Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ne ilmeisesti haluaa miesten katselevan...siksi "eksyneet" tähän ketjuun kuvineen.

Tää pitääs saaha kyllä oikealla tavalla toimimaan tämä ketju. Kyllä mä sen verta tarakoista pidän.

:)

- - - Updated - - -

En kyllä ole ollenkaan harmistunut tästä ilmiöstä. Loistavaa, että saadaan naiskaunetta sinne salin puolelle ja niitä persekuvia nettiin. Miten tuosta voi valittaa? Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää valittaa tälläisestä ilmiöstä. Positiivisuutta kehiin! Jos joku tykkää blogata tai laittaa kuvia instagrammiin, keneltä se on pois?

Aamen. Positiivisuutta kehiin. Jessus. Ei voi käsittää, että jonkun sielua riepoo se, että "Ne naiset sitten jotka treenaavat kovempaa, melko usein painottavat pelkkää kyykkyä ja perstreeniä ja laiminlyövät kädet ja yläkropan kokonaan. Ettei vain "vahingossa" kasva miesmäiset kädet tjsp. "

^ Ei ollut videossa mitään sopivan normaalia tapausta mukana. En oo instagramissa / bloggaa, en ota selfieitä (saati sitten belfieitä) tai julkaise muutenkaan treenikuvia, en noudata mitään erikoista ruokavaliota, treenivaatteet on Adidasta jne... joten en taida kuulua joukkoon :D

^ Ei ollut videossa mitään sopivan normaalia tapausta mukana. En oo instagramissa / bloggaa, en ota selfieitä (saati sitten belfieitä) tai julkaise muutenkaan treenikuvia, en noudata mitään erikoista ruokavaliota, treenivaatteet on Adidasta jne... joten en taida kuulua joukkoon :D
oletko nainen?

Videosta tosissaan puuttui kaikki casuaalimmat tapaukset kuten monissa muissa herran videoissa on. Ehkäpä tuo sitten oli tosissaan "fitness chicks" eikä "gym chicks"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu nytten kaikki ämmät tänne pyllistämään, jokainen vuorollaan. Siitä ei sitten muuten kannata sanoa mitään negatiivista kenenkään miehen, koska se on varma homon merkki.

Alkaa vähän vituttaa tuo Iltasuolen jatkuvasti viljelemä "selfie" jo ihan sananakin. Julkkis otti saliselfien. Cheekin lemmikkipuudelin selfie on kerännyt kymmenen tuhatta tykkäystä Vittugrammissa.

On vuosi 2014, sivistyneessä "maailmassa", maapallolla, Linnunradan skutsiplaneetalla. Kuvittelin noin vuonna 1995, että maailma olisi vuonna 2015 jo täynnä lentäviä autoja, tähtiportteja, mitä mahtavinta tekniikkaa ja maailmassa olisi rauha ja ihmiset olisivat VIHDOIN TULLEET JÄRKIINSÄ.., ymmärtäisimme paikkamme maailmankaikkeudessa ja tietäisimme mihin olemme menossa, mutta mitä vielä! Mitään ei tapahtunutkaan! :face:

Maailma näyttää olevan aivan täynnä lapsellista pinnallisuutta ja päämäärätöntä rehentelyä. On Instaa ja "selfietä" (vihaan tuota sanaa), facebookkia, facebookkia ja mitä naurettavimpia uutisia! Henkisesti vain tunnutaan taantuvan koko ajan... Minä, minä, minä, minä, minä ja minä! Kaikki jalot aatteet on raiskattu ja siinä sivussa urheilukin, millään ei ole väliä muuten kunhan se näyttää hyvältä! :face:

i-dont-want-to-live-on-this-planet-anymore.jpg

Miksihän ihmeessä kaikilla varteenotettavilla fitnesstyvärillä pitää olla NY -lätsä?

PK-seudun saleilla pyöriessä ei ole tainnut ainoatakaan muun joukkueen lippistä lippa kaarella tulla vastaan.

Sen ymmärtää, että kaikilla on ne samat sixdeuce/brazil/bb/etc vaatteet, mutta NY? Onko NY maailman fitnessmekka?

^Noku kaikki jenkkilän superproo biksu ja figure typyt käyttää kans lippistä! Se on vähän niinku merkki et "hei mä en tullu näyttäytyy, mä tulin treenaa, you go girl!". Tosin liittyy enemmänkin siihen räystäslippiksen pitämiseen, kuin itse merkkiin, mutta enivei.

Ja kyllä, olen huomannut saman.

Miksihän ihmeessä kaikilla varteenotettavilla fitnesstyvärillä pitää olla NY -lätsä?

PK-seudun saleilla pyöriessä ei ole tainnut ainoatakaan muun joukkueen lippistä lippa kaarella tulla vastaan.

Sen ymmärtää, että kaikilla on ne samat sixdeuce/brazil/bb/etc vaatteet, mutta NY? Onko NY maailman fitnessmekka?

Olihan toi sama muoti-ilmiö joskus 90-luvun ja 2000-luvun taitteessa, kun olin ala-asteella. Silloin oli tosi IN, jos oli NY lippis. En kyllä tiiä mistä se muotibuumi tuli.

^Noku kaikki jenkkilän superproo biksu ja figure typyt käyttää kans lippistä! Se on vähän niinku merkki et "hei mä en tullu näyttäytyy, mä tulin treenaa, you go girl!". Tosin liittyy enemmänkin siihen räystäslippiksen pitämiseen, kuin itse merkkiin, mutta enivei.

Ja kyllä, olen huomannut saman.

Nycissä joka toisella ihmisellä on melkein NY lätsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom