itsekin käyttäväni salilla trikoita, ja nimenomaan siksi, että ne on kaikista mukavimmat. Tuntuu melkein samalta kun treenais ilman housuja :D

Ja näyttääki melkein samalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onhan tuo miestenkin trikoiden käyttö ihan ymmärrettävää, kamppailupuolellahan sitä on tehty vuosia. On ihan eri fiilis olla vaikka underarmourit päällä treeneissä kuin ilman, iho pysyy suht kuivana, mutta lihakset lämpimänä. Itse tosin en ole niin HC-treenaaja, että salilla käyttäisin. Siellä riittää colleget

Onhan tuo miestenkin trikoiden käyttö ihan ymmärrettävää, kamppailupuolellahan sitä on tehty vuosia. On ihan eri fiilis olla vaikka underarmourit päällä treeneissä kuin ilman, iho pysyy suht kuivana, mutta lihakset lämpimänä. Itse tosin en ole niin HC-treenaaja, että salilla käyttäisin. Siellä riittää colleget

Kamppailupuolella niitä käytetään lähinnä kun niistä ei saa kiinni toisin ku jostain shortseista. Vaikka se kuinka on kiellettyä niin aina vaan jotkut niissä housuissa roikkuu.

Kamppailupuolella niitä käytetään lähinnä kun niistä ei saa kiinni toisin ku jostain shortseista. Vaikka se kuinka on kiellettyä niin aina vaan jotkut niissä housuissa roikkuu.

Nojaa.. Ei mulla vaan roikuta. Pidän noita yleensä shortsien alla. Mun mielestä niissä parasta on se, ettei polviin tuu tatami-ihottumaa, ei oo meinaa mikään hygieenisin alusta.

Frendin muija taas mun naikkoselle nauro "isoilla" painoilla treenaavia naisia ja kuinka ne näyttää ihan miehiltä ja yöks. Vittu mä vaan salaa vihaan sitä naista. Olen kieltänyt sitä tulemasta meille, koska en halua sitä syövyttämään mun kämppää.

Hauska ketju. Etenkin mua naurattaa miten joillekkin on niin vaikea myöntää, että haluaa näyttää hyvältä salilta. Sanotaan, että trikoot on mukavat ym.. Varmasti ne mukavia ovatkin, mutta jostain syystä valitaan monesti juuri näitä eniten takapuolta korostavia malleja. Minua tämä ei tosiaan haittaa tosin keskittyminen saattaa joskus salilla herpaantua, kun joku pyllistelee edessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom