Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika paha heitto podausfoorumilla... :rolleyes:

Toimiihan se ilman painoakin, mutta jossa vaiheessa et jaksa puristaa lihasta tarpeeksi isometrisesti että hyöty olisi optimaalinen. Ja kyseistä liikettä ei voi vipuvartta (leverage) siirtämällä loputtomiin vaikeuttaa (vrt. punnerukset, jossa mahdollisuudet vipuvarrella kikkailuun ovat paljon paremmat).

Juu. Mutta näkisin et tossaki on progressiomahollisuuksia. Tosin ne muuttuu enempi kokonaisvaltasiksi liikkeiks kun tuollaisiksi osittain eristäviksi. Mut ei kai tästä tarvi vääntää kenenkään kans lisää, mun filosofia nyt on aika palstan valtavirrasta poikkeava.

Ja myönnän provon. :whip:

Purnaan nyt vähän eräästä naisten trendiliikkeestä.

Kyseessä joku miehistä naimaliikettä muistuttava juttu eli näillä naisilla taitaa olla sträppäri himassa. Eli mennään korokkeelle selälleen, pistetään tanko mahanpäälle ja aletaan pumppaamaan lantiolla. Ihan varmasti kehittää jotain piiloylialavälikeskikehonsisäsupistajakouristajalihaksia loistavasti. Mutta pentele kun siihen tarvitaan aina se kyykkypaikka ja -tanko. Eikö sitä voisi ihan yhtähyvin tehdä jossain venyttelyalueella kun kummiskaan siinä tangossa ei ole kuin jotkut crossfitnessmegaisot ilmakiekot, joita vastaava löytyisi salin kiinteiden painojen keskuudesta helposti?
myönnän, tuli tehtyä tänään, sumomaven jälkeen, samat raudat kuin nopeusvetoreeneissä jäi kylläkin tankoon (110kg) ja niillä tuli 12 toiston sarjoja otettu muutama... en viittinyt raahata tankoa mavepaikalta mihinkään, niin että sory :P aikoinaan aloitin harjoittaa tätä liikettä kommentin takia mikä Brandon Lilly heitti mun kisänostosta... ja vieläkin toimii :). pitäiskö kertoa sille, että se on joku fitnesshimputuspyllyliike eikä missään tosissaanotettavissaolevalla salilla ei uskalla enää tehdä että tosissaan treenaavat ei hermostu

Itsekin olen noita hip thrusteja tehnyt nyt pari kertaa, koska pakarat on suhteessa huomattavasti heikommat kuin takareidet. Kyllähän se hymyilyä herättää ja viimeksi tuli kommenttia, että tuo on joku bordellinpitäjän liike. :pano:

Tuo pitäisi olla pakollinen liike jokaiselle naiselle salilla. Voi kun tuon takia olisikin kyykkyhäkki useammin varattu...

Meidän salilla on tuollaiselle hippi trustille ihan oma teline ja näyttänyt olevan suhteellisen suosittu kapine akkojen keskuudessa.

Aika paha heitto podausfoorumilla... :rolleyes:

Toimiihan se ilman painoakin, mutta jossa vaiheessa et jaksa puristaa lihasta tarpeeksi isometrisesti että hyöty olisi optimaalinen. Ja kyseistä liikettä ei voi vipuvartta (leverage) siirtämällä loputtomiin vaikeuttaa (vrt. punnerukset, jossa mahdollisuudet vipuvarrella kikkailuun ovat paljon paremmat).

Ei loputtomiin mutta kahden jalan sijasta liike yhdellä jalalla tehtynä siten että lantio pysyy koko ajan molemmin puolin samassa tasossa on jo suurimmalle osalle tarpeeksi vaativa liike ilman painojakin pitkäksi aikaa...itse asiassa erittäin hankala liike...

Meidän salilla on tuollaiselle hippi trustille ihan oma teline ja näyttänyt olevan suhteellisen suosittu kapine akkojen keskuudessa.

Onkos tässä ihan erillinen hiptrustilaite vai tekeekö tuo takajalkapenkissä?
Instagram

Ida Jeminaa on tullut seurattua instan välityksellä, hyvän näköstä treenia :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi joidenkin naisten on salille meikattava kuin olisivat johonkin naamiaisiin/yökerhoon menossa :hyper: ?

Vähän samaa oon miettinyt, kertonee huonosta itsetunnosta ja ulkonäkökompleksista. Tosin, ei nekään kaikki varmaan varta vasten salille meikkaa, ehkä se on niitten arkimeikki sitten mitä ei salille mennessä pestä pois.Sehän leviää?? vähän menee ohi aiheen, mutta surullista että moni nuori nainen ei pidä itseään hyvännäköisenä ilman meikkiä/pelkällä kevyellä ehostuksella. Parhaat kauneusrutiinit mun mielestä on lihaskuntotreeni, fiksu syöminen ja tarpeeksi unta. Pointtina ettei huonoa ryhtiä/velttoa olemusta oikeen mikään määrä ripsiväriä korvaa. Kevyt meikki ja nätti kampaus toki näyttää aina hyvältä, ei sillä.

Minulla on salille mennessä ne aamulla laitetut meikit kasvoilla, mitä niistä nyt on jäljellä duunin jälkeen. Nude-meikkiä ei tyhmempi (mies?) välttämättä edes huomaa. Nuorempana treenasin tatamilla ja silloin pesin meikit pois ennen treeniä, koska siellä ne olisivat vain ikävästi pyyhkiytyneet toisten valkoisiin takkeihin. Nykyisellä salilla ei pukuhuonemeikkaajia ole, aikaisemmalla "naistensalilla" muutamat nuoret neidit ehostivat itseään ennen treeniä. Hulkkiinan kanssa olen samaa mieltä, että varmaan kertoo epävarmuudesta oman ulkonäön suhteen, mikä on aika surullista.

Hulkkiinan kanssa olen samaa mieltä, että varmaan kertoo epävarmuudesta oman ulkonäön suhteen, mikä on aika surullista.

Ei kai naisen meikkaaminen nyt yhtäkkiä epävarmuudesta kerro? Jotkut naiset nyt vaan eivät lähde yhtään mihinkään ilman meikkiä. Samalla lailla se sinun aamumeikkaamisesi kertoo epävarmuudesta, eli ei yhtään. Jos vain kerta kaikkiaan tajuaa miltä näyttää ilman meikkiä eikä halua näyttää siltä ihmisten ilmoilla, niin miksi jättää meikkaamatta?

Ei kai naisen meikkaaminen nyt yhtäkkiä epävarmuudesta kerro? Jotkut naiset nyt vaan eivät lähde yhtään mihinkään ilman meikkiä. Samalla lailla se sinun aamumeikkaamisesi kertoo epävarmuudesta, eli ei yhtään. Jos vain kerta kaikkiaan tajuaa miltä näyttää ilman meikkiä eikä halua näyttää siltä ihmisten ilmoilla, niin miksi jättää meikkaamatta?

Ei normaali aamumeikkaaminen mitään epävarmuutta osoita, se on valtaosan normaali aamurutiini. Piristää yleisilmettä jne. Enemmänkin oli puhetta siitä että jos salille varta vasten meikkaa sen yökerholookin niin joku kompleksi siinä taustalla saattaisi olla. Tai sitten se on jotain muuta. Raskas meikki nyt harvoin kovin hyvältä näyttää. Tosin harvoin salilla mitään erityisen tällättyjä naamoja olen itse nähnyt.

Eipä siinä, nyt mun mielestä oo mitää pahaa, jos joku naisimmeinen haluaa hyvältä näyttää salillaki. Onhan se hyvä olla meikit päällä, jos sattuu vaikka perit saliselfiet somee nappaa. Pitää vaa muistaa pitää reenit suht kevyeen ettei meikit valu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom