Naisten kuntosalikulttuuri - kuvia perseestä ja puurosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Failure
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kokeilin muuten tänä aamuna tästä ketjusta inspiroituneena ekaa kertaa peppuselfien ottamista. Ei oo muuten ihan helppoa hommaa saada se kaikkein imartelevin otos, tai sit (todennäköisesti) mun perse ei vaan oo tarpeeks hyvä. Mutta tämän kokemuksen myötä en vaan ymmärrä miten jotkut jaksaa niitä jatkuvasti räpsiä, kokopäivätyöstähän tuo melkein kävis.

=D Sama vika =D Ja sit ku sitä pitää aina vääntää ittensä sellaseen takapuoli-tyrkky-selkänotko-asentoon, niin vielä vaikeemmaks menee :)

Itteäni varten yrittäny välillä kehityskuvia ottaa siitäkin suunnasta, mutta oon ajatellu tyytyä persuksen osalta ihan vaan peilikuvan tarkasteluun. No miehelle työpäivän piristykseks välillä pitää poseerata, mut se tarina onki sitte jo ihan erikseen =D

Kokeilin muuten tänä aamuna tästä ketjusta inspiroituneena ekaa kertaa peppuselfien ottamista. Ei oo muuten ihan helppoa hommaa saada se kaikkein imartelevin otos, tai sit (todennäköisesti) mun perse ei vaan oo tarpeeks hyvä. Mutta tämän kokemuksen myötä en vaan ymmärrä miten jotkut jaksaa niitä jatkuvasti räpsiä, kokopäivätyöstähän tuo melkein kävis.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi kuvien syynääjäksi....

Tää kyllä niin uskomaton ketju, että oksat pois

Jos ihan vakavasti puhutaan, niin kyllähän se itselle täydellisen takamuksen metsästys vs muu kroppa, on aika äärimmäisen vaikea tehtävä. Ainakin jos on yhtä itsekriittinen kuin minä. Ei varmaan päivää mene miettimättä, pitäskö kiristellä vai löysäillä rasvaprossan kanssa :)

Se täydellinen takamus vaatisi kuitenkin jonkin verran rasvaakin. MUTTA, selluliittia ei saa olla milliäkään eikä minkäänlaisia poimuja yläreisissä/alapakaroissa. Reidet ei saa heilahdella yhtään. Vatsassa ei saa olla minkäänlaisia pehmikkeitä ja tiukkojenkaan farkkujen kauluksesta ei saa tursuta mitään yli. Ja mua ei auttais Freddyt eikä muutkaan taikahousut, koska nää vaatimukset pitää täyttyä a la naturel sekä rytkyt niskassa :)

Yhteenkään valokuvaan en kuitenkaan luota vertailukohtana, photoshoppailu kun on nykyään ihan mattimeikäläisellekin jo aika tavallinen työkalu saati kun ammattilaiskuvista puhutaan :)

Huh, mulle tuli jo ihan hiki tätä kirjottaessa =D

Tässä pieni ohje.

-Seiso sivuttain
-Astu peiliä lähempänä olevalla jalalla eteenpäin
-Laita painoa etujalalle.
-Työnnä peppua taaksepäin ja kierrä vartaloasi
-Muista duckis!

Katso tästä kuvasta mallia.
925910_820210488023697_1985331079_n.jpg

Tässä pieni ohje.

-Seiso sivuttain
-Astu peiliä lähempänä olevalla jalalla eteenpäin
-Laita painoa etujalalle.
-Työnnä peppua taaksepäin ja kierrä vartaloasi
-Muista duckis!

Katso tästä kuvasta mallia.
925910_820210488023697_1985331079_n.jpg

Ja minä kun luulin, että rinnallevedon tekniikka on hankala!

Harjotuskuvia saa pistää näytille. Kyyylllä me annetaan vinkkejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mahtavat ohjeet SIC-! Kävin testaamassa ja hyvinhän tuo toimii.
Kannattaa myös huomioida, että jalkojen sisä- /ulkokierrolla takamuksen profiili muuttuu yllättävän paljon. Varsinkin ilman trikoita suosisin taaemman jalan lievää sisäkiertoa!

Pidin pienen workshopin viikonloppuna belfien ottamisesta ja siinä huomasin, että moni nainen sanoi selän tulevan kipeäksi kylmiltään posetellessa. Eli kannattaa lämmitellä vähän ennen belfien ottamista!

Tota tarvii kyl varmaan kuivaharjotella himassa! Mun salil ei oo koskaan noin hiljasta ni ei viitti alkaa siel vast reenaa. Mul tuli suorituspaineet, noi huulet unohtuu taatusti! Ja tarviihan tos selkeesti vetää lapaluita yhteenki. Damn, mä kirjotan ohjeet mukaan.

Voi ei, peilin asettelullakin on merkitystä. Siis mun peili on vaan niin pimeessä paikassa, et mustat pökät jalassa ääriviivat ei erotu, mustaa massaa vaan =( Muuten asennon neuvonta oli huikea, persus parani silmissä :rock:

Pidin pienen workshopin viikonloppuna belfien ottamisesta ja siinä huomasin, että moni nainen sanoi selän tulevan kipeäksi kylmiltään posetellessa. Eli kannattaa lämmitellä vähän ennen belfien ottamista!

Toi on muuten ihan totta! Käy melkeinpä semmosesta staattisesta selkäreenistä kun eka vääntäytyy, pyllistää ja sit koittaa pitää asennon tiukkana kuvanottamisen ajan. Ja vielä silleen ettei käsi tärise. Huhhuh.

Kantsii muuten kans muistaa ottaa kuvii molemmilt sivuilt tasapuolisesti, ettei synny epäsuhtaa :D Mul vähän niksahti jo vasen alaselkä, oikee pitää kans saada epäbalanssiin :)

Kun ottaa peppu-selfien, niin kannattaako sen jälkeen ottaa palautusjuoma vai pelkkää heraa? Miten kreatiini? Kannattaako ottaa niitä ollenkaan jos ei päivitä statusta?

Joo, ens kerral pitää ainaki venytellä ensin. Ja harjata hiukset. Huulia en kyl viel saanu millään mukaan, pitää pyytää ukko pt:ks varmistamaan, et kaikki osaset on hanskas :)

- - - Updated - - -

Mä oon aatellu ton kreationin ottamista ulkoisesti, jos kokeilis hieroo pakaroihin?

Kulhän ne jotain varoittelee, en kyl tiiä onko varsinainen syyllinen pelkkä pakaratreeni vai jopa belfiet :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom