Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On se nyt kumma jos MIEHET valittavat naisten persekuvista ja saliharrastuksesta. Minä ainakin katson oikein mielelläni naisten takapuolia ja puurokuvatkaan ei haittaa. :D Jos joku on intohimoinen jostain aiheesta (lain rajoissa) niin hyvä vaan, ei ole multa pois.

On se nyt kumma jos MIEHET valittavat naisten persekuvista ja saliharrastuksesta. Minä ainakin katson oikein mielelläni naisten takapuolia ja puurokuvatkaan ei haittaa. :D Jos joku on intohimoinen jostain aiheesta (lain rajoissa) niin hyvä vaan, ei ole multa pois.

Tätä olen minäkin aina ihmetellyt eikä se ihmettely näköjään laannu. Tissit ja perseet ei kelpaa MIEHILLE.

Nyt vaan se tärkein kysymys on että kykeenkö kuka nokittaat Arielia. Ei helppoa, mutta kyyyllllä kai joku ees yrittää?

Eihän tuo Arielin tarakka nyt mikään maailman seitsemäs ihme ole. Vasen pakarakin ihan suora noin 10cm matkalta (ei pyöreä, ei hyvä.) Voi tietty olla että nuo pöksyt jopa pilaa sen, ja esim stringeissä pylly olis kuin persikka (ei voi tietää.)

No nyt löyty viimeistään hyvä syy sille, miksi niitä peboja ja puuroja nettiin laitetaan: arvokkaan palautteen toivossa. Elävässä elämässä aika harvoin ventovieras tulee rakentavassa hengessä kertomaan, että sun vasen pakara on muuten ihan suora noin kymmenen sentin matkalta. :lol2:

No nyt löyty viimeistään hyvä syy sille, miksi niitä peboja ja puuroja nettiin laitetaan: arvokkaan palautteen toivossa. Elävässä elämässä aika harvoin ventovieras tulee rakentavassa hengessä kertomaan, että sun vasen pakara on muuten ihan suora noin kymmenen sentin matkalta. :lol2:

No ei varmaan kukaan uskalla. Jos ei ole erityisen hyvännäköinen niin saa joko korvilleen tai syyteen ahdistelusta. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eihän tuo Arielin tarakka nyt mikään maailman seitsemäs ihme ole. Vasen pakarakin ihan suora noin 10cm matkalta (ei pyöreä, ei hyvä.) Voi tietty olla että nuo pöksyt jopa pilaa sen, ja esim stringeissä pylly olis kuin persikka (ei voi tietää.)

onneksi mun takapuolella on hyvä itsetunto. Tiedän meinaan itsekin, että se on suht lättänä ja kovasti ahkeroin sen parissa tällä hetkellä :) Tämän takia noi Freddyt onkin suurta huutoa. Pitäisi olla iso pyöreä takapuoli, mutta sitä ei ikävä kyllä salilla kuukaudessa rakenneta ----> huijataan parhaimman mukaan housuilla, jotka push uppaa pakaroita

No ei varmaan kukaan uskalla. Jos ei ole erityisen hyvännäköinen niin saa joko korvilleen tai syyteen ahdistelusta. ;)
Palkintoko siitä pitäisi saada? "Hei sun perse on ihan suora!" "Ai kiitos kun kerroit, enpä tiennytkään! Tässä sulle sata euroa!"

Hih, miten mä en usko, et tän palstan mimmeillä on suurta tarvetta lähteä ego-buustailemaan perseillään :D Tai no, mistäs mä tiedän :)

Jonkun (en muista kenen) kanssa samaa mieltä, salille pyrstöä reenaamaan niin ei tarvi huijari-housuja käyttää...oishan se nyt oikeesti idioottimaista jos miehilläkin ois haba-paidat ja kiihkeän illan päätteeks sieltä paljastuis väärälle puolelle jeesus-teipillä liimattu alli :)

Arielin takamus sopusuhtainen. Jestas mä en ymmärrä tätä nykyajan epäsuhdan arvostamista. Persuksen pitää olla ihan mielettömän kokoinen, ennen ne oli tissit. Sopusuhtaisuus on kaunista IMO :)

Mä treenaan persettä omaksi ja mieheni iloksi, en saadakseni kehuja muilta. Ja siinä ei toppaukset ja leikkaukset auta, harvemmin kun vaatteet päällä peuhataan :) ja mä en voi olla löllö-enkä lattapersus, koska muu kroppa on tikissä -> epäsuhta. Tosin se hanuri vaatii enemmän työtä ku varmaan koko muu kroppa yhteensä.

No, mun hanuri on tuntunut aina kelpaavan, mut nykyään vatsalihaksia kehuu naiset ja habaa miehet, siin jää jo ahteri varjoon näköjään :)

Palkintoko siitä pitäisi saada? "Hei sun perse on ihan suora!" "Ai kiitos kun kerroit, enpä tiennytkään! Tässä sulle sata euroa!"

No siis tarkoitin arvostelua yleensä. Jos sanonen että onpas sulla nätti treenattu perse niin jos en ole sun mielestä kovin "viehättävä" niin tuskin sitä otat hyvällä.

Että silleen vähän huono kannustaa kenenkään tarakkaa kehumaan livenä...

EDIT: Ja niin että pistikö joku oikeasti kuvan johonkin tällaiseen keskusteluun saadakseen vinkkejä miten kehittää jotain ruumiinosaansa? Aina oppii uutta jos se näin menikin...

EDIT: Ja niin että pistikö joku oikeasti kuvan johonkin tällaiseen keskusteluun saadakseen vinkkejä miten kehittää jotain ruumiinosaansa? Aina oppii uutta jos se näin menikin...
Siitä en osaa sanoa, mutta treeniblogeissa se nyt mahdollisesti voi olla jostain muustakin syystä kuin huomionhausta. Jota nyt en toki tähän hätään keksi.

Noissa push-up-pääntseissä on muuten se hassunhauska puoli, että niiden merkkiä monesti mainostetaan nimenomaan tuon tarakankohotusominaisuutensa vuoksi, ja joissain pystäritreenitrikoissa oon jopa nähny jonkun "ultimate shape" -tekstin reidessä. Eiks se idea vähän niinkun katoa, jos jo päällepäin mainostaa salaisia avujaan?

Nyt varo varo.. Kohta poistetaan tääkin kommentti ku ei kuolata automaationa naisen postaamaa persettä :D

yleisesti ps. Eikö se koko "epäsuhta" terminä ole vähän hölmö, kun jokainen kuitenkin itse päättää onko perse hyvä vai ei..
Bodailussakin yleisesti esim. takareisienkin pitää olla oikeasti todella ylisuuret ollakseen arvostelukriteereillä "hyvät".

Jonkun (en muista kenen) kanssa samaa mieltä, salille pyrstöä reenaamaan niin ei tarvi huijari-housuja käyttää...)

Totta tavallaa, mutta nuo housutkin istuvat lopulta paremmin niiden päällä, joiden perse on tikissä. Tottakai ne parsivat sellut sileäksi ja nostavat levähtänyttä päärynäpersettä ylemmäs, mutta ne parhaat perseet noissa huijari-housuissa ovat kyllä yleensä ihan asiallisia ilman huijaustakin - nämä vain korostavat niitä entisestään.

Sekä ainakin oman elämäni ajan muistan, että monille naisille housujen istuvuus on ollut ensisijainen asia uusia housuja ostettaessa (mikä on hyvä asia). Eikai yksi sauma nyt kovin paljon asiaa muuta tässä topattujen rintaliivien, tekoripsien, hiustenpidennysten, tekorusketuksen, piilolinssien ja tikkurilan täyttämässä maailmassa.

Joo, niissä housuissa siis pitäisi oikeasti olla toppausta ja jotain kaaritukiin verrattavaa jämäkkää materiaalia, että ne todella tekisivät perseestä jotenkin ratkaisevasti erilaisen. Kyllähän napakka kangas toki aina jossain määrin persettä silottelee ja kohottaakin hiukan, ja estää tutisemista. Farkutkin voitaisiin laskea siten huijaushousuiksi. Toisaalta, mitä sen nyt on väliä, vaikka vaatteet luovatkin illuusiota paremmasta ulkonäöstä. En mä keksi, miksi jokaiselle random vastaantulijalle pitäisi olla selvää, että joo kyllä perseessä on sellua ja se hyllyy kävellessä.

Piti ihan kaivaa nuo "huijarihousut" kaapista ja kokeill. Paljon hypetetyt, onnettoman laatuiset retkut. Kangas on aika luirua eikä mulla ainakaan mikään nostanut mitään,
samalta näytti kuin sukkahousumaista kangasta olevissa leggareissa. Ei siis huonolta kuitenkaan:)
Lie sitten ne farkkuversiot topakammat ja enemmän "huijaavat"..

Aah totta Oppa, mä aina unohdan :D Ja ihmettelen miks niin monet naiset haluaa olla mahdollisimman eri näköisiä kuin oikeasti ovat, miehet kun ovat vaan tasaisen kauniita...yleensä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom