Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos mulla on meikkiä salilla, niin olen meikannut jotain muuta tilaisuutta varten. Mistä MIEHET täällä tietävät, että joku meikkaa varta vasten salille? :D Mielestäni kertoo enemmän meikistä purnaavan (naisen tai miehen) itsetunnosta kuin sen meikatun. Käytän meikkiä ehkä kerran viikossa, olen ruma sekä meikillä että ilman, mutta ei minua haittaa toiset ihmiset, jotka meikkaavat. Vaikka meikkaisivat varta vasten salille. Ainahan sitä kauniita ihmisiä mielellään katsoo.

Mahtaa olla poikkeuksellisen taitava kaveri sellainen, joka osaa tulkita toisen meikkikertoimesta tälläytymisen kellonajan ja tarkoituksen. :rolleyes:
Omasta puolestani voin todeta, että kyllä vain, miltei joka kerta on tavallinen päivän meikki naamataulussa salille lähtiessä. En koe tarpeelliseksi siivota nassua ennen huhkimista, hyvin pysyy kevyet maalit menossa mukana aina iltaan asti - lisää hupia mahdollisille meikkipoliiseille siis!

Mahtaa olla poikkeuksellisen taitava kaveri sellainen, joka osaa tulkita toisen meikkikertoimesta tälläytymisen kellonajan ja tarkoituksen. :rolleyes:
Omasta puolestani voin todeta, että kyllä vain, miltei joka kerta on tavallinen päivän meikki naamataulussa salille lähtiessä. En koe tarpeelliseksi siivota nassua ennen huhkimista, hyvin pysyy kevyet maalit menossa mukana aina iltaan asti - lisää hupia mahdollisille meikkipoliiseille siis!

Ei kait se kevyt meikki ketään häiritse, sitä tuskin edes huomaa, ellei ripsarit valu pitkin poskia treenin jälkeen. Itseäni eniten ihmetyttää ne naiset, joilla on sellanen kunnon sotamaalaus, josta ei edes pysty mitenkään päättelemään, miltä ko. ihminen oikeasti näyttää. Miten ne maalit pysyy naamassa, jos vähänkään hikoilee? Itselläni ainakin valuu ja varisee jo pelkät ripsarit ikävästi silmiin.

mä en ymmärrä miten tää meikkaaminen voi ketään häiritä? vähän kun mun treeni menis pilalle, kun joku wanna-be-eskoeerikäinen laukkaa sisälle sen rumassa ed hardy lippiksessä..

enemmän mulla pää hajoo niihin mammoihin ja pikkutyttöihin, jotka varaa laitteet ja juoruu siinä samalla työpaikan/vkolopun menot ja treeni on sellasta hohhoijjaakkaa-meininkiä..

Ei kait se kevyt meikki ketään häiritse, sitä tuskin edes huomaa, ellei ripsarit valu pitkin poskia treenin jälkeen. Itseäni eniten ihmetyttää ne naiset, joilla on sellanen kunnon sotamaalaus, josta ei edes pysty mitenkään päättelemään, miltä ko. ihminen oikeasti näyttää. Miten ne maalit pysyy naamassa, jos vähänkään hikoilee? Itselläni ainakin valuu ja varisee jo pelkät ripsarit ikävästi silmiin.
Tutustu nyt hyvä nainen parempiin ripsareihin. Jos minä lähden töiden jälkeen lenkille, puskaan, pimeään ja yksin, en varmasti käy ensin suihkussa ollakseni itsevarman luonnonkaunis keskenäni pöpelikössä. Ripsarit ei varise, pölise eikä valu ikävästi yhtään minnekään, koska en käyttäisi ripsaria, jonka varisemista saa pelätä.

Töiden jälkeen treeneihin mennessä en muista nähneeni ketään pukkarissa pesemässä naamaansa ennen saliin menoa, ja suoraan töistä sinne moni menee. Menevät kyllä treenin jälkeen suihkuun ja siitä paljaalla naamalla kotiin, joten tuo epävarmuustekijä siinä on aika hankala nähdä syynä.

IMG_9679.JPG

Tuossa esimerkki mikä herättää hilpeyttä kun joku tulee salille esim tuollainen meikki kasvoillaan :) .

Perus arki meikkihän on aina paikoillaan ja suotavaa mutta joskus menee vain "vähän" yli ;).

Meillä vaimo sano ihan suoraan, että hänellä se kevyt ehostus on osa treeni"fiilistä". Kun treenissä on ulkonäöstä osaksi kyse muutenkin, niin kaipa sen pyskologisella tasolla ymmärtää, jos ei ihan saunaraikkaana kaikki sitä prässiä veivaa.
Sama se on itsellä varusteiden kanssa. Tuntuu että ei vaan mave kulje, jos ei ole Nebbian pöksyt. Se on se FIILIS!! Ja jos se saa treenin kulkemaan, ni hyväksyttäköön.

Osa mimmeistä kylläkin tulee salille vain esiintymään. Ilman näyttöjä. Se on tyhmää, ja saa aikaan myötähäpeää joka allekirjoittaneessa aiheuttaa fyysisiäkin kouristuksia välillä. Menee reeni munille.

Eikai nyt kevyt meikkaus ketään häiritse. Eikä nyt tuollainenkaan sotamaalaus häiritse oikeasti, mutta onhan se pikkaisen ajatuksia herättävää. Osa naisistahan meikkaa vahvasti menevät ne sitten mihin tahansa, eräs tapailemani nainen nousi 5.30 ylös kun kasilta piti olla luennoilla ja aamutoimet olivat lähinnä hiustenlaittoa ja meikkaamista syömisen ohessa. Olisi varmasti tälläytynyt myös salille jos olisi käynyt. Kuten sanoin, itseäni ei asia HAITTAA, mutta samalla onhan tuollainen meikki 100% indikaattori siitä, että erittäin todennäköisesti se itse salitekeminenkin on aivan yhtä tyhjän kanssa (ellei ole joku fitnesskisaajan kuvaukset menossa). Voisin kääntää kelkkani ja olla eri mieltä, jos joskus näkisin naisen täydessä tällingissä treenaavan oikeasti kovaa - tähän mennessä se on 100% ollut lähinnä 85 sykkeellä crosstraineria ja parit vatsalihasliikkeet -treeniä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minua ei jostain syystä ole koskaan häirinnyt yksikään seuraavista:
A) Tyttöjen pystyssä olevat takamukset. Sojottivat ne minne hyvänsä.
B) Naisten tissit. Oli mikä muotoiset ja näköiset tahansa.
C) Ehostettu naisen naamataulu. Oli värjätty miten hyvänsä.

Ei ole tarvinnut edes valtavasti pinnistellä. Olenko vaan vanha pervo?

Tutustu nyt hyvä nainen parempiin ripsareihin. Jos minä lähden töiden jälkeen lenkille, puskaan, pimeään ja yksin, en varmasti käy ensin suihkussa ollakseni itsevarman luonnonkaunis keskenäni pöpelikössä. Ripsarit ei varise, pölise eikä valu ikävästi yhtään minnekään, koska en käyttäisi ripsaria, jonka varisemista saa pelätä.

Töiden jälkeen treeneihin mennessä en muista nähneeni ketään pukkarissa pesemässä naamaansa ennen saliin menoa, ja suoraan töistä sinne moni menee. Menevät kyllä treenin jälkeen suihkuun ja siitä paljaalla naamalla kotiin, joten tuo epävarmuustekijä siinä on aika hankala nähdä syynä.

No mulla varisee, eri merkkejä ja hintaluokkia on kokeiltu. Mutta asia on helposti ratkaistu sillä, etten meikkaa salille. Jos meikkaan töihin, josta menen suoraan salille, pesen ripsarit yleensä pois samalla kun vaihdan piilarit silmiin, on parin minuutin homma eikä siinä kokovartalosuihkua tarvita. Siinä ole kyse mistään luonnonkauniina olosta, vaan ihan siitä, että voin huoletta pyyhkiä naamalta hikeä ilman pelkoa, että meikit leviää.

Tuossa esimerkki mikä herättää hilpeyttä kun joku tulee salille esim tuollainen meikki kasvoillaan :) .

Perus arki meikkihän on aina paikoillaan ja suotavaa mutta joskus menee vain "vähän" yli ;).

Tuo kyllä herättää hilpeyttä ihan missä vaan :face: Kyllä maailma on kieroutunut paikka, ämmät (monet miehetkin) pakkeloi naamansa muistuttaen Tikkurilan värikarttaa. Kyllä se totuus sieltä paljastuu kuitenkin, kun pesee Maalipesulla naamansa. Usein alta tuleekin se karu totuus, koska ei tommonen naamion pito tee iholle hyvää.

En mä nyt taas tiedä... Voiko alkuperäinen postaaja olla näin saatanan tyhmä vaiko vaan trolli?

Joka ainut kohta sun kirjotuksesta oli puhdasta paskaa, mutta listaan tähän vaan muutaman sun kitinä mikä vitutti:

Salille pukeudutaan seksikkäämmin kuin baariin. Miten ne kireät vaatteet edistää treeniä? Eikö ole hankalampi treenata kun kiristää, olen kuullut monta selitystä missä sanotaan että ne ovat "mukavampia". Millä tavalla mukavampia kuin collarit tai perusshortsit?

En mä nyt taas tiedä missä vitun pahvilaatikkossa mies on kasvanut mut aivan jokainen urheilu suoritus on tehokkaampi kireissä vaatteisa. Laji kuin vittu laji niin ammattiurheilijalla on tiukempaakin tiukempi vaatetus. Ihan maalaisjärkikin sen sanoo. Jos sun ongelma on että sun pieni kullis toiveikkaana värähtelee ku näet tiukkavaatteisen mimmin niin ehkäpä vika onkin sun päässä?

Bulkki on vieras käsite monelle, koska siis salillehan mennään "kiinteytymään" ja silloin pitää syödä pelkkää salaattia.

Bulkki on ihan vitun vieras käsite niin saatanan monelle örinäurpolle. Ei oo tarkotus mättää turpaan ihan mitä sattuu hevonpaskaa, niin on aika helvetin koomista kun täällä urputat salaatista. Jotain mitä sun tyyliset apinat ei tajua vuosikymmentenkään jälkeen on se että jos sulla on 10 kohdan treeni tavoite niin kohdat 1-8 pitäis olla ruokavalioo. Mut ei vittu ku se apinan asenne on et lihaa turpaan ja nauretaan muulle. Ihan helvetin jälkeenjäänyttä menoa. Ja mitä vittua sarkastisesti lainailet "kiinteytymään"? Jos et oo vielä tajunnu niin se on 90% nais treenaajien aivan oikea ja aito tavoite. Ne ei haluu valtavii lihaksii, ne ei haluu mitään massaa, ne haluu tiukentaa ja kiinteyttää lihasta.

Ne naiset sitten jotka treenaavat kovempaa, melko usein painottavat pelkkää kyykkyä ja perstreeniä ja laiminlyövät kädet ja yläkropan kokonaan. Ettei vain "vahingossa" kasva miesmäiset kädet tjsp.

Ei vittu. En mä vaan hitto tajua että mitä sun päässä liikkuu. Nykypäivänä VALTAOSA ihmisistä treenaa näyttääkseen hyvältä, esteettisesti. Se esteettisyys taas tulee siitä mitä yhteiskunnan yleinen kauneusihanne pitää kuumana. Naisille se on reidet ja perse. Se on ollut nää jo jotain vuosi miljoonan, vai kuinkahan kauas taane tää rotu meneekään. Mitä isommat ja pyöreemmät niistä saadaan, mutta muu mimmi on timmi niin sitä parempi.

Ehkä tää tulee sulle oikeesti yllätyksenä mutta valtava massaerkki ähkimässä salilla on ihan vitun niche alaluokka nykypäivän treenimaailmassa. Sadat miljoonat ympäri planeettaa treenaa näyttääkseen hyvältä esteettisesti. Ei vittu sen takii et penkistä nousee x tai jalkaprässis menee y määrä paskaa.

- Fitness-tähdilläkin tuntuu olevan tämä kasvojen ulkonäkö kovin tärkeässä asemassa. Miksi ei ole näissä kovissakaan tekijöissä, Eve Tistelgren, Maikku Hiljanen, Piia Pajunen, yhtään rumaa tai tavallisen näköistä tyttöä? Kaikki tuollaisia hunajabeibejä. Suomessakin on varmasti kovaa treenavia tyttöjä, jotka ovat vastaavassa kunnossa, mutta kun naama ei riitä niin ei saa minkäänlaista mediahuomiota. Oliko kyse urheilusta, vai kauneuskisoista?

Oli kyse kauneuskisoista, sä saatanan jälkeenjääny paviaani. Eikö se ihan oikeasti mene vittu sinne aivoihin. Ne on fitness-MALLEJA. Ei kukaan käyttäny helvetti sanaa fitness ennenkun siitä tuli esteettinen laji. Jos sä haluut puhuu vakavasta urheilusta niin varmaan jokanen saatanan olympia tason ämmä jättäis sut kauas taakseen, mutta ku aivan vitun promilleen luokkaa on sellaset urheilijat treeni maailmassa. Ihmiset treenaa näyttääkseen hyvältä.

Se kaikkein säälittävin juttu tässä on se, että sun paskanjauhannasta tykkäs 150+ muuta lukijaa.

- - - Updated - - -

Tulipa paljon kirjotusvirheitä kun tyhmät tyypit sapettaa, mutta ei se niin vakavaa

Kyllä sait aika monta kirosanaa mahdutettua yhteen paskanjauhamiseen. Opettelisit kirjoittamaan ilman hirveitä itkuraivareita, jättäisit kirosanat ja solvaamiset vähemmälle ja keskittyisit asiaan niin ehkä sunkin viestiä voisi lukea ajattelematta, että mikäköhän oman elämänsä sankari tuollakin jossain luolassaan itkua vääntää kännissä ja kirjoittelee pakkikselle kun ei mitään muutakaan paikkaa ole minne pahaa oloaan purkaa.

on se ny jumalauta jos ei edes suomalainen saa nykyään kirota.

Jos on jotain vitun urputtamista itse asian sisällöstä niin siitä saa turpaansa louskuttaa ja mun päätä viedä vadille. Mutta jos ei pysty sisäistämään sanomaa ilman itkemättä ku setä sanoo tuhman sanan ni vittu muuta ruotsiin

Ihan helvetin jälkeenjäänyttä menoa. Ja mitä vittua sarkastisesti lainailet "kiinteytymään"? Jos et oo vielä tajunnu niin se on 90% nais treenaajien aivan oikea ja aito tavoite. Ne ei haluu valtavii lihaksii, ne ei haluu mitään massaa, ne haluu tiukentaa ja kiinteyttää lihasta.

On olemassa ainoastaan lihaskasvua ja rasvanpolttoa, ei mitään "kiinteytymistä". Taitaa sullakin olla 90% ihan perusasioista vielä tajuamatta. Jälkeenjäänyttä menoa indeed...

Osa mimmeistä kylläkin tulee salille vain esiintymään. Ilman näyttöjä. Se on tyhmää, ja saa aikaan myötähäpeää joka allekirjoittaneessa aiheuttaa fyysisiäkin kouristuksia välillä. Menee reeni munille.

Voivoi kun on suorastaan ikävä Elixiavuosia. Silloin näitä oli ja aina oli kivaa katsella.

Nimimerkillä olenko se toinen vanha pervo?

No mulla varisee, eri merkkejä ja hintaluokkia on kokeiltu. Mutta asia on helposti ratkaistu sillä, etten meikkaa salille. Jos meikkaan töihin, josta menen suoraan salille, pesen ripsarit yleensä pois samalla kun vaihdan piilarit silmiin, on parin minuutin homma eikä siinä kokovartalosuihkua tarvita. Siinä ole kyse mistään luonnonkauniina olosta, vaan ihan siitä, että voin huoletta pyyhkiä naamalta hikeä ilman pelkoa, että meikit leviää.

Niin ja joo, tätä nyt ei sitten kannata ymmärtää siten, että olisin jotenkin salille meikit kasvoilla treenaamista vastaan yleisesti, itse en vaan sitä edellä mainituista syistä tee. Ja ihmettelen myös samoista syistä sitä, että pystyykö esimerkiksi edellä postatun kuvan mukaisilla meikeillä (noita näkee) treenaamaan siten, ettei ne meikit a) leviä ja b) jos leviää, niin se ei sitten haittaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom