Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt varo varo.. Kohta poistetaan tääkin kommentti ku ei kuolata automaationa naisen postaamaa persettä :D

yleisesti ps. Eikö se koko "epäsuhta" terminä ole vähän hölmö, kun jokainen kuitenkin itse päättää onko perse hyvä vai ei..
Bodailussakin yleisesti esim. takareisienkin pitää olla oikeasti todella ylisuuret ollakseen arvostelukriteereillä "hyvät".

No ulkonäöllisessä mielessä kyllä, saati kun ei etukäteen voi tietää tykkääkö se oma unelmien kohde pienestä, keskikokoisesta vai KK-tyylisestä ahterista =D Makuja lienee yhtä paljon kuin miehiä :)

Mutta ihan lihastasapainon ja voiman suhteen, ehkä järkevintä treenata kroppaa tasapuolisesti. Tai ainakin olettaisin. Ja toisaalta mitä se mulle kuuluu =D

Miehet ei taida saada kehuja tyyliin "ai kun toi sun alakroppa on niin suloisen siro verrattuna yläkroppaan"…taitaa tulla käsky alakroppatreeneihin =D

Google löytää. Ei tarvitse olla housut, vaan alusvaatteet. Näillä kohotat roikkuvaa persusta.Kelpaako nämä?
Butt Lifter | Booty Butt Bra | Push-up Panty | Double-O
Näin kokeilematta uskallan silti väittää, että nuo edelleen näyttää paremmalta hyväpaksisten päällä. Siis olettaen, että nuo nyt voi kenenkään päällä näyttää muuta kun koomisilta. :)

Tajusinko mä nyt oikein, vai onko nämä "Derriere Bands"-härpäkkeet oikeasti tarkoitettu estämään paksia karkaamasta reisien reviirille? :wtf: Nyt olen nähnyt kaiken, maailma on valmis.
Original Booty Bra | Butt Booster | Derriere Bands

E: Ja miehillekin löytyy. Ei oo todellista :lol2:

Kyllä nuo Freddyt näyttää todella hyvältä naisella jolla on takamus kunnossa. Nuo ovat minusta kuin pushupit iso rintaisella naisella, että jos jotain on mitä näyttää, niin nämä kyllä tuovat sitä hyvin esille.

918181_621377031289694_1485503969_n.jpg

10467782_1414689575485045_880029148_n.jpg

10375777_555096754600529_668025439_n.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko noissa Freddyissä nyt mitään muuta erikoista tavan trikookuteeseen verrattuna, kuin nuo optista harhaa luovat saumaukset?

- vyön sisäpuolelle asennettu silikonikaistale, joka lisää housujen istuvuuttaa vyötäröllä
- ultrakevyt silikonikalvo lantion ja reisien alueella luo jalkoja muotoilevan vaikutuksen;
- takapuolen kohdalla oleva erityinen, kaarevan muotoinen, anatominen insertti on suunniteltu yksinomaan luomaan takapuolelle push-up vaikutus;
- Erityinen haarasauman rakenne yhdessä käytettyjen materiaalien ja leikkauksen kanssa muotoutuu täydellisesti takapuoleen, korostaen edelleen housujen push-up vaikutusta

Lähde: Freddyn sivut

Mikä vitun anatominen insertti? Jos laitan sukkia shortseihin että näyttäis meisseli isommalta, ja muija riisuu housut ja sieltä paljastuu sukkia, niin voinko sanoo, että "Tää oli vaan sellanen anatominen insertti".

mulle tuli anatomisesta insertistä ihan muut jutut mieleen...

Tekis mieli kyllä kokeilla noita housuja. Mutta on vähän liian hintavat - mieluummin treenaan persettäni seuravat X vuotta.

Nuo silikonikaistaleet saa kyllä peffahousut kuulostamaan siltä, että ovat inhat jalassa. Ahdistun jo hiottavista stay-uppien silikoninauhoistakin, ja niillä on sentään ihan relevantti toiminnallinen funktio. Joo-oh, onkohan toi "anatominen insertti" nyt hieno nimi sille, että on saumattu kaistale kangasta erillä viisiin kun yleensä. Itsellä tuli lähinnä peruskoulun ihmisen biologian videopätkä tuosta mieleen. Sanokaa nyt vielä, että tuo sauman sijottelu on patentoitu...

-

Mikä vitun anatominen insertti? Jos laitan sukkia shortseihin että näyttäis meisseli isommalta, ja muija riisuu housut ja sieltä paljastuu sukkia, niin voinko sanoo, että "Tää oli vaan sellanen anatominen insertti".

Ei tuosta yleensä mitään hirveetä sanomista ole tullut....ja jos tulee, tökkään anatomista inserttiä äänilähteeseen...

Kyllä naisilla on helppoa. Mies jos pukee olkatoppaukset niin nauretaan päin naamaa ja huudellaan pelleksi! :dance:

Näinhän se menee :) Ja kyllä mua henk.koht naurattaisi jos jonkun adoniksen jostain mukaan raahaisin ja vaatteiden alta paljastuisi ihan toisenlaiset varustukset.

No joo, mä kuulun vanhempaan koulukuntaan, mun mielestä on parempi että miehelle tulee wau-efekti ilman vaatteita ja meikkejä kuin toisinpäin. Ennemmin tasainen peikko joka välillä tälläytyy ja tekee positiivisen vaikutuksen kuin niin päin, että mies aamulla järkyttyy minkä vierestä sitä heräsikään…toki aina välillä on kivaa tälläytyä, ei siinä :)

Kuvien naiset ovat oikein hemaisevia hempukoita, eikä tämä mielipide liity millään tavalla yllä oleviin kuviin muutenkaan, mutta livenä nähtynä nuo freddyt näyttävät omaan silmääni ihan halvatun typeriltä. Rinkulat pakaroiden ympärillä, ihan oikeasti? En laittaisi ikinä jalkaan ja en suosittele muillekaan. Pilaavat parhaankin pyllyttimen.

jaa.. mitä mä nyt oon nähny noita freddyjä livenä, niin hyvät perseet näyttää niissä hyviltä ja huonot perseet huonoilta.. :D

kivat housut mun mielestä

kertakaikkiaan typerännäköset housut,oli ne kenen tahansa päällä.itse en kyllä akalleni moisia ostais,enkä itellekään kyllä,samako miesten housuissa olis pallien kohdalla rinkulat. moniko pikkumentula semmoset ostaa?

siellä ne on,ne on kehystetty.voi vittu ja etujeejeet

Kyllä nuo Freddyt näyttää todella hyvältä naisella jolla on takamus kunnossa. Nuo ovat minusta kuin pushupit iso rintaisella naisella, että jos jotain on mitä näyttää, niin nämä kyllä tuovat sitä hyvin esille.

Paremmalta puoliskolta löytyy tuollaiset pökät ja on kyllä ihan minunkin lempparit - itseasiassa taisin olla minä, joka vinkkasin noiden housujen olemassaolosta. Silti ei nuo mitkään ihmeidentekijät vielä ole, suhteellisen maltilliset huijaukset vielä. Ehkä kehitys tosissaan jossain vaiheessa menee siihen pisteeseen, että naisille myydään oikeasti sellaisia täytettyjä housuja joissa on perse muotoiltu valmiiksi. Rintaliivien toppausten kohdallahan tämä kehitys on jo edennyt aika överiksi. Sain kokea tämän omakohtaisesti joskus aikoinaan, kun tapasin erään naisen baarissa. Kelasin mielessäni, että noin hoikalla naisella noin isot rinnat on melkein pakko olla silikonit. Silikonithan eivät minua edes haittaa, mutta enemmän tunnen tulevani huijatuksi, kun naisen rinnat jäivät täysin rintaliiveihin. Kaippa joskus tulevaisuudessa sitten se täydellinen peppu jää housuihin.

Ei mitenkään tulevaisuudessa, kyllä nyt jo on markkinoilla pöksyjä joissa on hanurin kohdalla silikonitäytteet. Eri asia kuka niitä viittii käyttää, pelkästään noi Freddyjen silikonikalvot reisien ja lantion ympärillä kuulosti tarpeeksi epämukavalta. Ajaiskohan piukkaan kiedottu Elmukelmu saman asian säästäväiselle niksipirkkapyllylle?

Suositut

Back
Ylös Bottom