Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei mitenkään tulevaisuudessa, kyllä nyt jo on markkinoilla pöksyjä joissa on hanurin kohdalla silikonitäytteet. Eri asia kuka niitä viittii käyttää, pelkästään noi Freddyjen silikonikalvot reisien ja lantion ympärillä kuulosti tarpeeksi epämukavalta. Ajaiskohan piukkaan kiedottu Elmukelmu saman asian säästäväiselle niksipirkkapyllylle?

Vähän jykevämmälle ahterille voi näppärästi askarrella push-up tukea myös polkupyörän sisäkumista. Ja riittäähän niitä sisäkumimalleja raskaammallekin kalustolle.

kyllä niitä on ihan sellasia farkkuja missä ei enää puhuta mistään tuesta vaan ihan fillingistä perseessä.. :D perseimplantti, joka on housuissa... xD

Ai että mä niin nautin tästä uudesta persemuodista! :D Vietin 10 vuotta elämästäni häpeillen isoa persettäni, mutta mähän olin vain aikaani edellä. Nyt se ei edes ole iso mielestäni vaan voisi vähän kasvaakkin. On se hyvä että nykyään nainen saa olla lihaksikas, aiemmin piti olla vain mahdollisimman laiha.

Ei mitenkään tulevaisuudessa, kyllä nyt jo on markkinoilla pöksyjä joissa on hanurin kohdalla silikonitäytteet. Eri asia kuka niitä viittii käyttää, pelkästään noi Freddyjen silikonikalvot reisien ja lantion ympärillä kuulosti tarpeeksi epämukavalta. Ajaiskohan piukkaan kiedottu Elmukelmu saman asian säästäväiselle niksipirkkapyllylle?

Elmukelmusta tuli mieleen, että toimisikohan naisille ns. budjettiratkaisuna sellainen, että laittaisi vähän kinesioteippiä pakaran alle. Tuolla tavalla saisi peppua nostettua ja jos jalassa olisi normihousut tai shortsit, niin moni mies menisi lankaan.

Elmukelmusta tuli mieleen, että toimisikohan naisille ns. budjettiratkaisuna sellainen, että laittaisi vähän kinesioteippiä pakaran alle. Tuolla tavalla saisi peppua nostettua ja jos jalassa olisi normihousut tai shortsit, niin moni mies menisi lankaan.
Ja tossahan ois vielä sekin hyvä puoli, ettei pylly losahda alas edes silloin kun ottaa housut pois, mitä aiemmin pidettiin ongelmana. TV-shop, täältä tullaan!

"Ai nää vai? Nää on kinesioteippejä. Ollu vähän tota takareisiongelmaa."

Elmukelmua, kinesioteippiä, anatomista inserttiä jne...

Minusta kehitys on ollut loistavaa: mennään parikymmentä vuotta eteenpäin ja saavumme pisteeseen, jossa naisten fb-kuvat näyttävät tältä...markkinointi on viety huippuunsa ja ostaja saa mieleisensä paketin...looks splendid:

54208519_4ec6964946_z.jpeg

Ja tossahan ois vielä sekin hyvä puoli, ettei pylly losahda alas edes silloin kun ottaa housut pois, mitä aiemmin pidettiin ongelmana. TV-shop, täältä tullaan!

Tähän on sellainen näppärä luomuniksi, että asetut polvillesi ja pyllistät. Siinä asennossa kudokset asettuu miehen silmää miellyttävään muotoon ilman tukiteippejä. Näin on evoluutio homman järkännyt ennen TV-shoppia!

Kyllä jesseteippi ajaa saman asian! Ja tuo käsittääkseni on jo käytössä oleva niksi: ainakin rintoja varten on ihan teippia myytävänä, jolla ne saa kohotettua nätimpään asentoon sellaisia asuja varten, joiden alle ei oikein liivit sovi. Kai perseellekin löytyy, en yhtään hämmästyisi jos tuo aiemmin ketjussa ollut nettikauppa myisi sellaista.

Kyllä jesseteippi ajaa saman asian! Ja tuo käsittääkseni on jo käytössä oleva niksi: ainakin rintoja varten on ihan teippia myytävänä, jolla ne saa kohotettua nätimpään asentoon sellaisia asuja varten, joiden alle ei oikein liivit sovi. Kai perseellekin löytyy, en yhtään hämmästyisi jos tuo aiemmin ketjussa ollut nettikauppa myisi sellaista.

Jos on isot tissit, niin noi teipit ei toimi :( Tuskin auttaa peppuunkaan sitten :ranteetauki:

Mulla on sellaista paksua maalarinteippia, voisin tänään kokeilla että miten paljon se nostaa persettä! Luulen vain, että sillä ei ehkä saa aikaiseksi nättiä muotoa, vaan teippi saa perseen pullistelemaan rumasti siitä teipin rajalta tms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on sellaista paksua maalarinteippia, voisin tänään kokeilla että miten paljon se nostaa persettä! Luulen vain, että sillä ei ehkä saa aikaiseksi nättiä muotoa, vaan teippi saa perseen pullistelemaan rumasti siitä teipin rajalta tms.
Laitat vaan tarpeeks paljon, ja teippaat muutaman sohvatyynyn sinne sekaan. Itse uskoisin kyllä enemmän jesseteippiin, mutta luonto ei anna periks kokeilla. Eikä kipukynnys.

Sekin voisi toimia, että laittaisi kinesioteippiä myös alaselkään tms. ja nostaisi sitä kautta pakaroita ylöspäin. Voisi näyttää aika hyvältä, mutta nuo teipit saattaisivat vetää selkää ja ryhtiä vähän huonoksi. Kävelytyyli voisi kerätä katseita myös.

Ai vitsi,

Kylläpä on hienoa olla mies kun on heti herätessäänkin komea ja yksinkertaisesti vaan pitää ittensä niin kovassa kunnossa ettei tarvi silikoonivaatteita pitää, jotta muodot tulisivat paremmin esille.
Akat on ihan sekasin. Ne luulee, että homma on sotamaalauksista ja muista varusteluista kiinni. Iteppähän olette lähteneet ja aloittaneet tuollaisen varustelukilpailun.

Tulisin hulluksi jos joutuisin olemaan päivänkään naisena.

Ihan vaan vittuillakseni terveisiä kirjoitin.

Kylläpä on hienoa olla mies kun on heti herätessäänkin komea ja yksinkertaisesti vaan pitää ittensä niin kovassa kunnossa ettei tarvi silikoonivaatteita pitää, jotta muodot tulisivat paremmin esille.
Äläs nyt höpönassu ujostele, kyllä sunkin tarakka sais liftiä näistä:

mens-butt-lifter-main.jpg

Ai vitsi,

Akat on ihan sekasin. Ne luulee, että homma on sotamaalauksista ja muista varusteluista kiinni. Iteppähän olette lähteneet ja aloittaneet tuollaisen varustelukilpailun.

Tulisin hulluksi jos joutuisin olemaan päivänkään naisena.

Ihan vaan vittuillakseni terveisiä kirjoitin.

Eihän toi mitään vittuilua ole vaan ihan täyttä totta :) Miehet näköjään on luonnonkauniita, naisilta sama ei onnistu millään =D Ja kyllähän eläinmaailmassakin ne urokset aina komeampia on.

No onneks mä en oo tämän päivän nuori nainen, hiuksetkin joutuu usein mies harjaamaan ja kiroilemaan, ne kun yltää tuonne persuksiin =D Eilen ei ollut harjaamassa, niin painelin salille suihkun jälkeen tukka takussa…mä taidan kokeilla tota jeesusteippiä kokovartalomallina pärstä ja fleda mukaanluettuna =D

Äläs nyt höpönassu ujostele, kyllä sunkin tarakka sais liftiä näistä:

mens-butt-lifter-main.jpg

Noi Jabbarin linkittämät "nostattajathan" on ihan perusvaatetus viikonloppuihin jos on jotain kivaa menoa.
Menee musta samaan kategoriaan naisten kireiden housujen kanssa, että se on ihan real deal mikä siinä näkyy eikä huijausta.

Mut nämä oli ihan uus juttu, kivat shortsit ois kyllä kesäks.

Miehet näköjään on luonnonkauniita, naisilta sama ei onnistu millään

On ne naisetkin luonnonkauniita, mutta ovat itse tuon unohtaneet ja aloittaneet moisen hömpötyksen. Enkä tarkoita tällä sitä, että luonnonkaunis - sanalla nyt tarkoitettaisiin sitä etteikö itsestään ole tarvetta pitää huolta vaan, että vähempikin riittäisi. Ei siis mitään todellisen femakon "luonnonkaunista" jolla on mäkkärin dipit poskilla. Ei se ole kaunista, mutta jos elää terveellisesti ja pitää itsestään huolta niin kyllä se kauneus sieltä näkyy vähemmälläkin varustelulla.

Siksi miehenä oleminen on helppoa kun ei tarvi elää tuollaisen joukkopaineen alla minkä omat lajitoverit ovat luoneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom