Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kyllä ole ollenkaan harmistunut tästä ilmiöstä. Loistavaa, että saadaan naiskaunetta sinne salin puolelle ja niitä persekuvia nettiin. Miten tuosta voi valittaa? Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää valittaa tälläisestä ilmiöstä. Positiivisuutta kehiin! Jos joku tykkää blogata tai laittaa kuvia instagrammiin, keneltä se on pois?
Aamen. Positiivisuutta kehiin. Jessus. Ei voi käsittää, että jonkun sielua riepoo se, että "Ne naiset sitten jotka treenaavat kovempaa, melko usein painottavat pelkkää kyykkyä ja perstreeniä ja laiminlyövät kädet ja yläkropan kokonaan. Ettei vain "vahingossa" kasva miesmäiset kädet tjsp. "
oletko nainen?^ Ei ollut videossa mitään sopivan normaalia tapausta mukana. En oo instagramissa / bloggaa, en ota selfieitä (saati sitten belfieitä) tai julkaise muutenkaan treenikuvia, en noudata mitään erikoista ruokavaliota, treenivaatteet on Adidasta jne... joten en taida kuulua joukkoon :D
oletko nainen?
Kyllä. Kim on nykypäivän keskiverto nuoren naisen perikuva.Kim Kardashianin äiti tuohtui tyttärelleen - pilasi aurinkoloman ottamalla 1200 selfietä | Viihde | Iltalehti.fi
Tässä uutisessahan tämä naisten nykykulttuuri kulminoituu hienosti.
Kyllä. Kim on nykypäivän keskiverto nuoren naisen perikuva.
Juu nytten kaikki ämmät tänne pyllistämään, jokainen vuorollaan. Siitä ei sitten muuten kannata sanoa mitään negatiivista kenenkään miehen, koska se on varma homon merkki.
Alkaa vähän vituttaa tuo Iltasuolen jatkuvasti viljelemä "selfie" jo ihan sananakin. Julkkis otti saliselfien. Cheekin lemmikkipuudelin selfie on kerännyt kymmenen tuhatta tykkäystä Vittugrammissa.
Miksihän ihmeessä kaikilla varteenotettavilla fitnesstyvärillä pitää olla NY -lätsä?
PK-seudun saleilla pyöriessä ei ole tainnut ainoatakaan muun joukkueen lippistä lippa kaarella tulla vastaan.
Sen ymmärtää, että kaikilla on ne samat sixdeuce/brazil/bb/etc vaatteet, mutta NY? Onko NY maailman fitnessmekka?
^Noku kaikki jenkkilän superproo biksu ja figure typyt käyttää kans lippistä! Se on vähän niinku merkki et "hei mä en tullu näyttäytyy, mä tulin treenaa, you go girl!". Tosin liittyy enemmänkin siihen räystäslippiksen pitämiseen, kuin itse merkkiin, mutta enivei.
Ja kyllä, olen huomannut saman.
Nycissä joka toisella ihmisellä on melkein NY lätsä.